Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Det går fint! :)

Mye jobbing, så har ikke vert så mye her inne.

Tanta er kommet og dratt, og nå starter vi :humpe: for en liten spire som skal klore seg fast i maaaange mnd!

Ellers lite nytt her, regn og ruskevær så vi skal kose oss med en film i kveld tenkte vi :)

Har sååå lyst å se den med Sandra Bullock som mor, husker ikke hva den heter men skal dra å se om de har den inne :)

Hun er en av mine favoritt-skuespillerinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

The Blind Side hette den filmen med Sandra Bullock, og den var kanonbra!

Hun er som sagt en av mine favorittskuespillere, og det ble absolutt ikke endret med denne filmen :)

Mener det er en sann historie også, og det gjør jo filmen bare mye bedre :)

Er på dag 11 i dag, så tenkte å begynne å teste etter EL.

Er jo usikker på når den kom sist, så er spent på om jeg er kommet i syklus igjen etter den hersens SA'en :(

Såååå urettferdig å tenke på at jeg skulle ha kjent liv i magen sånn rundomkring nå...skulle vert 16 uker i morgen.... :sukk:

Er ikke sånn at jeg går rundt og tenker på det hele tiden altså, men det kommer litt i bølger - spesiellt når jeg sitter her på KG.

Er ikke sånn at jeg sitter og gråter og har det vondt, får bare en sånn trist følelse en liten stund.

Men, men...er ikke så mye å gjøre med, får bare håpe det fester seg en liten spire snart. Vi har vert aktive prøvere i 9 mnd nå, så kommer nok til å bestille meg en legetime om det ike skjer noe snart - bare for å forhøre meg litt om hvordan vi skal gå frem. Vi vet jo vi kan bli gravide, men vi vet jo ikke hvorfor vi ikke blir det...

Naboen min/venninnen min får seg en liten gutt om noen uker. Gleder meg vilt, og er superglad på hennes vegner, for hun mistet også før hun ble gravid med ham.

Så haper det kan rasle litt i eggstokkene mine ved å holde nyfødt baby! :nigo:

Tenkte jeg skulle sy en MeiTai til henne i barselsgave. Aner faktisk ikke om det er noe hun har tenkt på, men har hatt lyst å sy en lenge, så nå har jeg kjøpt inn stoff og vatt og er klar til å begynne :) Turkis og brun skal den bli, og så har jeg funnet mange flotte tips og oppskrifter på nettet, og har laget meg et bilde av hvordan jeg vil den skal vere :)

Nei, nå skal jeg få rumpa ut av sofaen og gjøre litt her i huset :)

Men dere får ha god helg folkens, og koooos dere!

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at kvinner som ser andre kvinner amme, får økt hormonproduksjon slik at de lettere blir gravide. Så du får prøve det! :jepp:

Skjønner deg så godt, har jo mistet en del ganger vi også, jeg håper inderlig dere får det til snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars :troest: Skjønner godt at det er tunge dager.

Jeg har jo ikke en gang vært gravid, men likevel synes jeg det er litt trist å tenke på at jeg snart kunne vært mamma om det hadde klaffet innenfor "normal" tid. Og man blir jo ekstra godt minnet på det her inne, så i perioder er det kanskje greit å holde seg litt unna?

Håper det ordner seg for dere igjen snart! Det er jeg sikker på - dere er jo på "overtid" som det er nå - oddsene er på deres side :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh mei tai hadde jeg blitt kjempeglad for :jepp:

Skjønner godt du blir litt trist jeg... :kose: Hadde jeg også blitt..

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du legger ut bilder av den ferdige mei taien når det kommer så langt :jepp: Har veldig lyst å se det ferdige resultatet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Har vert en deilig dag :)

Ble ikke tur som planlagt, så har malet litt og vert ute og nytt 25 grader og deilig sol :D

Så kom regn og tordenvær og tok over idyllen, men da var jeg så utmattet av malin og varme alikevel, at det var helt greit! Sovnet på sofaen en liten time også :)

Nå skal vi kose oss med en film, før vi køyer og koser oss med litt :humpe::fnise:

Ha en trivelig søndagskveld damer! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Da har jeg endelig fått positiv EL test!

På dag 14, så nå ser det ut til at syklusen er på vei å stabilisere seg igjen! :hoppe:

Eneste minuset er at vi ike har fått :humpe: de siste dagene :sukk:

Ble ikke i går, for vi var så slitne etter å ha malet og vert ute i solen så lenge.

Og i dag tidlig forsov kjære seg, så han måtte bare løpe på jobb :(

Håper på å klare å legge inn en kjapp en nå når han er ferdig på jobb, men vi skal i besøk i fem-halv seks tiden, så usiker på om han er med på det!

Vi er generellt ikke flinke til sex midt på dagen, så er redd han da kommer til å tolke det som pliktsex....? :vetikke:

Men jeg kommer til å prøve ihvertfall, så får vi bare se :)

Tok en EL test ganske sent i går, og den var ikke helt positiv. Tok en nå klokken to-halv tre, og den var kjempepositiv. (Har nesten ikke drukket i dag da)

Så da er vel EL i kveld eller i morgen?

Håååååper han er med på en liten kjappis! :nigo:

Skal rydde og vaske litt her nå, for da blir han alltid i så godt humør :lur:

Så skal jeg passe på å vere omtrent i dusjen når han kommer hjem, sånn at jeg tilfeldigvis er naken..... :lur:

Oppdaterer nok i morgen på hvordan det har gått, siden vi skal vere i besøk i hele kveld.. :)

God mandag damer! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whohoo!! :hoppe:

Hurra for positiv test! (Jeg synes du får positive tester hver gang jeg er innom her jeg - luksus med korte sykluser :fnise:)

Om du ikke klarer å lure han i ettermiddag, så er det nok ikke for sent i kveld heller, selvom det beste kanskje er NÅ :hoppe:

Lykke til med "luringen" av mannen da :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ble litt :humpe: på dere før dere dro i besøk :jepp:

Eller når dere kommer hjem senere i kveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Hei damer :)

Det ble ikke tid til noe etter jobb, for kjære måtte jobbe litt ekstra.

Men vi gikk heller hjem fra besøket klokken halv elleve, isteden for å sitte til over midnatt som vi pleier :lur:

Så da er det bare å håpe på at vi rakk det! (Vi fikk inn noen svømmere på lørdag også, men jeg syns det er litt i leeengste laget siden jeg da.... :sjenert: )

Zia, Nilla, Iril og Småkjekset: Takk for heiing! Håper det hjelper! (Savner litt babystøv fra Iril nå da..... :lur:

Zia: Jeg fant jo ikke EL forrige runde, så for meg føltes det lenge nå :)

Men nei, det er ikke en uting å ha korte sykluser.

Håper dine også stabiliserer seg nå snart!

ÅÅÅÅÅååå som jeg håper det skal klaffe snart!

Fikk vite at en venninne mistet forrige uke :(

var nesten 12 uker, så det er så trist :(

Men hun tar det bra virker det som, og de har et barn fra før av å glede seg over også, tror kanskje det hjelper litt på når man mister. :vetikke:

Ellers så har jeg en annen venninne med bare to uker til termin, og kusinen min er på overtid - så her er det masser av håp om å snart få holde nyyyyyy baby! :nigo:

Nå må jeg løpe på jobb, vi snakkes damer! :klemmer:

(Er forresten kjempeglad for å ha funnet KG og dere gode damene :rødme: )

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det hjelper å holde på små nurk rundt EL tider....er som det gir en ekstra kikk på eggestokkene :fnise:

Håper det klaffer snart for dere igjen, synes du har vært utrolig flink å takle det som har skjedd......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Husk at det hjelper å holde på små nurk rundt EL tider....er som det gir en ekstra kikk på eggestokkene :fnise:

Håper det klaffer snart for dere igjen, synes du har vært utrolig flink å takle det som har skjedd......

:klem:

EL er nok sikkert overstått nå, så får håpe det klaffer uten :)

Tja, takler det jo på min måte, men er ikke alltid like litt nei... :sjenert: har mine utbrudd som bunner i alt dette, men føler stort sett det går greit.

Veldig mange av venninnene mine har også mistet, så vi prater endel om det og det hjelper :)

Har kjent endel småstikking i magen på høyre siden i dag... Kan det vere EL? eller er det mulig å faktisk kjenne noe i magen når befruktning skjer...? :klø:

Kan ikke huske å ha hatt denne stikkende/kilende følelsen tidligere...men mulig jeg har glemt det også da ;)

Om vi treffer nå i denne PP, vil termin bli ca 5 april. og jeg vil da vere ca fire mnd på vei på min 30 års dag :rødme: og litt over 6 mnd på julaften :rødme:

Virker egentlig som en perfekt tid å gå gravid på, så nå krysser jeg alt jeg har her - ja til og med beina! :nigo:

og så må jeg bare :hoppe: litt forsiktig for gode Nilla som er :gravid:

:hoppe: :hoppe: :hoppe::klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og så må jeg bare :hoppe: litt forsiktig for gode Nilla som er :gravid:

:hoppe: :hoppe: :hoppe::klemmer:

:helen:

Så god du er. NÅ måtte jeg tørke en tåre. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaragd: Husker jeg også hadde masse småstikking på høyre side den syklusen jeg ble gravid. Avskrev det jo som Pergo-symptomer, men kanskje det er noe mer spennende likevel..?

Krysser fingre og alt annet som krysses kan for deg, unner dere så å få klaff nå altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Sitter her og tenker på at jeg har hatt litt andre følelser i kroppen de siste dagene... Noen sier jo man ikke kan kjenne noe før etter 5-8 dager når noe eventuellt har festet seg, mens jeg har hørt om de som var uvel helt fra EL....

Sikkert bare innbildninger fra min side, men av en eller annen grunn har jeg en liiiiten følelse for denne mnd her :)

(Er jo lov å håpe, er det ikke det da? :fnise: )

Nei, nå må jeg spise litt og kome meg på jobb...har gått mye til jobb de siste ukene, håper på å bli litt sunnere og litt lettere :jepp:

(78 kg er litt i meste laget for meg...burde egentlig komme ned i ca 67, men nærmer jeg meg 70 skal det vere helt greit også :D )

God torsdag damer, og sender også en goooood :klemmer: til Neytiri som er på sykehus og kanskje blir satt i gang :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har en litt god følelse for denne syklusen :popcorn:

Jeg har troa! Heier litt ekstra :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...