Kirin Skrevet 18. juni 2010 #841 Del Skrevet 18. juni 2010 Uffa, håper alt er bra og at du fortsatt er gravid. Jeg fikk svangerskapsforgiftning, og det var en del styr rundt det helt på slutten. (Men hvis det er det som er tilfelle så må det jo bare bli junibaby da. Fine de og!) Så lenge alt er bra med dreiababyen er alt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juni 2010 #842 Del Skrevet 19. juni 2010 Sendte sms med dreia i gårkveld og hun kjeder seg. Hun har fått streng beskjed om å ta det med ro, så nå blir det mye strikking fremover. Hun har KG-absitnenser, det er internett på sykehuset, men akkurat KG er sperret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. juni 2010 #843 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Så kjedelig at du kanskje har fått svangerskapsforgiftning, dreia. Kryssar fingrane for at det hjelper å ta det med ro, og at veslegutten får bli i magen din ei stund enda! Endret 19. juni 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #844 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Alt (eller iallfall mykje) vel her. Innlagt på sjukehuset utan KG, men nå har eg fått den bærbare PC-en hit og skaffa meg passord til gjestenettet, så nå har eg tilgang inntil vidare. Utrulig kor mykje abstinenser ein kan få etter berre nokre dagar utan KG. Eg har begynnande svangerskapsforgiftning. Blodtrykket er ok (høgt, men ikkje veldig høgt), eg føler meg ikkje sjuk, men med proteiner på 3,43 i dag (trur eg det var) vil dei halda meg her enn så lenge. Eg føler meg godt ivaretatt, og veslepjokken ser ut til å ha det fint. Eg sit med CTG-registrering kvar dag, og på fredag var eg til UL også. Han veks fint, ligg 3 % under snittet. UL-jordmora spurte meg om me visste kva kjønn det var, og eg sa dei hadde sagt gut. Ja, for om me ikkje visste eller ville vita, måtte ho raska seg over det området, for det var visst ikkje vanskelig å sjå. Og det var virkelig ingen tvil. Veslepjokken er fremdeles ein gut. Endret 20. juni 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 20. juni 2010 I morgon er eg forresten høggravid. Då er det berre 40 dagar igjen til termin. Det spørst vel om eg går heilt til termin, men eg håpar eg går nokre veker til iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. juni 2010 #846 Del Skrevet 20. juni 2010 Flinke dreia som er skikkelig i rugemodus! Håper han holder seg der noen uker til. En gutt noen uker før termin er helt topp! Håper det ikke blir for kjedelig! Men premien er jo så bra! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juni 2010 #847 Del Skrevet 20. juni 2010 Så bra du har fått din egen maskin opp å gå på sykehuset Mange fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er så herlig å vera tilbake på KG. KG-abstinenser når ein ikkje har så mykje å finna på, er ikkje berre berre, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #849 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Eg har ikkje fått sova sidan urinprøven kl. 5 fordi eg berre stressar meg opp. Aaaaah, alt me ikkje har i boks ennå! Og ikkje har eg oversikt over kva me har og kva me manglar heller. Det er greitt nok at ein ikkje treng mykje til baby, men me har verken stelleplass, soveplass eller noko som helst av klær i str. 50 (og sidan det ikkje er usannsynlig at han kjem litt tidlig, treng me nok litt i den størrelsen) og heller ikkje mykje i str. 56. (Eller, generelt er det lite med klær, gitt. ) Og eg får ikkje gjort noko anna enn å surfa på nettbutikkar med elendig utvalg frå sjukesenga. I dag tidlig blei det forresten tatt nye blodprøvar. Håpar det ikkje viser nokon forverring. Endret 21. juni 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 21. juni 2010 #850 Del Skrevet 21. juni 2010 Så godt å høre at du og lillegutt blir tatt godt vare på av sykehuset! Syns ikke du skal stresse over utstyret du trenger når det uansett ikke hjelper. Stelleplassen kan midlertidig være et håndkle på baderomsgulvet, og han kan jo sove noen netter i deres seng før egen seng er på plass. Det meste ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. juni 2010 #851 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg er enig med Kanei, slapp heller av, tingene dere trenger til lillegutt ordner seg. Nå er det best at du bare slapper av og tar livet med ro. Det jeg har skjønt som egentlig er det viktigste å ha, er bilsete. Ellers så greier man seg med midlertidige løsninger på det meste Og om han har litt for store klær ett par dager, så er jeg sikker på at han ikke blir fornærmet på dere og kaller dere for verdens verste foreldre i etterkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #852 Del Skrevet 21. juni 2010 Takk for at nokon bankar litt vett i meg. Eg har berre godt av det. Og om han har litt for store klær ett par dager, så er jeg sikker på at han ikke blir fornærmet på dere og kaller dere for verdens verste foreldre i etterkant Tja, viss han slektar på mor si, så kan ein aldri vita ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. juni 2010 #853 Del Skrevet 21. juni 2010 Bare slapp av, jeg er helt sikker på at det kommer ting senere som han virkelig kommer til å si fra om at han ikke liker... Noe han vil synes er verre enn en for stor body... Formen i dag? Fortsatt i pleie? Lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #854 Del Skrevet 21. juni 2010 Blodprøvane i dag viste eit (lite?) fall i blodplater, så det skal tas ny prøve rundt lunsjtider. Eg måtte sjølvsagt googla kva det kunne bety, noko som tydeligvis ikkje er heilt bra for meg. Dumme google! (Bedre å skylda på at google er tilgjengelig enn at eg benyttar meg av tilbudet, er det ikkje? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #855 Del Skrevet 21. juni 2010 Bare slapp av, jeg er helt sikker på at det kommer ting senere som han virkelig kommer til å si fra om at han ikke liker... Noe han vil synes er verre enn en for stor body... Formen i dag? Fortsatt i pleie? Lenge? Trur du virkelig det blir ting han likar mindre enn for store klær og klær med jentefargar? Formen? Viss eg kjenner etter ... *kjenne, kjenne, kjenne* ... jo, eg synst eg kjenner litt kvalme, svak hovudverk (kan vel ikkje ha noko med ca. 3-4 timars søvn i natt, vel? :gjeiper:) og svaaaaaak, svaaaaaak smerte rett nedfor ribbeina. Kjem du med fleire symptomer på svangerskapsforgiftning, skal eg vel klara å kjenna meg fram til dei også. Sånn heilt seriøst: Eg føler meg nokså grei. Utanom at eg er trøtt, då... Her er det dag-for-dag-vurdering. Det blir iallfall ei natt til. Så nå har eg belaga meg på å slappa av her denne dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. juni 2010 #856 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg vet ikke?? Men noe sier meg at han kommer til å bli det ja... Google er heldigvis intet orakel! Krysser fingrene for at lesingen din bare tar for seg de mest ekstreme variantene Godt du er i gode hender, og ikke minst, at du kommer deg på KG slik at du kan oppdatere oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 21. juni 2010 Google er heldigvis intet orakel! Krysser fingrene for at lesingen din bare tar for seg de mest ekstreme variantene Godt du er i gode hender, og ikke minst, at du kommer deg på KG slik at du kan oppdatere oss!! Eg var inne på NHI (Norsk helseinformatikk) sine sider. Men eg hadde eit filter som filtrerte ut alt anna enn dei mest ekstreme setningane. Skumlesing à la dreia... :gjeiper: KG-abstinenser blir virkelig store når ein småkjedar seg og ikkje har tilgang. Utrulig godt å vera "tilbake". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Høggravid i dag! Då fekk eg iallfall oppleva det (sjølv om eg ikkje føler meg høggravid på nokon måte). Berre to dagar til, så er eg 35 veker. Første målet mitt er å komma oss til juli , deretter 37 veker, så veslepjokken ikkje er prematur lenger. *håpe* Endret 21. juni 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. juni 2010 #859 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg tror nemlig ikke at all lesning er god lesning... Selv overlater jeg mye til mannen... KG er et ypperlig medium til en hel del. Og utrolig hvor mye "rart" man kan lese her inne, og tiden kan fly ganske fort... Og det er en super måte å få litt tid til å gå litt fortere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. juni 2010 #860 Del Skrevet 21. juni 2010 Er de premature så lenge de fødes alt før tre uker før termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå