Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spør du meg så er tøfler noe man skal ha på beina, ikke som kjæreste....

Hør hør!

En forsinka gratulerer med dagen fra meg! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hør!

En forsinka gratulerer med dagen fra meg! :dagens-rose:

Takk! :)

På en dag som i dag passer jo "Jenteloven" bra:

-Du skal ikke tro du er bra, du vet du er best!

-Du skal ikke tro at du lever, du skal kjenne at du gjør det!

-Du skal ikke tro at din lykke avhenger av andre, du vet du skaper den selv!

-Du skal ikke bry deg om hva andre synes, du vet selv hvem du er!

-Du skal ikke tro du er ordinær, du vet du er unik!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, liker jenteloven.

Samtidig er det viktig å huske på alle undergrupper som blir oversett på slik en dag som Kvinnedagen. Jeg stemmer for at vi i nær fremtid også får innført Kjerringspetakkeldagen, Sjuskedagen, Luremusdagen, Bitterfittedagen, og Ghettobitchdagen. For ellers blir det like trist som å være uvillig singel på Kristian Himmelsprett, eller hva det heter.

Jeg må lese meg bakover, skjønner jeg nå. Tøfler og det hele, hva HAR jeg gått glipp av... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, liker jenteloven.

Samtidig er det viktig å huske på alle undergrupper som blir oversett på slik en dag som Kvinnedagen. Jeg stemmer for at vi i nær fremtid også får innført Kjerringspetakkeldagen, Sjuskedagen, Luremusdagen, Bitterfittedagen, og Ghettobitchdagen. For ellers blir det like trist som å være uvillig singel på Kristian Himmelsprett, eller hva det heter.

Jeg må lese meg bakover, skjønner jeg nå. Tøfler og det hele, hva HAR jeg gått glipp av... :)

:fnise: Hmm, nå vet jeg vel egentlig ikke om det er så mye spennende å lese. :gjeiper: Livet mitt er så kjedelig at nestenhendelser må skrives om for at det skal se ut som jeg har et liv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Verden raste sammen, igjen ... Kanskje man bare skulle la den få være i ruiner denne gangen, ingen vits å bygge opp igjen når alt bare blir revet ned på nytt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Hva har skjedd?

Bare en viss person som for noen uker siden sa det var best om vi ikke så hverandre igjen, som tok kontakt og snakket om at han var i Oslo, brukte kvelden på å flørte på sms og hinte om at jeg skulle vært der, for så å avslutte kvelden med å si at nei, det var nok ikke så lurt å møtes ... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Vet du hva, det finnes bare ett ord for slik som bare tenker på seg selv, og det er drittsekker! Du kan tenke så mye du vil at han ikke er det, og føle at han egentlig ikke er det, men han er det, og han tenker bare på seg selv!

:klem:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det finnes bare ett ord for slik som bare tenker på seg selv, og det er drittsekker! Du kan tenke så mye du vil at han ikke er det, og føle at han egentlig ikke er det, men han er det, og han tenker bare på seg selv!

:klem:

Følelsen jeg sitter med nå er at han nyter å leke med følelsene mine, at han bruker meg for å booste sitt eget ego, og få bekreftelse på at jeg fortsatt er like fortapt i ham ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ergo: Drittsekk!

Tro meg, jeg skjønner at det ikke er lett å komme over det, det hender jeg fortsatt er usikker på om enkelte faktisk er så drittsekker som jeg tenkte de var selv år senere, men allikevel.. i bunn og grunn er det det de er. Og vi får ikke gjort noe annet med det enn å reise videre og forhåpentligvis finne noen bedre en eller annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo: Drittsekk!

Tro meg, jeg skjønner at det ikke er lett å komme over det, det hender jeg fortsatt er usikker på om enkelte faktisk er så drittsekker som jeg tenkte de var selv år senere, men allikevel.. i bunn og grunn er det det de er. Og vi får ikke gjort noe annet med det enn å reise videre og forhåpentligvis finne noen bedre en eller annen gang!

Enig med Wolfmoon. Og du fortjener mye bedre enn en drittsekk!

:klemmer: Faen jeg hater at det skal være så vanskelig. :tristbla:

Endte ute på byen i går. Jeg som var fast bestemt på å holde sofaen med film og godteri, men da en tidligere kollega sendte melding og sa han var ute med gamlesjefen min var det vanskelig å si nei.

Satt og prata mye med en kompis av denne tidligere kollegaen min, og i dag fikk jeg sms der han lurte på om jeg ville treffes på tirsdag. For all del, fyren var hyggelig han altså, ikke noe galt med fyren, men jeg er veldig usikker på om jeg har lyst til å treffe ham igjen og særlig så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg utsetter daten. Vil ikke helt avvise den enda, men det blir umulig å få den til i morgen uansett. Fellestrening med sykkelgutta på jobb gjør at jeg ikke er hjemme før rundt 19 - 19:30, da er jeg også mest sannsynlig ganske sliten etter rundt 3 timer sykkeltrening inkl. sykle hjem. Jeg er veldig usikker på om det har noen hensikt å i det hele tatt prøve, men det vet man jo egentlig ikke før man har prøvd heller. Fyren er for all del hyggelig, og det er jo positivt at ikke første innskytelse var å dra til fyren da han satt og strøk på meg på lørdag. :fnise: Jeg er vanligvis veldig vár på at folk jeg ikke kjenner tar på meg, jeg som ikke engang er noe glad i å klemme på folk jeg kjenner godt/familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I think I blew it today! :sukk: Ting gikk veldig feil på kundejobbinga i dag, og i stedet for en enkel og grei jobb ble alt veldig stressende og et sant helvete ... Forhåpentligvis skremte jeg ikek kunden fra å la meg jobbe for dem igjen, jeg var rimelig nære fullstendig sammenbrudd da ingenting fungerte. Samtidig tror jeg de nå ser hvor viktig det er at det er flere enn den éne i firmaet som kjenner dem godt, og vel, etter i dag vil jeg virkelig si jeg kjenner dem godt ... Håper bare ikke dette ødela for meg ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud jeg er sliten! Familieproblemene driver meg til vanvidd, jeg orker snart ikke mer. :sukk:

På jobb er det mas, mas, mas og kunden ble visst ikke skremt av at ting ikke gikk etter planen mandagen i påsken. Snarere tvert i mot, nå har sjefen der mobilnr. mitt og det merker jeg godt for å si det sånn ... Teknisk ansvarlig for kunden har også fått det for seg at opprettelse av sak ikke er nødvendig, så jeg får bare føre alt ekstraarbeidet i timeføringsverktøyet, slik at de ser at jeg gjør mer enn bare det jeg gjør i servicedeskverktøyet vårt.

Jeg viser i det minste stor vilje til å lære på jobb da, og siden VMWare-eksperten vår nå skal slutte sendte jeg en mail til teamlederen vår om at jeg gjerne ville ta over en del av ansvaret. Da fikk jeg til svar at han ønsket å sende meg på kurs så fort som mulig, så det passet perfekt at jeg ytret ønske om mer ansvar innenfor et felt. :nigo: Prøver å tilegne meg så mye kunnskap som overhodet mulig fra kollegaene mine, både de på teamet og på andre avdelinger. Elsker følelsen av å få til noe nytt, og å være den personen folk går til og ber om hjelp.

Føler meg utrolig heldig som får jobbe i et miljø med så enormt mye kunnskap som jeg får ta del i. Blir stadig overrasket over hvor mange som faktisk er villig til å dele kunnskapen sin og ta seg tid til å gå gjennom ting med meg slik at jeg kan lære av dem. For det er klart, en del av det tar tid å sette seg inn i, men flertallet gidder. Kanskje fordi jeg er så lærevillig og interessert?

Til tross for at jeg elsker jobben min, er jeg som regel utslitt etter en uke på jobb. Særlig etter en uke som denne med mye jobbing og høyt press. Venner meg vel til det etterhvert, men foreløpig er det fortsatt uvant at folk har så høye forventninger til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nra å jobbe med noe man liker! :jepp:

Merker selv jeg gjerne skulle sovet lenge i morgen og slappet av, men her er det nok jobbhelg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at du trives med jobben din :)

Forresten; neste helg passer fint, søndagen, hvis det går bra for deg. Jeg må på dugnad lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nra å jobbe med noe man liker! :jepp:

Merker selv jeg gjerne skulle sovet lenge i morgen og slappet av, men her er det nok jobbhelg...

Jeg har heldigvis fri helgen, men det trengs ekstra siden jeg ikke fikk noe særlig fri i påsken, ikke sammenhengende en hel helg engang. Er veldig takknemlig for at jeg har en jobb jeg liker så godt, jeg kan godt klage over småting på jobb, men egentlig føler jeg meg veldig heldig! :jepp:

Det er godt at du trives med jobben din :)

Forresten; neste helg passer fint, søndagen, hvis det går bra for deg. Jeg må på dugnad lørdagen.

Søndag passer perfekt! Gleder meg til å se deg igjen. :klemmer:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...