Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

Håper alt er bra med deg å den lille i magen :klemmer:

Takk kospia :klem: Det håper jeg og, jeg tenker jo endel på om alt er som det skal der inne. I dag leste jeg på gravidforumet jeg er litt på, om ei som på UL i dag fant ut at barnet hadde en hjerneskade og de må antakelig fjerne det :tristbla: Det er sånne historier jeg ikke bør lese nå, for jeg er så redd for at dette skal skje oss på neste ultralyd. Huff, det er så slisomt å gå sånn og bekymre seg og jeg har jo ikke lyst til å ha det sånn helt fram til høsten heller :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: Innom å hilser på. Er jo ca like langt vi,spennede tider :hjerte:

Huff ja,sånne forum holder jeg meg unna om dagen,blir bare bekymra av å lese der..

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så søt din far er. Gleder han seg til å bli bestefar?

Skjemme bort den lille masse.

Tror det er lurt å holde seg unna slike skumle historier, flesteparten går normalt.

Jeg må se etter bilde jeg nå :goodbye:

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :goodbye:

Har skumlest gjennom hele boken din jeg nå. Og er imponert over at du klarte å holde det hemmelig her inne helt til 12 uker.

Jeg skjønner veldig godt at du bekymrer deg litt, det gjør jeg også. Men jeg prøver å heller fokusere på de positive tingene, og glede meg. For sjangsen er størst for at alt er helt normalt med babyene våre. Men vi kommer nok til å bekymre oss for dem resten av livet vi nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig å finne dagboka di etter ganske langt fravær!

Gratulerer så masse med en/ei liten i magen! Kjempe koselig å høre!

Jeg skal klare å følge litt bedre med fra nå!

Min lille jente (1 år og 1 måned) ligger ute og sover så jeg har (akkurat nå) god tid!

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Søte pappan din :) Han gleder seg nok kjempemasse til å bli bestefar :hjerte:

Og jeg er enig i at det ikke er lurt å lese sånne historier nå, men bare husk på at det som regel går bra.

Ha en fin dag videre Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Innom å hilser på. Er jo ca like langt vi,spennede tider :hjerte:

Huff ja,sånne forum holder jeg meg unna om dagen,blir bare bekymra av å lese der..

Så koselig at du stakk innom :) Jeg snikleste litt i boka di i går ;) Hyggelig å følge flere her inne som også har termin til høsten! Jeg tror nok jeg må styre litt unna disse forumene jeg også.

Åhh så søt din far er. Gleder han seg til å bli bestefar?

Skjemme bort den lille masse.

trulta :klem: Ja, pappa gleder seg nok veldig til å få et lite barnebarn, man han sier det ikke høyt da :ler:

Har skumlest gjennom hele boken din jeg nå. Og er imponert over at du klarte å holde det hemmelig her inne helt til 12 uker.

Jeg skjønner veldig godt at du bekymrer deg litt, det gjør jeg også. Men jeg prøver å heller fokusere på de positive tingene, og glede meg. For sjangsen er størst for at alt er helt normalt med babyene våre. Men vi kommer nok til å bekymre oss for dem resten av livet vi nå :ler:

Så koselig at du stakk innom og jeg er imponert over at du leste gjennom alt! Ja, jeg var sprekkeferdig en stund ja :fnise: Du har nok rett i at livet vil bestå av bekymringer for arvingen framover ja - og det hjelper jo ikke at jeg er av den bekymra typen ;)

Gratulerer så masse med en/ei liten i magen! Kjempe koselig å høre!

:klem: Iingvild - så koselig å se deg her igjen! :)

Søte pappan din :) Han gleder seg nok kjempemasse til å bli bestefar :hjerte:

Og jeg er enig i at det ikke er lurt å lese sånne historier nå, men bare husk på at det som regel går bra.

Ha en fin dag videre Pusla :klem:

Ulva :klemmer: Jeg er i ferd med å finne flere gravide her inne nå, så da tror jeg nok jeg legger det andre forumet å is en stund :jepp: Og ja, pappan min er verdens søteste - han har kommet og hentet meg og kjørt meg til jobb to fredager på rad nå; han vet at jeg sliter med å sitte på buss. Snille, snille pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg siterte så mange innlegg på en gang. Det er jaggu stas at dere er så flinke til å besøke meg :blomst:

Nå har jeg kollapsa på sofaen og er dønn sliten :veslejenta: Jeg kom hjem til ferdig middag i dag da - skjønnemannen har blitt skikkelig god på å lage mat etter han begynt på lavkarbo-diett. Vi må lage nesten alt fra bunnen av nå, så vi har lært oss endel nytt begge to da. Og dietten har gitt resultater, han har gått ned over 15 kg :klappe: Jeg gikk ned 4 kg da, men det var før jeg ble gravid. Nå spiser jeg karbohydrater og altfor mye usunn mat :flau:

Ellers så forteller jeg nyheten til noen nye hver dag nå og det er ganske gøy da :D Jeg får jo så mange koselige reaksjoner. På fredag skal medarbeiderne får vite det og da er liksom nyheten ute for fullt. Det er litt skummelt da, men jeg må bare våge å tro at det skal gå bra nå :tommel:

Nå skal jeg sløve litt mens jeg manner meg opp til å gå tur med vofs :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kospia :klemmer:

Jeg har startet på påskeferien nå og jammen er det godt :bolledeig:. Siden jeg fikk fri i går ettermiddag, har jeg vært så utrolig sliten, trøtt og nå har jeg hodepine og. Virker osm jeg har fått en liten smell nå som kroppen endelig kan slappe av. Det blir jo litt mer stress på jobb enn jeg tror jeg tåler for tida :forvirret:

I går kom svigermor hit og skal bli til mandag. Det er vanligvis veldig koselig, og det er jo det nå og, men jeg kjenner at jeg er sååå sliten i hodet :frown: Så jeg er redd det blir en lang helg for i kveld kommer foreldrene mine også og blir til i morra, men jeg får slappe av og kose meg så godt jeg kan :tommel:

Og i dag kom brevet fra sykehuset :sjarmor: Jeg har fått fødeplass og time for ultralyd 4. mai :hoppe: Det er godt å få den datoen på plass, for hvis alt er bra da kan jeg slappe litt mer av :)

Ha en flott start på påska dere som måtte komme innom :kaklehone:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,skjønner at en helg med masse folk er lite fristende når man er sliten. Godt det er ferie da,og at du får tid til å slappe av etter besøket :)

:hoppe: for ultralyd time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Skjønner godt at det er slitsomt med mye besøk på engang. Spesiellt når du er sliten og trenger å slappe av.

Så bra at du har fått time til ultralyd :hoppe:

Ønsker deg en god start på påsken og det blir det med seier i kveld vaffal :duskedame::klem: (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord og forståelse, dream og Ulva :klem:

:hoppe: for 14 uker i dag!

Jeg har hatt det kjempekoselig med våre tre foreldre her, det ble en koselig kveld i går, selvom jeg var sliten og trøtt. Vi hadde tre retter med lammelår som hovedrett od det ble utrolig godt. Også har vi funnet oppskrift på en utrolig god fromasj-dessert uten karbohydrater, så nå er skjønnemannen lykkelig :ler:

Nå har foreldrene mine reist, mens skjønnemann og moren hans er ute på tur. Vofs er litt pjusk i dag, så vi holder roen her hjemme så lenge. Har fått sovet på sofaen, det var godt!

Og :duskedame: for ny seier til LSK i dag :hoppe: Og nå må jeg snart begynne å tenke på å dra meg på Åråsen etterhvert også - så akkurat at de har begynt å selge en sånn mini-sesong-kortgreie hvor man får fast plass i 7 kamper for prisen til 6. Det kan være noe for pusla :sjarmor:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det ble koselig selv om du var sliten. Og lammelår hørtes godt ut! Og sovet på sofaen har jeg også gjort i dag. Jeg er så utrolig sliten for tiden :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Superlilje

Ja, jeg er også helt utkjørt for tida. Jeg som har vært så mye bekymra tenker som så at jeg er glad for symptomene egentlig. Selvom jeg ikke ser så lyst på det å skulle studere masse i påska nå, jeg kunne nok trengt å ha full påskefri.

