Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw Gratulera så masse Pusla, hvilken nyhet!!!! :klemmer::klemmer:

Og så har du ikke sagt noe før!! :fnise: Der kom du meg i forkjøpet gitt. ;) Jeg satser på vårbarn jeg da. :)

Hvordan har formen vært?

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer::klemmer: Ulva, Ilja, MissLille, trulta og mocci: tusen takk for at dere gleder dere med meg, dere er så skjønne :klem: Og gjett om jeg har hatt lyst til å dele dette med dere lenge nå :fnise:

Jeg satser på vårbarn jeg da. :)

Hvordan har formen vært?

Ja, du skal være velkommen etter når tida er inne for dere :klem:

Formen har vært så der, jeg har iallefall hatt symptomer for å si det sånn :fnise: Har slitt masse med kvalme og det har vært tøft å komme seg avgårde på bussen til jobb på morgenen. Men jeg har ikke vært borte fra jobb i det hele tatt og nå har kvalmen blitt bedre :tommel:

I dag har jeg møtt ei venninne etter jobb og jeg fortalte henne nyheten. Vi har begynt å fortelle det nå og det er utrolig koselig da. Det blir liksom litt mer virkelig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pusla :blomst:

For en koselig nyhet, morsomt når en endelig kan begynne å fortelle nyheten. Håper du får et greit svangerskap.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kospia og jente79 :hug:

(jente79: jeg er innom bloggen din av og til, men jeg er så dårlig på å legge igjen spor :sjenert: )

I går kjøpte jeg mine første mammabukser på nettet. Foreløpig kommer jeg fint inn i de vanlige buksene mine og bortsett fra at jeg er litt oppblåst på kveldene, så er kroppen ellers som før. Men hvem vet når magen plutselig popper ut, så greit å ha noen bukser på lur.

Foreløpig føles det innmari rart at jeg har et lite vesen på besøk, for bortsett fra symptomer som kvalme og sånt, så merker jeg jo ikke noe til gullet enda. Håper at alt utvikler seg som det er der inne, er jo litt bekymra for det. Vi var på privat UL når jeg var drøyt 9 uker, så vi vet iallefall at det banker et :hjerte: der. Så vi venter nok til den ordinære ultralyden nå, men jeg kjenner jo at jeg er litt nervøs.

Nå blir det mye gravidsnakk her framover tror jeg :fnise: Håper dere tilgir meg for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mocci: :klem:

Å hjelpes meg, slik så magen min ut i dag tidlig, nå begynner det å skje ting altså:

I helga skulle jeg besøkt ei venninne som bor et stykke unna og som jeg ikke har sett på kjempelenge, men så ble både hun og veslejenta hennes syke, så da måtte vi utsette :grine: Jeg ble så skuffa, men vi tar det jo igjen! Så nå sitter jeg her alene mens skjønnemannen gjør guttegreiene sine ;) Skal ut med vofs nå da også blir det vel sofaen igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Kjempekoselig Pusla :rødme:

Håper du finner på noe og koser deg i dag selv om det ikke ble noe av turen. Veldig kjedelig når man har gledet seg og så blir det ikke noe av.

Masse lykke til Pulsa og meg selv i morra :duskedame:

Og ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte fine magen til Pusla, så moro å se :strix:

Har alltid syntes gravide mager er flotte å se på jeg :smilbla:

Ha en flott lørdag Pusla :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, ulva og kospia :klem:

Det er ikke mye til mage enda da, men de siste dagene har jeg merket forskjell og det er jo litt stas da :rødme:

Skjønnemannen har reist på guttefest og blir borte til i morra, men han var så grei å ta med seg vofs. Det er litt godt, for da kan jeg sove lenge og uforstyrra i morra og sånt. Og i kveld skal jeg på kino med søs og se den Se&Hør-filmen, så det blir nå koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw se hvor skjønn mage :rødme: Jeg er enig med Kospia, gravidmager er utrolig flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mocci: :klemmer:

I natt har jeg sovet alene i huset, noe som er svært sjeldent. Det har vært litt godt og, har sovet som en stein, men våkna som vanlig tidlig da. Nå skal jeg ha en rolig formiddag mens jeg venter på gutta mine :) Beveger jeg meg fra sofaen i dag, skal det jaggu være viktig :sjarmor:

Og jaggu laver det ikke ned :snø: her i dag :sur: NÅ er jeg lei nå! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom for oppdatering, og så gøy det blir å følge magen fremover :jepp: Hørtes ut som en deilig helg, jeg var også relativt tidlig oppe i dag, og etter at jeg har gjort ferdig litt småting, blir det nok bare avslapning her også, skikkelig søndagsstemning :fnise:

(Har forresten lagt deg til på bloggen min igjen, så du skal ha tilgang, men du kan jo sende meg en pm om du ikke finner den igjen..var litt nytt med bloggene og litt tull, så ikke godt å vite om man finner frem der inne nå med en gang).

Ha en superfin og avslappende søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLille :klem: I dag synes jeg bare den magen ser tjukk ut og er litt flau for at jeg la ut bilde :sjenert: Det blir morsommere etterhvert da, når magen blir tydelig og jeg kan vise den fram :)

Ulva: Yes, sesongens første seier :hoppe::bolledeig::duskedame: Det var digg!!

Nå skal vi prøve å rulle noen duker med mamma sin rulle som står hos oss for tida. Blir spennende å se om vi får det til - er usikker på hvor høy IQ som kreves :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God dag :sol:

Her er det sol nå, herlig. Håper den smelter en del snø snart.

Hvor har du lagt ut bilde av magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva :klem: Godt med en 3-poenger så tidlig i sesongen, ja :hoppe:

Hvor har du lagt ut bilde av magen?

I boka her, et innlegg jeg skrev på lørdag - bare bla litt lenger opp på siden.

Jeg har vært på første svangerskapskontroll i dag. Det var ikke så spennende, men jeg er inne i systemet nå da :nigo: Jeg skal tilbake på en oppfølging om 14 dager da, for de tok noen ekstra prøver og sånn som de har svar på da.

Pappa er så søt, for han klarer nok ikke helt å tro at dette er sant, så istad ringte han og spurte "ja, er det helt sikkert nå da, at du ER gravid??" :ler: "skal vi se...jeg har ikke hatt mensen på over 3 måneder, jeg er kvalm og trøtt og begynner å få mage OG vi har sett på UL at det er et liv inni der" Så ja, det tror jeg :fnise:

Nå skal jeg hjelpe skjønnemannen og lage laksemiddag :goodbye:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er så søt, for han klarer nok ikke helt å tro at dette er sant, så istad ringte han og spurte "ja, er det helt sikkert nå da, at du ER gravid??" :ler: "skal vi se...jeg har ikke hatt mensen på over 3 måneder, jeg er kvalm og trøtt og begynner å få mage OG vi har sett på UL at det er et liv inni der" Så ja, det tror jeg :fnise:

:fnise: han er nå bra søt pappaen din, ingen tvil om at han gleder seg til å bli bestefar. Moro med engasjerte foreldre :)

Håper alt er bra med deg å den lille i magen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...