Gå til innhold

*Enigma*s algoritmer 2


*Enigma*

Anbefalte innlegg

Å jobbe helg i seg selv synes jeg er helt OK, sikkert fordi jeg digger jobben min. :jepp: Aller best er det når det er mye å gøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg hører ikke hjemme noe sted ... Jeg blir aldri en av gutta, for jeg er når alt kommer til alt ikke mann, samtidig blir jeg aldri helt jente for dem. Jeg blir aldri en av jentene, både fordi jeg selv distanserer meg noe fra dem fordi jeg føler det er så mye vi ikke har til felles, samtidig som de gjerne føler at jeg ikke er en dem. Jeg passer aldri inn noe sted ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere som har det slik noen ganger.

Jeg føler noen ganger at jeg lever litt på sida av verden uten at jeg kan forklare det på noen måte.

Men det var værre før, tror noe så klisje som mann&barn har hjulpet meg med og "lande"

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte den følelsen eg og. Mannen har nok også gitt meg perspektiv. Sitter av og til med ein følelse av at eg passe best for meg sjølv. Akkurat som i sangen til The mods. Me to går alltid åleina, me passe best for oss skjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg passer ikke inn noe sted, jeg heller. Sett utenfra, så gjør jeg jo det. Men egentlig er jeg bare tilstede på overflaten. Inni meg observerer jeg. Litt som å stå utenfor et hus og titte inn på de andre.

Tror det er en ganske vanlig følelse.

God lø...nei, søndag, er det nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt klart flere som ikke passer inn noe sted. Er liksom ikke noe sted som har plassen jeg kan fylle uten at noe er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passer ikke inn noe sted, jeg heller. Sett utenfra, så gjør jeg jo det. Men egentlig er jeg bare tilstede på overflaten. Inni meg observerer jeg. Litt som å stå utenfor et hus og titte inn på de andre.

Tror det er en ganske vanlig følelse.

God lø...nei, søndag, er det nå :natti:

Jeg skjønner akkurat hva du mener ang det og titte inn til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke passer inn.

Jeg skulle ønske mannfolk kom med en brukermanual. Jeg har for lengst gitt opp å forstå meg på dem. Herregud som jeg savner litt nærhet, bare noe så enkelt som en god klem og bli holdt rundt. Følelsen av at noen bryr seg. Jeg er drittlei kompisrollen, eller "friendzone" som mtv maser sånn om. Lei av å være et leketøy, den som man tyr til når man trenger en selvtillitsboost, for så å drite i at jeg kanskje trenger den samme oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nok i en utsatt rolle når det gjelder sånt eg og. Fikk lett kompiser, men tok lang tid å få forhold. Fikk litt useriøse tilbud før, ofte når folk var full. Då var terskelen lavere for kontakt, det er jo naturlig siden eg stter i stol. Derfor var det godt å treffe mannen min kjenner igjen følelsen av å savne nærhet. Det gjorde eg ofte før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske mannfolk kom med en brukermanual. Jeg har for lengst gitt opp å forstå meg på dem.

Kvinnfolk er ikke noe enkle å skjønne seg på, de heller... Eller, folk generelt. Og å møte noen som kan være kjæreste er kjempevanskelig. Det er så mye som skal klaffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Jeg er redd for å slippe guarden, og likevel ... Han begynner så smått å få taket på meg, men jeg er så innmari redd for at jeg bare får meg enda en på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, fylleangst!!! Jobbens sommerfest i går endte særdeles ukult og jeg har ikke akkurat lyst til å møte kollegaene mine på mandag ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jobben min, jeg VET jeg er dyktig til det jeg driver med, noe jeg også fikk bekreftet på sommerfesten på fredag. Jeg kan i utgangspunktet ikke tenke meg å gjøre noe annet ... Men når jobben min plutselig definerer folks oppfatning om hvem og hva jeg er, så blir noe av gleden ved jobben borte. Jeg kan ikke gå på akkord med meg selv og late som jeg er en annen, jeg kan ikke bare forandre den jeg er. Trodde man ble ferdig med fjortisfakter og barnslige, ondsinnede rykter når man gikk ut fra skolen, I realize I was wrong ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I'd describe myself as a hopeless romantic ... If by hopeless you mean can't get a date to save my life, and by romantic you mean starting to browse for cats. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klemmer:

:klemmer:

Blæh, hva får mannlige kollegaer til å tro at det er helt ok å komme med til dels drøye kommentarer om klærne dine og kroppen din (jeg kler meg da IKKE utfordrende på jobb) eller komme med andre kommentarer/forslag som er seksuelt ladet? Jeg vil ikke ha det sånn, jeg har ikke lyst til å få servert "spøker" om hva kollegaer har lyst til å gjøre med meg i senga, spørsmål om jeg har lyst til å være prøvekanin sammen med kollegaen til denne sommerjobben osv.

Forsøkte i går å si at kommentarene hans var upassende og at de gjorde meg ukomfortabel, men han bare lo av det og sa jeg ikke måtte ta ting seriøst osv. Det hjelper ikke, jeg synes ikke "spøkene" hans er morsomme heller, særlig ikke siden denne fyren her gjør dette hele tida. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, siden han tydeligvis ikke tar det til seg. Jeg har ikke lyst til å skape problemer for ham, for jeg tror ikke han mener noe vondt med det, han bare skjønner virkelig ikke at det ikke er greit å komme med sånne kommentarer. Han slutter også snart, problemet jeg er redd oppstår da er at han kommer med enda drøyere kommentarer fordi vi da ikke jobber sammen lenger og jeg ikke har den "unnskyldningen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...