Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Så moro med litt shopping. Deilig å få ting på plass! :)

Vi har også Emmaljungavogn i dark grey med sauer i. Sauene er utrolig søte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SøsterLiten: Veke 32 allerede, ja. Her går det unna! :dåne:

Totalt sett synst eg det har gått raskt, sjølv om tida mellom 20 og 30 veker gjekk noko seint. Eller, egentlig gjekk det ganske fort også, det føltes berre litt seinare, sidan det var så "liten" forskjell mellom f.eks. 24 og 26 veker. ;)

Nå begynner eg nesten å stressa litt fordi eg ikkje har lenger tid igjen, samtidig som eg knapt klarar å venta til eg endelig får møta pjokken. :rødme:

Skjønner hva du mener med at tiden går saktere mellom uke 20 og 30... jeg er nå i min 23 uke og jeg synes det er eeeeeeevigheeeter siden jeg var i uke 21... Synes egentlig hele graviditeten har gått litt trått.. :sjenert: er kanskje fordi man gleder seg så innmari til bebissen kommer...? :rødme:

Shoppe baby klær ja! Jeg shoppet litt da jeg var på tur i Belgia nå, så utrolig billig og så mye fiiint! :)

Det er helt utrolig hvor smått det er altså! Jeg har vasket klærne og de henger her på statviet ved siden av meg og jeg må bort og titte flere ganger iløpet av dagen... Er så søtt!! :fnise:

Ha en super kveld Dreia og kos deg med mann og bleier! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med litt shopping til veslepjokken da :hjerte: Er jo såååå mye fint å få kjøpt :) Høres ut som om mannen din gleder seg veldig da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne-Marie: :tommelsmil: for rabattar.

Dei minste klæra er virkelig små. Heilt utrulig at babyar kan vera så små. Men ein fordel når dei skal ut, vil eg tru. :fnise:

imli: Veslepjokken bryr seg nok ikkje om han har rosa og raude klær. Det blir vel først flaut når han har med seg kjærasten heim og kikkar gjennom bilder frå han var liten. :legrine: Og mannen er motstandar av det han meiner er feminine klær på veslepjokken. Det var så vidt eg fekk kjøpa ei brun strømpebukse til pjokken, fordi det sto prinsesseull på den. Ein kan jo tydeligvis bli homofil/metroseksuell av mindre... :roll:

Nótt: Godt å få meir og meir ting på plass. :Nikke:

Happy Feet: Sauene var kjempesøte. Gleder meg til mannen får sett dei. :rødme:

Gossip girl: Takk. Gleder meg til du også kan dra på jakt etter bilstol. :klem:

SøsterLiten: Å, så artig med klær frå andre land, slik at babyen får noko som ikkje alle andre har. Har du begynt å vaska klær allerede? Slikt ventar eg med til nærare termin, iallfall til eg har permisjon. Eg føler eg har gooooood tid. :ler:

Lucky?: Mannen gleder seg kjempemykje. Og han fortel det til veslepjokken stort sett kvar dag og gjerne fleire gonger til dagen at han gleder seg sånn til å møta han. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk berre 7 veker igjen til termin. :sjokkert: Heldigvis begynner me å få orden på stadig meir. Snart skal eg til og med få sendt inn søknad om foreldrepengar til NAV. Mannen skal ha permisjon frå slutten av mars, og gleder seg veldig allerede. Han blir garantert ein super pappa. :yvonne: (Men eg må innrømma at eg allerede gruar meg litt til å begynna i jobb igjen. :ler: Han er jo ikkje gamle pjokken når den tid kjem.)

Dei siste dagane har eg fått tak i både lammeskinn (har eitt frå Barnas Hus til vogna og det største frå Nøstebarn til senga/stova), dyner og dynetrekk, helseteppe og litt klær - både bomull og ull/silke. Det går framover. Sjølv om me har nokre av dei viktigaste tinga igjen, som seng/soveplass og stelleplass. Heldigvis har eg allerede gjort meg nokre tankar om kva me skal gå for der. :Nikke:

Elles, utanom eit litt kranglande bekken og at eg er litt ekstra sliten, har eg det flott om dagen. Eg nyt virkelig bevegelsane og sparka til veslepjokken og ser fram (og gruar meg litt) til å møta han. Men det gjer meg ingenting om det drøyer litt, for eg kosar meg stort sett som gravid. Det er virkelig ein spesiell følelse å bæra og kjenna den vesle kroppen inni seg. Tenk, eg har faktisk eit ekte, lite menneske i magen - surrealistisk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig skikkelig tull at de kaller alt det brune for prinsesseull... Det er da helt likt det de selger i lyseblått og kaller prinseull, bortsett fra fargen.

Kunne de ikke bare funnet på et annet navn, som ikke skiller på kjønn?

Vi har forøvrig brukt en god del "jenteklær" på lillegutten. Og der er kun de som har kjøpt samme plagget hos samme kleskjede selv som vet at det er jenteplagg.

Og med de korte sesongene de har der, så er det fort glemt. ;)

For alle som ikke har lest på lappen i butikken, så er det jo ingen mulighet til å vite om det var gutte eller jente plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut! :)

Jeg er forøvrig imot slike prinse- og prinsessemerking. Får jeg en gutt skal jeg gladelig kle han i rødt og rosa. Ikke kjoler og blonder da, men det er ikke noe som egentlig vil bli brukt her i huset uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan: Eg såg iallfall ingen forskjell på strømpebuksene i prinse- og prinsesseull, anna enn fargen. Utrulig tåpelig navn. :roll:

O'hara: Eg er litt usikker på skikkelig råååååsa klær til pjokken. Men det hadde eg vel vore til ei jente også. Eg er ikkje av den råååååsa typen. :fnise: Blonder og kjolar skal han også få sleppa. Elles bryr det meg katten om det per (butikkens) definisjon er jente- eller guteklær han går i. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må forresten skryta av den utrulig gode middagen me hadde i går kveld. Skinkebiff med små, urtemarinerte mandelpoteter (ferdig marinerte på butikken) og pestogrønnsaker (squash, paprika, tomat og løk). NAM! :spise: Særlig potetene var ein hit. Eg får vatn i munnen berre av å tenka på dei. :sikle: Slike skal me ha igjen! Eg elskar småpoteter ein et med skalet på (mmm... nypoteter...), og det var ekstra godt med den urtesmaken. :sikle:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmm! Høres godt ut! :)

Jeg lagde i dag provancekrydret Stangekylling, stekt i leirgryte sammen med potet, løk og gulrøtter. Smakte ikke så aller verst det heller.

Rååååååsa, neeei, jeg er ikke sånn dallefarget, tenker mer på slik knallrosa mot det røde, mer magenta. Jeg har ikke noe imot å bruke det på en gutt, men det kommer vel kanskje an på totalen?

Jaja, han/hun får nå få det de får på seg, tror ikke de klager uansett... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk bare 7 uker igjen :hjerte:

Deilig at ting begynner å komme på plass til den lille :)

Den middagen hørtes skikkelig nammis ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauer ja. Lurer på om det er sommerfugler inni vår. Det må jeg jammen meg sjekke når jeg kommer hjem igjen. prinsessa koser seg da i alle fall med og ligge og glane på de (det vil si, de gangene hun godtar og ligge i vognen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O'hara: :spise:

Babyen klagar nok ikkje over kva fargar h*n går i. Verre med mannen då. :gjeiper:

Lucky?: Det nærmar seg virkelig nå. :strix:

Tussi!: Så koselig med sommarfuglar inni vogna. Me henta vogna i dag, og sauene var kjempesøte. :rødme:

***

I dag henta me vogna. :hoppe: Det var berre sportsvogna som hadde komme ennå, me ventar framleis på City Bag'en. Men me har fått sjølve vogna med sauene. Såååå herlig! Håpar det er noko veslepjokken likar å sjå på. :hjerte:

I morgon har eg jordmortime. Då må eg iallfall ta opp vatnet i beina. Dei siste dagane, og særlig i dag, har det knapt vore forskjell på lår og leggar/anklar. :roll: Eg begynner jo såklart med ein gong å bekymra meg for svangerskapsforgiftning. :sjenert: Håpar virkelig ikkje at det er det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du husker meg fra før! :jepp: Skal dere også bruke tøybleier?

Kjenner meg godt igjen i tømmerstokklegger... Og for ordens skyld, jeg hadde ikke svangerskapsforgiftning, bare vanvittige mengder vann i kroppen. ;) De eneste skoene jeg fikk på meg på slutten var en Uggs-etterligning som jeg denne vinteren fant ut at egentlig er et nummer for store. :ler: Krysser fingrene for at alt er i orden og at det bare er vann!

Veldig koselig å få vogna i hus! Den høres utrolig søt ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dere har fått i hus nå. Håper du slipper unna svangerskapsforgiftning og at det bare er vann slik som hos *Joyce*

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Joyce*: Me har iallfall kjøpt inn nokre tøybleier (AiO og lommebleier, og vil også gjerne kjøpa nokre formsydde) og skal prøva om det er noko for oss. Og eg har allerede begynt å få tøybleiedilla. :fnise: Men plutselig blir det vel for tungvint eller så kjem me ikkje ordentlig i gong, så me går for eingangs likevel? :ler:

Å, eg håpar det er likt for meg. Det er først og fremst anklane som har forsvunne. Ikkje heilt over natta, men jammen ikkje langt ifrå. Heldigvis har eg ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning - verken særlig hovudverk, verk i øvre mage, synsforstyrrelsar eller kvalme -, så eg håpar sjølvsagt det berre er tilfeldig. Men bekymra er eg likevel. Godt eg har jordmortime i dag, så eg får tatt det opp med henne. :Nikke:

pusilus: Velkommen tilbake, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fridag og jordmortime - 32 vekerskontrollen litt på etterskudd. :gjeiper: Eg sov heilt til kl. 9 (med litt oppvakningar innimellom). Herlig! :nigo: Føler meg jo neeeesten utkvilt. :fnise:

:strix: 34 veker i dag! :strix:

... og eg blir heilt rørt av den fine vogna som står i gangen og ventar på veslepjokkens ankomst. :hjerte:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon kjem visst City Bag'en også. Typisk med to turar med bil til byen på to dagar. Hadde eg visst at dei kom så tett, hadde eg nok bedd om å få henta det samla. Men, eg gleder meg til å få baggen også. Då har me jo faktisk soveplass til veslepjokken også, sånn heilt i krisetilfelle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jordmortimen var det ingen store overraskelsar. Blodtrykket var sjølvsagt håplaust som alltid. :sur: Etter ørten målingar i to omgangar var lågaste BT 147/86. Det høgaste blei målt til 164/103, noko som eg har forstått at er HØGT. :hakeslepp: Men urinprøven var heilt fin og eg har ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning enn høgt BT og litt ødem, så jordmor visste ikkje heilt kva ho skulle gjera med meg. Ho ville ha blodtrykket sjekka opp nøyare, så ho fekk bestilt autotrykk (15-20 min blodtrykksmåling liggande på ein benk) på legekontoret. Ho snakka med legen, og fekk sjølvsagt eit lengre foredrag om blodtrykksapparat og kva som var bra. Legen meinte tydeligvis at det måtte vera noko feil med utstyret hennar. Og det sjølv om eg aldri har målt særlig lågt BT på lab'en på legekontoret heller. :roll: Eg fekk iallfall time til autotrykksmåling i morgon tidlig. Håpar det ser bedre ut der. Eg blir skikkelig stressa av det BT mitt som aldri er mulig å måla på skikkelig måte. :(

Elles stod det bra til. Veslepjokken viser ingen tegn til å vera påvirka av høgt BT iallfall. Magen veks, SF-målet i dag var akkurat på den raude streken, 140 i puls, jordmor meinte han låg i hovudleie (*letta*, sidan han låg i sete-/tverrleie sist) og jordmor meinte eg hadde skikkelig fin mage. Ho seier det vel til alle, men veldig koselig å høyra likevel. :fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...