Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint å høre at dere får den hjelpen dere trenger nå, dette skal nok gå så fint både med den lille og amming :jepp: Må si at opplevelsen på barsel høres veldig kjent ut :sjenert: Vi strevde veldig med amming, ringte på hjelp, det tok lang tid før de kom, og når de endelig dukket opp ble de stående og se på hvordan vi strevde, '-ja, ring på om dere trenger hjelp da', så gikk de igjen :overrasket: Ehh, hva var det vi nettopp gjorde??

Håper den mulige infeksjonen og gulsotten til lille pjokken går raskt over, og at dere får dreisen på amming, så dere kan reise med senkede skuldre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for ei behandling du og bebisen har fått på barsel då :(

Enda godt han blei flytta over til nyfødtintensiven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig godt å høre at dere blir tatt vare på dreia :hug: og at du får hjelp te å komme i gang med ammingen. Håper Formen til veslegutt blir raskt bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt at gutten din har blitt flytta over til nyfødtintensiven, og at dåke blir tatt godt vare på der! :) Høyrest ikkje noko særlig ut den behandlinga dåke fekk på barsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss O'Hara

Min fikk også infeksjon, og havnet rett på nyfødtintensiven seks timer etter fødsel selv om han kom ti dager over tiden og veide 4,5 kilo... han hadde en uke der hvor vi fikk antibiotika begge to. Vi måtte reise hjem fra sykehuset om natten, men var hos ham hele dagen, og pleierne på nyfødtintensiven var verdens skjønneste mennesker, en utrolig omsorg, ro og tålmodighet med pårørende og småttinger, god ammehjelp og alt mulig.

Dette går sikkert fint :klem: og snart er dere hjemme og kan nyte å være familie på tre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dreia! :klemmer:

Dere har fått en tøff start på barseltiden! Det er jo ikke sånn man ser det for seg... :sukk: Men det høres ut som om dere er kommet på rett plass nå i hvertfall. Det er bra! :)

På nyføddintensiven føler me oss kjempegodt ivaretatt. Dei er heilt supre her. :tommelsmil: (igjen. ;) )

DEN signerer jeg! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så bra at de tar seg godt av dere :klemmer: Og at dere føler dere godt ivaretatt! Håper inderlig at dere får til ammingen nå som det er hjelp og at lillegutt blir fort frisk igjen! Og at når den tid kommer - at mammaen og pappaen føler seg klare til å ta pjokken med hjem! :jepp:

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer::strix::blomst: Gratulerer så mye med gutten Dreia! :blomst::strix::klemmer:

Ble jammen paff da jeg kom inn her nå, men det høres jo ut som om det går etter forholdene bra (bortsett fra barseloppholdet da :dåne:). Håper den lille mannen snart er klar for verden utenfor solariumet, og at dere kan får nyte ham i fred og ro, når dere vil. :klemmer:

Og beklager at jeg ikke har fått med meg dette, men hvor mye for tidlig ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er allerede sagt her, så jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Men jeg er utrolig glad for at dere får skikkelig hjelp.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for et opplegg du skulle bli utsatt for da?? Bra dere kom ut av barsel. Det er jo stikk motsatt av mor/barn-vennlig når den første tiden utelukkende preges av stress, frustrasjon og engstelse. Det er så viktig at dere føler dere trygge alle sammen.

En stor :tommelopp: for at melkeproduksjonen er igang. Edle dråper for lillegutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det virkelig skjedd ting mens jeg har hatt KG-pause!

Gratulerer så mye med den lille gutten! :blomst:

Utrolig trist å høre om den unødvendig vanskelige starten dere fikk på barsel, kjenner litt for mange som har opplevd sånt. Men dermed der det jo desto bedre å høre at dere får den hjelpen og støtten dere trenger på nyfødtintensiven, og at dere føler at dere blir sett og ivaretatt!

Gleder meg til å høre mer om den lille!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med gutten, dreia. :strix: :strix: :strix:

Ble veldig overrasket da jeg nå tittet innom boka di, jeg lever i min egen lille boble med lillegutt, så det blir ikke mye KG på meg om dagen. Så kjedelig at dere har fått en så tøff start, men nå virker det jo som om det går framover og at dere blir godt ivaretatt.

Mange gode tanker og klemmer til den lille familien. :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med en liten gutt!!

Håper alt ordner seg med maten! Vi sleit lenge med å få igang amming på nyfødtposten (mye takket være amme-nazier på jobb), men nå tar gutten vår pupp som bare det. Så ting ordner seg! :Nikke:

Ønsker hele den lille familien lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt, Dreia! :strix:

Det er godt at de tar var på dere nå i starten, og håper at alt står bra til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg og den lille familien din, Dreia! :strix:

Trist å høre at den første tiden ikke ble helt sånn som planlagt, men fint å høre at dere får bedre hjelp nå. Tenk at du har fått en liten gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonar. :klemmer:

Kirin: Eg fekk gå til 35+1.

Heldigvis var det ikkje berre negativt på barsel heller. Det var fleire koselige folk som jobba der. Men det negative øydela dessverre mykje av oppholdet. :sukk:

Men nyføddintensiven har eg (nesten) berre positivt å seia om. Kjempeavdeling med mange supre folk, fint lagt opp for familiane og veldig fokus på ting som f.eks. amming og kengurumetoden, som følest heilt riktig for meg også. :jepp:

Nå er me heime med veslepjokken. Me fekk ta han med heim på torsdag, og det er ein heilt ny tilværelse. Me trivst godt heime med det vesle nurket vårt, sjølv om dagane går litt i eitt. Men det kjem vel rutiner etter kvart. :Nikke: I går var me tilbake på sjukehuset. Då var det kontroll av svangerskapsforgiftninga mi - eg er friskmeldt igjen :hoppe: - og vektkontroll av veslepjokken. Han har lagt på seg 200 gram på 4 dagar. :overrasket: Så herlig at det ser ut som at me får til amminga tross startvanskane. Me må riktignok bruka brystskjold, sikkert både pga. at veslepjokken har litt liten munn og er noko sugeforvirra etter både kopp, sprøyte og flaske (og såvidt pupp) på barsel. Men så lenge det fungerer ... (Kan jo håpa på at me klarar å venna han av med det etter kvart også?! :vetikke:)

*kjempestolt mor* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...