Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Blendahvit test sålangt.....

Er 11 DPO i dag.

Sist testet jeg veeeeeldig svakt positiv på 12 DPO, men da hadde jeg også hatt ømme pupper, og såre brystvorter, så var jo sikker på at den kom til å vere positiv også.

Så selv om jeg håper, har jeg ikke så mye tro denne gangen må jeg si... :sjenert:

Har nå ihvertfall mye å se frem til om tanta plutselig dukker opp, for vi drar på ferie en en uke!!! :D

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke alltid bedre å teste positivt før IKM altså.....jeg testet blendahvitt 12 DPO.....testet ikke positivt før dagen etter IKM....

Så lenge TR dukker ikke opp er det håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie snart :strix:

Skal dere langt av gårde?

Blir spennende et par dager fremover nå - det kan jo arte seg helt annerledes denne gangen enn sist gang du var gravid :jepp:

Krysser fingrene for deg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med ferie. Jeg gleder meg så vannvittig til vi er ferdig med flytting og eksamner og alt, og bare kan slappe av og gjøre ingenting! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Er ikke alltid bedre å teste positivt før IKM altså.....jeg testet blendahvitt 12 DPO.....testet ikke positivt før dagen etter IKM....

Så lenge TR dukker ikke opp er det håp.

Joda, enig i den, men normalt sett så kommer TR på DPO 13 eller 14, så er ikke så langt unna IKM da.

Men nå går jeg jo her og aner ingenting, og det stresser meg litt nå når vi skal dra på ferie... Kjedelig om TR kommer mange dager for sent, for da har jeg tanta med på tur... :sukk:

Men,men, etter SA'en må jeg nok bare regne med at det er ikke sikkert kroppen er heeelt i rute igjen, så jeg får vente det verste og pakke med meg utstyr tenker jeg....

:hoppe: for snart ferietur :)

Den :hoppe: jeg også for, og legger til litt :danse::danser::sol::kaklehone::tommelopp::hjerter_rundt: også!!!

Så deilig med ferie snart!

Skal dere langt av gårde?

Blir spennende et par dager fremover nå - det kan jo arte seg helt annerledes denne gangen enn sist gang du var gravid.

Krysser fingrene for deg.

Vi skal ikke så innmari langt, bare "vanlig" syden :)

Jeg krysser fingrene for deg også Zia!

Høres deilig ut med ferie. Jeg gleder meg så vannvittig til vi er ferdig med flytting og eksamner og alt, og bare kan slappe av og gjøre ingenting!

Må bare si at jeg ER så glad for å vere ferdig med alt som eter eksamener og prøver! Er nervevrak på sånt, så kommer nok ikke til å studere noe mer jeg nei : :filer:

Så skjønner godt du gleder deg til å vere ferdig :)

Testa i dag? :popcorn:

Nei, det har jeg ikke.

Men fikk hjertet i halsen i går da!

Tok en GT på morgenen i går, den var negativ.

Så tok jeg en EL test utpå ettermiddagen, bare for å se statusen der også.

La den ifra meg og glemte den!

Så på den noen timer senere, og fikk da hele hjertet ihalsen, for jeg trodde da at det var en GT jeg hadde tatt, og selv om den var noen timer gammel så skulle det vel vere positivt om det var en sååå sterk strek der!

............så gikk det fem sekunder, og jeg kom på at det var en EL test......... :sukk:

Men har vert veldig rastløs og litt nedfor nå i går og i dag, så jeg har en stygg følelse av at det er tanta som er på vei....

Kjenner ingenting i magen eller noe, har bare en feeling..

Er sulten hele tiden, men har ikke lyst på NOE!

Å gjøre før vi drar:

-vaske x antall maskiner med klær

-stryke alle sommerklærne som har vert pakket bort i vinter-skifte sengeklær, og finne frem sommerdynen

-gjøre unna diverse ærend på by'n

-sjekke pass, forsikringer og diverse

-slå plenen

-jobb 15-19 på torsdag

-jobb 10-17 på fredag

-jobb 10-15 på lørdag

-Grand Prix-fest i garasjen til en kamerat på lørdag, med kostymer/gallaantrekk og greier! ;)

-finne frem koffertene

-vaske badet oppe

-vaske badet nede

-vaske vaskerommet

-tørke støv

-støvsuge oppe

-støvsuge nede

-stue utemøbler og grill inn i hjørnet i tilfelle uvær...

-ordne noen som kan ta inn posten vår i to uker

-ordne noen som kan klippe plenen vår i to uker

-flytte alle mapper, bilder og diverse fra dataen og over på en ekstern harddisk og formatere PC'en før vi tar den med oss.

-Sjekke at alt av fotoutstyr, minnebrkker og diverse er klart

-gjøre bilen klar til innlevering på verksted

-pakke en egen koffert med klær vi kan bruke når vi kommer til norge igjen, som kan ligge i bilen.

-levere timelista på jobben

-finne frem sandaler og sommersko som har vert pakket bort

-line opp bunker med ferdigstøkne klær, og velge ut hva vi vil ha med oss på tur

-planlegge mat i kjøleskap/frys, så vi ikke trenger handle før vi drar, og levere evt.rester bort til svigers.

....sikkert myyyye mer også, men får ta litt etterhvert.....

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var EL testen positiv som sagt? :klø: Jeg fikk jo positiv EL test den måneden jeg ble gravid.....

Om du ikke er gravid kan du tenke på det positive....ta en skikkelig god mojito eller noe i syden og bare nyyyyyyyte det ;)

Om du er gravid har du virkelig noe å feire igjen på ferie, med en virgin margarita eller noe :fnise:

uansett lykke til og lykke til med alt du må gjøre fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Var EL testen positiv som sagt? :klø: Jeg fikk jo positiv EL test den måneden jeg ble gravid.....

Om du ikke er gravid kan du tenke på det positive....ta en skikkelig god mojito eller noe i syden og bare nyyyyyyyte det ;)

Om du er gravid har du virkelig noe å feire igjen på ferie, med en virgin margarita eller noe :fnise:

uansett lykke til og lykke til med alt du må gjøre fremover :klem:

Neida, EL testen var ca halvparten så sterk som kontrollstreken :)

Men jeg trodde jo i noen sekunder at det var en GT, derfor jeg fikk hjertet i halsen :) (Den hadde jo vert superpositiv med tilsvarende sterk strek)

Jeg også fikk positiv EL test før jeg fikk tatt GT test nå sist, og den var jo veldig positiv :)

Derfor jeg dristet meg til å ta en EL test nå for å se..... :sjenert:

Men som sagt sp har jeg ikke troen dene gangen, vi får bare håpe på at syklusen ikke er helt ute av balanse, og at TR da kan komme- helst i dag så- jeg er spottefri også til vi drar.... :sjenert:

Nei, skal på jobb klokken 15, så nå må jeg bare hive meg rundt og få unna litt av listen min!

Vi snakkes damer : :goodbye:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Fortsatt blendahvitt, så dette går nok ikke veien denne gangen.

Men da håper jeg bare TR kan pelle seg frem nå!

Vil ikke ha den i syden :(

Åj, jeg er trett i dag gitt!

Måtte en tur på legevakten i går kveld, da sambo klarte å skade seg litt...

Ikke noe dramatisk, men veldig vondt!

(Måtte ta unna en gutt med en skadet hånd innimellom også, så satt og veeeentet...

Men,men, nå er det bandasjert og greier, så får vi bare håpe vi klarer å unngå infeksjoner - både her hjemme og i syden.

Skal på apoteket nå og kjøpe håndsprit, pyrisept og bacimycin. Fikk beskjed om å vere hyperhygieniske, så ikke det satte seg bettennelse.

God helg damer :)

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det høres ikke noe gøy ut!

Håper han slipper betennelse ihvertfall :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Da er nok tanta på vei. Kjenner ikke noe i magen enda, men er begynt med brun spotting, så hun kommer nok det neste døgnet.

Det går faktisk helt greit, sikkert fordi vi er på vei på ferie :)

Sambo håper vi da klarer det på neste, for da blir det "made in spania" på Knotten vår :fnise:

Så da kan jeg nyte drinker, snorkle og bade så mye jeg bare orker uten å bekymre meg over tilstanden til frøet, så er vel derfor det nå er helt greit at tanta kom :)

Men hun er her for siste gang, bare så det er sagt! :opplyser:

Nei, har myyye igjen på listen min, så bare å komme i gang!

Gooood helg!

Å gjøre før vi drar:

-vaske x antall maskiner med klær-stryke alle sommerklærne som har vert pakket bort i vinter

-skifte sengeklær, og finne frem sommerdynen

-gjøre unna diverse ærend på by'n

-sjekke pass, forsikringer og diverse-slå plenen

-jobb 15-19 på torsdag-jobb 10-17 på fredag

-jobb 10-15 på lørdag

-Grand Prix-fest i garasjen til en kamerat på lørdag, med kostymer/gallaantrekk og greier!

-finne frem koffertene-vaske badet oppe

-vaske badet nede

-vaske vaskerommet-tørke støv

-støvsuge oppe

-støvsuge nede-stue utemøbler og grill inn i hjørnet i tilfelle uvær...

-ordne noen som kan ta inn posten vår i to uker

-ordne noen som kan klippe plenen vår i to uker-flytte alle mapper, bilder og diverse fra dataen og over på en ekstern harddisk og formatere PC'en før vi tar den med oss.

-Sjekke at alt av fotoutstyr, minnebrkker og diverse er klart

-gjøre bilen klar til innlevering på verksted

-pakke en egen koffert med klær vi kan bruke når vi kommer til norge igjen, som kan ligge i bilen.

-levere timelista på jobben

-finne frem sandaler og sommersko som har vert pakket bort

-line opp bunker med ferdigstøkne klær, og velge ut hva vi vil ha med oss på tur

-planlegge mat i kjøleskap/frys, så vi ikke trenger handle før vi drar, og levere evt.rester bort til svigers.

-Klippe fellesarealet i borettslaget - som tar ca 2 timer :(

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Å gjøre før vi drar:

-vaske x antall maskiner med klær-stryke alle sommerklærne som har vert pakket bort i vinter

-skifte sengeklær, og finne frem sommerdynen

-gjøre unna diverse ærend på by'n

-sjekke pass, forsikringer og diverse

-slå plenen

-jobb 15-19 på torsdag-jobb 10-17 på fredag

-jobb 10-15 på lørdag

-Grand Prix-fest i garasjen til en kamerat på lørdag, med kostymer/gallaantrekk og greier!

-finne frem koffertene

-vaske badet oppe

-vaske badet nede

-vaske vaskerommet

-tørke støv

-støvsuge oppe

-støvsuge nede

-stue utemøbler og grill inn i hjørnet i tilfelle uvær...

-ordne noen som kan ta inn posten vår i to uker

-ordne noen som kan klippe plenen vår i to uker

-flytte alle mapper, bilder og diverse fra dataen og over på en ekstern harddisk og formatere PC'en før vi tar den med oss.

-Sjekke at alt av fotoutstyr, minnebrkker og diverse er klart

-gjøre bilen klar til innlevering på verksted

-pakke en egen koffert med klær vi kan bruke når vi kommer til norge igjen, som kan ligge i bilen.

-levere timelista på jobben

-finne frem sandaler og sommersko som har vert pakket bort

-line opp bunker med ferdigstøkne klær, og velge ut hva vi vil ha med oss på tur

-planlegge mat i kjøleskap/frys, så vi ikke trenger handle før vi drar, og levere evt.rester bort til svigers.

-Klippe plenen på fellesarealet i borettslaget - (som tar ca 2 timer)

-rydde huset etter alle romsteringer for å finne ditt og datt!

-stryke ENDA mer klær!

-lage salat til grand prix festen lørdag

-vere med på opprydding etter grand prix festen lørdag

-klippe plenen rett før vi drar

-legge sammen klær og legge på plass

-shine kjøkkenet

-leve inn ene delen på sofaen våt, som vi har fått feil fra butikken - og hente den vi egentlig skulle ha (2,5 timers kjøring - hver vei! )

sove og spise får jeg vist gjøre når vi er kommet til Spania, har ikke tid til annet siden vi drar tisdagskvelden ;)

EDIT: Ser jeg har streket over noen og streket under noen.... Det er feil, alt med streker er gjort.....men GIDDER ikke å fikse det nå! :nigo::fnise:

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

.

.

:trist: Jeg skulle forresten vert 10 uker i går.... :trist:

.

...men istedenfor å feire den dagen, kom tanta istedet..

Blir litt trist når jeg tenker på det, men samtidig vet vi at vi kan bli gravide, og at vi fortsatt har god tid.

Og vi elsker hverandre og støtter hverandre og har hele livet foran oss og glede oss til, så vi har det da ikke så galt uansett :)

:klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Skjønner godt at du blir trist av å tenke på det. Men godt at du ser det positive i det, og det er jo at dere klarte å bli gravide forholdsvis raskt helt av dere selv. Så dette skal klaffe snart - det er jeg HELT sikker på (og det jeg er sikker på er jo alltid rett - eh :roll: Iallfall i dette tilfellet! :fnise:)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:

Men tenk at du kom så fort i gang med syklusen igjen. Du slapp at ting bare klusset seg til. Hehe, tenk så gøy om dere får en made-in-Spain-baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi er som pappa sier "made in spain", eller som naboen vår sa en gang, hun var med faren din nedover og moren din hjem igjen :ler: Krysser fingre, skjønner godt du blir litt trist, lov det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...