Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Eg har hatt sånn nedpress dei siste dagane. Lurer på om hovudet er i ferd med å festa seg? Han ligg iallfall med hovudet godt ned i bekkenet, så det er vel ikkje usannsynlig. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åi! Her har det skjedd ting!

Godt å høre at formen er relativt bra dreia :) og bra at de er flinke til å passe på dere på sykehuset! Dreiababyen får pent vente litt til :)

Men snaaaart er det babytid! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var litt småtrist i dag av tanken på at eg har venta sååååå lenge og gleda meg sånn til å bli mor, og så får eg nesten ikkje kjøpt nokon klær til veslepjokken som bitteliten sjølv. (Og litt irritert på mannen som heile tida har sagt at me må venta med innkjøp - me har jo gooooood tid og bør ikkje enda opp med for mykje. :roll:) Men nå har eg nå i det minste fått nettshoppa litt. Det er bedre enn ingenting. :Nikke: Sjølv om eg nok hadde foretrekt å gå i butikken og plukka ut små, søte plagg. Eg kunne bl.a. veldig gjerne tenkt meg ein tur på Lindex. :sjenert:

Vi måtte fylle på med klær i str 50 sist, og da var vi ute og shoppet med 4 dager gammel baby i bilstol. (Men det ble jo litt hurtigshopping da...)

Men etter at babyen er ute, så blir jo de fleste av gravidplagene borte også. Så sjansen for shopping i bittesmå størrelser er ikke forsvunnet ennå. Det viktigste er at dere har litt å starte med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

(Og jeg må innrømme at jeg muligens kommer til å misbruke "spammingen" til Susan Sto Heilt selv... Så takk :) )

Jeg er litt sånn som avventer, fordi det er så innmari mye å velge i, og hvordan skal man kunne vite hva man da skal eventuelt kjøpe? Og hva trenger man?? :vetikke:

Selv prøver jeg å kjøre filosofien "Kjøpe ingenting før jeg må...", og jeg greier det nå siden jeg ikke går innom barnebutikker, hverken på nett eller irl.

Egentlig så er jeg veldig glad i å kjøpe barneklær, det finnes jo så utrolig mye fint!!

Håper formen er bra i dag dreia! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å komme med noen tips, så trenger man helt sikkert bodyer med lang arm. Og de bør være av typen omslag, for små babyer liker ikke å få ting over hodet.

Vil tippe de fleste trenger 3-4 bodyer for å ha noe å starte med.

Sokker må man også ha, men de kan godt være litt store/lange i begynnelsen. Små babyer er ikke akkurat faste i foten... Det holder lenge med to-tre par...

Og så trenger man en form for bukser, hvertfall en eller to.

Og bleier. Av en eller annen type.

Om man er usikker på størrelse, kjøp 56 og ha i hus, og løp heller ut og kjøp 50 senere. (Men dette forutsetter at det er sjanse for at babyen blir større enn normalen. For alle normalstore babyer er innom str 50 i en periode.)

56 kan brettes opp, og mange synes det er helt greit.

Pluss at små babyer alltid skal ha noe på hodet ute. Så man trenger minst en lue i str. nyfødt...

Det er ikke alle dager eller alle døgnets tider det er lett å få tak i babyklær, så litt bør man ha på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadyB: Ja, her skjer det litt av kvart. ;) Men eg håpar eg ikkje har så mykje anna å fortelja om heilt ennå. Veslepjokken har det med å halda seg inne nokre dagar/veker til. :regler:

O'hara: Godt fleire kan dra nytte av "spamminga". Skikkelig reklame for Ellos, dette her. :fnise: Men når fleire av kjedebutikkane har enten ikkje-eksisterande eller crappy nettbutikkar, så får dei berre ha det så godt. *litt irritert på H&M og Lindex akkurat i går* ;)

Susan: :helen:

Du får meg virkelig til å slappa av med tanke på babyklærmangelen. Nå trur eg kanskje me har nok for heilt-heilt-heilt i starten, så lenge me får tak i nokre strømpebukser (om han treng det på sommaren :klø:). Iallfall når eg har fått sendt mannen ein tur på Lindex og Barnas Hus for litt klær eg ønsker til veslepjokken der. :Nikke:

Nå får berre Ellos-klæra komma før veslepjokken skal ut frå sjukehuset, så er me berga. :tommelsmil:

Nilla: Formen er som før. Har vore litt kvalm av og på i dag, men ikkje så ille at eg har vore i nærheten av å kasta opp. Noko særlig meir symptomer kjenner eg ikkje. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fremdeles grei. Men FOR nokon anklar eg har (eventuelt ikkje har lenger :gjeiper:)! :sjokk:

I dag var det 4+ på proteiner :roll:, men blodtrykket er som før (undertrykk på 84 i dag tidlig :tommelsmil: og 94 (og høgaste 105 :forvirret:) i ettermiddag) og CTG-måling tyder på at veslepjokken har det fint. Men 4+ på proteiner er jo ikkje bra, så i morgon blir det ny blodprøve. Håpar det ikkje viser veldig forverring. Sjølv om eg er 35 veker i morgon, synst eg ikkje veslepjokken er klar ennå. Og eg er ikkje heilt klar for fødsel ennå heller, sjølv om eg stort sett gledar meg til det. :sjenert:

Legane snakkar stadig om "forløsning" og "avslutting av svangerskapet" (og nevner alltid kor langt på veg eg er), men at det (forhåpentligvis) er litt fram i tid. Eg spurte legen i dag om ho klarte å antyda noko om kor lenge det kan vera til fødselen (sjølv om eg veit det er vanskelig, kanskje umulig, å seia noko om). Det blei visst gjort ein dag-til-dag-vurdering, men mykje kom an på formen min. Men ho trudde nok ikkje at det var sannsynlig at eg går til 40 veker. Så då får eg berre håpa og håpa på ein juliunge, då. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har så lyst til å strikka dette settet til veslepjokken. Men korleis overtala mannen - for ikkje å snakka om korleis få mannen til å dra på Nøstebarn-butikken for å handla oppskrift og garn til meg? :hoho: Det er vel eit umulig prosjekt. :fnise: Dessutan har eg altfor mykje eg skal strikka frå før. :sjenert:

Nå held eg på med ei bleiebukse. Og då må eg jo nesten kjøpa nokre formsydde bleier også (sidan mannen nektar å bruka brettebleier), elles får eg jo ikkje brukt den. *utspekulert* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du er kommet så langt som du har gjort nå hvertfall :)

Er det ikke slik at de er "ferdige" nå, men bare vokser? *grønn*

Og alt det der med BT og slikt har jeg ikke peiling på, men vet at svangerskapsforgiftning er skumle greier. Stemoren min fikk det med første...

Jeg elsker nettbutikker, og kjøper så godt som alt på nett... Jeg orker rett og slett ikke butikker og køståing.. :sjenert:

Kjøpesentre skyr jeg, og savner byer med særegne butikker i gatene. Uansett hvor man drar nå, så er det jo det samme... H&M, Lindex, Dressmann og gud vet hva... :sukk:

*motstander av kjøpesentre*

Godt de tar godt vare på deg på sykehuset! :klemmer:

Og julibarn er fine de! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint strikkesett, og jeg er sikker på at mannen stikker og kjøper det du ber han om? Du er jo syk og alt!!

Du bør bæres på gullstol *optimistisk tro på dreiamannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar også småbutikkar i koselige gater, helst på ein solfylt sommardag. ;) Men eg likar kjedebutikkar også. Mens nettbutikkar liksom ikkje er heeeiiiilt mi greie.

Mannen gjer vel det meste for meg for tida, men sidan eg allerede kjem til å be han dra på Jens Hoff garnbutikk i dag, trur eg ikkje han blir overlykkelig om han må stikka innom Nøstebarn også. Det er tross alt i midtbyen, med betalingsparkering og heile pakka. Dessutan er det jo ikkje akkurat eit billig sett om ein går for alle fargane det er strikka i. Og det var jo så fint med dei fargane... :sjenert:

I dag har mannen ferie og malar barnerom - ein lys mintgrøn farge, visstnok. Eg anar ikkje korleis den ser ut, sidan eg berre ser sjukehusveggar for tida. *spent* Etterpå skal han legga golv. Og i morgon må han dra på IKEA og kjøpa stellebord m.m. og henta City Bag'en. Han stiller virkelig opp - eg anar ikkje kva eg skulle gjort utan innsatsen hans. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor :klem: til deg, Dreia.

:duskedame: Heier på deg og lillegutten slik at du får gå til 40 uker :duskedame:

40 veker må eg nok vinka hadet til. Det høyrtest ikkje ut på legen som at det var særlig sannsynlig, sjølv om det var veldig vanskelig å spå. Men eg kryssar fingrane for at eg når 37 veker. Det er liksom målet "langt" der framme. Kvar dag etter det er ein bonus. :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene, og beina, for 37 uker!! :duskedame:

Kjekt at du har en mann som faktisk stiller opp. De er gode disse gode mennene :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, og beina, for 37 uker!! :duskedame:

Kjekt at du har en mann som faktisk stiller opp. De er gode disse gode mennene :strix:

:kyss2:

Eg har virkelig vore heldig med mannen min. :jepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det komme inn to tvillinggravide som er kortare på veg enn meg. Og som godt mulig kjem til å føda før meg også. Eg er virkelig glad for at eg faktisk har komme så langt som eg har. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint strikkesett, og jeg er sikker på at mannen stikker og kjøper det du ber han om? Du er jo syk og alt!!

Du bør bæres på gullstol *optimistisk tro på dreiamannen*

Enig med O'hara her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...