iingvild Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #441 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Pusla, bare heng deg på i kofferten du! Det ble trening i går og baking av boller med sjokolade inni. Pappa og jeg spiste fire og har med hver vår på jobb/skole, resten gikk i fryseren. Koslig å ha noe man kan ta opp derfra og kose seg med. Er blitt masse rot med påmelding til festen jeg skal på, det er så irriterende. Men men.... jeg drar dit uansett hva de sier. Gleder meg utrolig til å se kjæresten i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. mai 2005 #442 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er nam! Kos deg med kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #443 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei igjen Fisken. Jeg storkoser meg mens jeg er her oppe i Trondheim. Har skrevet litt på resultatdelen på oppgava mi, og må nok gjøre litt mer i morgen, men ellers tar jeg meg fri. Har vært på kino og ute for å spise i dag og i går var jeg på fest på skolen. Siden jeg leverer oppgava om bare to uker er dette siste gangen jeg er i Trondheim i forbindelse med skolen. Det er litt merklig, men det er flere av de i klassen som havner i østlands-området, så jeg har nok ikke sett det siste til de! Nå skal jeg nyte resten av kvelden og resten av oppholdet her til jeg flyr ned igjen i morgen. Sender en til dere som er innom her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #444 Del Skrevet 30. mai 2005 Da var jeg tilbake i Oslo, og kan starte hardkjøret med å få oppgava ferdig. Skal trykke og binde den om rundt 2 uker, og føler jeg har rimelig bra med tid, men det er alltid vanskelig med alle små ting som dukker opp. Hadde en kjempe fin helg i Trondheim! Kjæresten kommer ned her to helger i juni og juli, før jeg tar en uke ferie der oppe. I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. mai 2005 #445 Del Skrevet 30. mai 2005 Så bra at du hadde det fint i Trondheim med kjæresten, nå kan du leve litt på det og konsentrere deg om oppgaven. Det vil alltid bli stress på slutten da, ting man kommer på og sånt, men det går sikkert kjempefint . Heia fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #446 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal ha muntlig framføring om prosjektet mitt i morgen, det teller ikke på karakter, men tror det skal gå greit. Det er ferdig skrevet, og skal øve på det i morgen. Innholdet i resten av oppgava: Forside (Må finne logo fra STAMI og NTNU) Forord (Ferdig skrevet) Innledning (nesten ferdig, litt pussing) Innholdsfortegnelse (den oppdaterer seg selv) Sammendrag (Skrives helt til slutt) Teori (Må rettes noe på, ellers ferdig) Metode (Rimelig ferdig) Resultater (Må inn til retting hos veileder, noe uferdig) Diskusjon (IKKE ferdig, huff, gruer meg) Konklusjon (Må skrives til slutt) Referanseliste (Litt og fikse på, tar den i helga) Bilagsliste og bilag (Rimelig greit å få ferdig) Oj oj, det blir en del, men er rimelig fornøyd så langt. Nå er det tid for soving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mai 2005 #447 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei iingvild! Lykke til med oppgaveskriving, den lista der så jo bra ut! Virker som du har bra oversikt over det som gjenstår! Skal bli godt å bli ferdig og LEVERE!!! Husker den følelsen... Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2005 #448 Del Skrevet 2. juni 2005 Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Det er alltid kjekt når noen legger igjen spor Håper du får en fin kveld Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, Charmina koslig at du tok deg en tur innom i retur da. Det er jo nesten farlig å lese i dagbøkene til dere som har så bittesmå og søte barn. Får lyst på en liten en selv. Men men, det kommer nok med tiden. Sitter hjemme og har planer om å skrive diskusjonen til rapporten min i dag. Det er det jeg har gruet meg mest til, så det hadde vært deilig å få den ferdig. Arbeidsfolka graver ikke i gata i dag, så da er det bare fryd og stille her. De tettet igjen hullet forran porten vår i går, så vi slipper å bruke nabohagen. Jeg skal nyte helga, i kveld blir det kyllingpizza og film, og sent i kveld kommer broren min hjem. Han skal pusse leiligheten jeg skal "leie" av han etter sommeren. Det kommer til å bli super flott. Ser frem til helgen om to uker, da kommer kjæresten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juni 2005 #450 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei på deg :-) Nå er det LENGE siden jeg har vært innom dagboka di! Har oppdatert meg på de tre siste sidene, da. Ser at du holder på med å avslutte en stor oppgave, og jeg kjenner meg så godt igjen! Leverte bacheloroppgaven (barnevernpedagog) 20. mai, og den var virkelig en arbeidsprosess som ikke ligner noe annet jeg har vært borti! :o Så krevende!! Det var utrolig godt å få levert den, og selv om vi (var tre på gruppe) hadde jobbet jevnt og trutt hele tiden, leverte vi ikke før 3 min før fristen! STRESSA!!! Nå gjenstår det bare muntlig eksamen 7. juni, og så er det ALDRI mer skole (sier jeg foreløpig, da... ). Ønsker deg lykke til med siste innspurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for det søndagsengel? Jeg har levert en hovedoppgave etter tre års studier også, men denne oppgaven skal være dobbelt så stor, pga fult halvårs studie. Tror nok den blir dobbelt så lang også, med alle sider og alting. Skal bare jobbe et par timer til nå i dag, så er det lørdags-kveld fri! Broren min er hjemme og fikser i leiligheten der jeg skal bo fra høsten. Det blir så super spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. juni 2005 #452 Del Skrevet 4. juni 2005 Du er kjempeflink da, dette kommer til å gå så bra så - og tenk så deilig når du endelig får levert!! Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 4. juni 2005 JA! :D Gleder meg til å skrive mere i morgen! :S Brukte nettopp to timer (rundet opp i hele timer) fra Sandvika og hjem. Bussen fra Oslo s var søren meg mer forsinket enn toget. Hehe.. ja ja... er i alle fall hjemme. Skal legge meg i en seng med rent sengetøy. Snakket også med kjæresten på telefon, og han koste seg ute sammen med kompiser i Trondheim. :D Super gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. juni 2005 #454 Del Skrevet 5. juni 2005 Her tror jeg ikke jeg har vært før, men ble nysgjerrig etter å ha fått hilsen hos meg. Må nevne: Morsomt at noen flere her inne vet hva PCR' date=' agarosegel og celledyrking betyr![/quote']Det vet faktisk jeg også Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 5. juni 2005 Koslig å få "re-besøk" Klips. Det er herlig å kunne være inne på en søndag og gjøre noe fornuftig når det er så kjedelig vær ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. juni 2005 #456 Del Skrevet 5. juni 2005 Koslig å få "re-besøk" Klips. Det er herlig å kunne være inne på en søndag og gjøre noe fornuftig når det er så kjedelig vær ute. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja ja. Da har jeg opplevd det også. Fila jeg hadde teori delen min på har streika, får ikke åpnet den noen steder. Og jeg hadde desverre ikke lagret en annen et annet sted. Uansett da så hadde jeg mistet det jeg skrev i går, og det hadde vært kjipt. MEN fikk heldigvis åpnet den som tekst, så nå må jeg sitte å lime inn figurer på nytt. Bedre det enn å skrive på nytt i alle fall. INGVILD HAR LÆRT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2005 #458 Del Skrevet 7. juni 2005 Back-up, back-up, back-up Godt at du fikk åpna det som tekst i hvert fall! Jeg opplevde at hele Word kræsja da jeg skulle sette sammen hovedoppgava mi :o Heldigvis fikk jeg fram en sikkerhetskopi med hjelp fra datakyndig mann! Lykke til videre m oppgaveskriving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 7. juni 2005 Jepps, har lært. Teorien er tilbake som før, bare uten figurer. Skal sette dem inn når all tekst er på plass, slik at jeg kan ha en ferdig versjon bare uten figurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2005 #460 Del Skrevet 7. juni 2005 Det var når jeg skulle sette inn alle figurene at Word kræsja... Ble for stort for det stakkars fille-programmet. Går nok bra bare man husker den back-up´en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå