Pingting Skrevet 14. mars 2010 #201 Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, ikke sant ! Kult at du skjønte hva jeg mente med en gang! Hva er det på romaji ? biru wa arimasu ka? - har dere øl? (bokstavlig talt: eksisterer det øl?) biru ippon, onegaishimasu! - en flaske øl, takk! osake onegaishimasu - sake, takk! (av en eller annen grunn er det høfligere å slenge på en o foran) kohi - kaffe wain - vin mizu - vann Oi, nå ble jeg ordbok. biru ga hoshii n desu ga - jeg har lyst på øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 14. mars 2010 biru wa arimasu ka? - har dere øl? (bokstavlig talt: eksisterer det øl?) biru ippon, onegaishimasu! - en flaske øl, takk! osake onegaishimasu - sake, takk! (av en eller annen grunn er det høfligere å slenge på en o foran) kohi - kaffe wain - vin mizu - vann Oi, nå ble jeg ordbok. biru ga hoshii n desu ga - jeg har lyst på øl Hehe!! Takk for ordlista klokken 01.20 på natta ! Syns det er så søtt med de engelske ordene de har "japanisert" som f.eks: KURISIMASU = christmas.....eller BOYFURENDO= boyfriend.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 14. mars 2010 God morgen, alle sammen!! I dag er jeg inspirert ( er kunstner ) og glad!! Har ikke følt inspirasjon og virkelig glede over livet på ganske lenge, men noe har forandra seg, og en tung stein har forsvunnet fra mageregionen Hører på Satie's Gnossiennes nå...noe så nydelig....Skjønner godt hvorfor jeg har Frankofile tendenser.. En herlig søndag ønskes samtlige her inne ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2010 #204 Del Skrevet 14. mars 2010 Nei, så kult å være kunster da. Lever du av det også? Kjempeherlig å høre at du har fått din joie de vivre tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2010 #205 Del Skrevet 14. mars 2010 Oiii. Hva slags kunst driver du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 14. mars 2010 Nei, så kult å være kunster da. Lever du av det også? Kjempeherlig å høre at du har fått din joie de vivre tilbake. Ja!! Nå er jeg inspirert og i full gang! Nei, jeg lever ikke av kunsten, men den er en viktig del av meg ! Oiii. Hva slags kunst driver du med? Jeg komponerer, maler, skriver og er utdannet innen kunst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2010 #207 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg komponerer, maler, skriver og er utdannet innen kunst Åj, du verden. *imponert* Da har du sikkert minst fjorten prosjekter på gang samtidig og da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #208 Del Skrevet 15. mars 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #209 Del Skrevet 15. mars 2010 God morgen! God morgen, min kjære ! Ja, jeg tror jeg er litt som en viss annen person her inne....? Angående prosjekter, mener jeg Jeg har hatt veldig lite inspirasjon i vinter, og er en av grunnene til at jeg har vært litt nedstemt og laber...Men med en visshet om at alt ordner seg ( som jeg plutselig fikk ! ) løsnet alt igjen ! I'M BACK, BABY!!!! PS! Nå skal jeg straks trene.....Må ta det fra "morran av" ellers går jeg bare og gruer meg resten av dagen... :gjeiper: Skal bare ta et par først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #210 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, jeg tror jeg er litt som en viss annen person her inne....? Angående prosjekter, mener jeg Aaaaaaaner ikke hvem du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #211 Del Skrevet 15. mars 2010 Vet ikke hvor i verden du bor jeg, men jeg tipset om denne i anime-tråden, og er ikke sikker på om du så det: Kulturhistorisk museum arrangerer søndag 21. mars Hanami-dagen 2010. Hanami er en tradisjonell japansk festival som feirer våren og blomstringen av kirsebærtrærne. Aner ikke hva slags opplegg museet har siden det er null info på den linken, men noe fornuftig finner de vel på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 16. mars 2010 God morgen! Pingen : jeg kan dessverre ikke komme fra den datoen, selv om jeg hadde hatt lyst Jeg bor litt nord for Oslo. I går trente jeg i 40 minutter ! Fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #213 Del Skrevet 16. mars 2010 40 minutter er bra. Er mer enn jeg har trent i det siste ihvertfall. Håper livsgleden er på topp i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 16. mars 2010 40 minutter er bra. Er mer enn jeg har trent i det siste ihvertfall. Håper livsgleden er på topp i dag også. Takk, jeg føler meg mye bedre for tiden etter min lille "epiphany" Hvordan er det med deg ? Syns du virker i godt humør, tross alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #215 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Takk, jeg føler meg mye bedre for tiden etter min lille "epiphany" Hvordan er det med deg ? Syns du virker i godt humør, tross alt ? Så bra! Jada, det går greit. Dagen i går var kjempefæl, men bare det å ta seg fri og sortere tankene gjorde oss godt. Dessuten har jeg jo dere fine jenter til å ta vare på meg. Dessuten kommer bestevenninne hjem til helgen. Jeg har ikke sett henne siden nyttår nå og savner henne noe forferdelig. Jeg hadde jo håpt å kunne si at hun skulle bli tante, men akk nei. Jeg får få litt trøst i stedet for. Endret 16. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #216 Del Skrevet 16. mars 2010 Så bra! Jada, det går greit. Dagen i går var kjempefæl, men bare det å ta seg fri og sortere tankene gjorde oss godt. Dessuten har jeg jo dere fine jenter til å ta vare på meg. Dessuten kommer bestevenninne hjem til helgen. Jeg har ikke sett henne siden nyttår nå og savner henne noe forferdelig. Jeg hadde jo håpt å kunne si at hun skulle bli tante, men akk nei. Jeg får få litt trøst i stedet for. Så koselig!! Ingenting er som bestiser!! Vi er også der for deg, ja ! Det er helt sikkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #217 Del Skrevet 16. mars 2010 Så koselig!! Ingenting er som bestiser!! Vi er også der for deg, ja ! Det er helt sikkert!! BFF. Bare så synd at hun bor så langt borte. Sånn går det når hun finner seg kjæreste som er østlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 16. mars 2010 BFF. Bare så synd at hun bor så langt borte. Sånn går det når hun finner seg kjæreste som er østlending. Heeey!! Ikke diss østlendinger, ass!!! :gjeiper: Har trodd at du var østis, og, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #219 Del Skrevet 16. mars 2010 Heeey!! Ikke diss østlendinger, ass!!! :gjeiper: Har trodd at du var østis, og, jeg... Det er hobbyen vår, her på vestlandet. Så jeg er vestis ja. (Men så må jeg jo få si at jeg er kjempeglad i kjæresten hennes altså. Hun kunne ikke ha funnet en bedre.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #220 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er hobbyen vår, her på vestlandet. Så jeg er vestis ja. (Men så må jeg jo få si at jeg er kjempeglad i kjæresten hennes altså. Hun kunne ikke ha funnet en bedre.) Jah! Se der, ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå