Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

oj lykke til på date!

Takk for det, men den ble ikke noe av. Utsatt til nyåret siden han måtte jobbe. I det minste hadde han dårlig samvittighet for å avlyse samme dag, så han skal spandere i stedet. :gjeiper:

Hehe, ikke sant? Jeg jobber også disse dagene, reiste med tog fra Gjøvik på onsdag og tok tog hele veien. Ganske behagelig! Tar kanskje tid, men langt mindre stress enn å styre rundt til og fra flyplasser og whatnot. Jeg skal jobbe fram til 12 på mandag også. Er jeg heldig, får jeg en rolig dag på jobb, og kan få unna litt ymse greier. I går løp jeg som en gal.

Får håpe det blir litt roligere på jobb nå. :)

Jaja, så ble det ikke noe av den daten da. Litt skuffa, men litt letta også for å være helt ærlig. Det blir nok en date på nyåret, så det var vel bare en utsettelse, men jeg var så fryktelig nervøs. :sjenert: Han virker veldig søt og hyggelig på sms, men jeg lurer jo på hva i alle dager han kan se i meg, også er han litt i yngste laget ...

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er "i yngste laget"? :) (Hilsen Frk Nysgjerrig).

Han er 6 år yngre enn meg. :) Jeg vet ikke helt hvor mye det har å si, jeg kjenner ham jo ikke så godt, men jeg føler sjelden at gutter på den alderen er på samme sted i livet som meg.

Han sendte meg melding i natt også, lurte på om jeg var sinna. Sikkert fordi jeg bare sendte Ok, som svar da han måtte avlyse. Er jo ikke sint, så sendte bare melding om at jeg vel ikke hadde noen grunn til å være sint. Fikk til svar at jeg hadde jo egentlig ikke det, men at han bare ville sjekke, og at han gledet seg til å se meg igjen. Er ikke helt vant til sånn oppmerksomhet fra folk jeg ikke kjenner så godt, men det er jo litt hyggelig å vite at man har gjort et inntrykk. ;) Vi får se når jeg har tid og overskudd til å treffes da. Det er litt mye som skjer med jobb, jobbintervju og sertifiseringseksamen de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva mer skulle du si, da? ;)

Tja, si det? Kanskje han hadde håpet på noe mer ala: Det gjør ingenting, sånt som skjer eller at: Åh, det var synd! :Ikke vet jeg. :)

Så var det et nytt år. Nyttårsaften ble hyggelig den, selv om en av de andre gjestene ble ganske ufin og plagsom i fylla. Vi var flere som reagerte på oppførselen hans, men det er jo ikke stort man kan gjøre med sånt dessverre. Etter rakettene endte noen av oss ute på byen, og det var helt ok. Kom hjem litt over 4 og siden jeg er fryktelig forkjøla og sliten har hele dagen gått med til å ligge på sofaen og halvsove og se serier, med unntak av en times tid på trening.

Vet ikke helt hvilke forventninger jeg har til det nye året. Jeg har vel egentlig sluttet å ha forventninger, sluttet å tro at ting vil endre seg i noen stor grad. Jeg er litt lei av livet mitt, og selv om jeg trives i jobben min må jeg innrømme at jeg er litt lei den også. Jeg er så inderlig lei av rutine, jeg er drittlei av å gjøre de samme feilene om igjen og om igjen. I'm done re-living all the old mistakes over and over again, this year is dedicated to new disasters ... :gjeiper: Det er en viss sannhet i det, og i horoskopet mitt for det nye året. Jeg har blitt såret for mange ganger, jeg vil ikke bli det igjen. Jeg er redd for å forelske meg igjen, fordi jeg alltid, uten unntak ender opp med å bli såret og redd for nærhet, redd for å føle noe for noen som ikke gjengjelder følelsene.

Jeg håper jeg kan snu trenden i løpet av året. I forhold til jobben bør jeg helst snu ganske fort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, nytt år og alle disse forventningene kan ikke være sunt :gjeiper:

Godt nytt år, også stakk jeg bare innom fordi jeg har slettet brukeren min, og tenkte at det var greit å opplyse om det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh, nytt år og alle disse forventningene kan ikke være sunt :gjeiper:

Godt nytt år, også stakk jeg bare innom fordi jeg har slettet brukeren min, og tenkte at det var greit å opplyse om det :fnise:

Nei, jeg tror ikke det er så sunt med alle disse forventningene. ;) Jeg tror det er best å være realistisk! Jeg er ikke pessimistisk, bare realistisk, or something. :gjeiper:

"I hope that in this year to come, you make mistakes.

Because if you are making mistakes, then you are making new things, trying new things, learning, living, pushing yourself, changing yourself, changing your world. You're doing things you've never done before, and more importantly,

you're doing Something.

So that's my wish for you, and all of us, and my wish for myself.

Make new mistakes. Make glorious, amazing mistakes. Make mistakes nobody's ever made before.

Don't freeze, don't stop, don't worry that it isn't good enough, or it isn't prefect, whatever it is: art, or love, or work

or family or life.

Whatever it is you're scared of doing, Do it.

Make your mistakes, next year and forever." - Neil Gaiman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I know I can't take one more step towards you

Cause all that's waiting is regret

And don't you know I'm not your ghost anymore

You lost the love I loved the most

I learned to live half alive

And now you want me one more time...

[---]

It took so long just to feel alright

Remember how to put back the light in my eyes

I wish I had missed the first time that we kissed

Cause you broke all your promises

And now you're back

You don't get to get me back

- Christina Perri, Jar of hearts -

Jeg kan ikke fatte at jeg er tilbake der ... Jeg kan ikke fatte at han kom tilbake, for den saks skyld. Jeg vet ikke hva det betyr, og jeg vet ikke hvor det fører hen. Mest sannsynlig til at jeg blir såret igjen, hvis jeg lar meg såre da ...

1 år, og jeg hadde gitt opp håpet om at han skulle komme tilbake ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Once for all; I knew to my sorrow, often and often, if not always, that I loved her against reason, against promise, against peace, against hope, against happiness, against all discouragement that could be. Once for all; I loved her none the less because I knew it, and it had no more influence in restraining me, than if I had devoutly believed her to be human perfection."

-Great expectations, Charles Dickens-

Man kan ikke alltid styre følelsene sine, uansett hva fornuften forteller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Man kan ikke alltid styre følelsene sine, uansett hva fornuften forteller deg.

Det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ganske tråkigt om dagen. Det består i grunnen mest av jobb og trening, litt ispedd sosialisering med venner. Følelser er for øyeblikket gravd langt ned, jeg orker bare ikke. Jeg datet en fyr en liten stund, men det utvikla seg ikke til noe. Altså, helt hvor jeg har fyren aner jeg ikke, for han tar fortsatt kontakt, men han tar ikke noe initiativ utover å totalt uinteressante samtaler på fb. For min del irriterte han meg egentlig fra første stund, men jeg tenkte at jeg fikk i det minste gi fyren en sjanse, siden han er det mest normale jeg har møtt på veldig lenge, og han tross alt er en hyggelig fyr. Problemet er bare at han er en dott av dimensjoner, vi har IKKE samme humor (han kommer med fleipete kommentarer jeg overhodet ikke har sans for eller ser humoren i), han er ikke smart nok (jepp jeg er en snobb) og vi hadde null kjemi. Moving on!

Får satse på at jeg møter en kjekk ire i Dublin i sommer i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekke irer er skumle :P

Skal du til Dublin i sommer?

Kjekke irer er veldig skumle! ;)

Tar en langhelg i Dublin fra 18. til 23. juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ikke dumt ut. Tror det er rett etter at jeg har dratt ;)

Kjekke irer er ehh, kjekt :ler:

Dublin blir nok bra :)

Jeg har stor tro på at det blir bra! Skal selvfølgelig innom både Jameson og Guinness, ellers skal jeg have a pint on the city og slappe av og kose meg. Skikkelig pubfór blir nok en gjenganger. :fnise:

Jeg satser på at the local er en ung, kjekk, intelligent ire. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dublin er en kjempefin by! :rodmer:

Dotter er nok egentlig greit å styre unna. Synes ikke du er snobbete som vil ha en intelligent kjæreste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dublin er en kjempefin by! :rodmer:

Dotter er nok egentlig greit å styre unna. Synes ikke du er snobbete som vil ha en intelligent kjæreste. ;)

Nei, jeg synes ikke det selv heller, egentlig, men jeg har fått noen kommentarer om at SÅ farlig kan det da umulig være så lenge personen er snill ... I mine ører blir gjerne snill = dott, i alle fall om man må fokusere på det som den mest positive egenskapen hos personen og en dott vil jeg altså IKKE ha.

Jeg gleder meg enormt til Dublinturen. Riktignok blir det vel litt annerledes nå som jeg plutselig ikke skal reise aleine likevel, men satser på at det blir en flott tur uansett. Det er jo også greit å ha prøvereist i 6 dager med en person man vurderer å reise til Brasil med i 4 uker. :P

Ellers er jeg veldig spent på et jobbintervju jeg har den 2.juli. 1.gangsintervjuet gikk fantastisk bra, og han som intervjuet meg da, som også blir sjefen min om jeg skulle være så heldig å få jobben likte meg kjempegodt og var veldig fornøyd. 2.gangsintervjuet er for å få noen andre i lederteamet til å snakke med meg også, for å få et inntrykk av meg og for å kunne gi meg enda mer informasjon som kan være nyttig for meg i forhold til å gjøre et valg. Jeg har så lyst på denne jobben at jeg ikke helt vet hva jeg gjør hvis jeg ikke får den, men samtidig er jo ikke det å få et 2.gangsintervju noen garanti for at jeg får jobben, så jeg må bare ikke ha for høye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ny jobbrunde? Spennende!

Og ikke alene til Dublin. Hva er det du ikke forteller oss? :lur::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ny jobbrunde? Spennende!

Og ikke alene til Dublin. Hva er det du ikke forteller oss? :lur::laugh:

Veldig spennende! Det er en type jobb som kan bli veldig utfordrende og veldig spennende og i tillegg et steg i riktig retning for å fremme karrieren min. :)

Hehe, jeg skulle ønske det var noe spennende jeg ikke hadde sagt. :ler: Dessverre er det så uspennende som at jeg drar med meg ei venninne som fikk sine andre ferieplaner spolert og plutselig stod uten ferieplaner. Hun gjorde x antall forsøk på å få meg med på ymse ferieplaner og ville ikke ta nei for et nei, så da sa jeg at hun kunne bli med til Dublin hvis hun hadde lyst. Det var tydeligvis bedre enn å ikke gjøre noe som helst, eller reise aleine et sted, så da får jeg plutselig følge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...