Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Er det noe merkeligere enn folk som tenner på urin, S&M eller homsesex? :klø:

Ja, selvfølgelig. Utseendet er alt. En sinnssykt pen, ung og slank/litt veltrent mann kan få alt til å virke sexy, til og med de mest bisarre ting. I alle fall er det sånn for meg. Nå snakker jeg altså om ren fysisk og visuell tenning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig. Utseendet er alt. En sinnssykt pen, ung og slank/litt veltrent mann kan få alt til å virke sexy, til og med de mest bisarre ting. I alle fall er det sånn for meg. Nå snakker jeg altså om ren fysisk og visuell tenning.

Nå er jeg ikke uenig altså, for jeg trenger visuell tenning selv (av pene menn), men det er jo mennesker som tenner på alt fra å gå med krykker til å bruke bleier, uten at det er noen mennesker de finner tiltrekkende innblandet. Det jeg mener er at man skal være forsiktig med å ''spøke bort'' eller å ikke ta andres fantasier på alvor. Fantasier er personlige, og som vi alle vet er smaken som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilly_*

Ser at enkelte tror at jeg troller med innlegget mitt.

Men nei, jeg gjør ikke det.

Dette er min "forbudte" fantasi, som ingen jeg kjenner i det virkelige liv kjenner.

Rart nok velger jeg kjekke menn mellom 20-25 som kjærester, og har hatt en mulighet til å ha sex med en mann på 50 som jeg traff på nett, men feiga ut i siste liten. (det skal sies at han var en gammel kompis av pappa, så var redd han skulle få vite det).

En fantasi er vel best om det forblir en fantasi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mikkel_*

En voksen dame i lekkert undertøy som tvinger meg til å se på henne mens hun leker med seg selv. Jeg får tillatelse til å kysse henne, klå på puppene hennes og stryke på strømpekledte ben, men heller ikke mer. Så knepper hun opp buksa mi, drar den resolutt ned, studerer utstyret mitt kritisk, veier pungen i hånda, runker meg lett før hun suger meg. Merker at jeg stivner ekstra og er i ferd med å komme. Da stopper hun, avventer litt og kommanderer meg deretter til å runke meg selv. Hun stirrer på skrittet mitt mens jeg runker, får beskjed om å gjøre det langsomt. Hun leker med ballene mine med en hånd mens hun bruker den andre på seg selv. I det jeg kommer fjerner hun hånda fra ballene, knar puppene mens hun gor meg ordre om å sprute på dem, hvilket jeg gjør til gangs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbudte fantasier har jeg ikke noen av, men det å ha en avtalt førstegangstreff ved at ei kvinne lå naken på rygg under dyna i et helt mørkt soverom, og jeg gav henne verdens lengste forspill uten at hun selv fikk lov til å røre på en finger hadde jo vært noe...

;-)

Åh, hei, kom hit!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Gangbang der Mester ser på og styrer det hele.

Å bli sprutet på av maaange menn.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Nå varierer jo fantasiene her fra forsiktige ønsker om analsex til den andre enden av skalaen med gangbang av 15 dverger med hestelem midt på åpen gate, men jeg spør allikevel:

Er det aktuelt for dere å realisere disse fantasiene dere skriver om eller er det rett og slett bare en fantasi i en grå hverdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Er det aktuelt for dere å realisere disse fantasiene dere skriver om eller er det rett og slett bare en fantasi i en grå hverdag? :)

Jeg har som mål å realiserer fantasier, og jeg har også allerede testet ut veldig mange av de.

Noen derimot kommer aldri til å se dagens lys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå varierer jo fantasiene her fra forsiktige ønsker om analsex til den andre enden av skalaen med gangbang av 15 dverger med hestelem midt på åpen gate, men jeg spør allikevel:

Forsiktig med å gi meg ideer her... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min villeste fantasi er å..... å ha sex med en jente :P

Kommer ikke på en i farten.

Men syns det er helt latterlig at noen av dere kommer med negative kommentarer. Ingen av de fantasiene jeg har lest hitill har vært over kanten.

Kjøre på folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung mann

Fantaserer om å ha sex med ei ung jente som ikke er så erfaren. Ha henne over meg og la hen ne ri meg. Så blir jeg mer voldom og drar henne ned mot meg og holder hendene hennes på ryggen og holder hardt i håret hennes mens jeg knuller henne hardere og hardere fra undersiden mens hun klynker og kanskje skriker av smerte. Å holde henne helt fast.

Jeg drar i håret hennes så hun må vri på hodet, og jeg knuller henne lenge til jeg er ferdig. Når jeg har kommet, tvinger jeg henne til å suge meg stiv igjen før jeg legger meg over henne og tar henne analt mens jeg ser inn i øynenen hennes.

Jeg har kommet mange ganger til den fantasien og det viktiste er at hun ikke må være så erfaren, så hun blir ekstra sjokkert og red.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg fantaserer om en av mine sjefer, som ikke er direkte sexy, men som har en utstrålig jeg digger. Øynene hans sier "jeg vil binde deg fast og slå deg med pisk og deretter pule deg grenseløst hardt"..

Jeg fantaserer om å ta ham på pikken utapå buksa mens jeg spør han om noe, gjerne i kantinerommet.

Jeg tror han kan "lese" at jeg fantaserer om ham, for noen ganger blir han helt rød i ansiktet sitt.

Jeg fantaserer også mye om å bli fingret i alle mulige situasjoner (ikke forbudt, kanskje)

Den drøyeste fantasien min er nok å bli fersket når jeg onanerer, av noen av min fars eldre kompiser.. Og at de blir sittende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå varierer jo fantasiene her fra forsiktige ønsker om analsex til den andre enden av skalaen med gangbang av 15 dverger med hestelem midt på åpen gate, men jeg spør allikevel:

Er det aktuelt for dere å realisere disse fantasiene dere skriver om eller er det rett og slett bare en fantasi i en grå hverdag? :)

Jeg tenker å få min realisert om jeg treffer rett mann, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en av mine fantasier sett ut til å bli utført, så hadde jeg ikke sagt nei for å si det slik *fnise*

Kanskje sende tråden til kompisen? *undre..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt opp mine hemmelige fantasier for noen år siden og har faktisk realisert de aller fleste av dem. Jeg anbefaler alle å prøve...jeg har lært veldig mye om egen seksualitet på denne måten. For noen år siden hadde jeg tetstet ut det aller meste man kan gjøre i et parforhold...unntatt scat og ekstrem BDSM (som for eksempel "knifeplay" eller andre varianter som involverer større smerte for den involverte). For noen år siden testet jeg en del varianter som involverer mer enn to personer. I dag knytter vel fantasiene seg til litt mer normal sex mellom to personer...og jeg har vel noen forbudte fantasier som involverer mer enn to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I natt fantaserte jeg om å dominere en pysete mann jeg vet om. Si kjempestygge ting til ham, slå ham og til slutt kommandere han til å gjøre ting med kroppen min.

I virkeligheten er jeg veldig underdanig, tror ikke jeg hadde turt å virkeliggjøre fantasien om jeg kunne - selv om han som nevnt er ei pingle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel noe for slåing. De jeg har vært sammen med hittil har vært meget redde av seg og til tross for tigging og masing har ingen av de turt..

Og ikke skikkelig slag heller, men med flat hånd e.l. Gjerne i ansiktet.. Har fått et par av de til å slå meg andre steder, men ansiktet holder de seg faktisk unna. Spørs om jeg ikke må tigge litt intenst på evt neste person jeg holder på med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl
Jeg har vel noe for slåing (...) Har fått et par av de til å slå meg andre steder, men ansiktet holder de seg faktisk unna.

Holdte på å si at du kan prøve min partner :skratte:

Fint at det er flere som tenner på å bli slått i ansiktet i kontrollerte og seksuelle settinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...