Wind Skrevet 11. mars 2010 #181 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er ikke tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 13. mars 2010 God lørdagsmorgen ! Jeg har fått en "åpenbaring": denne sommeren kommer det til å skje forandring. Jeg føler det på meg og bare det å vite det, har tatt en byrde fra skuldrene mine Jeg aner ikke hva som vil skje, men noe skjer, noe må skje. Neste vinter skal ikke bli noe likt denne i det hele tatt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #183 Del Skrevet 13. mars 2010 Næh, dte hørtes jo litt spennende ut. Og litt befriende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 13. mars 2010 Næh, dte hørtes jo litt spennende ut. Og litt befriende Kjempebefriende.....stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #185 Del Skrevet 13. mars 2010 Ooooh, don't mind if I do! Forandringer kan være så utrolig deilig av og til. Har du en fin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 13. mars 2010 Ooooh, don't mind if I do! Forandringer kan være så utrolig deilig av og til. Har du en fin lørdag? Ja, har en fin lørdag...våkna opp full av bevissthet og greier bedre å leve i nuet nå... Hva med deg ? Skal du ut i kveld ? Jeg jobber... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 #187 Del Skrevet 13. mars 2010 Nå er jeg tilbake igjen. PS! Fælt så dere tuller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 13. mars 2010 Nå er jeg tilbake igjen. PS! Fælt så dere tuller da. VELKOMMEN HJEM! Vi har savna deg !! Hatt det bra i Køben ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 #189 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er godt å bli savnet. Ja, vi hadde det kjempekoselig. Selv om hele ''jeg kan ikke drikke fordi jeg er syk/penicillin/ikke orker blablabla'' ble totalt mislykket. Det første spørsmålet jeg fikk var ''er du gravid?''. Urk, jeg er ikke flink til å lyve altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #190 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, vi hadde det kjempekoselig. Selv om hele ''jeg kan ikke drikke fordi jeg er syk/penicillin/ikke orker blablabla'' ble totalt mislykket. Det første spørsmålet jeg fikk var ''er du gravid?''. Urk, jeg er ikke flink til å lyve altså. Uff, hvis/når jeg blir gravid kommer jeg til å slite noe helt forj*** med å vente med å fortelle det til heeeeele verden. Lykke til med jobbekveld, Sequax! Jeg har sofakveld, mens J er ute. Nesten alene hjemme, håper leieboeren hans drar ut og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 13. mars 2010 Nå er jeg hjemme fra jobb etter en lang uke med futt Unner meg en aldri så liten jeg nå...aleine hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er godt å bli savnet. Ja, vi hadde det kjempekoselig. Selv om hele ''jeg kan ikke drikke fordi jeg er syk/penicillin/ikke orker blablabla'' ble totalt mislykket. Det første spørsmålet jeg fikk var ''er du gravid?''. Urk, jeg er ikke flink til å lyve altså. Det kan jeg tenke meg! Blir veldig spennende på mandag...når skal du inn ?? Uff, hvis/når jeg blir gravid kommer jeg til å slite noe helt forj*** med å vente med å fortelle det til heeeeele verden. Lykke til med jobbekveld, Sequax! Jeg har sofakveld, mens J er ute. Nesten alene hjemme, håper leieboeren hans drar ut og Takk for lykkeønskninger! Nå slapper jeg av hjemme med en lille en...Håper du blir med på en skål utover kvelden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #193 Del Skrevet 13. mars 2010 Takk for lykkeønskninger! Nå slapper jeg av hjemme med en lille en...Håper du blir med på en skål utover kvelden ? *løper på kjøkkenet og henter whiskyglasset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 13. mars 2010 *løper på kjøkkenet og henter whiskyglasset* YAAAAAAY!!! Skåååål, Pingen! La oss drikke oss sønder og sammen ikveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #195 Del Skrevet 13. mars 2010 Kanpai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #196 Del Skrevet 13. mars 2010 YAAAAAAY!!! Skåååål, Pingen! La oss drikke oss sønder og sammen ikveld..... Skåål :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 13. mars 2010 Kanpai! Hai! Kanpai!!!! Mm! Mm ! Mm! *sånn som barna i Ghibli sier mens de nikker * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #198 Del Skrevet 13. mars 2010 Mm! Mm ! Mm! *sånn som barna i Ghibli sier mens de nikker * Haha! Åååå, det er så søtt, det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #199 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har lært meg å bestille drikke på japansk da, så da kan jeg egentlig det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 13. mars 2010 Haha! Åååå, det er så søtt, det :rødme: Ja, ikke sant ! Kult at du skjønte hva jeg mente med en gang! Jeg har lært meg å bestille drikke på japansk da, så da kan jeg egentlig det viktigste Hva er det på romaji ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå