Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Var filmen bra dreia? Vurderer å skaffe den :jepp:

Håper dere har hatt en flott helg :klemmer:

Den var ikkje så verst. Litt Alice i eventyrland-aktig (hallusinasjonar) i periodar, men den kom seg mot slutten. Men litt skumlare enn eg hadde forberedt meg på. :redd: *pinglepyse* :flau:

Du kan jo låna filmen, om du vil. :lur:

Babysignaler! :hoppe:

Håper dere koste dere med Coraline, har ikke sett den ennå...kom gjerne tilbake med rapport:)

:nigo:

:ler:

Håper dere hadde en fin filmkveld i går og at filmen var bra :) Har ikke sett den jeg...

:kose:

Koselig filmkveld. :hjerte:

Sjølv om eg følte for å krypa tett inntil mannen i periodar. Og filmen hadde aldersgrense 11 år. :flau:

*ønske meg tjukkare hud til jul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til du runder 15 uker nå vennen. Så utrolig moro!!!

Det hadde eg ikkje turt å håpa på før utredninga. :hoppe:

Håpar slik at eg kjem dit du er. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde eg ikkje turt å håpa på før utredninga. :hoppe:

Håpar slik at eg kjem dit du er. :klem:

Er det ikke en deilig følelse da?? :rødme: Når er neste UL? Ordinær, eller var det privat først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde eg ikkje turt å håpa på før utredninga. :hoppe:

Håpar slik at eg kjem dit du er. :klem:

Det satser vi da på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en deilig følelse da?? :rødme: Når er neste UL? Ordinær, eller var det privat først?

:jepp: Men eg føler meg alt anna enn trygg ennå. :forvirret: Lurer på når det kjem.

Privat først. Så lenge klarte eg å halda meg. :ler: Når står i bloggen. ;)

Det satser vi da på.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg litt utenfor når jeg ikke har bloggtilgang. Sukk. Får vel smøre meg med tålmodighet og fortsette å snike. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Vidunderlig å lese :babysmokk: !

Takk! :nigo:

Jeg føler meg litt utenfor når jeg ikke har bloggtilgang. Sukk. Får vel smøre meg med tålmodighet og fortsette å snike. :happy:

Det er ikkje mange som har tilgang, så i så fall er det mange som er utanfor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine held omtrent på å detta av i kulden. Auauauau! :dåne: Så i dag prøver eg noko nytt - ullsinglett innanfor BH-en. Fremdeles kaldt, men eg trur det hjelper litt. Om det er ulla direkte på huda eller om det er det ekstra laget med ull, veit eg ikkje. Kanskje på tide å bestilla ammeinnlegg i ull heller? :fnise: Mannen såg iallfall veldig rart på meg då eg stod på badet med BH-en utanpå singletten i dag tidlig. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

:skratte:

Det hjelper for meg med ulla rett på huden iallfall :) Jeg kjøpte ammeinnlegg på apoteket, men ser de har gode på Nøstebarn også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Det hjelper for meg med ulla rett på huden iallfall :) Jeg kjøpte ammeinnlegg på apoteket, men ser de har gode på Nøstebarn også :nigo:

Det er ganske uvant følelse. :ler:

Har dei ammeinnlegg i ull også på apoteket? Og er dei bra? Eg likar egentlig best å handla i fysisk butikk framfor på nett, iallfall når eg skal ha slike ting. ;) (Graviditetstestar, derimot... Eg er ei pingle som ein gong sende venninnene på apoteket då mensen var forsinka. Og eg var ikkje 16 heller, men 25. :flau:)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ammeinnlegg i ull på apoteket ja, og de er veldig gode. Jeg bruker engangsinnlegg fra libero innenfor, fordi jeg da slipper å vaske ullinnleggene hele tiden, og fordi jeg ikke helt takler ull inn på huden. Men nå lekker du ikke melk ennå da, så du trenger jo ikke vaske så ofte uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Ammeinnleggene fra apoteket er kjempegode! :nigo: Jeg kommer nok aldri til å bruke engangs innenfor, for da mister jo ullinnleggene meningene sin :sjenert: Så jeg har heller kjøpt meg noen flere slik at det skal gå greit å vaske dem. Også skal jeg jo strikke noen også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør det på samme vis som Gåsemor, da slipper jeg både å vaske de konstant pluss at jeg slipper å investere så enormt i ullinnlegg-tror det koster ca 110 kr for et sett *dyrt*. Kjøpte ullinnleggene på apoteket.

Nå vil vi snart se første magebilde altså, dreia :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

De var litt billigere på apoteket. Og dessuten skal det fint gå an å lufte ullinnleggene slik at man skal slippe å vaske dem etter hveeeer gang de er blitt våte. Kjøper man de med ull og silke er det iallfall sånn :)

*hilsen ullfanatikeren* :fnise:

Endret av faerytale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lekker ikke jeg så mye at innleggene blir direkte våte, derfor trenger jeg heller ikke den ull-på-huden-effekten, utenpå engangs holder fint til å holde hele puppeområdet varmt. :) Men det er jo forskjell fra person til person.

Men forøvrig skulle jeg gjerne hatt ammetopp i tynn ull. Ingen som har sett noe slikt noe sted? :klø:

Beklager hvis du synes vi kupper boka di med ammeinnlegg-debatt, Dreia. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...