Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Interessant! :)

Jeg fikk lest litt mer i går, men ikke så mye. Formen er stigende, så jeg begynte dagen med å lese 15 sider. Prøver å ikke presse meg for mye, så får jeg lest 20 til, skal jeg være fornøyd med dagens innsats.

Hva med deg, ble det noe mer lesing?

Så bra!!

Jeg har ikke kommet i gang med dagens lesing enda. Burde vel komme meg bort fra KG først. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så bra!!

Jeg har ikke kommet i gang med dagens lesing enda. Burde vel komme meg bort fra KG først. :fnise:

Jeg må lese før jeg logger meg på KG, ellers tar det 2-3 timer før jeg kommer i gang. :fnise:

Veldig synd at KG, all verdens tåpelige tv-serier, ja, på noen dager til og med husarbeid er mer spennende enn å starte lesinga. Jeg sier ofte "bare fem minutter, så logger jeg av." Det blir som regel nærmere en halvtime, lol.

Skrevet
Jeg må lese før jeg logger meg på KG, ellers tar det 2-3 timer før jeg kommer i gang. :fnise:

Veldig synd at KG, all verdens tåpelige tv-serier, ja, på noen dager til og med husarbeid er mer spennende enn å starte lesinga. Jeg sier ofte "bare fem minutter, så logger jeg av." Det blir som regel nærmere en halvtime, lol.

Jeg vet!! Jeg har faktisk ikke gjort noe husarbeid denne gangen. Men fortsatt idag og imorgen igjen. Hvis jeg begynner å bli lei av å lese så kommer jeg nok til å gjøre noe annet.

Skrevet
Jeg vet!! Jeg har faktisk ikke gjort noe husarbeid denne gangen. Men fortsatt idag og imorgen igjen. Hvis jeg begynner å bli lei av å lese så kommer jeg nok til å gjøre noe annet.

Det går nok kjempebra! :)

Ja, liten vits i å lese bare for å lese, iallfall for meg. Føler du at du ligger godt an, da?:)

Skrevet
Det går nok kjempebra! :)

Ja, liten vits i å lese bare for å lese, iallfall for meg. Føler du at du ligger godt an, da?:)

Ja egentlig.. Ikke fått sånn panikk enda. Som jeg pleier å få. Jeg har fortsatt litt igjen å lese så får håpe det ikke kommer.

du da?

Skrevet
Ja egentlig.. Ikke fått sånn panikk enda. Som jeg pleier å få. Jeg har fortsatt litt igjen å lese så får håpe det ikke kommer.

du da?

Så bra! Alltid deilig å sitte med en følelse av at man har kontroll. ;)

Jeg har litt panikk, må jeg innrømme, men jeg tar det som det kommer. Hovedfokus er å bli frisk, også får det bli så mye lesing som det blir. Føler jeg meg totalt uforberedt, får jeg bare konte eller noe... Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første.

Skrevet

Jeg leser på lesesal jeg.. Der blir man ikke så lett forstyrret egentlig. Men nå har jeg vært mye syk, og da har jeg lest hjemme. Litt mer behagelig det egentlig, kanskje jeg skal fortsette med det :P

Skrevet
Så bra! Alltid deilig å sitte med en følelse av at man har kontroll. ;)

Jeg har litt panikk, må jeg innrømme, men jeg tar det som det kommer. Hovedfokus er å bli frisk, også får det bli så mye lesing som det blir. Føler jeg meg totalt uforberedt, får jeg bare konte eller noe... Har aldri gjort det før, men en gang må vel bli den første.

Tro meg, det kan godt hende at jeg får panikk imorgen. Dagen før eksamen. Det får jeg alltid.

Jeg vil helst slippe og konte. Gjort det en gang før og det er så kjipt å lese alt på nytt igjen etter noen måneder.

Vi får krysse fingerne begge to for at det kommer til å gå bra!!

Skrevet

Det sies at litt angst er positivt, da skjerper man seg visst et hakk ekstra. Liten trøst i det når man er nervevrak dagen før, men det går jo som regel bra :)

I mitt tilfelle er det bedre å konte enn å lese masse når jeg vet at jeg får en karakter jeg ikke kan overleve med. Vi får krysse fingrene, ja.

Skrevet

Da er jeg ferdig med 2 av bøkene. Bare lese gjennom kompendiet som mangler. Også lese igjen forelesningsnotatene.

Men nå skal jeg ha en liten matpause!! Også kanskje få meg litt frisk luft.

Skrevet

Jeg har igjen ca. 100 sider i en bok + et kompendium. Går saakte. Må liksom lese hver side flere ganger før jeg skjønner det..

Skrevet

I dag har jeg lest to artikler, og skrevet en del på oppgave. Trodde jeg skulle bli gal av oppgavene - jeg klarte ikke helt velge i starten, men nå har jeg valgt, tolket oppgaven på min måte og skrevet hele 3 sider, så jeg er meget fornøyd.

Når jeg ikke får til noe, da blir jeg i allefall bestemt på at jeg skal få det til - så da er det bare å stå på videre :)

Skrevet

Så bra, ninuska! Stå på :)

Skrevet

Nå har jeg mista motivasjonen her. Hadde håpet å lese 1 eller 2 artikler før jeg la meg. Håper jeg får det til!

Skrevet
Så bra, ninuska! Stå på :)

:)

Ang det du skrev om at det går sakte å lese - det er ebdre at det går sakte og at du forstår det du leser, enn at du raser gjennom (slik jeg merker at jeg gjør når jeg begynner å bli meget lei..)

Skrevet

Jeg har lest i en halvtime alt! Har store forventninger til denne dagen ja :)

Skrevet

Nå skal jeg bare spise frokost, så begynner dagens økt. Imorgen er det eksamen!

Skrevet

Lykke til med lesinga i dag alle sammen.

Jeg har vært i forelesning, og nå skal jeg begynne på oppgave. Har bestemt meg for å jobbe hardt i dag slik at jeg får gjort unna en god del hvertfall. Det tror jeg at jeg klarer :)

Skrevet

Lurer litt på hvor motivasjonen min ble av??? Klarer ikke å få inn noe mer idag.

Skrevet (endret)
Lurer litt på hvor motivasjonen min ble av??? Klarer ikke å få inn noe mer idag.

Du har sikkert lest nok ellers da? Kanskje du trenger en liten pause før siste eksamen? :)

Jeg skal ta en pause fra lesing fra nå. Har senebetennelse i håndleddet (som vanlig), og det gjør skriving på oppgave en del vanskeligere, og smerten gjør at jeg ikke klarer å konse, men.. jeg skal lage med ordentlig god hjemmelaget burger. Jeg føler at jeg trenger en godbit, kanskje jeg leser mer ikveld! :jepp:

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...