*melis* Skrevet 3. januar 2010 #181 Skrevet 3. januar 2010 Blir man tatt for å være dum fordi man er pen så er det fordi man enten ER dum eller fordi man spiller dum. Det er faktisk endel kvinner som synes det er sjarmerende å virke dum. Uenig. Jeg opplever til tider å bli tatt for å være dum (folk sier rett ut at de trodde jeg var dum før de ble kjent med meg) og jeg spiller aldri, ettersom intelligens er noe jeg setter høyt og gjerne vil fremstå som jeg er i besittelse av. Om det er fordi jeg er pen vet jeg ikke, men jeg får ofte høre at jeg ser en del yngre ut enn jeg er og at jeg ser gaske uskyldig ut (synes helt ærlig ikke at jeg ser spesielt smart ut selv når jeg ser meg i speilet ) Men at noen forhåndsdømmer folk pga utseendet er det i alle fall ingen tvil om, og man trenger ikke å aktivt spille dum for å bli tatt for å være det. Å gjøre seg dum, som noen skriver. ja, det blir ansett av dem selv som sjarmerende, men enkelte menn ser på en pen jente og tenker umiddelbart at hun er dum. Sånn er noen.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #182 Skrevet 3. januar 2010 Jeg går for å være ganske så pen, og syns det er veldig flott. Men er enig med snasen at mange bare vil ha seg sex. flere av barneforeldrene til ungene mine var bare ute etter sex og vil aldri en gang møte våre felles barn. jaja sånn er noen mannfolk.jeg har heller ikke mange venninner siden de fleste er misunnelig på meg. Jeg er ikke dum siden noen sikkert sier det. Hva i all verden er det du snakker om? Hvilke barneforeldre var bare ute etter sex?
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 3. januar 2010 #183 Skrevet 3. januar 2010 Jeg går for å være ganske så pen, og syns det er veldig flott. Men er enig med snasen at mange bare vil ha seg sex. flere av barneforeldrene til ungene mine var bare ute etter sex og vil aldri en gang møte våre felles barn. jaja sånn er noen mannfolk. jeg har heller ikke mange venninner siden de fleste er misunnelig på meg. Jeg er ikke dum siden noen sikkert sier det. Når man leser innlegget ditt under her så virker du ikke akkurat å være den skarpeste kniven i skuffen: På dette området har jeg driti meg ut MAX! Chattet med en "tyrker", fikk meg til å sende han penger, flere tusen. Han skulle komme hit og vi skulle gifte oss. Vi møttes selvsagt flere ganger, men han kom aldri. Til slutt, etter mange tusen kroner ut av vinduet ga jeg opp, da han etter 1 år med å holde meg på gress bare "forduftet". Fant ut at han egentlig ikke bodde i tyrkia, men kurdiztan og rundlurte meg! Og ja, gjett om han hadde seg!! Det er ikke så lenge siden heller, og merker jeg ble litt i mot utlendinger etter dette.
Gjest Chickpea Skrevet 3. januar 2010 #184 Skrevet 3. januar 2010 Ingen er perfekte selv om noen kanskje her et "feilfritt" utseende. Vi har alle våre demoner og usikkerheter uansett. Man kan ikke automatisk få hvilken mann man vil selv om man er aldri så slående vakker, personlighet og kjemi gjelder for alle. Det stemmer nok, jeg kjenner en danske som fortalte at han engang (på 80-tallet tenker jeg) hadde en kompis som Helene Christensen var forelsket i, men det ble aldri til noe, fordi han syntes ikke hun var interessant eller pen i det hele tatt.. Det høres vel ganske fjernt ut for de fleste..
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #185 Skrevet 3. januar 2010 Jeg synes det er ganske mange pene jenter i Norge, så det er ikke akkurat noen grunn til å føle seg høyt hevet over andre. Man er ikke SÅ spesiell bare på grunn av utseendet. Går du på fest som pen jente, så er det sikkert et par andre jenter der som er omtrent like pen.
gbnj Skrevet 3. januar 2010 #186 Skrevet 3. januar 2010 Det stemmer nok, jeg kjenner en danske som fortalte at han engang (på 80-tallet tenker jeg) hadde en kompis som Helene Christensen var forelsket i, men det ble aldri til noe, fordi han syntes ikke hun var interessant eller pen i det hele tatt.. Det høres vel ganske fjernt ut for de fleste..Ikke jeg! Modeller som jobber for homser er ofte spinkle og har sære ansiktstrekk!
Sheherasade Skrevet 3. januar 2010 #187 Skrevet 3. januar 2010 Sånne knallvakre jenter overalt er noe jeg har irritert meg litt over i ganske lang tid. Ikke fordi jeg ikke kan få dem men fordi det bidrar til et slags kastesystem hvor den øverste verdien er et bra utseende (for kvinner) og mye penger (for menn). Dette utrykket "hun er for bra for deg" er noe av det verste jeg vet og det største tullet jeg har hørt i mitt liv forsåvidt. Jeg bare skjønner ikke greia...det har bare forekommet 4 ganger i HELE mitt liv at jeg har blitt forlokket til å prøve meg på ei dame pga. utseendet og de var ikke noen modeller akkurat, bare naturlig søte. Noen mennesker ser bare ut slik dem er inni seg...veldig snille og gode.
Tallika Skrevet 3. januar 2010 #188 Skrevet 3. januar 2010 Hva i all verden er det du snakker om? Hvilke barneforeldre var bare ute etter sex? Den ene faren til barnet mitt var bare ute etter sex, sikkert på grunn av utseendet mitt. det er ofte slik med dem som er "over gjennomsnittet". Når man leser innlegget ditt under her så virker du ikke akkurat å være den skarpeste kniven i skuffen: Nå handler ikke denne tråen om tema du så fint kvoterer til.
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 3. januar 2010 #189 Skrevet 3. januar 2010 Den ene faren til barnet mitt var bare ute etter sex, sikkert på grunn av utseendet mitt. det er ofte slik med dem som er "over gjennomsnittet". Nå handler ikke denne tråen om tema du så fint kvoterer til. Ok, jeg stusset litt for du skrev nemlig følgende: flere av barneforeldrene til ungene mine var bare ute etter sex og vil aldri en gang møte våre felles barn.[/quote] Og dermed virket det som om du hadde mange barn med mange forskjellige menn.
Monica1968 Skrevet 3. januar 2010 #190 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Brutal Mann, du spør relativt vanskelig, spesielt fordi definisjonen på "pen" er subjektiv, OG fordi man ikke kan vurdere seg selv helt objektivt(personer med god selvtillit vil gjere tro at de er penere enn de har grunnlag for å tro, mens det vil være motsatt for dem med dårlig selvtillit). Jeg har alltid fått høre(både av venner og menn)at jeg er vakker, dog vurdere jeg meg selv som litt over snittet til brasilianer å være, men, uten å være hoven, vil jeg tørre å påstå at snittet der er betydelig høyere enn det er blant norske/germanske kvinner. Årsaken til det, er ikke at jeg finner germanere mindre pene i utgangspunktet-mange har relativt pene ansiktstrekk-men 1)Overvekten ødelegger VELDIG mye for helhetsintrykket 2) Ufliddheten mange i vest-europa og nord-amerika har, ødelegger også veldig mye for helhetsinntrykket og 3) Håret er ofte tynt og "hengslete". Hvordan jeg opplever å(dersom jeg skal tro omverdenen)se godt ut? Det er ikke noe jeg tenker over til daglig, men ettersom jeg er veldig vandt til å få komplimenter for utseendet o.l., preller det av når menn gir dette(man blir lei av å høre det man får høre fem ganger på en kveld, for å si det på den måten). Det fører også til at en del menn tar det for gitt at en har hatt "et hav" av sex-partnere, og at de har vanskeligere for å knytte et seriøst forhold til en(blant annet fordi, i alle fall i mitt tilfelle, en blir antatt å ikke være trofast). Dette er selvsagt bare min erfaring, og kan ikke brukes som en mal på hvordan det er å være en pen kvinne, da alt oppleves forskjellig fra person til person. Å "få hvem man vil" er det nok ingen som kan, uavhenig av utseendet, da mer seriøse personer(både menn og kvinner)vil se etter flere kvaliteter enn som så hos en potensiell partner. Endret 3. januar 2010 av Rachel1968
Tallika Skrevet 3. januar 2010 #191 Skrevet 3. januar 2010 flere av barneforeldrene til ungene mine var bare ute etter sex og vil aldri en gang møte våre felles barn.[/quote] Og dermed virket det som om du hadde mange barn med mange forskjellige menn. Mange er vel rellativt. Jeg har flere barn, med flere menn, men nå handler ikke dette om meg!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #192 Skrevet 4. januar 2010 Den ene faren til barnet mitt var bare ute etter sex, sikkert på grunn av utseendet mitt. det er ofte slik med dem som er "over gjennomsnittet". Nå handler ikke denne tråen om tema du så fint kvoterer til. Hvis det er deg selv du har bilde av i avataren din så synes jeg ikke at du ser ut som en person som er over gjennomsnittet utseendemessig.Ikke vondt ment. Dessuten så skriver man ikke "kvoterer til" men "refererer til". Ikke vondt ment det heller.
Tallika Skrevet 4. januar 2010 #193 Skrevet 4. januar 2010 Hvis det er deg selv du har bilde av i avataren din så synes jeg ikke at du ser ut som en person som er over gjennomsnittet utseendemessig.Ikke vondt ment. Dessuten så skriver man ikke "kvoterer til" men "refererer til". Ikke vondt ment det heller. Da har jeg lært noe nytt
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #194 Skrevet 4. januar 2010 Jeg går for å være ganske så pen, og syns det er veldig flott. Men er enig med snasen at mange bare vil ha seg sex. flere av barneforeldrene til ungene mine var bare ute etter sex og vil aldri en gang møte våre felles barn. jaja sånn er noen mannfolk. jeg har heller ikke mange venninner siden de fleste er misunnelig på meg. Jeg er ikke dum siden noen sikkert sier det. Dette må jo bare være søsteren til WW. Er veldig lik i skrivestil og tankegang iallfall. Vi har vel sett noen eksempler, ts, på at et bra utseende alene ikke er nok. Personligheten kan trekke veldig mye ned, hos enkelte "skjønnheter".
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 4. januar 2010 #195 Skrevet 4. januar 2010 Nå har ikke jeg lest hele tråden så det kan godt hende dette har blitt sagt før. Jeg leste 3 sider også orka jeg ikke mer. Eller, hadde vel ikke tid til mer er mer riktig. Må få skrevet dette før jeg kommer meg på trening. Sånne knallvakre jenter overalt er noe jeg har irritert meg litt over i ganske lang tid. Ikke fordi jeg ikke kan få dem men fordi det bidrar til et slags kastesystem hvor den øverste verdien er et bra utseende (for kvinner) og mye penger (for menn). Dette utrykket "hun er for bra for deg" er noe av det verste jeg vet og det største tullet jeg har hørt i mitt liv forsåvidt. Jeg tror ikke noen mennesker er bedre eller dårligere enn andre, ikke i verdi ihvertfall. Såklart en psykopatisk voldektsmann er dårligere enn Gina som studerer satsvitenskap og jobber for Røde Kors i helgene. Men det blir en annen skala. Jeg ser disse damene, disse knallvakre sirenene overalt og snur meg etter dem. Også forsvinner de ut av hodet mitt. Når jeg ser dem på byen så tenker jeg "Jøye meg, hun var pen". Også tenker jeg ikke mer over det. Fordi jeg ikke kjenner dem. Og da kan det være det samme. Så lenge jeg ikke veit hvem de er, er de ikke mer enn anyonyme mennesker, som alle andre rundt meg med deres respektive utseender. Slik jeg forstår det går disse kvinnene på do, svetter, blør neseblod og får kviser som alle andre mennesker og det er jo ikke noe ekkelt med det liksom, men jeg syns det ofte virker som mange menn opphøyer dem til en status hvor de ikke gjør noe av dette. Jeg bare skjønner ikke greia...det har bare forekommet 4 ganger i HELE mitt liv at jeg har blitt forlokket til å prøve meg på ei dame pga. utseendet og de var ikke noen modeller akkurat, bare naturlig søte. Noen mennesker ser bare ut slik dem er inni seg...veldig snille og gode. Når sånne smellvakre jenter går forbi meg snur jeg meg selvsagt, men jeg ignorerer det like raskt fordi jeg vet at det bare er cro-magnonen i meg som vil skape avkom. Ballene som snakker. Det er ikke noe mer enn primitiv ønsketenking. Den virkelig kommunikasjonen skal skje her oppe *peker på hodet* med smarte damer basert på gjensidig respekt. Ikke på neandertaler-tafse nivået. Jeg overvurderer sikkert en del damer nå, men jeg tror virkelig at det finnes noen som vil bli behandlet med respekt også. De finnes vel...ett eller annet sted. Oi... Tar av meg hatten for dette innlegget!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #196 Skrevet 4. januar 2010 Vel, jeg får høre at jeg ser ut som en engel- skal jeg da påstå at jeg er finere enn andre? Jeg mener, engler er da pene.. eller kanskje det er indre ro i forhold til eget og andres utseende som gjør at jeg blir litt hellig? ...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #197 Skrevet 4. januar 2010 Ja, her var det mange damer som tror at de er 8-10'ere...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #198 Skrevet 4. januar 2010 Ja, her var det mange damer som tror at de er 8-10'ere... Gå og legg deg, fnisegutt. Vi VET vi er lekre.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #199 Skrevet 4. januar 2010 Ja, her var det mange damer som tror at de er 8-10'ere... Er det så nøye hva folk egentlig er, virker jo helt hysterisk- jeg ble en gang spurt på jobbintervju ( av godt voksne mennesker ) og jeg var bare 19 hvor jeg rangerte meg selv på en utseendeskala... ( hadde aldri tenkt tanken en gang )
Furstina Skrevet 4. januar 2010 #200 Skrevet 4. januar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå