Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Hva er egentlig en blogg...?

...og hvordan bruker man det?

Hva er forskjellen på det og en bok her?

Må nok takke for meg her, har blitt outa, og det av tykkeste slekten og orker ikke tenke på noe akkurat nå :(

Er bare uendelig trist for å skulle miste dere gode damene her!!! :sukk::trist::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, så utrolig kjipt :klemmer: :klemmer: Skjønner godt at du vil ha en privat blogg da :kose:

Du kan opprette en privat blogg og legge til de som skal få tilgang :) Jeg har aldri hatt en blogg, eller fått tilgang til noen, så jeg vet rett og slett ikke hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... har gått igjennom HELE boken min nå, og redigert bort alt jeg mener kan vere lett gjennkjennelig - selv om jeg mener det faktisk nesten ikke var noenting...

Hun vet nå det hun vet allerede, så skaden er skjedd.

Usikker på om jeg har lyst å ofre dere gode KG-damene jeg altså!

Kanskje jeg bare får håpe på at hun har såpass respekt for meg at hun ikke går inn her flere ganger.....?

Hmmm... Nei, aner ikke hva jeg skal gjøre jeg altså!

Er det mulig å få omgjort boken sin til blogg?

Vil absolutt ikke miste alt jeg har inni her!

:trist::sukk:

Kan liksom ikke bruke denne boken lenger tror jeg, siden det faktisk er en prøve/graviditetsdagbok, og vi ikke kommer til å fortelle om en eventuell graviditet med en gang. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som har skjedd? Du kan ikke slutte å skrive her! Jeg synes det er så innmari koselig å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :troest:

Buffy har jo blogg, så hun vet sikkert hvordan det fungerer. Men tror ikke du får flyttet det som står i denne boken dessverre.

Du kan jo ordne deg et nytt nick og lage ny dagbok, og spre ryktet om din nye identitet til de du vet er til å stole på? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ordne deg et nytt nick og lage ny dagbok, og spre ryktet om din nye identitet til de du vet er til å stole på? :vetikke:

Det håper jeg du gjør, for jeg synes blogg-greiene her er så ekstremt tungvindt. Glemmer alltid å lese Buffy sin, så jeg får dårlig samvittighet. Vil jo ikke miste deg Smaragd! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei! *tviholder i Smaragd*

Forlate oss kan du IKKE gjøre! :rope:

Men blogg eller nytt nick/ny dagbok kan vel kanskje være et alternativ? *håpe, håpe*

Er enig med Iril i at en blogg er litt mer tungvint, mest med tanke på oss andre som skal lese den, da det er lett å glemme den. Men samtidig; da er du HELT sikker på hvem som får lese-tilgang.

Håper du finner en løsning, for vi vil virkelig ikke miste deg, Smaragd!

:klemmer:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Åååå dere er så goooode! :klemmer:

Orker ikke å miste dere! :trist:

Får vel ikke bare laget en ny bruker utav det blå heller?

Har jo brukt opp e-post adressen min på Smaragd.

Må jeg da først slette meg som bruker?

Står boken min her enda da....bare at den er stengt...?

Syns dette her er alldeles pyton! :trist::sukk::trist::sukk:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan be om å få stenge boken og slette brukeren, eller du kan bare slette brukeren, eller du kan lage en ny epost f.eks. en anonym gmail og lage ny bruker med den.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snikleser står frem :)

Trenger ikke ny e-post for å bytte nick, sjekk ut om du finner et nick som du liker og som er ledig (kan gjøres ved at du prøver å søke på det navnet i menyen til venstre, og be en moderator om å bytte. Boken kan stenges og slettes :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Snikleser står frem :)

Trenger ikke ny e-post for å bytte nick, sjekk ut om du finner et nick som du liker og som er ledig (kan gjøres ved at du prøver å søke på det navnet i menyen til venstre, og be en moderator om å bytte. Boken kan stenges og slettes :Nikke:

Jo, men om jeg ber en mederator om å bytte, står jo det offentlig for alle å lese om en bare leter!

"Smaragd ønsker å bytte nick til Sitronbrus"

"byttet" admin

Vil ikke slette boken min, bare stenge den.

Men hva skjer om jeg sletter brukeren min?

Forsvinner alt da? :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KanKan du ikke sende en melding direkte til en moderator i stedet da? H*n vet sikkert hvordan man pleier å gå fram. :klemmer:

PS: Dersom det skulle bli sånn at dagboka di slettes, så går det ihvertfall an å ta en utskrift av den først. Så har du den i papirs form i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter du brukeren tror jeg det bare vil stå *GjestSmaragd* eller noe sånt foran innleggende dine, men du kan laste ned boka di, da har du den for evig og alltid på PC'n din :Nikke:

Hør med en moderator du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...