Gjest Carleigh-Ann Skrevet 30. januar 2010 #281 Skrevet 30. januar 2010 Nå går ikke jeg rundt og tror jeg er sånn sinnsykt deilig, sliter faktisk med selvtilliten for tiden. Men da jeg bodde i Australia var det en som sa at jeg hadde "the sexiest legs in Australia".. Mulig at det bare var et teit sjekketriks, men han kjøpte en koalabjørn til meg som premie. Mer pinlig enn sjarmerende, men en artig historie er det jo Flere av kameratene mine mener jeg kan få hvem jeg vil,men det er tydeligvis ikke tilfelle her i Norge hvertfall. Så hva som anses som attraktivt er veldig individuelt.
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #282 Skrevet 30. januar 2010 Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk. Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes? Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare Menn snur seg visst etter meg på gata, men jeg legger ikke merke til det, jeg går stort sett i min egen verden. Hender at jeg legger merke til det, men da blir jeg bare stressa og mister alt jeg har i hendene På mange måter føler jeg at det er litt delt. Den ene siden føler seg som den jenta som kan få hvem som helst, mens den andre tror ikke helt på det og tenker at jeg tolker signalene feil. Ellers synes jeg verden er full av veldig hyggelig menn, men jeg vet ikke om det har noe å gjøre med hvordan jeg ser ut, eller om menn bare er veldig hyggelige. Jeg liker hvordan jeg ser ut, og jeg ser jo at det er noe jeg gjør som tiltrekker seg menn, men jeg vet ikke hva det er, og jeg føler det blir teit å gå rundt å tenke på seg selv som "veldig pen". Så jeg vet egentlig ikke, men det er i allefall mine tanker og mine erfaringer.
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 30. januar 2010 #283 Skrevet 30. januar 2010 La meg gjette: Du har null sosial IQ, er jomfru, ser ut som en dass, lukter svette og er generelt mye ensom og alene? Taper ass... Det var morsomt sagt. (men du tar faktisk feil ang. jomfrustatusen og det med svette. Jeg lukter bare billig dobbel dusch og first price shampoo. Jeg liker det robotkalle skriver, han beskriver innimellom mange av mine følelser og tanker på en mye bedre måte enn jeg klarer selv. Er litt uforståelig for meg at ikke flere synes det er interessant, men at alle synes han er en stor tulling. Ja, jeg har noen lyse øyeblikk innimellom. Det var forresten et veldig raust kompliment, men det at du måtte logge ut for å skrive det, sier vel alt?
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 30. januar 2010 #284 Skrevet 30. januar 2010 Så hva som anses som attraktivt er veldig individuelt. Jo, men forskjellige attributter, har forskjellig fordeling. Symmetri, vekt, hofte-midjeforhold, puppestørrelse, er nok saker som har mindre spredning, mens fasong på øyenbryn, orbita, kinnbein, størrelse på lepper, type hår, hårfarge osv er ting det er større spredning på. Det samme gjelder for menn. Noen av dere sier dere liker kosemange, andre liker veltrente, få liker feitinger og få liker bolegutter, og så godt som ingen liker tynne menn (ingen bitterhet her). Men noen liker slanke hender og fingre, andre liker kraftige, og her er det vel mer spredt fordeling.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #285 Skrevet 30. januar 2010 Ja, jeg har noen lyse øyeblikk innimellom. Det var forresten et veldig raust kompliment, men det at du måtte logge ut for å skrive det, sier vel alt? Ja, jeg må si du er raus med komplimentene til deg selv
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 30. januar 2010 #286 Skrevet 30. januar 2010 Å kunne få hvem man vil er en sannhet med modifikasjoner. Selv om man kan få date så og si hvem man vil, så er det ingen som vil være i et forhold med noen ene og alene på grunn av utseendet. For at det skal bli noe mer enn dating må det også være kjemi, og personlighetene må passe sammen osv osv, så utseendet gjør det bare lettere å komme seg på en første date. Når det er sagt, er det mange menn som blir skremt av pene jenter, og lar være å ta kontakt nettopp fordi de er pene. Og så skal man ikke glemme alle de jentene som misliker pene jenter, rett og slett bare fordi de er pene.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #287 Skrevet 30. januar 2010 Ja, jeg har noen lyse øyeblikk innimellom. Det var forresten et veldig raust kompliment, men det at du måtte logge ut for å skrive det, sier vel alt? Liker at du ikke har behov for å fremheve deg så fantastisk som de fleste brukerne her. Her på KG tør først folk å være ærlige med hvordan de oppfatter seg selv. Hvis noen sier IRL at de har fin kropp og har fantastisk personlighet eller "jeg merker at mange gutter ser etter meg på gaten!" så hadde vel folk sett litt rart på dem. Er vel helst slik at andre påpeker at mannfolk glor på dem, og så sier man kanskje i retur "Neida! Det er deg de ser på" eller noe lignende. Men dette er vel noe alle vet? Har ikke bruker her.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #288 Skrevet 30. januar 2010 Jeg merker at folk i samfunnet uten videre tar kontakt med meg i forbindelse med MASSE JALLATING, som busstider, og hvilken buss som har gått. Dette antar jeg fordi jeg har et sympatisk og snilt utseende. Ser ut som godheten sjæl. Men dette skjønner vel ikke dere noe av. Dere sitter vel der med de pittesmå hjernene deres og peller dere i nesen mens dere glor på skjermen med nærsyntbrillene.
Gjest Gjest_Marilyn_* Skrevet 31. januar 2010 #289 Skrevet 31. januar 2010 Det er en stor mulighet for at du rett og slett ser litt "billig" ut og da tar selvsagt menn seg mer til rette enn om du bare er vakker rent utseendemessig. Tror egentlig ikke det siden jeg er spesielt oppmerksom på å kle meg klassisk, bruke lite makeup, ikke fremheve de mest åpenbare attributtene, etc.. om jeg skulle være skyldig i noe, så må det være at jeg av og til har tonet så mye ned at jeg har blitt "nabojenta" (og hun kan jo alle prøve seg på). Får høre oftere at jeg ser ut som Siri Kalvig enn Tanja Hansen for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #290 Skrevet 31. januar 2010 I jobbsøkersammenheng kan det slå ut begge veier, I arbeidssituasjoner med høy faktor av avanseringsmuligheter, er det garantert at man får "samarbeidsproblemer" med minst en annen kvinnelig ansatt. Sjenanse, litt dårlig selvbilde og et tiltalende ytre er en uheldig kombinasjon. Da blir man ofte oppfattet som hoven eller overlegen. Å ha utseende med seg gjør at man får mye oppmerksomhet. Spesielt fra menn. Ved utelivsaktiviteter er jo dette greit, og det største problemet er vel hvordan man skal avvise på en måte uten at den som prøver skal føle seg dårlig eller utilstrekkelig. Men totalt sett så er minst halvparten av oppmerksomheten man får høyst uønsket. Det har skjedd ved flere anledninger at en eller annen idiot har gjort ett eller annet tåpelig framstøt med mine kolleger som publikum. Jeg har vært så flau at jeg har ønsket meg den berømte luka i gulvet. Nå skal det nevnes at jeg jobbet i et v eldig konservativt miljø med høy snittalder. Nå var det noen som nevnte at man ofte blir spurt om ting, og når jeg tenker meg om så blir jeg også det.De spør om bussen har gått, hva klokka er, om veien hit eller dit, i butikken spør de om jeg kan hjelpe dem med å hente varer som er vanskelig å få tak i, jeg får nesten alltid en medpassasjer i setet ved siden av selv om det er plenty av andre seter. Og det er faktisk flest kvinner og barn tar kontakt for hjelp. Og da må det jo bety at jeg ser harmløs og snill ut. Det er faktisk det jeg er mest glad for!
Gjest Nikolinr Skrevet 31. januar 2010 #291 Skrevet 31. januar 2010 Tror egentlig ikke det siden jeg er spesielt oppmerksom på å kle meg klassisk, bruke lite makeup, ikke fremheve de mest åpenbare attributtene, etc.. om jeg skulle være skyldig i noe, så må det være at jeg av og til har tonet så mye ned at jeg har blitt "nabojenta" (og hun kan jo alle prøve seg på). Får høre oftere at jeg ser ut som Siri Kalvig enn Tanja Hansen for å si det sånn. Tror ikke Siri Kalvig er særlig belastet ved at fremmede menn tjafser på henne. Enkelte kvinner er vakre OG seriøse - da er det ingen som behandler dem som "ludder". Alt beror på hvilke signaler du selv sender ut. Skjønnhet og "fritt vilt" er ikke noe som går hånd i hånd. Har aldri i mitt liv opplevd at menn har kladdet på meg ute på byen.
Ella_Grey Skrevet 1. februar 2010 #292 Skrevet 1. februar 2010 Jeg blir også utrolig ofte spurt om ting. Tror det har like mye med at man ser blid og hyggelig ut (approachable på engelsk - vet ikke om det er noe tilsvarende på norsk), som at man ser pen ut. Jeg har lett for å få blikk-kontakt med folk, og da er det sikkert lettere å spørre meg om noe, enn de man ikke får øyekontakt med.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #293 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har en kusine.. Som jeg strever hver dag for å bli lik som! det er slitsomt.. Hun er det vakreste mest fullkommende menneske på jord i utseende og i personligheten.. hun e rpenere enn alle kjendisene uten sminke.. som angelina jolie, jessica alba.. alle modellene på tv. når mann er nær henne strømmer det av positiv energi..! hun smiler alltid og har en stemme som mann bar må lytte på! hun er kjempe kul! så ehh jo noen er perfekte!
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 13. mars 2010 #294 Skrevet 13. mars 2010 Hvis du ser på bilder av deg selv så er du ikke så pen som når du ser på deg selv i bildet. Folk oppfatter deg sånn du ser ut på bilder, ikke sånn du ser deg i speilet. okei ? Venninen min er utrolig søt ! hun har store, klare, lyse grønne øyne, helt lyst naturlig sjeldent tynt ubeskrivelig fint hår, fyldig munn, vakker hud, fin søt nese.. for å si det sånn et perfekt ansikt. Men på bilder er det noe helt annet, der ser hun rett og slett forferdelig ut.. og visst hun får et bra bilde ser hun bare pen ut ikke søt i det heletatt, hun er ikke fotogen.. vet om mange mennesker som ikke er fotogene men pene på ekte. Noen er bare født til det og blir pene uansett hvor de tar bilder. Og folk oppfatter henne som henne er på ekte! SØT! Og speilet er heller ikke alltid sant, det spørs hvor du har det osv.. lys, årstid! det er sant.. på vinteren kan mann se ut som en annen person enn på sommeren..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. mars 2010 #295 Skrevet 13. mars 2010 Jeg er ikke kjempepen, men svarer likevel: Jeg er veldig kroppslig pen, med veldig smal midje og store, men ikke hengete pupper. Ansiktet mitt er mer middels, har små øyne og stor nese. Jeg synes det er kjempegøy å være pen og er ikke flau over kroppen min, eller blikkene jeg får av menn. Jeg synes derimot det kan være kjipt fordi jenter automatisk dømmer meg til å være en konkurrent. Har komplekser som alle andre, og er ekstremt lite fotogen. Synes ikke det er kult å få komplimenter, føler meg overanalysert. Blir sjekke opp middels mye, men merker at venninner som er søte og har en vennlig utstrålig får myye mer oppmerksomhet, selv om de er mindre kroppslig pene.
Gjest Gjest_my_* Skrevet 13. mars 2010 #296 Skrevet 13. mars 2010 Ei venninne av meg er ei slik jente. Utseendemessig er hun perfekt, hun har bra kropp, langt flott hår, plettfri hud og hvite tenner. Jeg er mer middels på skalaen, men når vi er ute på byen er det ofte jeg som blir sjekka opp, mens hun bare blir beglodd av siklende mannfolk som står langs veggene. Tror mange har et inntrykk av at hun er litt uoppnåelig, og derfor ikke gidder å anstrenge seg med henne. Har ofte hørt henne klage og skulle ønske hun var mer som meg, fordi jeg får så god kontakt med gutta på byen. Tror hun rett og slett ikke vet selv hvor nydelig hun er. Og en del av de gutta jeg har etter meg på byen kunne hvem som helst fått gratis!! Må legge til at venninnen min er ganske sjenert, så kan også være litt derfor. Hun kan virke litt "kald" for folk som ikke kjenner henne, og er ikke den som tar først kontakt. Mens jeg snakker høl i hue på alle og enhver som vil høre på. Bare så synd at mannfolk kun ser det vakre ytre hennes, og ikke det vakre indre... Jeg er ganske sikker på at det er slik som du sier. Menn går faktisk ikke etter den peneste jenta av frykt for å bli avvist. De går etter den jenta de tror de kan få.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #297 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har et vakkert til et sexy utsende noe jeg synes kan være plagsom til tider som kommer av at jeg ikke har sexy tanker rettet mot noen.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 13. mars 2010 #298 Skrevet 13. mars 2010 Av og til går en forbi, eller blir passert av, kvinner som er betydelig mye penere enn gjennomsnittet. Kvinner med mer eller mindre perfekt hud, hvite tenner, friskt og sunt hår, klare skinnende øyne og kurver som får en mann til å kaste lange blikk. Hvordan er det å være en av disse perfekte kvinnene? Hvordan er det å vite at en kan få hvilken mann en vil? Hvordan er det å vite at en vil få mye rett i hendene rett og slett fordi en en ekstremt pen? Hvordan er det å få oppmerksomhet over alt en går og ferdes? Regner med vi har noen lesere på dette forumet som kan svare Jeg vil tro at de nyter følelsen av makt som skjønnheten gir. Selv er jeg langt over gjennomsnittet sterk, og har også en del makt i yrket mitt. Det gir meg en deilig, selvtilfreds følelse å kjenne på følelsen av makt og styrke. Regner med at det er slik for Barbie-dokkene også.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #299 Skrevet 14. mars 2010 Jeg vil tro at de nyter følelsen av makt som skjønnheten gir. Selv er jeg langt over gjennomsnittet sterk, og har også en del makt i yrket mitt. Det gir meg en deilig, selvtilfreds følelse å kjenne på følelsen av makt og styrke. Regner med at det er slik for Barbie-dokkene også. Du er sikkert riktig person å fortelle hvordan det er å være vakker, du har vel sittet i en bar på en fredagskveld med en arbediskolega i andre enden av baren som du er pinlig bevist at bare sitter der og smiler til deg hele kvelden. Det er ikke bare en fordel, jeg prøver å bli tatt på alvor i jobben min og bruker arbeidsklær som er altfor store, men det er vanskelig å skjule de fordele jeg har i bh-en og dette sammen med blondt hår gjør at folk tar meg for en bimbo istedenfor en fagarbeider. Og det er ikke bare bare å være atraktiv, jeg har ikke hatt meg noe på et år og kollegane mine skjønner ikke hvorfor for de sier ingen kvinnfolk trenger å gå nøden uansett utseende. Men når jeg ønsker å finne en grei mann som liker å lese bøker og kan dele min interesse for akvariefisk er det ikke nok å bare spre beina å skrike "Hvem vil ha denne med hjem i kveld?"
Gjest brutal_mann Skrevet 14. mars 2010 #300 Skrevet 14. mars 2010 Og det er ikke bare bare å være atraktiv, jeg har ikke hatt meg noe på et år og kollegane mine skjønner ikke hvorfor for de sier ingen kvinnfolk trenger å gå nøden uansett utseende. Men når jeg ønsker å finne en grei mann som liker å lese bøker og kan dele min interesse for akvariefisk er det ikke nok å bare spre beina å skrike "Hvem vil ha denne med hjem i kveld?" Holder det at han interesserer seg for din interesse for dine interesser? mao at han kan snakke om og diskutere interessene dine uten nødvendigvis å ha samme interessen selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå