Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

Det er ikke gøy å ha vondt i ryggen nei, jeg kan ikke sitte vanlig i en time engang uten å få vondt. Tror det er lurt å ta det med ro og slappe av, og unngå de tingene som gjør at det blir vondt. Vi skal jo leve med den samme ryggen resten av livet.

Så koselig sagt av mannen din da :rødme: Jeg har alltid syntes at det ser så flott ut med gravidmage, ihverfall hvis man klarer å kle seg i riktige klær for figuren sin :jepp: Selv begynner jeg å føle at jeg ser gravid ut, og ikke bare feit, men synes godt magen kan se enda litt mer gravid ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid tenkt at pulsen til guttene var raskest jeg? :klø: Men da har jeg sikkert tenkt feil. :gjeiper: Uansett har det neppe noe å si, hastigheten på pulsen kommer jo an på om nurket sover eller om det turner når den blir målt. :) Pulsen til de to i magen min har hvertfall variert fra gang til gang.

Håper du blir fort bedre i ryggen igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv begynner jeg å føle at jeg ser gravid ut, og ikke bare feit, men synes godt magen kan se enda litt mer gravid ut :ler:

Jeg ser vel ikke feit ut akkurat, men ikke tydelig gravid heller enda hvis man ikke vet det. Skal bli greit når magen er sånn at det ikke er noen tvil, ja :jepp:

Jeg har alltid tenkt at pulsen til guttene var raskest jeg? :klø: Men da har jeg sikkert tenkt feil. :gjeiper:

Ja, det er ikke noen bombesikker vitenskap akkurat, men jeg kjenner flere dette har stemt for. Men uansett spiller det ingen rolle og om en ukes tid vet vi det kanskje litt sikrere og :hoppe:

Huff, jeg har en litt dårlig dag i dag :sur: Ryggen krangler og verker og det gjør meg skikkelig deppa :tristbla: . Jeg vil ikke ha det sånn resten av graviditeten altså. Som om ikke det er nok har jeg også blitt :forkjola:

Og jeg kjenner veldig på at det er ubehagelig å være borte fra jobb, mye pga sjefen min. De to siste gangene jeg har sendt sms og fortalt at jeg er hjemme pga dårlig form, har jeg ikke fått noe svar engang. Det kan jo skyldes mange ting, men jeg føler veldig på at hun synes jeg er mye borte og at jeg ikke pusher meg nok. Jeg vet jo hvordan hun er når det gjelder sykefravær. Dette stresser meg ganske mye, men jeg tror ikke det nytter å ta det opp heller. Skjønnemannen sier at jeg bare skal drite i det, ta vare på meg selv og tenke at jeg snart skal være borte lenge. I tillegg er det jo sommeferie imellom og. Så jeg får forsøke å tenke sånn :tommel:

Nå skal jeg legge meg ned og hvile ryggen igjen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønn liten mage du har fått deg Pusla. :rødme:

Jeg er hjertens enig med skjønnemannen, det viktigste er at du tar vare på deg selv. After all du har jo dyrebar last innabords og graviditet er jo en unntakstilstand. Jeg forstår ikke hvorfor arbeidsgivere forventer at formen skal være på topp når man er gravid?! Det er vel de færreste som ikke får noen plager av et eller annet slag. Som om man ikke har nok å takle med selve graviditeten og så skal man oppleve press fra jobben også, kjenner jeg blir varm i toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dream :klemmer:

mocci :klem: Ja, jeg kjenner jeg blir litt hissig jeg og, over hvor utbredt det er med den holdningen at man som skal gravid skal være på topp og jobbe helt fram. Nestemann som sier til meg at graviditet ikke er en sykdom, kommer til å få seg en på trynet tror jeg :ler:

Ryggen min er fortsatt vond, men jeg synes det går framover. Har vært hos kiropraktor og skal dit igjen i morra. Det som er bra er at kiropraktoren ikke tror ryggvondten har noe med graviditeten å gjøre og det tror egentlig ikke jeg heller. Det er jo gode nyheter, for sånn vondt som jeg har nå har jeg blitt greit kvitt før :tommel:

I morra skal jeg på helgebesøk til ei venninne som bor et stykke unna. Lenge siden sist, så jeg gleder meg stort. Det blir nok en helg med intens skravling, så nesten greit jeg er alene i kveld og får lada opp stemmen litt :fnise:

Ha en god helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med deg der, det er meningsløst at man skal presse seg til å holde ut bare fordi man er gravid, når man ikke hadde gått på jobb om man ikke var gravid. Tenker spesielt på de som kaster opp, men som likevel presser seg til å gå på jobb. Man går ikke på jobb når man spyr når man ikke er gravid. Graviditet er jo nesten en jobb i seg selv, man produserer jo et helt nytt menneske

:babysmokk:

Godt at ryggen din er bedre, og kos deg på besøk i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Håper det er bedre med deg og at du koste seg med helgebesøk hos venninnen din :jepp:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: 4-0 :strix::strix::bolledeig::nigo:

Ha en fin dag Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kost deg på besøk.

drit i sjefen din, nå er det viktigste å ta vare på deg selv og ingen andre enn du kjenner hvor mye du orker.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Superlilje, mocci, kospia, Ulva og jente 79.

Ulva: :hoppe: Ja, herlig med en storseier igjen :duskedame: Det var jaggu på tide!!

Jeg hadde en kjempefin helg hos venninna mi :jepp: Hun har to barn på 4 og 5 1/2 som jeg storkoste meg med. Jeg har jaggu mye å glede meg til framover :)

I går kveld var vi på ultralyd og det var en stor opplevelse :hjerter: Gullet var utrolig aktiv, så det var morsomt å se. Men den lå vanskelig til og beveget seg så mye at hun som undersøkte sleit endel med å få sett det hun skulle og å måle. Så jeg lå litt anspent og håpet at hun fikk sett at alt var bra. Heldigvis gikk det greit og alt ser fint ut :rødme: Jeg har jo bekymra meg mye, så jeg er kjempeletta.

Gullet vårt lå oppå beina sine da, så det var umulig å se kjønn. Men det tar vi helt med ro, barnet er så velkomment uansett og det blir jo spennende å se til høsten hvem som er der inne :hjerte: Terminen ble anslått til 1. oktober, så da er jeg noen få dager kortere enn beregna.

Ellers går det i ett om dagen og masse jobb, så jeg har ikke så mye tid og ork til KG. Men jeg har ikke glemt noen av dere og skal ta en dagbokrunde ganske snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaw tenker det var stas med ultralyd. :rødme:

Den lille ville gjøre det ekstra spennende for dere forstår jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med overstått og vellykket UL,er så godt å vite at alt ser bra ut :hjerte:

"godt" det er flere som har en liten i magen som ikke vil vise seg helt frem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt var bra med den lille :rødme:

Så dere skal vente helt til høsten med å vite kjønn altså? Det hadde aldri jeg klart :fnise:

Du må ikke slite deg helt ut med jobb nå da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: tror lilegullet er litt sjenert jeg, som ikke vil vise seg frem slik at dere for sett om det er jente eller gutt :fnise: Godt å høre at alt står bra :)

1.oktober ja, det er bursdagen til jentungen det :jepp: (hadde termin 27. september)

Håper du passer på å få hvilt så mye som mulig, ta godt vare på deg selv og lillegullet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Så bra at alt var bra med det lille nurket deres :strix: Kanskje vel så spennende og ikke vite kjønnet. Den lille har kanskje lyst til å overraske mamma og pappa :Nikke:

Og: Det begynner å bli en vane, men en god vane: Grattis med laget i vårt hjerte i går. Lsk, lsk og atter lsk :duskedame:

Ha en kjempefin helg Pusla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaw tenker det var stas med ultralyd. :rødme:

Den lille ville gjøre det ekstra spennende for dere forstår jeg. :fnise:

Ja, men det er en spenning vi tåler. Det var en stor opplevelse uansett :hjerte::klem: til deg

"godt" det er flere som har en liten i magen som ikke vil vise seg helt frem :fnise:

:klemmer: Det er jo slettes ingen selvfølge at de ligger sånn til at man kan se det, nei.

Så dere skal vente helt til høsten med å vite kjønn altså? Det hadde aldri jeg klart :fnise:

:klem: Nei, vi er vel litt nysgjerrige vi og, men jeg synes det blir litt luksus å ta en UL til kun for å se kjønn liksom. Men blir jeg usikker etterhvert pga et eller annet, så gjør vi det jo. Nå har vi alltid snakket om at vi ikke vil se kjønn, så det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: tror lilegullet er litt sjenert jeg, som ikke vil vise seg frem slik at dere for sett om det er jente eller gutt :fnise: Godt å høre at alt står bra :)

Ja, kanskje det er en litt sjenert unge der inne :fnise: Men aktiv var den iallefall!

Og: Det begynner å bli en vane, men en god vane: Grattis med laget i vårt hjerte i går. Lsk, lsk og atter lsk :duskedame:

:klem1: til Ulva. Ja, herlig med en borteseier altså :hoppe: Jeg jobba overtid, så fikk ikke sett kampen på tv. Håper dette blir en vane nå ja :jepp:

Håper du får en fin helg :klemmer:

En fin helg til deg og :klemmer:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...