Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Cuckolding ftw ^^

Anonymkode: c0f4b...27e

Bare elsk og tilgi dama di om hun gjøre dette mot deg.

Anonymkode: c0f4b...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha vill og uhemmet sex med psykologen min. Nei, det er ikke transference. Han er bare faen så sexy!

Anonymkode: e2c77...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender alltid opp med å fantasere om mine arbeidsgivere. Det har også hendt at jeg har ligget med en dem, selv om han ikke var spesielt tiltrekkende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha en one night stand (ofte med med eksen min, ei attraktiv jente eller noen jeg har møtt på fest) mens jeg fortsatt er i forholdet mitt nå, hvor det bare blir til at vi møtes og det blir sykt intens sex hvor jeg bare blir totalt dominert (har til og med drømt om dette, og klarte å få orgasme i søvne).

har hatt lyst å være utro bare for å prøve det, for å holde en sånn hemmelighet og gjøre noe så forbudt virker så spennende? At typen tror jeg er alene mens egentlig så blir jeg «tatt» av en annen som jeg bare kaster ut døra senere som om ingenting skjedde.

(Men hadde faktisk aldri gjort det, elsker jo kjæresten min, så det forblir en fantasi...) 

Anonymkode: f5f65...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det må bli fantasien om å ha deilig sex med en veldig heit jente i slutten av tenåra, eller rundt 20. Mange er så vidunderlig tiltrekkende på den alderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av damas venninner som har veldig seksuell utstråling. Snakker mye om sex med venninnene og dama deler dette med meg uvitende om fantasiene hun planter i hodet mitt.

At dama mi er utro med en av mine beste kompiser. At jeg er flue på veggen og ser at hun nyter mye mer enn med meg.

At jeg er flue på veggen til at en veldig arrogant/dominant/alfa kollega knuller en kollega jeg gjerne skulle hatt selv. 

Anonymkode: c6e1f...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ha sex med ei kvinne, helst rundt 30 årsalderen.

- ha sex med en mann på 60 år. Har lyst å være den uoppnåelige, unge, attraktive kvinnen han aldri hadde trodd han kunnem få til sengs.

- ha sex med han jeg er forelsket i og vært forelsket i, i over 1 år. 

Kvinne 28 år, i et 10-års langt forhold.

 

Anonymkode: f7856...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur opp til et utsiktspunkt på fjellet på sommeren, sammen med min kone, og at vi har sex der i friluft på fjellet, med utsyn til alle kanter. Men ikke sånn at vi blir sett av alle som går i nærheten,. Deilig sex i friluft så solen skinner på steder den aldri har sett før.. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29, nå men siden jeg var 15 har jeg fantasert om faren til venninna mi. Han er vel ..55~58 nå, ganske kjekk, utstråling og har en ganske høy posisjon i et kjent firma. Kona hans, mora til venninnen min, er en biatch uten like. Aldri  møtt en så kald person i mitt liv. Uansett, fantaserer om at jeg blir tatt hardt av han, og at vi har sånne faste møter på hoteller og resorts hvor vi har herlig sex. Har bare sååå lyst til å suge han og bli sprutet ned. blir kåt bare jeg tenker på det.

Anonymkode: 9dcc0...622

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen til eksen. Er bare det at bruddet er ferskt og kompisen har samboer....

Anonymkode: 2d471...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekant med den uoppnåelige drømmemannen og bestekompisen hans. 

Anonymkode: 753bc...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 29, nå men siden jeg var 15 har jeg fantasert om faren til venninna mi. Han er vel ..55~58 nå, ganske kjekk, utstråling og har en ganske høy posisjon i et kjent firma. Kona hans, mora til venninnen min, er en biatch uten like. Aldri  møtt en så kald person i mitt liv. Uansett, fantaserer om at jeg blir tatt hardt av han, og at vi har sånne faste møter på hoteller og resorts hvor vi har herlig sex. Har bare sååå lyst til å suge han og bli sprutet ned. blir kåt bare jeg tenker på det.

Anonymkode: 9dcc0...622

Stilig. Nokså likt en av mine fantasier.

Anonymkode: 8030e...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 29, nå men siden jeg var 15 har jeg fantasert om faren til venninna mi. Han er vel ..55~58 nå, ganske kjekk, utstråling og har en ganske høy posisjon i et kjent firma. Kona hans, mora til venninnen min, er en biatch uten like. Aldri  møtt en så kald person i mitt liv. Uansett, fantaserer om at jeg blir tatt hardt av han, og at vi har sånne faste møter på hoteller og resorts hvor vi har herlig sex. Har bare sååå lyst til å suge han og bli sprutet ned. blir kåt bare jeg tenker på det.

