Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Hørtes bare så herlig ut det sauetrekket! :)

Det såg skikkelig fint ut. Og froskane var også stilige. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp:

Eg er på det nest siste bildet på tickeren! :bolledeig:

:hoppe: :hoppe: Og i morgon er det berre to månader igjen til termin! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med vogn! :D tida går så FORT! :klemmer:

Godt å få fiksa det. Ein ting mindre å tenka på. ;)

Det går faktisk kjempefort. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare slenge inn en hilsen her hos deg. Jeg har fulgt deg "fra sidelinjen" lenge (under et annet nick da jeg var gravid), og jeg synes det er så godt og koselig å lese her nå! Så herlig at alt går bra og at du har babyen din hos deg om et par korte måneder. Lykke til med den siste tiden av graviditeten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Gratulerer med bestilt vogn! :nigo: De fargene er bare såååå fine :hjerter: Ei venninne av meg har den med sauer og den er sååå søt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Dreia!!! Du er jo i 32 uke??? :hakeslepp:

Helt fantastisk!!! Du? Synes du det har gått fort eller sakte til nå?

Jeg føler at det er litt begge deler for meg... Er liksom OVER halvveis alt, men samtidig så kjennes det ut som det har tatt flere åååår å komme til uke 22!! Kan liksom ikke forestille meg uke 32... :sjenert: helt fantastisk som sagt! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig godt å se hvor langt du er kommet, Dreia! :)

Så spennende med vognkjøp.

Har fått en liten forståelse av at de som venter lengst med å kjøpe inn utstyr, kanskje er de som også har opplevd mindre hyggelige ting i forhold til graviditet. Vi er fortsatt ganske tilbakeholden, mens naboene som har termin 2 uker senere mangler omtrent kun vogn i følge ryktene...

Men en skal da ikke vente for lenge heller, da ender en opp med ingenting klart. :fnise:

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av sauer på innsiden av vognen :hjerte: Herlig.

Håper du sover søtt nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn! Det ble faktisk akkurat samme modell og farge som oss :) Fin og nøytral farge, pluss at sauene virkelig var søte! Den virker robust og med mange fine løsninger, men nå har jo ikke jeg mye å sammenligne med...

32 uker :hoppe: Jeg kjenner jeg har begynt å bli lei av å være gravid, så godt det ikke er altfor mange uker igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O'hara: Akkurat vogn har me (les: eg) lyst til å kjøpa ny. Ei venninne kjøpte brukt vogn, og den holdt knapt til første ungen. Målet er jo å kjøpa ei vogn som er så bra og som me er så fornøyde med at ho kan brukast til fleire ungar. Spent på om denne vogna tilfredsstiller krava våre, då. ;)

Det er faktisk ikkje så lenge til han kjem, berre ca. 2 mnd igjen. Så eg fann ut at det var på tide å sjekka ut vogn litt nøyare, særlig sidan me egentlig hadde bestemt oss allerede. :ler:

Jeg har bare tenkt å få en jeg *gammel*

Og jeg har tenkt å ha bagvogn første stunden, og den varer uansett bare i noen måneder, og det bruker ikke jeg 3-4-5000,- på, nok av andre ting man skal ha ;)

Høres ut som en flott vogn dere har valgt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: to måneder igjen :hoppe:

Vognen med sauer og frosker hørtes jo bare nydelig ut da :hjerte: Håper de har det dere ønsker inn på lageret :)

Deilig å ha vogna i boks i allefall ;)

Kjekt med loppis da! Hva mer trenger dere til lillegutt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Joyce*: :hallo: Hyggelig at du følger meg. (Eg trur eg veit ditt forrige nick - eg fulgte med på sidelinja då du venta på jenta di, og likar å lesa det du skriv om tøybleier på graviditetsforumet. ;) )

:klem:

pysepusen: Gleder meg sånn til å kikka på sauene og froskane i vogna. Eg gjettar at eg kjem til å vera vel så betatt av dei som veslepjokken. :fnise:

SøsterLiten: Veke 32 allerede, ja. Her går det unna! :dåne:

Totalt sett synst eg det har gått raskt, sjølv om tida mellom 20 og 30 veker gjekk noko seint. Eller, egentlig gjekk det ganske fort også, det føltes berre litt seinare, sidan det var så "liten" forskjell mellom f.eks. 24 og 26 veker. ;)

Nå begynner eg nesten å stressa litt fordi eg ikkje har lenger tid igjen, samtidig som eg knapt klarar å venta til eg endelig får møta pjokken. :rødme:

Redlady: Det er herlig å ha komme så langt. Og du følger jammen hakk i hæl. :strix:

Det er nok noko i det at dei med negative erfaringar ventar lenger med å kjøpa inn ting. Me har lite klart ennå, mens andre som er like langt på veg som meg (og kortare), omtrent har dekorert ferdig barnerommet, vaska klær og redd opp seng. :dåne: Men nå har eg nesten begynt å stressa med det, så nå blir det vel litt fortgang i innkjøpa, tenker eg. :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt: Utrulig godt å ha bestilt vogna. Ein ting mindre å styra med før fødselen. :Nikke: Nå skal vogna berre hentast (og betalast :gjeiper:).

pusilus: Sauene var utrulig herlige. Gleder meg til mannen får sjå dei. Han var jo ikkje med på butikken, så han veit ennå ikkje korleis dei ser ut. Sjølv om han høyrtest meir begeistra ut for froskane, då... ;)

Kanei: Artig at me har falt for same vogna. :hoppe: Eg har skjønt at det ikkje akkurat er den minst populære modellen og fargen. ;)

Eg er fremdeles ikkje lei av å vera gravid, heldigvis. Einaste eg virkelig gleder meg til å sleppa, er den ******* bekkenløysinga. :kjefte: Elles stortrives eg egentlig som gravid. *struttar med magen* :nigo:

O'hara: Eg har trua på City Cross'en. :jepp:

:klemmer:

Lucky?: Eg gleder meg til å sjå vogna "live". :hoppe: Og eg har ikkje høyrt noko frå butikken. Det vil seia at me får det me ønsker. :tommelsmil:

Me manglar vel egentlig det meste. Storhandelen har berre såvidt begynt. Kanskje eg burde ha laga meg ei liste over kva me treng og kva me allerede har kjøpt? Eller kanskje venta litt til eg kan stryka ut endå litt fleire ting? :fnise:

imli: Takk. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går handla me bilstol! :skya:

Barnas Hus har bilstoldagar for tida, med fleire sete til reduserte prisar. Me drog dit, kikka, fekk demonstrert og bestemte oss for Maxi-Cosi CabrioFix med base i svart. Den kosta 2.599, 899 kroner i avslag. Og kanskje 5 minutt etter at me hadde handla - me hadde akkurat vore nedi bilen med herligheten -, såg me heilt tilfeldig same bilstolen på Torshov Bilrekvisita til 2.399 med base. Heldigvis har Barnas Hus prisgaranti, så med tilbudsmagasinet til Torshov i hendene bar det rett tilbake dit, og me fekk 200 kroner igjen. Storfornøyd med det kjøpet, gitt! :nigo:

Mannen synst setet var heilt utrulig søtt og har snakka om det igjen og igjen. Eg trur han gleder seg veldig til å spenna fast veslepjokken der. :hjerte:

Me henta også ein pakke med bleier på posten, og mannen heiv seg over BumGenius-bleiene med ein gong dei var oppe av pakken og begynte å opna og lukka borrelåsen. Han var så herlig der han holdt på å studerte dei små, små bleiene. :yvonne:

I dag var me på H&M og kjøpte litt gravid- og ammeklær til meg. I tillegg måtte eg ein tur bortom babytøyavdelinga og kikka. Eg var egentlig på leit etter omslagsbodyar i str. 50 og 56, men det var utrenska, gitt. Det var jo berre str. 62 igjen. :klø: Heldigvis hastar det ikkje, så eg får kikka igjen seinare. Men eg enda opp med ein liten sommardrakt/body med marihøner (og litt rosa på :fnise:) og ein raud med kvite blomster, som iallfall eg vil kalla kjønnsnøytral. (Så får heller folk tru det er ei jente, om dei er så sneversynte. :gjeiper:) I tillegg kjøpte eg nokre små, små sokkar og nokre huer i dei minste størrelsane. Tenk at veslepjokken kanskje er liten, då... :rødme:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg kjøpte eg nokre små, små sokkar og nokre huer i dei minste størrelsane. Tenk at veslepjokken kanskje er liten, då... :rødme:

Kjekt med alt som er kjøpt og ingenting er som en god rabatt ;)

Ja det er helt utrolig hvor små de er. Og best ser man det når man ser på klærne :jepp: Har hatt en vill ryddeorgie i kveld der det plutselig dukket opp en body i 62. Jeg ble helt :hakeslepp: og måtte spørre mannen om lillemann virkelig hadde vært så liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å handle inn nye ting til baby! Og å kjøpe klær til dei er jo herleg. Sjølv om det blir vanskelegare og vanskelegare å finne kjønnsnøytrale klær då... Eg kler for øvrig guttane i både raudt og rosa, eg ;) Skjønner ikkje kva som er så farleg med det... Dei bryr seg jo ikkje om kva farger dei har på seg. det gjer sikkert ikkje lilleguten din heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok flere body'er i omslagsmodell om du er interessert?? Skal jo kvitte meg med en del av klærne for vi har ikke plass til å lagre de.

Deilig å få orden på ting nå tenker jeg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...