Gå til innhold

Puslas plass


pusla

Anbefalte innlegg

:goodbye: jenter :)

Trulta: ja, vi har vært i Tallinn to ganger før; i fjor og for tre år sida. Det er en by som er lett å falle for, så jeg forstår godt om det er flere enn oss som drar tilbake :jepp: Det har jo blitt så lettvint og billig også; Norwegian flyr på halvannen time og vi betalte 299 hver vei denne gangen :tommel:

Ulva: ja, det var en flott avslutning på OL :hoppe: Enig med deg i at 5-mila (og jentenes 3-mil) var spennende denne gangen. Og morro at Northug fikk gull individuelt også :)

Og nå nærmer tippeligastarten seg noe skikkelig :hoppe:

I går var det en merkedag for meg på jobbfronten: min nye lederkollega begynte :bolledeig: Jeg har vært eneste leder på seksjonen på den plassen jeg jobber i to år nå og har savna en kollega å sparre med. Hun virker kjempehyggelig og jeg tror vi kan utfylle hverandre godt. Så nå håper jeg det skal bli litt greiere framover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Så flott med en ny kollega, og at dere ser ut til å kunne bli et bra team. Håper virkelig at dere vil trives ilag, det har så mye å si for miljøet på arbeidsplassen :)

Håper virkelig at det vil gå bedre fremover nå, det har du virkelig fortjent :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det gull på 5 mila også, og det hadde jeg faktisk ikke trodd. Han er bare rå han Petter :duskedame::duskedame: Utrolig spennende og nå går det jo an å se en 5 mil. Før gadd jeg ikke, for da tok det jo hele dagen. Men med fellesstart så er det bare kjekt :jepp:

Jeg foretrekker faktisk gamlemåten når man måtte gå mot seg selv.... :sjenert: syns det var mer spennende egentlig og en 5mil skal jo ta hele dagen. :jepp:

Pusla, grattis med ny lederkollega, høres ut som det kan bli veldig bra for dere begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjekt at du har fått en kollega! Det har mye å si.

OL avslutningen var kjempebra, men så godt at det bare er 11 dager igjen til fotballsesongen begynner. Gleder meg.

Jeg skal kjøpe meg drakt i år, litt usikker på hvilket navn jeg skal ha bakpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det vil gå bedre fremover nå, det har du virkelig fortjent :hug:

Å, tusen takk kospia, det var snilt sagt :hug: Jeg er litt enig, egentlig :fnise:

Pusla, grattis med ny lederkollega, høres ut som det kan bli veldig bra for dere begge! :)

Takk, jeg håper og tror at dette blir bra :tommel:

Åh så kjekt at du har fått en kollega! Det har mye å si.

OL avslutningen var kjempebra, men så godt at det bare er 11 dager igjen til fotballsesongen begynner. Gleder meg.

Jeg skal kjøpe meg drakt i år, litt usikker på hvilket navn jeg skal ha bakpå.

Ja, gleder meg til fotballstart jeg og, selvom jeg ikke er helt i modus enda. Er litt for mye vinter ute og for meg er første kamp liksom en vår-greie. Jeg har ikke drakt da, for LSK har så stygge farger :sjenert: Men jeg kommer i gulsvart på kamper altså :jepp:

I morra skal jeg jobbe hjemmefra og kan sove litt lenger. Det er godt å ha disse dagene hjemme hvor jeg får jobba helt uforstyrra. Da har jeg mer å gi for medarbeiderne når jeg er tilbake på jobb også :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Grattis med ny kollega. Håper det blir superbra for deg :hoppe: Du fortjener det etter og ha slitt så lenge.

Og du: LSK har IKKE stygge farger :ball: Kunne vel ikke hatt den sammensetningen på noen klær men stygge er de ikke. :ler:

Ha en fin dag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulva :klemmer:

Sorry, jeg skulle skrevetat LSK har stygge farger på meg :fnise: Det er vel ok forsåvidt og jeg synes skjerfet og de svarte plaggene med gule detaljer er fine, men du ser bare ikke meg i gul drakt altså :sjenert: Hvis det falt og sto på meg i gul drakt for å få land et seriegull, så ja, men ikke ellers :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Under ei uke igjen :hoppe:

Det nærmer seg. Jeg håper bare jeg får sesongkortet før seriestart jeg.

Har du hatt ei fin helg,Pusla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Du hadde nok ikke sett meg i gul drakt heller. D.v.s, jeg kunne godt ha gått i en lsk drakt på kamp, men ikke i noen gul drakt ellers :riste:

Søstra mi går i Lsk jakke til stadighet, og mora mi på snart 72 bruker sin som søstra mi ga henne i bursdagsgave, men så langt går ikke jeg :ler:

Håper starten på den nye uka er bra Pusla

Ha en toppers dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så tøff din mor er Ulva! Morsomt med "eldre" folk som bruker supporterutstyr.

På kjøpesenteret hang det en plakat om fotball, og det var bilde av en søt, gammel mann som er på hver hjemmekamp. Det var koslig. Han er liksom Mr. Molde for meg. Han har meg seg ett flagg på hver kamp, og roper som regel : "Heia Molde heia heia heia" Tror det var det som var standarden.

Dere som er lsk supportere, Tv2 tipper lsk på 8.plass, hva tror dere om det?

Vg har Molde på topp 2, nr 3 ble tippet der i dag.

:ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva og trulta :klem:

Tenk, 4 dager igjen, så er det :ball: igjen :duskedame: Begynner å bli litt gira jeg og nå!

Dere som er lsk supportere, Tv2 tipper lsk på 8.plass, hva tror dere om det?

Nå får jeg vel Ulva på nakken, men jeg tror ikke 8. plass er så halv-gærnt. Nå bør jeg sikkert være mer optimistisk på laget mitt sine vegne, men jeg er nok mer av den realistiske typen ;) Og med forrige sesong friskt i minne, så synes jeg ikke man skal ha for høye forventinger. Men om jeg tar feil, er jo det bare gøy :nigo:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å glede meg noe veldig nå :nigo:

Dette blir spennende.

Bare 2 dager og 11 og en halv time igjen for min del, dere har vel litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

Du får ikke meg på nakken for det vett du. Faktisk så er jeg litt enig med deg, og velger som ekspertene å være realist :jepp:

De sier videre at de tror lsk vil klatre sakte mot toppen i årene som kommer og det er jo det HB jobber for. Et nytt og delvis ungt mannskap. :)

Det er bedre enn det de tippet i fjor synes jeg, for da tippet de medalje ut fra treningstabellen, og vi vet alle hvordan det gikk.

De har jo vunnet veldig mange treningskamper i år også, men trening er trening og kamp er kamp.

Gleder meg masse og sportskanalene er på plass :duskedame:

Ha en fin dag Pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tror jeg hopper elegant over diskusjonen om tabeller og plasseringer, jeg er jo ikke så gira på :ball: som dere :sjenert:

Ser jo på Rosenborg sine kamper og når det spilles landskamper, men utover det så er det meget lite :ball: titting på meg.

Men ønsker dere alle lykke til med lagene deres :)

Ha en super helg Pusla :klem:

edit:skrivefeil

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
trulta, Ulva og kospia :klem:

Hva synes dere om tickeren min, jenter? :sjarmor::nigo:

Hva jeg sier. Grattis søte Pusla :strix::strix: Så herlig.

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Ulva :klemmer:

Jeg har holdt på å sprekke i flere uker her nå, har hatt så lyst til å fortelle her inne :fnise: Men siden jeg ikke helt vet hvor anonym jeg er her inne, så ville jeg vente litt.

Men i dag er jeg 12 uker og det føles bra, selvom det selvfølgelig kan skje ting. Prøver å tenke lite på det og fokusere på at jeg har et lite gull i magen - kanskje en fremtidig LSK-spiss ellernoe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Tusen takk Ulva :klemmer:

Jeg har holdt på å sprekke i flere uker her nå, har hatt så lyst til å fortelle her inne :fnise: Men siden jeg ikke helt vet hvor anonym jeg er her inne, så ville jeg vente litt.

Men i dag er jeg 12 uker og det føles bra, selvom det selvfølgelig kan skje ting. Prøver å tenke lite på det og fokusere på at jeg har et lite gull i magen - kanskje en fremtidig LSK-spiss ellernoe :ler:

Ja kanskje det. Iallefall er det et lite gull, og det skal bli spennende å følge deg utover :klemmer:

Tenk at jeg var den første til å gratulere deg her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til fantastiske nyheter :nigo:

Gratulerer så mye, pusla :klem: Gleder meg til å høre masse mageprat frem til september :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gratulerer så mye Pusla, dette var moro :hoppe::strix: Gleder meg til å følge deg, og jeg synes det er koselig med mageprat selv om det ikke er noen småttinger på vei her på en good stund enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...