:duskedame: LSK har slått Hønefoss hele 6-0 i dag :hoppe: Det var mer enn jeg våget å håpe på altså, men skikkelig deilig at de nå er godt i gang :ball: Nå skal jeg å dratt meg på Åråsen på noen kamper snart, nå som våren er i anmarsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er det "pusla synes synd på seg sjøl-dagen" :fnise: Svigermor har reist hjem og jeg har kollapsa på sofaen :veslejenta: Føler meg helt utslitt, jeg også har jeg fått vondt i ryggen og. Det bekymrer meg litt, for det er jo enda tidlig og jeg vil IKKE ha plager allerede nå altså :bond:

Skjønnemannen har begynt å klargjøre bilen vår, for vi har skumle planer om å skaffe oss en større en. Nå blir det stasjonsvogn!! Han hadde nok tenkt at vi skulle vaske bilen sammen, men her inne ligger jeg og depper :roll: Han forsøker å være forståelsesfull, men jeg merker jo at han synes det er rart at jeg kan bli så sliten av å gjøre ingenting. I stad sa han "jeg tror junior tar ut alle krefter av deg, jeg", og det tror jeg og. Men det er jo for en god sak :babysmokk:

Jeg lovte å gå tur med vofsen, så nå skal jeg kvinne meg opp og få litt frisk luft :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så lett for dem å forstå hvor utrolig sliten man kan bli av å "bare" være gravid. Selv har jeg virkelig ingen energi, selv om jeg sover kjempelenge om morgenen er det ikke noe vanskelig å sovne på sofaen om ettermiddagen :ler: Jeg synes bare vi skal prøve å hvile oss når vi kan jeg, sånn at kroppen kan bruke den energien som trengs til å lage baby :jepp:

Her skal det også kjøpes ny bil. Men først må mannen fikse lakken på den vi har, for den har ikke tålt vinteren. Det er ikke akkurat noen vinterbil vi har nemlig. Og ihvertfall ikke en familiebil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Du har lov til å ha synes synd på deg selv dager. Jeg har alltid sånne avlappende dager når jeg har hatt noen dager med besøk :jepp:

Og det uten av være gravid.

Det er koselig med besøk, men jammen er det godt å flate ut på :veslejenta: når man er alene i huset igjen også.

Ja sant det var gøy vel, med 6-0 seier :strix: Neste gang er det Viking i Stavanger og da heier jeg iallefall ikke på Viking :nigo: Dem er ganske skadeskutt for tida også viking da. Alle 3 spissene demmes er ute med langvarige skader. Synes jo litt synd på dem, men kanskje ikke akkurat til helga :nigo:

Ha en fin dag videre Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superlilje og Ulva :klem1:

Ulva: Ja, Viking borte blir nå spennende selvom de er skadeskutt. Bortekamp er bortekamp, så jeg tenker at det blir litt test på hvor gode de faktisk er nå. Og at spissene til Viking er skadde, skal jeg leve godt med :ler::duskedame:

Vi har kjøpt oss bil idag vi :nigo: En Toyota Avensis stasjonsvogn også tar bilforhandlere vår i innbytte. Vi synes det er trygt å bruke bilforhandler siden vi begge er totalt grønne på bil. Og vi fikk et greit mellomlegg, så vi slipper unna bil-lån :) Vi skal hente den neste torsdag :hoppe:

Ellers er jeg fortsatt dønn sliten og trøtt. Våkna i dag av en voldsom kvalme mens jeg fortsatt lå i senga, det har ikke skjedd før :forvirret: Alle sier at kvalmen skulle ha avtatt nå så jeg håper bare ikke jeg er en av disse som er kvalme i ni måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...