Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?


Gjest atti

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

etter at de nye grønne vy togene kom fantaserer jeg om å gnikke understellet mot et av disse togene og at en kvinnelig konduktør i setesdalsbunad tar meg på fersken og spiller drømmen om elin på torader mens gutta i ole ivars kun iført viking gummistøvler klapper takten akkompagnert av et saftig vestlands regnvær, dette samtidig med at P4 helikopteret flyr i slow motion over oss og damen i skranken kommer på calling anlegget og ber meg flytte bilen min

Anonymkode: 497eb...a32

En drøm der altså..

Anonymkode: 5b510...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømte alltid om samleie med søsteren min, hun var min første nakne kropp jeg så. Jeg har aldri hatt seksuelle fantasier om henne når jeg er våken og ble kvalm av tanken. 

Prater med psykolog om dette, det er vist ikke noe jeg kan styre ergo ikke noe å skamme seg over. Da jeg giftet meg sluttet det heldigvis

Anonymkode: 6615a...1c9

Det samme har jeg hatt om min fetter. Ikke gøy! 

Anonymkode: 8dff2...12f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
On 3/16/2019 at 6:36 PM, AnonymBruker said:

Forbudt og forbudt.. I kategorien fantasier jeg ikke nødvendigvis vil oppleve så har jeg alltid fantasert om å bli brukt av mye eldre menn, gjerne flere om gangen. Og gjerne mindre attraktive. Disse fantasiene kan også ofte være litt på grensen til voldtekt eller handler om at jeg prostituerer meg, det er iallfall sånn at jeg skal bli brukt, det er ikke elskov dette her, ikke noe respekt, mennene er bare kåte griser og jeg er egentlig litt motvillig.

Jeg ble som overkåt 18-19-åring som var på alle sexfora som fantes en gang invitert på en swingers-hyttetur av et godt voksent ektepar. De lokket med boblebad og flere menn som skulle med, og sendte noen skikkelig usexy bilder av dem selv. Det var aldri aktuelt å bli med, tror ikke jeg svarte dem engang, det var jo bare en av tusen forespørsler man fikk ut av det blå på disse nettstedene, men jeg har faktisk fantasert mye om hvordan det hadde vært å bare bli sendt rundt på deling av en haug litt harry, usexy godt voksne menn og kvinner på ei hytte i skauen. 

Anonymkode: 085f4...de2

Den sjansen burde du grepet! Hadde i så fall vært spennende å høre hvordan turen var… 

Anonymkode: e438c...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt trekant sex og Hotwife lek med ekstra mann flere ganger. Har chattet en god del med en vesentlig yngre mann (28) som har en usedvanlig flott pakke. Stor tykk lang kuk, store tunge baller og en hinsides sprut (sett/fått video). Fantasien min, uprøvd hittil, er å se på at han pumper henne full og så skal jeg gyve løs på «creampie eating», altså slikke henne ren. Den andre fantasien er at jeg runker han til han eksploderer over ansiktene til både kona og meg. 

Anonymkode: 3b49a...0c5

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å slikke en ukjent dame. Å møte en dame som jeg aldri har sett før som forteller meg at jeg skal slikke henne til hun sier at jeg er ferdig. 

Endret av daemi
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

 Fantasien min, uprøvd hittil, er å se på at han pumper henne full og så skal jeg gyve løs på «creampie eating», altså slikke henne ren.

Anonymkode: 3b49a...0c5

En av mine fantasier er å gjøre det samme når jeg har kommet inni henne. De få damene jeg har nevnt det for har ikke vært med på det så jeg har følt meg litt ekkel over at jeg har den lysten. Jeg ville ikke gjort det med noen andre sitt, men godt å lese at andre har lignende tanker. Krysser fingra for at du får oppleve fantasien din🤞

Anonymkode: 7aaa7...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om en sykt deilig mann jeg overhodet ikke burde fantasere om. Han er så forbudt som det går an å få blitt. Men men fantasier er ikke så lette å styre.....

Han er bare så deilig at jeg klarer ikke å la være. Blir helt mo i knærne hver gang jeg tenker på han.......

Nei jeg har ikke hatt sex med han i tilfellet noen nysgjerrigperer lurte på det......

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (50 minutter siden):

Fantaserer om en sykt deilig mann jeg overhodet ikke burde fantasere om. Han er så forbudt som det går an å få blitt. Men men fantasier er ikke så lette å styre.....

Han er bare så deilig at jeg klarer ikke å la være. Blir helt mo i knærne hver gang jeg tenker på han.......

Nei jeg har ikke hatt sex med han i tilfellet noen nysgjerrigperer lurte på det......

 

Hvorfor burde du ikke fantasere om han? 🤔

Anonymkode: d7483...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stitch skrev (På 18.12.2009 den 0.24):

Jeg fantaserer om at gynekologen begynner å slikke meg, også knuller han meg etterpå, i stolen selvfølgelig

Jeg vet denne er 14 år gammel, men jeg svarer likevel.

Hva hadde skjedd om han faktisk hadde begynt å slikke deg? Hadde du akseptert det? Hadde du anmeldt han? 

Selv fantaserer jeg om at massøren min begynner å ta på meg, før han etter hvert begynner å slikke meg. 

Anonymkode: 84eae...cec

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selv fantaserer jeg om at massøren min begynner å ta på meg, før han etter hvert begynner å slikke meg

Han fantaserer sikkert om det samme. Deilig krydder for dere begge, la det bli med det.

Anonymkode: dbd4a...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor burde du ikke fantasere om han? 🤔

Anonymkode: d7483...3aa

Fordi han er uoppnåelig og det bare minner meg på hva jeg ikke kan få.....

Det gjør vondt på en måte...

Gjør både godt og vondt samtidig.....

Spesielt siden han er i tankene mine ellers også....

Så jeg er rimelig forelsket kan du si......

I en mann jeg ikke burde ha følelser for......

Så er litt mer enn en fantasi sånn sett.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest forbudte fantasi handler som en del andre sin om play rape. Han jeg er med nå og jeg har mye røff sex hvor han bestemmer, men enda ikke helt over grensa til play rape. Fantaserer om å bli presset ned i senga, tatt i munnen til jeg nesten mister pusten, derfra til å bli slengt rundt på magen, holdt i nakken, presset ned i madrassen mens han tar meg og sier nedverdigende ting til meg; skitne hore, knulledukka og slikt. Avslutter han med å binde meg og la meg ligge naken og åpen uten å vite når han kommer tilbake, ja da er jeg i grunn så kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. ...

 

Anonymkode: bca7f...600

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glory hole, på en måte, bare at jeg som mann må slikke ukjente damer.
 

Anonymkode: 7aaa7...0ec

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tilbrakte deler av en litt vel sen kveld på å lese detaljer fra folks sexfantasier. Jeg liker ikke engang sex! Det er både kleint og vondt. Men, så higer jeg såpass etter folks oppmerksomhet at jeg blir yr av tanken på å ha sex likevel.

Fordi kleinheten og smertene er så dominerende under sex, må den vel være en del av fantasien også. Så jeg fantaserer om så smertefull og røff sex at jeg føler meg skitten og redd (jeg har faktisk skjelvet) etter [fantasien].

Anonymkode: 2f350...b64

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At nabolandene komme og vil ha meg. De kler av seg selv og meg

Anonymkode: 1d5f4...5c1

Nabodamene 

Anonymkode: 1d5f4...5c1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tilbrakte deler av en litt vel sen kveld på å lese detaljer fra folks sexfantasier. Jeg liker ikke engang sex! Det er både kleint og vondt. Men, så higer jeg såpass etter folks oppmerksomhet at jeg blir yr av tanken på å ha sex likevel.

Fordi kleinheten og smertene er så dominerende under sex, må den vel være en del av fantasien også. Så jeg fantaserer om så smertefull og røff sex at jeg føler meg skitten og redd (jeg har faktisk skjelvet) etter [fantasien].

Anonymkode: 2f350...b64

Go for it🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...