Gå til innhold

Kanuttens liv og røre

Kanutten

Anbefalte innlegg

ok, da var vi ikke oppmerksomme nok. Kjipt, ettersom kanuttengutten har vært så ivrig. Han satt jo i mange timer å så på onsdag også. :) Kanskje jeg finner det på nett-tv og kan vise han. ;)

Edit* Vi så dem. :hoppe: :hoppe: Men vi skulle gjerne skulle sett dem i konkurransen da. :)

Endret av Kanutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Høres ut som at det går greit? Litt vin er jo aldri galt. :)

Håper dere har en flott lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Supra. Vi hadde en flott lørdagskveld. Jeg jobba senvakt, og etter jobb dro jeg og poden på besøk til mamma. Hun hadde bursdag. Der var jeg kjempeflink og spiste ikke noe kake. Jeg hadde egentlig ikke lyst på heller, så var vel derfor det gikk så greit. ;)

Søndag etter jobb var jeg så sliten, så jeg lurte meg til en time på sofaen, før jeg lagde kakebunn til ei kake som var bestilt til i dag. Den skulle se ut som en ørret, så det var en ny utfordring.

Gikk å la meg kvart over tre i natt, da var kaka ferdig og klar til å hentes i dag. :)

Nå venter jeg bare på at kompisen skal komme å hente den i tolvtia, før jeg drar på jobb. Lurer på om det blir sverigetur på jobben i dag. Skal ihvertfall prøve på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ørretformet kake! Den var jammen ny, det har jeg aldri hørt om før.. :ler: Heller ørretformet enn ørretkake i alle fall! :gjeiper:

Ha en fin vakt - og en fin svensketur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Tok bilde da, men vet ikke om den egner seg på trykk her. :sjenert: Den ligner ikke så veldig liksom.

Får se om jeg greier å legge det inn her etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh herregud så utrolig artig!! Det er noe av det snåleste og kuleste jeg har sett! En ørretkake!! :duskedame: Hva annet har du laget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så utrolig artig!! Det er noe av det snåleste og kuleste jeg har sett! En ørretkake!! :duskedame: Hva annet har du laget??

Takk. Hehe, var ganske gøy å lage den da, selv om den nok ikke er av mine beste kaker nei. Den som bestilte, ønsket at kaka skulle være 30 cm lang, så den ble litt feit, rett og slett for at det skulle være litt kake under. :)

Jeg har lagd masse kaker supra, men tror ikke jeg vi legge de ut her. Jeg har masse bilder på facebook, så om du vil kan jeg sende deg en PM med navnet mitt, så får du se. . . ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Neferet og Store MY. :) Gøy med litt anderledes kake. :fnise:

Fikk akkurat sms nå om at den hadde falt i smak, og at den var kjempegod. :) Gøy med slike tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Får ikke sett/hørt videoen, for jeg er på jobb.)

Du er så flink til å lage/pynte kaker! :jepp: Har sett på det albumet ditt på fb noen ganger, og det er jo litt selvpining for jeg får så lyst på kake! Samtidig som jeg egentlig ikke kunne drømme om å ødelegge dem ved å skjære i dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Hahahhaa, for en sang! 10 år! :ler:

Og jaaa, send meg en PM så får jeg se på facebook, ble helt fascinert!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...