Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bildet sier lite om virkeligheten :opplyser:

Joda, men det gir deg en viss anelse om du finner en person attraktiv eller ikke, og 5-6 bilder skal det vel mye til at lyver om utseendet. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nja, min forrige date så ganske bra ut på bilder, ikke sikker på at han så så bra ut i virkeligheten. Han hadde også relativt mange bilder :gjeiper:

Men motsatt vei er kanskje verre!? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, min forrige date så ganske bra ut på bilder, ikke sikker på at han så så bra ut i virkeligheten. Han hadde også relativt mange bilder :gjeiper:

Men motsatt vei er kanskje verre!? :fnise:

Føler ikke helt at han er min type utseendemessig for å si det sånn. ;) Ikke at han er stygg, men ikke noe jeg finner voldsomt attraktivt. I tillegg er han litt for ivrig, og så har han etterhvert avslørt noen sider ved seg selv som jeg ikke setter så stor pris på. Har en følelse av at jeg kan overkjøre ham totalt hvis jeg går inn for det, og det funker jo ikke. Jeg trenger noen som kan sette meg litt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror jeg har skremt ham vekk. Han spurte om de tingene han nevnte om seg selv som jeg ikke var så happy over satte ham i kategorien tøffel, og jeg sa vel at strengt tatt kunne det virke sånn ja. Etter det har jeg ikke hørt noe. :gjeiper: Vel, vel, da er han vel ikke min type likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:laugh:

Jaja, godt å få den ut av veien :gjeiper:

Sant. :gjeiper: Men seriøst, hvem vil vel ha en fyr som bare sier: "Ja, kjære", eller "Du kan bestemme du"? Finnes det noen som orker å leve sånn i lengden? Eller som faktisk blir litt skremt av at jeg kaller ham en dott? :ler:

Intervju i dag, eller samtale kan man vel heller si. Veldig spennende og interessant, og jeg tror jeg gjorde et godt inntrykk. Om det blir noe mer vet jeg jo ikke, det kommer an på resten av kandidatene deres. Men det virket ikke som noe stort problem at jeg ikke var sertifisert allerede, og det er vel der jeg stiller svakest. Det skal på ingen måte være noe i veien med kvalifikasjonene mine.

Samtidig har jeg tidenes dårligste samvittighet for å involveres i en sånn prosess nå. Det er så mye jeg føler jeg kan oppnå der jeg er nå, så mange ting som gjør at jeg trives. På den annen side er det ting som gjør meg skikkelig forbanna. Det skal ikke være sånn at jeg nærmest sitter som en senior, det skal ikke være sånn at jeg sitter omtrent aleine med alt som renner inn av saker fordi ingen andre løfter en finger, sånn som i dag. Vel, jeg blir i det minste veldig populær blant folka som får hjelp, og de viser at de setter pris på det også. Hvis ikke hadde jeg ganske enkelt ikke giddet.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffler er for spesielt intresserte, for resten av oss blir de aggresjonsobjekter.

Jeg tror jeg har gått glipp av noe essensielt, begynte ikke du i ny jobb for ikke så altfor lenge siden? Og så skal du på intervju?

Hvis du er misfornøyd med jobben, så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet. Et intervju er uansett bare det. En interesseforespørsel for å se om de vil akseptere deg/om du vil akseptere dem.

På andre siden, er det noen mulighet for å få ryddet opp i det du er misfornøyd med på jobben? (jeg er desverre ikke så oppdatert, mulig du har skrevet om dette tidligere).

Håper det gikk bra med intervjuet ditt ihvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffler er for spesielt intresserte, for resten av oss blir de aggresjonsobjekter.

Jeg tror jeg har gått glipp av noe essensielt, begynte ikke du i ny jobb for ikke så altfor lenge siden? Og så skal du på intervju?

Hvis du er misfornøyd med jobben, så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet. Et intervju er uansett bare det. En interesseforespørsel for å se om de vil akseptere deg/om du vil akseptere dem.

På andre siden, er det noen mulighet for å få ryddet opp i det du er misfornøyd med på jobben? (jeg er desverre ikke så oppdatert, mulig du har skrevet om dette tidligere).

Håper det gikk bra med intervjuet ditt ihvertfall :klemmer:

Hehe, du har nok gått glipp av noe ja. ;) Tror jeg skal ta ting på pm jeg, det er mye jeg ikke vil skrive åpent om på et forum der folk kjenner meg. Men hovedgrunnen til at jeg er i denne prosessen er at jeg regelrett har blitt headhuntet til intervjurundene. Jeg ante ikke at de søkte folk engang, før en rekrutterer tok kontakt og lurte på om jeg var interessert i samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. :gjeiper: Men seriøst, hvem vil vel ha en fyr som bare sier: "Ja, kjære", eller "Du kan bestemme du"? Finnes det noen som orker å leve sånn i lengden? Eller som faktisk blir litt skremt av at jeg kaller ham en dott? :ler:

:fnise:

Uff, nei... Jeg tror uttrykket "Ja, kjære" er noe av det mest irriterende jeg vet om, for å være ærlig. "Du kan bestemme, du" er ikke langt unna, det heller. Nei, godt å bli kvitt ham. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Uff, nei... Jeg tror uttrykket "Ja, kjære" er noe av det mest irriterende jeg vet om, for å være ærlig. "Du kan bestemme, du" er ikke langt unna, det heller. Nei, godt å bli kvitt ham. :jepp:

:jepp:

Spør du meg så er tøfler noe man skal ha på beina, ikke som kjæreste....

Så sant som det er sagt. ;)

Da har jeg bakt kake til å ha med på jobb i morgen. Rart det der hvordan jeg alltid får beskjed om at man har med kake på jobb når man har bursdag, men mannfolka jeg jobber med har sjelden med noe. :fnise: Ikke at jeg pleier å ha med noe jeg heller, men nå har jeg jo bil, så da er det litt enklere.

Har visst fått meg en "stalker" på facebook. :ler: En kollega av meg som begynte samtidig med meg spurte om han fikk legge meg til på facebook, og det er jo greit for meg. Han pleier å være ganske skravlete når jeg spør ham om noe (vi jobber på forskjellige avdelinger), og i kveld har han da sittet og kommentert bilder fra reiser osv.

Fyren trodde jeg var 25, så nå kan han omtrent si og gjøre hva han vil. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen!

bursdagsklem!!

Gratulerer med dagen :klemmer:

Gratulerer med dagen!! :) :)

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...