Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Søstra mi er som pappa sier "made in spain", eller som naboen vår sa en gang, hun var med faren din nedover og moren din hjem igjen :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Å gjøre før vi drar:

-vaske x antall maskiner med klær-stryke alle sommerklærne som har vert pakket bort i vinter

-skifte sengeklær, og finne frem sommerdynen

-gjøre unna diverse ærend på by'n

-sjekke pass, forsikringer og diverse

-slå plenen

-jobb 15-19 på torsdag-jobb 10-17 på fredag

-jobb 10-15 på lørdag

-Grand Prix-fest i garasjen til en kamerat på lørdag, med kostymer/gallaantrekk og greier!

-finne frem koffertene

-vaske badet oppe

-vaske badet nede

-tørke støv

-støvsuge oppe

-støvsuge nede

-stue utemøbler og grill inn i hjørnet i tilfelle uvær...-ordne noen som kan ta inn posten vår i to uker

-ordne noen som kan klippe plenen vår i to uker

-flytte alle mapper, bilder og diverse fra dataen og over på en ekstern harddisk og formatere PC'en før vi tar den med oss.

-Sjekke at alt av fotoutstyr, minnebrkker og diverse er klart

-gjøre bilen klar til innlevering på verksted

-levere timelista på jobben

-finne frem sandaler og sommersko som har vert pakket bort

-line opp bunker med ferdigstøkne klær, og velge ut hva vi vil ha med oss på tur

-planlegge mat i kjøleskap/frys, så vi ikke trenger handle før vi drar, og levere evt.rester bort til svigers.

-Klippe plenen på fellesarealet i borettslaget - (som tar ca 2 timer)

-rydde huset etter alle romsteringer for å finne ditt og datt!

-stryke ENDA mer klær!

-lage salat til grand prix festen lørdag

-vere med på opprydding etter grand prix festen lørdag

-klippe plenen rett før vi drar

-legge sammen klær og legge på plass

-shine kjøkkenet

-levere inn ene delen på sofaen vår, som vi har fått feil fra butikken - og hente den vi egentlig skulle ha (2,5 timers kjøring - hver vei! )

Begynner å komme seg nå... :)

Skal gjøre pakkingen helt ferdig i dag, og så se oss en film og roe ned.

Tanta virker som om hun snart er fedig også, så dette ser bra ut :)

Håper bare det nå ikke spotter i alt for mange dager da, om hun hadde takket for seg i morgen hadde det ikke gjort noe :)

Nå skal jeg svinse rundt litt til, for jeg setter meg godt tilrette i sofaen for resten av kvelden :D

Om det skulle blir skikkelig hektisk i morgen, er det ikke sikkert jeg er innom her igjen, så dere får nå ha det fint sålenge, så snakkes vi om en to ukers tid! :)

Og Zia, jeg krysser fingrene for TB for deg om en ukes tid!!!! :jepp::klemmer:

Og alle dere andre også må ha god sommer - for sommeren er virkelig kommet nå! :sol:

:goodbye::goodbye::goodbye::goodbye::goodbye:

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Smaragd

Hei alle sammen :)

Er hjemme, men alt for sliten til å skrive noe særlig nå.

Stikker innom i morgen og skriver litt mer.

Nå vil jeg bare sooooove etter en lang reise :)

:klemmer: natta!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

For å oppsumere de siste to ukene, så har vi koooooset oss! :nigo:

Har vert null stress, masse god mat og drikke og kjære vene så fint vi har hatt det! :rødme:

Flott hotell var det og området var rolig og fint - akkurat slik vi liker det :)

Ellers så er jeg usikker på EL denne mnd.

Hadde med meg 5 EL tester, og begynte å teste på dag 11.

(EL pleier å vere på dag 14 eller 15)

på dag 14 var streken fortsatt ikke blitt sterkere, og jeg hadde bare en test igjen!

Tok den siste på dag 15, men ganske tidlig på dag iforhold til hva jeg pleier, for vi skulle på en utflukt hele dagen og kvelden.

Tror det var i 12-13 tiden jeg tok den, og streken var fortsatt ikke blitt noe serlig sterkere enn halvparten av kontrollstreken.

Så da hadde jeg ikke flere tester igjen og jeg aner faktisk ikke om EL har vert denne mnd!

Men vi har da virkelig truffet om den har vert, for her har det nok ikke gått en eneste dag der vi ikke har :sengekos::fnise:

Etter syklusen skal TR komme 23 eller 24 juni, så vi får nå rett og slett bare leve i spenning og se hva som skjer.

Men en aldri så liten "made in Spain" er absolutt ikke å forakte :rødme:

Nei, har dessverre ikke så mye tid å sitte her og skravle, for jeg har et lass med klær å vaske og ellers et hus halveis på hodet igjen etter all utpakking :)

Så er det bursdagsfeiring, servering i bryllup og besøksrunde i helgen, så jeg har nok å gjøre :)

Har lest de siste sidene til mange av dere, sånn at jeg har fått med meg litt av hva dere også har gjort mens jeg var borte, men jeg har ikke hatt tid og ork til å kommentere noe enda, så det får bare komme etterhvert ;)

God helg alle, og nyyyyyt livet for akkurat nå det er deilig! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Kjenner det er forvirrende å ikke vite når EL var!

Er liksom så vandt med å vite akkurat når jeg kan begynne å teste, så jeg liker ikke det å nå måtte gå rundt å vere usikker :)

Men utifra når IKM er, så er det 3 eller 4 dager til.

Jeg har alltid hatt en lutealfase på 13 dager, så da skulle EL ha vert fredag 11 juni(dag 15) eller torsdag 10 juni.(dag 14)

Men som sagt tidligere så hadde jeg ikke reaksjon på testene mine da :klø:

Kan det vere fordi jeg var i syden?

Kan det forstyrre syklusen? :vetikke:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har hatt en flott tur :jepp:

BLir spennende for dere de neste dagene mtp testing da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at JA flytur kan forstyrre syklus.....også om det er tidssoneforskjell.....

Men for å si det sånn, bare kjør på med :sengekos: og prøv å ikke tenke på det før ETTER IKM....man kan faktisk bli positivt overasket når man ikke begynner å teste allerede 12dpo......bare sånn for å si min mening ;)

følger med spennt ihvertfall :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg litt :Nikke:

Veldig trist at du mistet, men er jo positivt at syklusen ser ut som den stabiliserer seg igjen.

Krysser fingrene for at en liten "made in Spain" baby kommer til neste vår :rødme: (jeg var så uheldig å få vite at jeg visst var "made in Sweden" jeg da :sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Høres ut som om dere har hatt en flott tur :jepp:

BLir spennende for dere de neste dagene mtp testing da :)

Turen var super :rødme:

Ville bare si at JA flytur kan forstyrre syklus.....også om det er tidssoneforskjell.....

Men for å si det sånn, bare kjør på med :sengekos: og prøv å ikke tenke på det før ETTER IKM....man kan faktisk bli positivt overasket når man ikke begynner å teste allerede 12dpo......bare sånn for å si min mening ;)

følger med spennt ihvertfall :popcorn:

Er ikke så veldig spent selv egentlig.. tror jeg bare går å venter på tanta nå, og gidder ikke teste noe mer... :sjenert:

:vinke:

Innom og oppdaterer meg litt :Nikke:

Veldig trist at du mistet, men er jo positivt at syklusen ser ut som den stabiliserer seg igjen.

Krysser fingrene for at en liten "made in Spain" baby kommer til neste vår :rødme: (jeg var så uheldig å få vite at jeg visst var "made in Sweden" jeg da :sjenert::fnise: )

har ikke troen, men håpet er der jo alltid :)

Innom med en "velkommen hjem igjen" - :klem:

:klemmer: Tusen takk snille Nilla :klemmer:

Nå syns jeg virkelig vi to kan få TB snart altså!

...og alle andre som har prøvt en stund!

Er litt slitende dette her ja.....skulle jo helst vert foreldre allerede for leeenge siden!

Føler ikke jeg er hysterisk prøver, heller ikke verken overivrig eller altoppslukende opptattt på det....men jammen tenker jeg mye på det ja!

Hver en situasjon vi er oppe i, blir koblet opp til hvordan det vil bli når vi har barn. Skal vi noe om tre mnd, må det legges inn i planene hva vi gjør hvis jeg er gravid....

Så vet ikke helt jeg, men føler vi har det på et greit nivå :vetikke:

Nei nå må jeg dra på jobb!

Er faktisk begynt å gå til jobb denne uken!

Har et mål om et nytt og bedre liv, så får vi se hvordan det går :)

Jeg er hele 78 kg nå!!!!!

Vil veldig gjerne nedimot 70 igjen, aller helst 67 som jeg følte var min matchvekt.... (er 171 høy)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Fortsatt ingen TR.... IKM skulle vert i går eller i dag.

Får se om jeg kanskje tester i morgen tidlig.

Håper den førdømte SA'en ikke har forstyrret hele syklusen min nå :sukk:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende at du kanskje er rundt IKM og tanta glimrer med sitt fravær :jepp: Håper virkelig du får rask klaff igjen smaragd - det er jeg i grunnen sikker på at du får :Nikke:

Skjønner hva du mener med at man ikke føler seg helt oppslukt av prøvingen, men at det naturligvis blir en stor del av hverdagen. Jeg prøver å planlegge fremover uten å tenke på eventull graviditet jeg, stort sett kan man jo gjøre det samme, gravid eller ikke :Nikke:

Kjenner til vekten som på irriterende vis hopper i været :snurt: Skjønner ikke hvordan det bare skjer helt av seg selv altså :fnise:

Jeg vil tilbake så jeg ser 5-tallet først på vekten - bare 1 drøy kg igjen nå :jepp: Er litt lavere enn deg, så trivselsvekt mer rundt 57 kg her. Vi kan klare det - fullt oppnåelig :duskedame:

Ha en strålende helg, og: :pls: :pls: :pls: håper du kan få en super overraskelse om du tester i helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

blendahvitt ja... men aner jo ikke når EL var, så er så usikker på alt!

må løpe på jobb, snakkes senere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...