Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Hatet den bikkja lenge etterpå, fordi jeg følte meg så skitten og skyldig.

Fikk også en følelse av at den kikket på meg på en spesiell måte etterpå.

PHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ :ler:

Priceless!! ;)

Hum, vel. lurer på om jeg burde logget ut før dette, men skitt la gå.

Vel, jeg har flere fantasier, og kan fortelle de vanligste.

En er at jeg ligger naken i en seng, og jeg får ikke lov å røre på meg før jeg får beskjed. Mannen får gjøre akkurat hva han vil med meg, og bruker laaang tid på å kåte meg skikkelig opp. Kysser og småbiter meg overalt, tafser på puppene og ellers overalt, MEN - når han er nede og slikker og tafser penetrerer han meg ikke, ikke engang med fingre. Han kan gå liiiitt inn i åpningen, og så ut igjen, bare fordi jeg er så kåt at jeg blir helt sprø av det! Skal kåtes opp så jeg virkelig leengter etter å bli penetrert! når han har holdt på leeeenge med å pirre meg skal han trenge inn i meg dypt og hard. Deretter skal han selvsagt knulle meg til himmels! ;)

En litt mer forbudt fantasi er playrape. Gjerne litt røfft, men IKKE brutalt. Da mister jeg tenninga. Jeg liker godt å fantasere om å bli blackmailed av sjefen min (ikke han som ER sjefen min i virkeligheten, men er så praktisk at det er en sjef som gjør det - ettersom man er så mye på jobb... :fnise: ). Han kaller meg inn på kontoret, og jeg setter meg på en stol foran skrivebordet hans. Han legger fram saken (er ikke så nøye HVA han presser meg med), f.eks at de gjør nedskjæringer på jobb, og hvis jeg vil beholde jobben min må jeg bevise at jeg er meget samarbeidsvillig og hardtarbeidende. Han spør om jeg forstår, og under samtalen kommer han og stiller seg bak meg. Han begynner så å beføle meg på puppene, og ber meg reise meg opp. Han står bak meg og knepper opp skjorta mi, og tar av bh'en min. Holder meg tett inntill seg og presser underlivet litt mot rompa mi. han drar opp skjørtet mitt og kjenner litt utpå trusa nedentil - han står enda bak meg, så han kjenner forfra. om dere skjønner.. Videre trekker han trusa et stykke ned på lårene, og snur meg slik at vi står ansikt til ansikt. Av en eller annen grunn tenner jeg skikkelig på tanken om å stå slik med trusa trukket ned, det er på en måte "verre" enn å stå uten truse. Han kysser meg på halsen, kysser og biter litt i brystvorta mens han masserer den andre puppen. Så begynner han å fingre meg. Jeg er ikke særlig våt, men han fører inn to fingre så langt han kommer. Han kommer med kommentarer hele tiden underveis, kommenterer kroppen min, sier ting han vil gjøre med meg, osv. Deretter får han meg til å sette meg på skrivebordet hans og spre bena. Han har tydelig planlagt det hele, for han har glidemiddelet klart, og puler meg lenge og hardt på skrivebordet.

Etter dette knuller han meg minst en gang daglig på jobb....

heeeh. ja det var det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømmer om at typen min bruker meg skikkelig.

F.eks forlanger han at jeg skal la en annen mann knulle meg skikkelig mens han filmer det, og tar frem den filmen når han knuller meg senere.

Andre ganger er vi f.eks på ferie og han sitter med noen nye bekjente på en balkong som kan se vår, hvorpå han kommer hjem og vekker meg og tar meg etter håret ut på balkongen og knuller meg der mens de nye bekjente ler og skåler og ser på oss.

Anal er veldig ydmykende for meg og det er ofte med i fantasiene mine at han straffer meg med anal, etter at jeg først har forsøkt å nekte og han har slått meg litt.

Eller at han vil at jeg skal suge han, jeg nekter, og han gir meg et par skikkelige ørefiker og tvinger meg på kne, knuller meg hardt i munnnen og spruter på gulvet og ber meg om å slikke det opp.

Noen ganger har han med seg en luksusprostituert som han knuller ooveralt mens jeg må se på, og han forteller hvor digg det er. Til slutt må vi begge sitte foran og bytter på å suge han og til slutt spruter han i munnen på bare den ene og ber oss kysse så vi skal dele på sæden hans.

Sånne ting drømmer jeg om. Men han vet det ikke.

:jepp: Mer min stil!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg noterer meg at jeg ikke fantaserer så mye. Altså det jeg fantaserer om får jeg stort sett gjort, og det er veldig fint, syns jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pernille_*

Min fantasi utspiller seg fra en TV sreie som gikk i sommer. Det var en serie om lukeusprostituerte og deres liv og virke.

Jeg ble skikkelig hekta på serien, og jeg ble skikkelig kåt av fantasien om å være en luksusprostituert.

Har i høst levd ut litt av fantasien. Kastet meg på skinnmoten, og kledde meg opp i sort skinnkjole og lårhøye staøvletter. Fikk masse respons på byn, og flørtet masse -uten å ta steget videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt om det er en forbudt fantasi akkurat, men mitt høyeste ønske er å se mannen min med en annen mann. :sjenert: Tror ikke det kommer til å skje med det første ihvertfall, så det får være med fantasien. Greit nok for nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er en forbudt fantasi akkurat, men mitt høyeste ønske er å se mannen min med en annen mann. :sjenert: Tror ikke det kommer til å skje med det første ihvertfall, så det får være med fantasien. Greit nok for nå. :nigo:

Det fantaserer jeg også om. Skal vi treffes og sitte og se på dem sammen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skitten pike
Synd for ham (og deg) :)

Jeg vet. Men jeg har liksom prøvd å si til han at det tenner meg om han drar meg hardt i håret eller gir meg en liten lett ørefik og slikt, men han har da bare gjort det den ene gangen, og da halvhjertet... Det er vel ikke noe han tenner på?

Tror jeg må finne en my mann... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Jeg vet. Men jeg har liksom prøvd å si til han at det tenner meg om han drar meg hardt i håret eller gir meg en liten lett ørefik og slikt, men han har da bare gjort det den ene gangen, og da halvhjertet... Det er vel ikke noe han tenner på?

Tror jeg må finne en my mann... :)

Du må snakke med ham på en skikkelig måte, forklar hvordan du har det. Han må få tid til å utvikle denne fantasien paralellt med deg, du kan ikke forvente at han skal hoppe rett inn i din fantasi som er 1,2,5 eller 10 år gammel og utfylle en rolle som er spesialdesignet for et spesifikt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skitten pike
Du må snakke med ham på en skikkelig måte, forklar hvordan du har det. Han må få tid til å utvikle denne fantasien paralellt med deg, du kan ikke forvente at han skal hoppe rett inn i din fantasi som er 1,2,5 eller 10 år gammel og utfylle en rolle som er spesialdesignet for et spesifikt behov.

Men når mannen egentlig er submissiv i sin legning og jeg er det samme, er det da noe håp? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å dominere han, for deg saks skyld heller. Og da blir det jo litt feil om jeg ber han gjøre det for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Men når mannen egentlig er submissiv i sin legning og jeg er det samme, er det da noe håp? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å dominere han, for deg saks skyld heller. Og da blir det jo litt feil om jeg ber han gjøre det for meg...

Skjønner. Hmmmm, hva med å finne en som kan dominere dere begge? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Å binde ei dame til senga, slik at hun ikke kunne klare å vri seg unna, og å gi henne så mange orgasmer som bare mulig.... ;-)))

HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Jeg vet. Men jeg har liksom prøvd å si til han at det tenner meg om han drar meg hardt i håret eller gir meg en liten lett ørefik og slikt, men han har da bare gjort det den ene gangen, og da halvhjertet... Det er vel ikke noe han tenner på?

Tror jeg må finne en my mann... :)

du kan få låne min :P

Han er ikke redd for å sette seg inn i den rollen å gjøre det skikkelig!

Me really like that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som dagmamma og faren til barnet er ganske sexy!

min fantasi er å ha sex med han!

Er vel det at det er "forbudt" å ha sex med han siden han er gift og nesten 20år eldre enn meg,er vel kanskje det som gjør det litt pirrende..

Så hadde litt problemer med å ikke prøve meg en gang jeg satt barnevakt på natten der.

Han kom hjem klokken ett om natten og konen skulle ikke komme før tre timer senare.

Da var fantasien ekstra sterk!

Men ble selvsagt ikke til at vi gjorde noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

min fantasi er å ha sex med en mann som enten er gift eller i forhold,å at vi blir ferska av konen akkurat i det han fyller munnen min opp av sperm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når mannen egentlig er submissiv i sin legning og jeg er det samme, er det da noe håp? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å dominere han, for deg saks skyld heller. Og da blir det jo litt feil om jeg ber han gjøre det for meg...

Nei da. Selv om han er submissiv så er det ikke dermed sakt han ikke kan dominere ;)

Jeg er slik selv, men jeg dominerer i senga over min fru slik du ønsker.

Trudde ikke jeg skulle klare å leve opp til den rollen selv, men hey :P

Hu liker å bli domniert, bli småkvelt, slått i ansiktet og spyttet på og føle seg undertrykt. Playrapes og slike ting. Bundet fast etc. Var en ny bane for meg med den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende fantasi ja :)

Greia er at jeg faktisk vurderer å realisere den med ei venninne av meg og noen andre menn hun velger ut.

Oioioi!! Lucky girl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i høst levd ut litt av fantasien. Kastet meg på skinnmoten, og kledde meg opp i sort skinnkjole og lårhøye staøvletter. Fikk masse respons på byn, og flørtet masse -uten å ta steget videre.

Jeg har også en slik fantasi.

Kle meg i en trang skinnkjole, lårhøye støvletter og lange skinnhansker, kraftig sminket. Altså skikkelig horete. Være alene jente på en fest med flere mannfolk. Suge og knulle dem alle sammen etter tur. Bli tatt av flere menn samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...