Anonymkode: 9dcc0...622

Er vel ikke umulig å realisere den fatasien da,,,,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.10.2018 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Jeg ser for meg et scenario der jeg som ung kvinne er hushjelp i et velstående hjem i Storbritannia. Jeg er ansatt der og bor der, og må gå med skjørt og forkle. Det bor et godt voksent ektepar i huset, samt deres tenåringsdatter.

Jeg er overkvalifisert til stillingen, noe ekteparet ikke skjønner. Ekteparet er snobbete og lite ydmyke, og jeg må neie for dem etter å ha fått en beskjed. Jobben min går ut på matlaging, rydding/vasking og å hjelpe til med servering i selskaper de arrangerer. Under selskapene jeg serverer i, er jeg som luft for ekteparet og de øvrige gjestene (gjestene kan feks snakke til kona i ekteparet om meg mens jeg er der, som om jeg ikke hadde vært der. Feks kan de være positivt overrasket over at jeg snakker engelsk, eller utbryte at de også ønsker at deres hushjelper neier).

Tenåringsdatteren i huset er bortskjemt, og foreldrene forlanger at hun skal være fornøyd. Hun har en bjelle på rommet sitt som hun ringer i dersom hun vil ha mat/te/annet, og jeg må servere henne. Hun sender gjerne tilbake maten hvis hun ikke synes den er god nok, og har generelt lite respekt for meg. Mannen har også en bjelle på kontoret, så jeg må løpe til ham så straks bjella ringer.

Når kona og dattera drar utenbys en helg, arrangerer mannen en losjekveld eller lignende med andre voksne, rike menn. Jeg serverer dem, og må denne kvelden ha på meg et mer utfordrende antrekk enn det jeg vanligvis er ikledd. Det er mannen som gir meg dette antrekket uten at kona vet om det. Mennene i selskapet fristes av meg, og når jeg bøyer meg over bordet for å rydde ølflasker eller tomme tallerkener, så blir skjørtet veldig kort. Den ene av mennene fristes av dette, og klarer ikke å motstå å stryke hånden sin oppover lårene mine og kjenne på rumpa mi. Gjestene i selskapet prøver seg flere ganger, og kommer i det skjulte med små slibrigheter. Samme kveld etter gjestene har gått, ringer ektemannen i bjella og jeg må løpe til rommet hans. Her utspiller scenarioet seg litt forskjellig, noen ganger straffer han med for noe jeg har gjort galt ved å rise meg. Det kan være at jeg ikke har gjort en bra nok jobb i selskapet eller at datteren har klaget på meg. Noen ganger ser jeg for meg at han ringer i bjella for litt ekstraservice, feks at han trenger litt omsorg og fysisk utløp for en lang dag etc, og bruker meg som han trenger til det...

Anonymkode: e438c...982

Denne fantasien ble jeg faktisk ganske varm av å lese om 😅

Anonymkode: 3f855...0c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 16.35, Mateo22 skrev:

Ha sex med noen fra KG :P

 

 

På 17.10.2018 den 17.14, Eagle90 skrev:

Svarte menn som knuller hvite damer. 

Ingen av disse er forbudte.... 

Anonymkode: c2cf9...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2009 at 1:37 AM, Guest Gjest_gjest_* said:

HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!

hahaha, ja her sitter dere å deler perverse fantasier og runker til en tråd på kvinneguiden... huffanvære for en gjeng tullinger 😂 🙈

Anonymkode: 5143a...097

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange fantasier om min eks da vi var sammen.

Fantaserte om han eller andre litt stygge og feite menn som husherre for 100 år siden, som bare tok seg til rette med hushjelpen. Befølte henne opp mot veggen og slengte henne på magen over et bord og knullet henne mens hun skrek. 

En annen fantasi gikk ut på at han ble fristet av en ganske pen dame han bodde med i kollektivet. F. eks at han fikk et glimt av puppene hennes og at hun spurte han om å hjelpe med BH hektene. Når han så stod bak henne gnidde hun seg mot han til han fikk stå, snudde seg og kneppet opp buksa hans og sugde han helt til han var på bristepunktet og at han var så kåt at han tok henne hardt bakfra til han kom.

Han hadde tidligere et ganske drøyt sexliv med en ex, noe jeg fantaserte mye om mens vi knullet. At han hadde henne i halsbånd, tvang henne til å spise av en hundeskål og knullet henne bak. Eller at han bandt henne fast, kneblet henne og brukte henne hardt.

Kan fortsatt fantasere om disse tingene, men generelt dreier fantasiene mine seg om dominans og det å se vill kåthet hos menn frembragt av dominans. Fantaserer gjerne om feite stygge menn som er helt sulteforet på sex og hvor kåte de blir av å få lov til å knulle meg eller andre damer. Tanken på blikket og stønnene deres får det til å krible godt hos meg.

Men ingen av disse tingene ville jeg opplevd i virkeligheten. Det er kun fantasier!

Anonymkode: 3f855...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...