Labella Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #161 Skrevet 28. oktober 2003 Takk for besøk Aricept, Miranda og care! Håper dere alle tre får en fin tirsdag Nå må jeg vel prøve å få jobba litt her... :-?
Edie Skrevet 28. oktober 2003 #163 Skrevet 28. oktober 2003 Jobbe ja.. LESE! *drar meg selv ut fra Kg*......
Labella Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #164 Skrevet 29. oktober 2003 Jobbe ? :o Klem til deg ! Jobbe ja.. LESE! *drar meg selv ut fra Kg*...... Har dere ikke hørt om jobbing, eller, jenter? :blunke: Prøver i dag igjen!
MarianneE Skrevet 29. oktober 2003 #165 Skrevet 29. oktober 2003 Hva er jobbing??? Åja..... stemmer det! Nå husker jeg det....... Skjønner du synes tre puser holder, er egentlig enig i det..... Glad det ikke er jeg som sitter der med kattunger, hadde beholdt dem alle!!! Håper alt står bra til i Trondheim! Savner den byen, er faktisk født der oppe, og har bodd der i 9 år. Tænke du itj vist de' ja!
Labella Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #166 Skrevet 30. oktober 2003 Håper alt står bra til i Trondheim! Savner den byen, er faktisk født der oppe, og har bodd der i 9 år. Tænke du itj vist de' ja! Å joda! Jeg har nok fått med meg at du er Rosenborgsupporter og har bodd i Trondheim, ja :blunke: Her er det bra, fortsatt gressenke, men har så mye å gjøre at jeg nesten ikke merker det... Blir nok verre til helga, tenker jeg... I morgen skal jeg på KG-treff glede-gruer meg, men det er nok trivelige jenter, så det går sikkert bra :D Men nå må jeg jaggu prøve å få gjort litt fornuftig her! Ha en god torsdag
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #167 Skrevet 30. oktober 2003 Kos deg på treff i morgen! BLir sikkert kjempekoselig! Skal på mini-treff jeg..Hvis man kan kalle det det. Skal møte MarianneE og Diva. Blir nok også veldig koselig! :D
Gjest care Skrevet 30. oktober 2003 #168 Skrevet 30. oktober 2003 å så heldig dere er som skal på treff det er så koselig...hygg dere da og ha en god helg....
Labella Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #169 Skrevet 30. oktober 2003 Ja, det blir nok veldig hygglig på treffet :rosasmil: men jeg er litt nervøs asså I kveld har jeg vært veldig flink - har fått jobbet masse med skolearbeid, og er superfornøyd med meg selv Skal prøve å komme meg litt tidlig i seng i kveld, det vil kanskje si halv tolv :-? bittelitt skjønnhetssøvn må man ha I morgen er det helg!
Miranda Skrevet 31. oktober 2003 #170 Skrevet 31. oktober 2003 Hei Labella, ville bare ønske deg en god helg, og håper det blir et fint KG treff for dere i dag
Lionda Skrevet 31. oktober 2003 #171 Skrevet 31. oktober 2003 Oj, er det idag dere skulle ha treff? Da må jeg nok snike innom her i morgen også og se hva du skriver om det!
bluebird Skrevet 1. november 2003 #172 Skrevet 1. november 2003 Hei Labella! Takk for sist. Koselig å treffe deg på KG-treff. Til dere som leser Labellas dagbok så kan jeg avsløre at Labella er kjempehyggelig i virkeligheten også. Ha en fortsatt fin helg!
MarianneE Skrevet 1. november 2003 #173 Skrevet 1. november 2003 Hvordan var treffet? Tenker det var koselig, jeg! Hva annet kan det være, med alle disse supre KG-damene? Håper helga er snill med deg og dine så dere får samlet krefter til en ny uke! *klem*
Labella Skrevet 1. november 2003 Forfatter #174 Skrevet 1. november 2003 Det var kjempekoselig på treff i går! sexysadie, bluebird, Merete, med sin nydelige datter (som ligner på mora :blunke: ), Drage og Skarv var kjempekoselige jenter! Får håpe Drage ikke blir jaget ut fra KG neste gang hun prøver seg :blunke: Det var jo ingen ting å være redd for! Håper det blir et nytt treff, hvor også de som ikke fikk det til i går kan komme!
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #175 Skrevet 1. november 2003 Men jeg SA jo at det ikke var noe å grue seg for ! Klemmer
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #176 Skrevet 1. november 2003 Hei. Takk for i går kveld. Dette var virkelig hyggelig og vi bør absolutt ha et KG-treff senere igjen. Kanskje flere blir med også. Du får fortsatt ha en hyggelig helg. Klem fra Merete
Labella Skrevet 2. november 2003 Forfatter #177 Skrevet 2. november 2003 Ja, du hadde rett Hilde :D Det hadde vært kjempekoselig om vi fikk til et treff til Merete! Hadde vært hyggelig om enda flere kunne komme! Nå er det jammen meg blitt søndag igjen - tida flyr! Vesla har hatt overnattingsbesøk, og i går kveld koste vi oss med tortilla og tegnefilm. I morgen kommer sambo hjem etter å ha vært borte en uke - det blir koselig! Nå står oppvasken og skriker Må vel bare gjøre noe med den... God søndag til alle
Labella Skrevet 2. november 2003 Forfatter #178 Skrevet 2. november 2003 Fikk nettopp beskjed fra sambo om at han hadde sett feil på både arbeidsplan og flybillett - han kommer ikke hjem før på tirsdag Men det var vel ingen diger bombe... Har aldri kjent noen som er så distré Spurte ham her om dagen om han trodde det var arvelig. Om han trodde barna våre kommer til å bli sånn: "mamma, jeg mista nøkkelen min", "jeg glemte igjen lommeboka", "jeg husker ikke når jeg skal ditt og datt" Men han trodde at det sikkert ville jevne seg ut siden jeg alltid har kontroll på sånt... Jaja, det er vel bare å prøve å lære seg å leve med God natt, og god mandag, alle som titter innom
bluebird Skrevet 3. november 2003 #179 Skrevet 3. november 2003 Juhu! I morgen er det tirsdag! Du får samboer og jeg får katt og alle hjerter gleder seg. Du spurte meg hvor lenge jeg har vært på KG.. Jeg sa visst noe om at vi har vært her like lenge, men det stemmer jo absolutt ikke. Du har vært her et år lenger enn meg! Jeg er bare en ussel nybegynner som registrerte meg i august i år. Det forklarer egentlig hvorfor jeg synes du var så godt oppdatert på ting som har skjedd her og hvem de forskjellige er. Jeg trodde kanskje det var jeg som var utrolig treig. Ha en fortsatt fin mandag!
Labella Skrevet 4. november 2003 Forfatter #180 Skrevet 4. november 2003 Juhu! I morgen er det tirsdag! Du får samboer og jeg får katt og alle hjerter gleder seg. Kjempebra! Håper alt går bra med henting av pusen i dag! Så utrolig spennende med et nytt familiemedlem! Kom hjem fra skolen i går ettermiddag og oppdaget til min store forferdelse at nettet var nede Sjekket alle ledninger, switch og alt sammen, men fant ingeting galt... Og nettet var og ble borte... Det var fortsatt borte i dag morges, så jeg måtte ta frokost og morgenkaffe til frokost-TV i stedet for til KG Håper vi får ordnings på det i dag - heldigvis kommer sambo hjem, han klarer sikkert å finne ut av det... Nå skal jeg gå og spise lunsj med ei studievenninne - ha en strålende tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå