Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Og så skal eg kryssa alt for at du overtar stafettpinnen min når eg er ferdig med den primo (/medio?) august. :nigo:

Passer meg helt perfekt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale
:jepp:

Dale babyull til 27,50, trur eg det var. Og rabatt mange andre garntypar også. :nigo: (Men ikkje på Sandnes sin alpakka, dessverre. :forvirret:)

Og det beste var at eg kom over det heilt tilfeldig - då eg skulle inn for å kjøpa litt meir i eit parti eg strikkar i. (Dei hadde for øvrig ein del igjen i det partiet, så nå blir det kanskje babyteppe eller noko anna til lille sprellen min, om h*n held ut til august. :hjerte:)

Åååååå, å det hørtes gøy ut! Skulle gjerne hatt litt sånn, men her blir det nok 39,- pr. nøste ja ;)

Og det er ekstra gøy når man kommer over det sånn helt tilfeldig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer meg helt perfekt :kose:

:strix:

:hoppe: og :pls: for omtreeeeent bryllupsnattsbaby. Eg kan forresten skriva under på at bryllupsnattsbabyar er supre! (Eg er fødd 38 veker og 2 dagar etter bryllupsfesten til foreldra mine - visstnok på termin. :fnise:)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, å det hørtes gøy ut! Skulle gjerne hatt litt sånn, men her blir det nok 39,- pr. nøste ja ;)

Og det er ekstra gøy når man kommer over det sånn helt tilfeldig :hoppe:

Heilt supert! :tommelsmil:

Det er dessverre 39 kr per nøste til vanlig her også. Derfor er det ekstra artig når det står ein heilt annan pris på hyllene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:hoppe: og :pls: for omtreeeeent bryllupsnattsbaby. Eg kan forresten skriva under på at bryllupsnattsbabyar er supre! (Eg er fødd 38 veker og 2 dagar etter bryllupsfesten til foreldra mine - visstnok på termin. :fnise:)

:ler: Ja skikkelig bryllupsnattbaby du da ja ;) Skjer nok ikke store under her på bryllupsnatten, hvis vi ikke tilbringer bryllupsnatten på riksen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja skikkelig bryllupsnattbaby du da ja ;) Skjer nok ikke store under her på bryllupsnatten, hvis vi ikke tilbringer bryllupsnatten på riksen da :ler:

Det hadde vore ei noget spesiell bryllupsnatt. :fnise:

Det blir spennande å sjå når de kan begynna med karusellen. Ventar med alt til etter bryllupet, kanskje? Sikkert greit å vera minst mulig hormonell i bryllupet. Det blir fort nok av stressmomenter og tåredryppande talar som det er. :ler:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg lurer på om ei venninne av mannen er gravid igjen. Enkelte hintingar kan tyda på familieforøkelse til sommaren. :klø: Synd me bur så langt frå kvarandre, for det hadde vore koselig med venner med barn i same alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vore ei noget spesiell bryllupsnatt. :fnise:

Det blir spennande å sjå når de kan begynna med karusellen. Ventar med alt til etter bryllupet, kanskje? Sikkert greit å vera minst mulig hormonell i bryllupet. Det blir fort nok av stressmomenter og tåredryppande talar som det er. :ler:

Litt spesiell bryllupsnatt ja :ler:

Blir spennende å se når vi kommer i gang, regner med å få sendt søknaden seinest i mars, så da kommer det litt ann på ventetiden :) Blir spennende! og veldig skummelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, der er du! Skjønte ikke hvorfor du hadde falt ut av mine innlegg! Ble nesten litt redd! :dåne:

Tenk at du er over 3 måneder på vei allerede! Utrolig hvor fort tida går!

Forstår deg meget godt når du sier at det er vanskelig å senke skuldrene og våge å drømme så mye en kanskje egentlig har lyst til. Men håper virkelig at det går deres vei nå! Alt tegner vel egentlig på det og nå. :klemmer:

Håper å følge etter i løpet av året, samtidig som det absolutt tryggeste hadde vært å aldri ta sjansen igjen.

Dypper stortåa forsiktig i babystøv.

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Eg er redd for å drøyma meg for mykje vekk, men tar meg i å sjå for meg framtida innimellom likevel. Ein herlig, liten skapning som ligg trygt med munnen halvopen og snorkar på pappan sitt bryst. :rødme:

Ååååh! :rødme: Det er enda mer fantastisk enn det høres ut også! Blir fortsatt litt varm om hjertet når jeg får spørsmål fra Pappamelona om jeg ikke kan sende han mms av "gullet vårt!" når han er på sjøen og savner.. :) Det er så herlig med pappaer som er oppriktig glad i barna sine!

Eg lurer på om ei venninne av mannen er gravid igjen. Enkelte hintingar kan tyda på familieforøkelse til sommaren. :klø: Synd me bur så langt frå kvarandre, for det hadde vore koselig med venner med barn i same alder.

Får komme hit da! :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Dreia!! :goodbye: har ikke fått fulgt med på deg på leenge! SÅ spennende med en liten en i magen, denne gangen Skal det gå! :D

Håper alt er bra med deg og Dreiamannen!

Klemklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesiell bryllupsnatt ja :ler:

Blir spennende å se når vi kommer i gang, regner med å få sendt søknaden seinest i mars, så da kommer det litt ann på ventetiden :) Blir spennende! og veldig skummelt :ler:

Åh, eg håpar det ikkje er veldig lang ventetid for deg. Så spennande! :hoppe:

Åh, der er du! Skjønte ikke hvorfor du hadde falt ut av mine innlegg! Ble nesten litt redd! :dåne:

Tenk at du er over 3 måneder på vei allerede! Utrolig hvor fort tida går!

Forstår deg meget godt når du sier at det er vanskelig å senke skuldrene og våge å drømme så mye en kanskje egentlig har lyst til. Men håper virkelig at det går deres vei nå! Alt tegner vel egentlig på det og nå. :klemmer:

Håper å følge etter i løpet av året, samtidig som det absolutt tryggeste hadde vært å aldri ta sjansen igjen.

Dypper stortåa forsiktig i babystøv.

:goodbye:

Her er eg, ja. I eit nytt nabolag. :nigo:

Hugs - det ordnar seg for jenter som ikkje gir opp! :jepp: Håpar virkelig du snart kan få følga etter meg. Eg skal laga ein brei veg til deg - og håpar å staka ut ruta heilt til minst 38 veker. :tommelsmil:

:duskedame: Babystøøøøøøv! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh! :rødme: Det er enda mer fantastisk enn det høres ut også! Blir fortsatt litt varm om hjertet når jeg får spørsmål fra Pappamelona om jeg ikke kan sende han mms av "gullet vårt!" når han er på sjøen og savner.. :) Det er så herlig med pappaer som er oppriktig glad i barna sine!

Får komme hit da! :nigo::fnise:

Å, eg gleder meg til eg er der. (Riktignok helst med mannen heime, ikkje ute på sjøen. ;) ) Eg er sikker på at mannen min blir ein heilt fantastisk far. :hjerte: Han er kjempeflink med barn allerede.

Eller du kan ta turen til byen? :sjarmor:

Synes det er så flott å se at du har passert 3 måneder allerede. :klem:

Det er herlig. :strix:

Heihei Dreia!! :goodbye: har ikke fått fulgt med på deg på leenge! SÅ spennende med en liten en i magen, denne gangen Skal det gå! :D

Håper alt er bra med deg og Dreiamannen!

Klemklem.

:vinke: og :velkommen: til den nye boka mi.

Ja, om det hadde gått denne gongen! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Tickeren min har skifta bilde! Eg er i fjerde ruta! :grine: Tenk om min lille ser ut som det skjønne fosteret på bilde. Verdens fiiiiinaste baby. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det leggetid i dreia-heimen. :Gjesp:

Senga er akkurat ferdigfiksa og klar til å inntas. Etter ei natt rett på den harde hovudmadrassa (på grunn av giga vannlekkasje etter ei øydelagt, overfylt - på kvelden, IKKJE på morgonen :dåne: - varmeflaske) har me endelig lagt på overmadrassa igjen. Gleder meg til ei god natts søvn. :sove:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikkje den beste starten på veka. Vannavstenging utan varsel tidlig på morgonen - lekkasje på ledningane i nærheten. :forvirret:

Heldigvis fekk me faktisk SMS med informasjon om vannavstenginga - riktignok etter nesten ein halvtimes undring på om det var noko galt i leiligheten eller om det var kommunalt. Poeng til Trondheim kommune! :tommelsmil: Håpar vatnet er tilbake når me kjem frå jobb i ettermiddag, som lova.

Og eg må innrømma at eg var sjeleglad for at me ikkje hadde noko barnestell å ta oss av akkurat i dag. Om det hadde gått bra ein av dei andre tre gongene, hadde ein av oss vore i permisjon nå - timevis utan vatn med ein liten baby. :overrasket:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje den beste starten på veka. Vannavstenging utan varsel tidlig på morgonen - lekkasje på ledningane i nærheten. :forvirret:

Det er da man ser hvor avhengig man er av vann :Nikke: Jeg dusjer hver morgen, hvis jeg ikke gjør det blir dagen helt feil :ler: Så heldigvis ikke ofte vannet er borte her....

Håper vannet er tilbake når du kommer hjem fra jobben :) Tenk å sitte med en liten baby uten vann i flere timer ja...morsmelkerstatning uten vann f.eks...suuuulten baby :ler:

Ha en fin dag på jobb :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...