Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Julebord kan virkelig være interessante greier ... Kom hjem kl 7 i morges, tror jeg drakk mitt siste glass vin sånn undt 5-6 om morgenen. Jeg har overhodet ikke stemme igjen, og formen er litt så som så. .gjeiper: Tilbragte mye av kvelden med å småkrangle med en kollega. Vi flørta litt i sommer, før han oppførte seg som en småpsyko drittsekk, tryna ned trappa i fylla og ble liggende på sykehuset med indre blødninger i hjernen. Etter det har kontakten vært litt begrensa, jeg har holdt avstand og ikke hatt noe stort behov for å koseprate. I går prøvde han seg plutselig igjen, noe som ikke falt i god jord hos meg. Det fikk han også høre, men jeg fikk nå faktisk endelig en oppriktig unnskyldning for oppførselen hans i sommer.

Problemet begynte da han ble mer og mer frustrert fordi jeg ikke uttrykte noen enorm interesse for ham. Han ble småkranglete og lurte på hva han skulle gjøre og hvor han egentlig hadde meg. Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke gadd å være et andrevalg bare fordi han endelig hadde innsett at han ikke kunne få vår gifte kollega, og det syntes han tydeligvis var teit. :roll: Det var flere som fikk med seg at han gjentatte ganger prøvde seg og at vi endte med å småkrangle hver eneste gang, så tipper jeg får høre det på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så...kjekt? :roll:

Var det gøy ellers på julebordet?

Absolutt et bra og hyggelig julebord. Resten av kvelden ble også temmelig interessant, med strippeklubb og nach. :gjeiper: Sånn går det når man blir med kollegaer ut på byen etter firmajulebordet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Wow! Ser ut til at jeg har en date gitt ... Så får vi se da, om man kan bygge videre på en ONS. :sjenert:

Oh, hvem hva hvor? Fortell!

*lever gjennom andre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr på byen på lørdag, hadde kontakt med ham i går og vi skal treffes bare han blir frisk igjen. (Gjett hvem som klarte å smitte ham med halsbetennelse :sjenert:) Resten tar vi på PM. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg har veldig lyst til å reise tilbake til Australia. I dag er det på dagen 11 år siden vi reiste nedover...

Australia er fantastisk! Jeg vil fortsatt tilbake! :)

Vel, det blir ikke noen date før på nyåret. Daten min har endelig blitt frisk igjen, men nå skal han først på hyttetur, så hjem til mor til jul og så på ny hyttetur til nyttår. :gjeiper: Jaja, men over nyttår skal vi få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri? ;)

Helt klart! Jeg skjønner jo også det at det er vanskelig å få til før nyttår, jeg har ikke all verdens tid jeg heller, selv om jeg i det minste kunne fått det til. Orker ikke ha noen store forhåpninger, men han virker som en veldig fin fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mange som har mye på tapetet nå før nyttår. Jobber du også i romjula?

Jobber 27. og 28. Pleier som regel å jobbe i romjula. Det er så mange andre som vil ha fri, og jeg ser egentlig ikke en grunn til å ha fri for å ikke ha noe som helst å gjøre. Foretrekker å ha fri når jeg kan utnytte fridagene til noe annet enn å sove. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond: Jeg skal på date i morgen! Han ringte i natt av alle ting. :gjeiper: Ja, ikke for en booty call altså, men for å spørre om jeg hadde planer på torsdag eller om vi kunne treffes sånn at vi slapp å vente helt til nyåret. Så nå får vi se da, om han faktisk er så søt som jeg mener å huske. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, imponerende. Blir spennende å se om du faktisk husker riktig da :fnise:

Jupp! Han virker absolutt hyggelig på tekstmeldingene også, men jeg tør ikke helt tro på det likevel.

Lykke til på daten i morgen :)

Takk! Jeg er så nervøs at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, men.

Jeg analyserer meg snart ihjel. Jeg mener, først sa han at han var opptatt hele jula. Så ringer han meg kl 1 om natta for å høre om vi ikke kan møtes likevel? Det kan jo hende han bare er nervøs og nå hadde drukket seg til mot ... Uff! Jeg blir gal av å tenke sånn, i tillegg til at jeg er redd for å ødelegge alt i morra eller oppdage at fyren er en dust. Samtidig gleder jeg meg jo litt også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 27. og 28. Pleier som regel å jobbe i romjula. Det er så mange andre som vil ha fri, og jeg ser egentlig ikke en grunn til å ha fri for å ikke ha noe som helst å gjøre. Foretrekker å ha fri når jeg kan utnytte fridagene til noe annet enn å sove. :)

Hehe, ikke sant? Jeg jobber også disse dagene, reiste med tog fra Gjøvik på onsdag og tok tog hele veien. Ganske behagelig! Tar kanskje tid, men langt mindre stress enn å styre rundt til og fra flyplasser og whatnot. Jeg skal jobbe fram til 12 på mandag også. Er jeg heldig, får jeg en rolig dag på jobb, og kan få unna litt ymse greier. I går løp jeg som en gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...