Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Som ung og sprengkåt gutt har jeg fått jobb med å lage dessert og servere til et selskap med noen flotte damer nyttårsaften.

Som vanlig er kuken stram.  I et ubevoktet øyeblikk runker jeg oppi kremfløten som vispes til multekrem!

Jeg flørter med damene under desserten, sier: denne desserten har jeg lagt all min kjærlighet i!

Får masse komplimenter tilbake, et par av damene er åpenbart interessert i meg....

Same procedure as every year.......😉

Anonymkode: 3fade...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som ung og sprengkåt gutt har jeg fått jobb med å lage dessert og servere til et selskap med noen flotte damer nyttårsaften.

Som vanlig er kuken stram.  I et ubevoktet øyeblikk runker jeg oppi kremfløten som vispes til multekrem!

Jeg flørter med damene under desserten, sier: denne desserten har jeg lagt all min kjærlighet i!

Får masse komplimenter tilbake, et par av damene er åpenbart interessert i meg....

Same procedure as every year.......😉

Anonymkode: 3fade...0b8

Disse kvinnene burde anmeldes for pedofili, Siden du skriver du er gutt altså ikke voksen.

Er man voksen så kaller man seg for mann.

Anonymkode: 11523...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være eneste mannlige student på et universitet hvor alle studinene bruker sorte tights. Måtte bare starte året med å hylle min tightsfetisj! 

Anonymkode: d3904...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være stripper på et jentejulebord, hvor de har på flotte korte kjoler og digge nylonstrømpeben.

De får bestemme hvor langt jeg skal gå og alltid er det noen som ønsker alt.. så ender i nettoen og kanskje heldig å få et par av dem til å runke meg. Ekstra spennende hvis man vet at de "kanskje ikke burde gjøre det" - jenter med ring på fingeren.... 

Kåte pene damer - hva er vakrere

Anonymkode: f707d...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 18.39, AnonymBruker skrev:

- Ha sex med ei kvinne, helst rundt 30 årsalderen.

- ha sex med en mann på 60 år. Har lyst å være den uoppnåelige, unge, attraktive kvinnen han aldri hadde trodd han kunnem få til sengs.

- ha sex med han jeg er forelsket i og vært forelsket i, i over 1 år. 

Kvinne 28 år, i et 10-års langt forhold.

 

Anonymkode: f7856...2b7

Det skulle passet meg fint med ei på 28 ja, det synes jeg var en fin fantasi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
On 12/31/2018 at 7:56 PM, AnonymBruker said:

Som ung og sprengkåt gutt har jeg fått jobb med å lage dessert og servere til et selskap med noen flotte damer nyttårsaften.

Som vanlig er kuken stram.  I et ubevoktet øyeblikk runker jeg oppi kremfløten som vispes til multekrem!

Jeg flørter med damene under desserten, sier: denne desserten har jeg lagt all min kjærlighet i!

Får masse komplimenter tilbake, et par av damene er åpenbart interessert i meg....

Same procedure as every year.......😉

Anonymkode: 3fade...0b8

Haha!

Anonymkode: e438c...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om at en kvinnelig kollega som er litt eldre enn meg skal runke meg og si "Jøss, for en stor gutt du er. Stor, stor gutt altså...". Gjerne mens jeg er naken og hun har alle klærne på.

Denne kvinnen er litt sånn Linn Skåber-harry og har veldig lik stemme som henne. Men rødt hår (krysser fingrene for nedentil også).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye useriøst her. Tenker og dele denne!

Kona mi ble uvenner med ei venninne. Fikk vite av venninna at kona mi hadde hatt nabogutten som elsker i to år. Han var da 18 år og nybakt pappa, kona var 32 med ei datter på 14 år. Kona skal være glad for at det er 12 år siden det skjedde.

Tenker tilbake og vet han var snill og hentet kona mi på fest, da jeg selv var ute på forretnings reise. Blir noen stygge bilder ut av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vennen1000000 skrev:

Mye useriøst her. Tenker og dele denne!.

Var ikke klar over at fantasier måtte være seriøse.

Anonymkode: 11523...306

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner veldig på total dominans og bli «brukt». Spesielt av menn 20+ min alder, som er ordentlig sulten seksuelt. 

Fantaserer om at typen avtaler med fremmede menn. Jeg vet ikke hvem, hva eller hvordan. Det eneste jeg får beskjed om å gjøre er å stå på alle fire i sengen med bind for øynene og hendene i håndjern/tau. Så kommer dem en og en, tar for seg ordentlig og hensynsløst. Tømmer seg i meg mens typen får se og nyter synet. Til slutt blir han så kåt av det hele selv, at han tar meg til slutt også. Dasker meg på stumpen og forteller meg hvilken lydig tøs jeg er 😇 

Anonymkode: 42426...2c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt siden tenårene alltid fått mye oppmerksomhet fra fedrene til venninnene mine. Mange ganger har jeg fantasert om at det ble noe mer. At vi hadde overnattingsbursdag, og jeg snek meg vekk fra resten og oppdaget ham tilfeldig på kjøkkenet, og at han også var våken. Får av meg singlet og truse og tar meg over kjøkkenbenken, holder meg over munnen så jeg ikke vekker resten. 

Er i tyveårene nå, men tenker fortsatt på dette. 

Anonymkode: e7dea...138

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vennen1000000 skrev:

Mye useriøst her. Tenker og dele denne!

Kona mi ble uvenner med ei venninne. Fikk vite av venninna at kona mi hadde hatt nabogutten som elsker i to år. Han var da 18 år og nybakt pappa, kona var 32 med ei datter på 14 år. Kona skal være glad for at det er 12 år siden det skjedde.

Tenker tilbake og vet han var snill og hentet kona mi på fest, da jeg selv var ute på forretnings reise. Blir noen stygge bilder ut av det.

 

Er dette en "forbudt" fantasi? ;) 

Anonymkode: 5f69a...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift, mann og heterofil. Jeg elsker kona mi.

 

men jeg fantaserer å bli pult av en 50+ mann

Anonymkode: 888d4...657

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha ubeskytta sex med ei gift dame på ca.35. Hun må for sikkehets skyld ha sex med sin mann så fort som mulig, i tilfelle hun blir gravid. Gravid blir hun, og den uvitende ektemann må fostre opp mitt barn.

Anonymkode: d36f9...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min forbudte fantasi er å ha sex med ei jente som er umulig å tilfredsstille pga enorm vagina.🙈

Anonymkode: 64e8b...953

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på mange her ikke tør si sin absolutt mest forbudte fantasi. For det meste som skrives her, er knapt nok uetisk en gang.

Folk vegrer seg nok, selv her inne, til å skrive noe som er på kanten eller over. Fakta er at ingen fantasier er farlige.

Anonymkode: 404d8...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forbudt akkurat, men nå for tiden drømmer jeg om å knulles på kjøkkenbordet... forfra, bakfra, isbiter, syltetøy, fløte.....

Anonymkode: cb8c4...3cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...