Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Hehehe har litt samme fantasi.

Er på en måte todelt i fantasien min. Jeg liker tanken på en dominant mann, gjerne sånn ca 10 år eldre og som er skikkelig sånn mann med 3 dagers skjegg og sterke armer men den andre fantasien er en gutt som er kanskje 5-6 år yngre (jeg er 31) som har et sånt gutteaktig smil og fremtreden som er nysgjerrig og vil lære alt med meg hehehe.

Forvirrende fantasier.

Fantasier kan spenne vidt ...

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Master1 skrev:

Fantasier kan spenne vidt ...

M@ster

Unnskyld meg, men fungerer du som en slags kommentator her inne på denne tråden?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv deg fram. Sitt litt tett med han "tilfeldig", gi han en klem når det passer slik, signaliser forsiktig og gi komplimenter så oppdager du fort om han er interessert eller trekker seg unna. Ønsker deg all mulig lykke til. Håper ikke dette ødelegger vennskapet. Det er så vanlig å komme ut som homo/bi nå at det burde uansett ikke være noe problem om han er en skikkelig venn. 

Anonymkode: 408c5...05a

Men det er ikke vanlig å plutselig prøve seg på en venn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Unnskyld meg, men fungerer du som en slags kommentator her inne på denne tråden?

Ja, det skal du ikke se bort ifra ;)

Anonymkode: 8dff2...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Har en forbudt fantasi.

Jobber som lærer og 3 av  de kvinnelige kollegaene mine, ønsker jeg å binde de fast inne på personalrommet. 

Hvor jeg kan bytte på å knulle ei i munnen. ei i fitta og den siste i stussen. 

Hun som skulle ta den i munnen måtte se på at jeg tok hun andre i stussen. 

Anonymkode: b1dcc...623

Å drømme om sex med kolleger er veldig vanlig. 

Jeg jobber som lærervikar, og var innom småtrinnet. Læreren jeg jobba opp mot var så flink med de små at jeg blei kåt på ham. Han fortalte mye om seg selv til dem, da danna jeg meg også et bilde av ham. Og han kunne spille gitar. Jeg blei nesten mer fjetra enn ungene. Det er vel også noe med at når man jobber i team så blir man nær hverandre og det blir en psykisk spenning. Han hadde en tømmerhogger-sjarme. Jeg tok meg sjøl i å titte ham i skrittet og fantasere om at han tok meg hardt over pulten.

En skole jeg jobba lenger på, var det en kollega, en kjekk og gift tenåringsfar, som virka betatt av meg og kom med spesifikke komplimenter. Han poster i sosiale media at han løper og holder seg i form. Jeg har tenkt en del på å ha sex med ham, og tipper han er en langsom, lidenskapelig elsker.

Det er vel "forbudt" på den måten at jeg ikke ville fortalt hverken kolleger eller kjæresten om det. Men det er jo bare litt moro i hverdagen.

Anonymkode: cda48...2db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte fantaserer jeg om ydmykelse. 

Som barn fantaserte jeg om å bli frastjålet eller gi vekk klærne mine, å være naken. Jeg var ikke kåt, men det var en veldig tilfredsstillende følelse. Søstera mi pleide å fantasere sammen med meg. Jeg fantaserte også om at andre skulle bestemme over meg,f.eks at jeg var tjener/slave.

Som ungdom leste jeg ei historie om noen som blei stengt inne og lenka fast av kjæresten, og hver dag etter jobb blei noen av lenkene løsna og de hadde sex. Synes fortsatt tanken på dette er vanvittig sexy. Selv om eller kanskje fordi jeg regner meg som karrierekvinne. Da jeg noen år var syk, hjalp denne fantasien meg. Vi lot som at jeg ikke var hjemme fordi jeg var syk, men fordi kjæresten befalte det. Det var sexy å vente på ham da (jeg var såklart til rehabilitering etc, men ikke hver dag).

Som voksen har jeg fastasert om holding/ binding, slåing, breath control, sex med klærne halvveis på, wet sex/pisse på hverandre, utendørs sex, sex i alle rom i huset, strap on og knulle en mann bak etc., og gjennomført det.

Jeg har også drømt om sex med to menn samtidig, det har ikke skjedd, men jeg har flere ganger hatt sex med to på samme dag. Jeg har også drømt om gruppesex og å ligge sånn at menn jeg ikke ser hvem er, kan "forsyne seg" av meg. 

Det jeg fantaserer mest om nå, er å ha på masse sexy undertøy og sette av en hel dag til sex med selvfølgelig masse deilig mat og drikke å styrke oss på underveis. Selv om rutinesex er kjekt, lengter jeg etter å ha så masse sex at jeg nesten stryker med ;)

Anonymkode: cda48...2db

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/30/2018 at 4:48 PM, Master1 said:

Er vel ikke umulig å realisere den fatasien da,,,,

Hvem vet, men det er nok å ha det som en fantasi. 

Anonymkode: 9dcc0...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går slukke/låserunde i idrettshallen om kvelden, så drømmer jeg om å komme over 2-3 damespillere som er igjen i dusjen i en garderobe....

Anonymkode: 4e7f9...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, SunnivaOslo said:

Deilig med kommentarer da. Kan bli mye herlig moro av en kommentar i ny og ne vet du.

Anonymkode: 202dc...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 andre fantasier jeg kommer på:

1)Jeg er en sånn badass dronning i et fint slott, med et eget harem av hotte sexy unge menn, alle med store kuker. Mens jeg sender troppene mine ut i verden for å slåss så kjeder jeg meg og tvinger boytoyene til å knulle hverandre mens jeg ser på. De er så dumme og opptatte av å please meg at i all sin iver tar to av dem å holder meg fast mens de andre river av meg den fine silkekjolen og begynner slikke og fingre den våte fitta mi. Han ser at jeg stønner og spasmer så han kjører kuken sin inn i fitta mi, men tullingen er så uaerfaren at han kommer med en gang. Og i det han i skrekk trekker pikken sin ut så kommer det litt sæd på kjolen min. Jeg blir rasende og de 6-8 fuckboyene blir livredde for at jeg skal beordre dem halshugget eller noe, så 2 begynner å massere , slikke og kysse alle de erogene sonene mine mens en slikker meg og en annen putter et par fingre i fitta mi, jeg er pissed men det er så deilig at jeg får en helt utrolig orgasme, og slik holder vi på helt til jeg går lei og kaster alle fuckboysene til løvene. 

2) litt mer seriøst, men drømmer om å ha en affære med en eldre mann. Gjerne en sånn tidløs kjekk silverfox, mellom 50-65 år tenker jeg. Han er selvfølgelig rik og veldig intellektuel , og dritgod i senga. Vet ikke hvorfor men tenner så på eldre menn, kanskje på grunn av livserfaringen de har og sånn. Ser for meg at en slik mann vet hva han gjør og kan ta kontroll i senga. sukk..

Anonymkode: 9dcc0...622

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt eneste, men min beste fantasi må være da legen min fulgte meg opp i graviditeten. Han tok også GU på meg, men det var ikke mye tennende. 

Noe som derimot ga et hav med frysninger, var når han etter graviditeten skulle kjenne på magen min. Måtte ligge på benken, han kjente helt øverst på magen - til litt lengere nede. Han så meg dypt i øynene, å jeg ble helt fra meg av å se inn i de dype mørke øynene han hadde mens han tok på meg. Har flere ganger tenkt tanken på om vi hadde vært der alene på kveldstid, kunne vi bare dratt det videre og hatt en heftig, sex på kontoret hans. Han ga meg lange herlige blikk flere ganger som jeg fortsatt tenker på. (Uten å gjøre noe ulovlig,) Håper jeg ser han igjen.🤤

Til den kritiske personen lengre opp her i tråden. Skal love deg at leger tenner ekstremt mange damer. Helt sikkert menn også! 

Hilsen meg på 30

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 44 år som fantaserer om å ha sex med en ung mann i begynnelsen av 20 årene. Tirre og pirre han til å komme uten penetrering. Videre vise hvordan skikkelig oral sex kan være, før en utfører skikkelig god sex i dysj med noen lange orgasmer, gjerne inkludert squirting, (etter litt opplæring). Dagevis med opplæring, prøving og feiling, sammen med en som bare vil lære mer, og som synes det er spennende å utforske sammen med en annen type kvinne, enn de unge kroppene de vanligvis omgir seg med.

Anonymkode: a892e...e49

Deilig fantasi. Hadde ei dame på din alder som lærte meg opp sånn når jeg var 18 år. Har mye å takke henne for😅😋

Anonymkode: 64e8b...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er gøy med fantasier er at noen ser på det som utroskap.

Å fantasere gjør de fleste, selv om man ikke er i forhold. Det er befriende å ha sex med hvem man vil i tankene.

Det med ung kvinne og voksen mann er nok noe som går mye igjen tror jeg. Selv er jeg mann i 50årene som har hatt sex med flere jenter i 20årene, så det er ikke helt umulig. Alt handler om personlighet og oppførsel.

Anonymkode: 26408...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som er gøy med fantasier er at noen ser på det som utroskap.

Å fantasere gjør de fleste, selv om man ikke er i forhold. Det er befriende å ha sex med hvem man vil i tankene.

Det med ung kvinne og voksen mann er nok noe som går mye igjen tror jeg. Selv er jeg mann i 50årene som har hatt sex med flere jenter i 20årene, så det er ikke helt umulig. Alt handler om personlighet og oppførsel.

Anonymkode: 26408...573

Jeg har barn med en som er 24år eldre enn meg. Jeg var 19, han var 43. Nå er jeg 30, å funnet meg en mann som er en god del år yngre. Ja - det er noen jenter som liker eldre menn. 

😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/13/2019 at 5:04 AM, AnonymBruker said:

1)Jeg er en sånn badass dronning i et fint slott, med et eget harem av hotte sexy unge menn, alle med store kuker. Mens jeg sender troppene mine ut i verden for å slåss så kjeder jeg meg og tvinger boytoyene til å knulle hverandre mens jeg ser på. De er så dumme og opptatte av å please meg at i all sin iver tar to av dem å holder meg fast mens de andre river av meg den fine silkekjolen og begynner slikke og fingre den våte fitta mi. Han ser at jeg stønner og spasmer så han kjører kuken sin inn i fitta mi, men tullingen er så uaerfaren at han kommer med en gang. Og i det han i skrekk trekker pikken sin ut så kommer det litt sæd på kjolen min. Jeg blir rasende og de 6-8 fuckboyene blir livredde for at jeg skal beordre dem halshugget eller noe, så 2 begynner å massere , slikke og kysse alle de erogene sonene mine mens en slikker meg og en annen putter et par fingre i fitta mi, jeg er pissed men det er så deilig at jeg får en helt utrolig orgasme, og slik holder vi på helt til jeg går lei og kaster alle fuckboysene til løvene. 

Dette er sånn cirka min drøm også, bare med reverserte kjønn. Jeg vil ha et harem av unge jenter fra alle verdenshjørner stående klare til å tilfredstille alle mine ønsker. Alle etnisiteter skal være representert, og alderen skal være mellom 16 og et par-og-tyve. De skal få leve et liv i luksus, men de må aldri forlate gjestehuset de bor i. Når det blir for gamle kaster jeg dem ut.

De brukes kun til sex, og jeg skal ha et helt vanlig familieliv ved siden av, med en kone jeg elsker og forguder.

Anonymkode: 326d6...d2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En buss full av japanske ungdomsskolejenter på klassetur får motorstopp rett utenfor hjemmet mitt......

Anonymkode: 326d6...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 10.23, AnonymBruker skrev:

Min villeste fantasi er å bli befølt av en sykepleier når jeg ligger i senga uten å kunne gjøre motstand….var innlagt for ryggoperasjon ett sted i Hedmark og kunne ikke vaske meg selv, kom da en søt rødhåret sykepleier og vasket meg med klut både her og der......jeg ga nok fra meg noen lyder for vaskinga ble ganske grundig ved vagina. Er sikker på at jeg kjente en finger i åpningen. Hver morgen i  4 dager kom denne koselige jenta til meg for kroppsvask som jeg synes ble deiligere og deiligere. Ingen ord ble utvekslet, kun søte smil. Greien er at jeg ikke regner meg som bifil på noen måter, det var bare hele settingen som var fantastisk. Da jeg reiste fikk jeg en fantastisk deilig klem, jeg vet fornavnet hennes...….så kanskje jeg er tøff nok til å ta kontakt....

Anonymkode: c185e...bd5

Neida, på ingen måte.. Det er bare jenter som kan tenne på sex med samme kjønn, uten å være bifil..🤣

Anonymkode: 404d8...9a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...