Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

På 5.2.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Sjefen min.... Han ligger å murrer i bakhodet hele tiden. Men jeg er gift så det kommer nok aldri til å skje, ikke vil jeg la det skje heller. Men leker alltid med tanken på å spørre om lov, kunne jo være så heldig at mannen min tilhører den lille prosenten som tenner på at kona har seg med andre :P Eventuelt ville blitt med selv. Nei.. det får nok bare være med fantasiene.

Anonymkode: f711a...15d

Tror du ville bli overrasket over hvor mange vi er som "sliter" med en slik fantasi.. Mann... om du lurte. Tror det blir med fantasien for min del. Men som andre har kommentert: du behøver jo ikke si at det er sjefen du vil ha. Begynn med å spørre om dere skal "sprite" opp sexlivet litt og prøve noe nytt så oppdager du raskt om dette er noe han tenner på. De fleste som tenner på dette har ikke noe ønske om å pule andre, bare å oppleve at kona har vanvittig god og opphissende sex, gjerne med en godt utstyrt mann. Det blir som å se en sexfilm der hovedrollen kles av den du elsker mest. Det hadde vært interessant å få vite om du tar denne samtalen og utfallet. Lykke til.

Anonymkode: 408c5...05a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/5/2019 at 6:46 PM, Katten.2.0 said:

Du kan legge det fram mye mer subtilt enn som så. Bare høre om han vil eksperimentere med å involvere andre (så lenge han også får ha sex med andre), eller teste ut å dominere ham.

Man kan få mennesker til å tenne på det meste ved rolig introdusering og sakte eskalering.

Da fikk jeg sagt det, Katten ;)

Kunne gjerne dele meg, men ble ikke på egen hånd. Så er hvertfall frøet sådd, skal vanne det godt ;) 😄 

Anonymkode: f711a...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du ville bli overrasket over hvor mange vi er som "sliter" med en slik fantasi.. Mann... om du lurte. Tror det blir med fantasien for min del. Men som andre har kommentert: du behøver jo ikke si at det er sjefen du vil ha. Begynn med å spørre om dere skal "sprite" opp sexlivet litt og prøve noe nytt så oppdager du raskt om dette er noe han tenner på. De fleste som tenner på dette har ikke noe ønske om å pule andre, bare å oppleve at kona har vanvittig god og opphissende sex, gjerne med en godt utstyrt mann. Det blir som å se en sexfilm der hovedrollen kles av den du elsker mest. Det hadde vært interessant å få vite om du tar denne samtalen og utfallet. Lykke til.

Anonymkode: 408c5...05a

Ja jeg tok den ;) Vi er inne i en god steam med mye sexting da han jobber borte. Han kunne gjerne dele meg, men tror ikke han likte tanken på at jeg fløy rundt alene. Han ville være med og være delaktig. Frøet er hvertfall sådd og jeg fikk sagt at jeg tenner på tanken på å se han nyte en annen kvinne.

Anonymkode: f711a...15d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi: Fange alle brukerne på sexforumet, stenge de inne i en stor hall og se hva som skjedde.

Anonymkode: c3047...58a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min fantasi: Fange alle brukerne på sexforumet, stenge de inne i en stor hall og se hva som skjedde.

Anonymkode: c3047...58a

Wow!

Da tipper jeg mange av damene... med ulvfrid i spissen hadde kommet for å prøve seg på meg i håp om å få seg skikkelig diger kølle å kose seg med 😊

DigBic 

Anonymkode: c6c0c...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Da fikk jeg sagt det, Katten ;)

Kunne gjerne dele meg, men ble ikke på egen hånd. Så er hvertfall frøet sådd, skal vanne det godt ;) 😄 

Anonymkode: f711a...15d

Så bra!

Du kan begynne å innføre små tendenser av dominanse òg. Det kan begynne som så enkelt at han ikke får lov til å komme før han skal møte deg, og eskalere det derifra. Se hvor langt du kan pushe ham før han blir gal av lyst (så lenge han tenner på det. Tenk positiv forsterkning).

Her kjører vi ei uke hvor kjæresten kan være sjef. Da kan det være at jeg ikke får komme i det hele tatt, kun får lov til å slikke henne eller at jeg må vente på hun mens hun møter andre. Dette har vi brukt lang tid på å komme fram til. (Så kan jeg ta hevn når jeg møter mine partnere 😄 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Katten.2.0 said:

Så bra!

Du kan begynne å innføre små tendenser av dominanse òg. Det kan begynne som så enkelt at han ikke får lov til å komme før han skal møte deg, og eskalere det derifra. Se hvor langt du kan pushe ham før han blir gal av lyst (så lenge han tenner på det. Tenk positiv forsterkning).

Her kjører vi ei uke hvor kjæresten kan være sjef. Da kan det være at jeg ikke får komme i det hele tatt, kun får lov til å slikke henne eller at jeg må vente på hun mens hun møter andre. Dette har vi brukt lang tid på å komme fram til. (Så kan jeg ta hevn når jeg møter mine partnere 😄 )

Mja.. Jeg er egentlig den som liker å bli dominert i senga. Sikkert fordi jeg har sjefsrolle over alt ellers. Så akkurat den biten med cuckold pirrer ikke så mye.  Mer på at han blir tent av å se meg med en annen. Når jeg tenker meg om kjører vi vel ganske likt, men vi kan begge innta roller for litt ekstra lek. 

Høres deilig ut da, kan tenke meg du er bra gira etter ei slik uke! 😄 

Anonymkode: f711a...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har en forbudt fantasi.

Jobber som lærer og 3 av  de kvinnelige kollegaene mine, ønsker jeg å binde de fast inne på personalrommet. 

Hvor jeg kan bytte på å knulle ei i munnen. ei i fitta og den siste i stussen. 

Hun som skulle ta den i munnen måtte se på at jeg tok hun andre i stussen. 

Anonymkode: b1dcc...623

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en forbudt fantasi.

Jobber som lærer og 3 av  de kvinnelige kollegaene mine, ønsker jeg å binde de fast inne på personalrommet. 

Hvor jeg kan bytte på å knulle ei i munnen. ei i fitta og den siste i stussen. 

Hun som skulle ta den i munnen måtte se på at jeg tok hun andre i stussen. 

Anonymkode: b1dcc...623

Håper ikke vi jobber på samme skole. 😂 Orgier på lærerrommet er det lite av gitt. 

Anonymkode: 0058f...6af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper ikke vi jobber på samme skole. 😂 Orgier på lærerrommet er det lite av gitt. 

Anonymkode: 0058f...6af

P.S. Jeg mente ikke at du ikke skulle få ha den fantasien altså! Ikke meningen å være frekk. Fantasier er gode å ha de. Jeg kan bare ikke se for meg av noen av mine mannlige kollegaer tenker på slike ting på jobb. 

Anonymkode: 0058f...6af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

P.S. Jeg mente ikke at du ikke skulle få ha den fantasien altså! Ikke meningen å være frekk. Fantasier er gode å ha de. Jeg kan bare ikke se for meg av noen av mine mannlige kollegaer tenker på slike ting på jobb. 

Anonymkode: 0058f...6af

Er vel med drømmen. 😉

Anonymkode: b1dcc...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 10.23, AnonymBruker skrev:

Min villeste fantasi er å bli befølt av en sykepleier når jeg ligger i senga uten å kunne gjøre motstand….var innlagt for ryggoperasjon ett sted i Hedmark og kunne ikke vaske meg selv, kom da en søt rødhåret sykepleier og vasket meg med klut både her og der......jeg ga nok fra meg noen lyder for vaskinga ble ganske grundig ved vagina. Er sikker på at jeg kjente en finger i åpningen. Hver morgen i  4 dager kom denne koselige jenta til meg for kroppsvask som jeg synes ble deiligere og deiligere. Ingen ord ble utvekslet, kun søte smil. Greien er at jeg ikke regner meg som bifil på noen måter, det var bare hele settingen som var fantastisk. Da jeg reiste fikk jeg en fantastisk deilig klem, jeg vet fornavnet hennes...….så kanskje jeg er tøff nok til å ta kontakt....

Anonymkode: c185e...bd5

👍👍

Anonymkode: b0f59...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli bundet fast i gynekologstolen og bli pult av en stor pikk.

Bli holdt fast og knullet av en gjeng med menn med store pikker, gjerne i rumpa og fitta samtidig og at alle kommer inni meg på tur. 

At jeg er jomfru og blir knullet av en lege som sier at jeg må det pga ditt og datt(er ikke jomfru, men tenker det liksom når jeg fingrer og fantaserer) 

Mange replikker jeg tenner på også som.jeg fantaserer om at noen sier til meg, men ærlig talt, da blir sikkert tråden slettet 🙈

 

Anonymkode: 676f9...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærestens kompiser. Kjærestens kompiser. Kjærestens kompiser.

Anonymkode: c6e1f...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playrape, gjerne utendørs, dame som jogger etc. Den skal sannsynligvis gjennomføres med ei som også tente på slikt når varmen kommer da. 

Anonymkode: ba97d...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli bundet fast i gynekologstolen og bli pult av en stor pikk.

Bli holdt fast og knullet av en gjeng med menn med store pikker, gjerne i rumpa og fitta samtidig og at alle kommer inni meg på tur. 

At jeg er jomfru og blir knullet av en lege som sier at jeg må det pga ditt og datt(er ikke jomfru, men tenker det liksom når jeg fingrer og fantaserer) 

Mange replikker jeg tenner på også som.jeg fantaserer om at noen sier til meg, men ærlig talt, da blir sikkert tråden slettet 🙈

 

Anonymkode: 676f9...6d1

Det er da bare fantasier så de er vel relativt ufarlig ...

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Master1 skrev:

Det er da bare fantasier så de er vel relativt ufarlig ...

 

M@ster

Ja jeg kunne ikke utført dette i virkeligheten, det hadde blitt for rart. Jeg har prøvd sånn play rape med eksen min, tenner veldig på det i fantasien, men ble veldig spesielt når vi gjorde det som skuespill..funket litt, men ikke noe vi gjentok så ofte og de replikkene jeg fantaserer om at noen skulle sagt til meg hadde blitt så spesielt at jeg tror jeg hadde begynt å le irl. Holder med å ha det i fantasien, der funker det supert. 

Anonymkode: 676f9...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kunne ikke utført dette i virkeligheten, det hadde blitt for rart. Jeg har prøvd sånn play rape med eksen min, tenner veldig på det i fantasien, men ble veldig spesielt når vi gjorde det som skuespill..funket litt, men ikke noe vi gjentok så ofte og de replikkene jeg fantaserer om at noen skulle sagt til meg hadde blitt så spesielt at jeg tror jeg hadde begynt å le irl. Holder med å ha det i fantasien, der funker det supert. 

Anonymkode: 676f9...6d1

Play rape er digg det 

fantasier er en flott ting

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg kunne ikke utført dette i virkeligheten, det hadde blitt for rart. Jeg har prøvd sånn play rape med eksen min, tenner veldig på det i fantasien, men ble veldig spesielt når vi gjorde det som skuespill..funket litt, men ikke noe vi gjentok så ofte og de replikkene jeg fantaserer om at noen skulle sagt til meg hadde blitt så spesielt at jeg tror jeg hadde begynt å le irl. Holder med å ha det i fantasien, der funker det supert. 

Anonymkode: 676f9...6d1

Nå ble jeg nysgjerrig. Er alltid interessert i å utvide dirty talk-repertoaret mitt.

I rett setting vil alt bare være tennende uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...