Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Snikleser nr. 3 står frem!

Så utrolig hyggelig at du skriver i dette forumet nå! :5::danse:

Gleder meg til å (snik)følge deg på veien videre.

Samler litt babystøv på flaske, og gleder meg til å rulle om noen år ;)

:vinke: og :velkommen:

Du må gjerne følgja meg utan å snika også. :lur: Det er berre koselig. ;)

Sop opp litt babystøv. Eg håpar det har god holdbarhet. :nigo:

Takk takk! Så koselig at du har sneket inne hos meg! Me like besøk ja! :nigo:

:strix: <--- min klare favoritt også, men jeg klarer ikke begrense bruken... When happy: kast hjerter!! jah! ;)

:hug:

Snart på tide å gjera seg til kjenne også nå. Eg må innrømma at eg fulgt deg heilt frå starten, særlig inne i IVF-tråden, og håpa virkelig at du og Devilina skulle få bli svære saman. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bah! Kvalm! *grøn i trynet*

Eg forstår ikkje kva det er som "feilar" meg. Eg blir ikkje så veldig kvalm når eg er sulten, slik som vanlige gravide blir. Nei, eg er sjeldan så kvalm som nokså rett etter eg har ete, særlig på ettermiddagen og kvelden. Då eg kom heim frå jobb, åt eg ei skive og litt yoghurt, og nå er eg skikkelig dårlig. Korleis skal eg få i meg middag når mannen kjem? :dåne: Heldigvis er det rester i dag, kokkelering og kvalme er nemlig ingen god kombi. Men eg kastar iallfall ikkje opp. :tommelsmil: (Misunnelig, faerytale? :tunge1:)

Nå kjem mannen snart heim også. :hoppe: Han er skikkelig stressa om dagen, stakkar, og jobbar lange dagar. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med den kvalmen da :( Burde ikke den gi seg snart nå? Kvalm når du har spist...ikke lett å skjønne seg på de gravide kroppene nei :ler:

Stakkar mannen som jobber og stresser :( Får håpe det blir litt mindre å gjøre for han snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg er også ofte kvalm etter å ha spist og jeg kjenner noen som er mest kvalm på ettermiddag/kveld så det er helt normalt snuppa ;)

Og ja, jeg er misunnelig for at du ikke kaster opp! :fnise: Men noen ganger er det greit å kaste opp også for da går kvalmen bort bittelitt :)

Håper du slipper å ha det slik så altfor lenge! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Dreia! :vinke:

Lenge siden jeg har vært inne hos deg, fulgte med deg mere før... :sjenert:

Men jeg ble ufattelig glad når jeg så den fantastiske tickeren din i ei anna dagbok! :strix: (<-min favoritt også ;) ) Gratulerer så masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg snikleser i det meste jeg. Men nå vil jeg legge igjen en hilsen til deg og dreidelen! :fnise:

Kjempeglad på dine vegne!

Ha en strålende kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med den kvalmen da :( Burde ikke den gi seg snart nå? Kvalm når du har spist...ikke lett å skjønne seg på de gravide kroppene nei :ler:

Stakkar mannen som jobber og stresser :( Får håpe det blir litt mindre å gjøre for han snart :)

Det er ikkje sååå ille. Berre litt kjipt akkurat når det står på som verst. Men eg er jo ikkje veldig kvalm heile tida. Sånn egentlig er eg veldig glad for at eg har symptomer. Så kvalmen må gjerne fortsetta slik som nå fram til eg kjenner spark. :Nikke:

Jeg er også ofte kvalm etter å ha spist og jeg kjenner noen som er mest kvalm på ettermiddag/kveld så det er helt normalt snuppa ;)

Og ja, jeg er misunnelig for at du ikke kaster opp! :fnise: Men noen ganger er det greit å kaste opp også for da går kvalmen bort bittelitt :)

Håper du slipper å ha det slik så altfor lenge! :kose:

Det er vel ikkje så veldig uvanlig. Men litt rart, sidan eg stort sett les om dei som må eta for å halda kvalmen i sjakk, mens hos meg er det helst motsatt. :ler:

Eg kjenner veldig godt til det at det er litt godt å kasta opp av og til for å sleppa litt kvalme. Litt for vant til å vera kvalm i vanlig tilstand. :tunge1:

Ja takk til kvalme fram til sparka kjem kvar dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Dreia! :vinke:

Lenge siden jeg har vært inne hos deg, fulgte med deg mere før... :sjenert:

Men jeg ble ufattelig glad når jeg så den fantastiske tickeren din i ei anna dagbok! :strix: (<-min favoritt også ;) ) Gratulerer så masse! :klem:

:goodbye:

Takk for gratulasjon. Ikkje lenge igjen for deg. Så spennande! Gleder meg til eg er der - forhåpentligvis i juli. :strix:

Jada, jeg snikleser i det meste jeg. Men nå vil jeg legge igjen en hilsen til deg og dreidelen! :fnise:

Kjempeglad på dine vegne!

Ha en strålende kveld! :klemmer:

:hallo:

Det er så godt å sjå at det endelig går vegen for deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vel ikkje fått noko nurk heilt ennå, men eg håpar det ikkje blir så veldig, veldig lenge til. :rødme:

Tør du rulla i babystøv allerede, då? :ler: Eg håpar eg fremdeles har ein del superstøv på lager om nokre månader også, om det passar bedre då. :lur:

Jeg kan nok rulla alt jeg orker, det hjelper ikk likevel... :sukk: men, men, hvem trenger vel egne barn når det er andres barn der ute? :) Nurk blir det i alle fall på deg denne gangen, dreia! Det er jeg sikker på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok rulla alt jeg orker, det hjelper ikk likevel... :sukk: men, men, hvem trenger vel egne barn når det er andres barn der ute? :) Nurk blir det i alle fall på deg denne gangen, dreia! Det er jeg sikker på! :hoppe:

Det er så spennande hos deg for tida. Snart små føter som spring rundt i Mayami-heimen. :rødme:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempebra!

Så flott! Mannen syntest sjølvsagt det var heilt unødvendig - eg har jo allerede både På vei, Mamma for første gang og Verdens beste pappa - Hakkespettboka (viss me berre finn sistnevnte bok igjen). :roll: Men kjenner eg han (og meg) rett, har vel han lese den frå perm til perm før eg rekk å begynna å bla i den. :fnise:

Han er nok ein av få kommande fedre som har lese På vei - og gong på gong har referert til Gro Nylander ditt og Gro Nylander datt. Nesten på grensa til det irriterande. :hoho:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær
Så flott! Mannen syntest sjølvsagt det var heilt unødvendig - eg har jo allerede både På vei, Mamma for første gang og Verdens beste pappa - Hakkespettboka (viss me berre finn sistnevnte bok igjen). :roll: Men kjenner eg han (og meg) rett, har vel han lese den frå perm til perm før eg rekk å begynna å bla i den. :fnise:

Han er nok ein av få kommande fedre som har lese På vei - og gong på gong har referert til Gro Nylander ditt og Gro Nylander datt. Nesten på grensa til det irriterande. :hoho:

Eg har kjøpt Verdens beste pappa. Tenkte å kjøpe Nylander-bøkene, men har stått over! Sluker informasjon i alle gravidblad, bam og liknande, så tenker at eg ikkje får så mykje meir info av å lesa bøkene!

Men for far i huset som hatar å lesa, så prøvde eg meg likevel på Hakkespettboka! Han har i det minste bladd igjennom heile boka.. og faktisk lese nokre av sidene! Eg er imponert! Han er heist ein bildebokfyr! Når han les til teoriprøvar og slike ting har han alltid sett på bildene, vil ikkje lesa teksten!

Det står tilogmed i karakterboka hans "Tyttebærmannen veit alltid kva som er på bildene på dei sidene dei skal lesa, men teksten er han helst lite oppdatert på!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la plutselig merke til baby-tickeren din da jeg så deg i en tråd her nettopp, og måtte bare inn for å si gratulerer så mye! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt Verdens beste pappa. Tenkte å kjøpe Nylander-bøkene, men har stått over! Sluker informasjon i alle gravidblad, bam og liknande, så tenker at eg ikkje får så mykje meir info av å lesa bøkene!

Men for far i huset som hatar å lesa, så prøvde eg meg likevel på Hakkespettboka! Han har i det minste bladd igjennom heile boka.. og faktisk lese nokre av sidene! Eg er imponert! Han er heist ein bildebokfyr! Når han les til teoriprøvar og slike ting har han alltid sett på bildene, vil ikkje lesa teksten!

Det står tilogmed i karakterboka hans "Tyttebærmannen veit alltid kva som er på bildene på dei sidene dei skal lesa, men teksten er han helst lite oppdatert på!" :fnise:

:ler:

Mannen her i huset er heilt motsatt. Han les det han kjem over, er stadig innom biblioteket, printar ut fagbøker frå nettet og ønsker seg alltid bøker til jul og bursdag. Mitt forhold til bøker er fremdeles prega av studietida, så eg les mykje mindre enn eg burde og har lyst til. Har egentlig mykje eg vil lesa, men akkurat å opna bøkene og lesa, det byr meg imot. :forvirret:

Hakkespettboka las me faktisk begge på bryllupsreisa. *romantisk* :fnise: Og På vei trur eg også at eg var ferdig med før me tok til med prøvinga. Så eg hadde nok hatt godt av å lesa den igjen - det begynner å bli ei stund sidan, det, gitt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg la plutselig merke til baby-tickeren din da jeg så deg i en tråd her nettopp, og måtte bare inn for å si gratulerer så mye! :klem:

:helen:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ein av få kommande fedre som har lese På vei - og gong på gong har referert til Gro Nylander ditt og Gro Nylander datt. Nesten på grensa til det irriterande. :hoho:

:ler: Søte dreia mannen da :hjerte:

Den boka så veldig fin ut :Nikke: Boka til Gro Nylander er bra den da, har bare lest det første jeg da, men mye bra der også :) Men liker ikke det som står om pcos kvinner...teit skrevet egentlig. Beskrivelsen passer sikkert for noen, men jeg er ikke overvektig og ar ikke bart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ein av få kommande fedre som har lese På vei - og gong på gong har referert til Gro Nylander ditt og Gro Nylander datt. Nesten på grensa til det irriterande. :hoho:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...