Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner seriøst å miste troen på Sukker. :gjeiper: En av mine virkelig gode matcher er en eks-kollega, og vi tålte knapt trynet på hverandre. :fnise: Good match? Not bloody likely!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sometimes when you give up on someone, it's not because you don't care anymore, but because you realize they don't ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sometimes when you give up on someone, it's not because you don't care anymore, but because you realize they don't ...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner seriøst å miste troen på Sukker. :gjeiper: En av mine virkelig gode matcher er en eks-kollega, og vi tålte knapt trynet på hverandre. :fnise: Good match? Not bloody likely!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relationship status:

( ) Single

( ) In a relationship

( ) Married

( ) Engaged

( ) Divorced

(X) Waiting for a miracle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relationship status:

( ) Single

( ) In a relationship

( ) Married

( ) Engaged

( ) Divorced

(X) Waiting for a miracle

Me too ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too ;)

Jupp, det er visst noen av oss ...

Ting er vanskelig for tida, bortsett fra jobben går det meste til helvete. For all del, jeg trives på jobb, jeg får kanskje litt mer ansvar enn jeg selv tror jeg er klar for, men siden sjefene mine og andre mener jeg er klar for det så sier jeg ikke nei.

Jeg skulle bare ønske ting kunne ordne seg i privatlivet mitt også, jeg er totalt utslitt, og sliter med å holde meg våken på dagtid. Jeg er dødstrøtt fram til jeg skal legge meg, men når jeg legger meg får jeg ikke sove. Gikk på en skikkelig smell i helga også ... Jeg trenger litt stabilitet i livet mitt snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

(ser det ble tre på rad her, men alle gode ting er jo tre, så kanskje det var det magiske som måtte til? Kan jo håpe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Relationship status:

( ) Single

( ) In a relationship

( ) Married

( ) Engaged

( ) Divorced

(X) Waiting for a miracle

:goodbye:

og

:klemmer:

Endret av Bokalven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

:klem:

:klem:

:klem:

(ser det ble tre på rad her, men alle gode ting er jo tre, så kanskje det var det magiske som måtte til? Kan jo håpe!)

:goodbye:

og

:klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og! :klemmer:

:hug:

Spend all your time waiting

For that second chance,

For a break that would make it okay.

There's always some reason

To feel not good enough,

And it's hard, at the end of the day.

I need some distraction,

Oh, beautiful release.

Memories seep from my veins.

Let me be empty,

Oh, and weightless,

And maybe I'll find some peace tonight.

En av de vakreste sangene jeg vet om.

Insomnia, klokka er halv to, og jeg finnes ikke trøtt. Litt merkelig egentlig, etter først en økt med styrketrening og core, deretter 3 timer spinningmaraton. Burde absolutt komme meg i seng, for planen er å ta meg en 75 min spinningtime kl 12, men jeg er bare ikke trøtt. Da blir det musikk i stedet.

Hva gjør man egentlig når man aldri føler at man er bra nok? Uansett hva jeg gjør, uansett hva jeg oppnår og uansett hva andre sier, så klarer jeg ikke å se det positive ved meg selv. Om noen gir meg en kompliment klarer jeg ikke ta den til meg, og virkelig tro på den. Folk sier at en må starte med seg selv, men hva hjelper det å elske seg selv, om ingen andre gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...