Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserer om å ha sex med min svigerfar. Han er 49 år, sprek og sjarmerende og er garantert en flink elsker. Men det kommer selvsagt aldri til å skje. Merker jeg får tenning med en gang jeg begynner å tenke på det.

Hva slags forbudte fantasier har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gutt_*

he he he, samme som deg men med kjønnene snudd da. Ha sex med svigermoren min, ikke at jeg er gift med dattera men sambo. Hun er drøyt 50 og råfin for å si det rett ut, svgermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hompetitten

Vet ikke om denne er forbudt men:

Fantaserer om at nabokona sitter på soverommet vårt og sier hva vi skal gjøre. Etterhvert onanerer hun, og til slutt blir hun med på leken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer om at gynekologen begynner å slikke meg, også knuller han meg etterpå, i stolen selvfølgelig

Den var ikke dum! :lur:

Endret av Turteldur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mannen_*

Fantaserer om at samboeren blir knullet bakfra av 4-5 5 litt eldre griser etter at jeg har sugd de harde.... Hun har samme fantasi........

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beta Male :)
Fantaserer om at samboeren blir knullet bakfra av 4-5 5 litt eldre griser etter at jeg har sugd de harde.... Hun har samme fantasi........

Flere som har det sånn?

Ja jeg har ulike varianter av den fantasien. Det meste som går på å se kona kose seg med en annen mann. Stikkord er ydmykelse og rå tiltrekking dem imellom (sterkeste manns rett/naturlig utvelgelse). men har ikke lyst å suge en annen mann. Grensen for berøring av mannen må vel gå ved å styre mannens kuk inn i min kone, som en del av ydmykelsen. Håper noen forstår at dette med ydmykelse i en slik situasjon ikke er motstridende med kjærligheten mellom meg og min kone, tvert imot. Noe slikt ville gjort meg ENNÅ mer kåt på min superdeilige kone:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 44
Jeg fantaserer om å ha sex med min svigerfar. Han er 49 år, sprek og sjarmerende og er garantert en flink elsker. Men det kommer selvsagt aldri til å skje. Merker jeg får tenning med en gang jeg begynner å tenke på det.

Hva slags forbudte fantasier har du?

Kanskje ikke så veldig forbudt men å være helt i kontrollen på en kvinne er veldig pirrende. Slikke hennes føtter eller ta i mot gylne dråper er bare helt fristende. Det er selve det å være dominert som er det fristende.

Spesielt kanskje å måtte trekke ned buksene mine å legge meg over hennes strømpebuksekledde fang er bare helt digg. Om hun hadde hatt ei venninne eller to på besøk hadde det bare vært enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "eldre" mann. Sånn i 30-40 åra. Jeg sier ikke at det er gammelt, men jeg er 18, så han er jo voksen for meg, om jeg kan si det slik.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om å ha sex med et lik. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men har drømt om det i flere år. Men ikke et gammelt, må være i midten av 20-årene til begynnelsen av 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...