Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Det er godt å ha litt ferie fra KG også :jepp: Ikke minst fra pcen, noe jeg burde være flinkere til selv :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Åååå, som jeg savner dere innpå heer..... er liksom ikke det samme og bare lese her inne :(

...og så må jeg bare fortelle at jeg har nettopp fått beskjed om at min lillesøster på 18 år er gravid........ :sjenert:

...morsomt.... :sukk:

Hun er ABSOLUTT ikke klar for det altså! Er vel sånn ca 15 i hodet enda, så det blir spennende å se hvordan det går..... :lete:

Er bare vel bare å håpe på at hun vokser både her og der de neste 8 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heia!!

Eg har savna deg eg, selvom jeg ikke er den som har skrevet mest.

Ah, den er kjedeljig da! Ja, må nesten bare vokse i "hodet" da...Skjønner at det er kjedelig og trist for din ndel, for du er kjempeklar og moden ,,men hun er ikke det..

Hvordan går dagene dine da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lillesøster på 18 gravid :overrasket:

Det var spesielt ja! Og ikke minst kjedelig for deg som så gjerne vil ha, og er klar for det. Koselig å se at du stikker innom her i blant fremdeles da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se et livstegn fra deg kjære søte Smaragd :klemmer:

SKjønner godt at nyheten om en gravid lillesøster ikke helt er den gladeste nyheten du kunne fått ,så sender deg noen ekstra klemmer jeg :jepp:

:klem::klemmer::klem::klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Heia!!

Eg har savna deg eg, selvom jeg ikke er den som har skrevet mest.

Ah, den er kjedeljig da! Ja, må nesten bare vokse i "hodet" da...Skjønner at det er kjedelig og trist for din ndel, for du er kjempeklar og moden ,,men hun er ikke det..

Hvordan går dagene dine da?

:klemmer:

Oi, lillesøster på 18 gravid :overrasket:

Det var spesielt ja! Og ikke minst kjedelig for deg som så gjerne vil ha, og er klar for det. Koselig å se at du stikker innom her i blant fremdeles da :klemmer:

Så koselig å se et livstegn fra deg kjære søte Smaragd :klemmer:

SKjønner godt at nyheten om en gravid lillesøster ikke helt er den gladeste nyheten du kunne fått ,så sender deg noen ekstra klemmer jeg :jepp:

:klem::klemmer::klem::klemmer::klem:

Ja, jeg er innom av og til. skriver ikke så mye, men leser stort sett hos dere :)

Ja hele opplegget med lillesøss er litt sånn.... "Å, nå stikker det" uff, ork, au..... jada, du har verre i vente sa jeg bare. Sa også at hun må passe på å ikke fremheve hver en vondte hun har, for da kommer vi tundt henne, og da spesielllt typen til å bli fryktelig leie av å høre på syting - for du er ikke syk!

Ja,ja,ja...sier hun bare...

Men men, vi må bare krysse fingrer for at hun klarer å ta vare på et barn, og at dem klarer å holde sammen selv om de får tøffe tider.

Ellers så mistet vi et familiemedlem i helgen :(

Godeste farmor har nå endelig fått hvile etter mange års sykdom. men det er vondt alaikevel, og i tillegg har jeg egentlig ikke mulighet til å ha fri til begravelsen, så mulig vi må stenge hele butikken..... Nekter å ta bare en halv dag fri på en sånn dag!

Er ikke lett når sånt kommer midt i ferietider :sukk:

Så akkurat nå er jeg glad det er sol og nydelig temp ute, så dagene går litt lettere om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre om farmoren din :(

Håper det ordner seg med jobben din, for skjønner godt at du ikke vil jobbe dagen begravelsen er. Da skal man være med familie og dele gode minner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har vist tatt helt ferie jeg... :klø:

Har vert så enormt mye jobbing, og planlegging og organisering av bryllup, begravelse, bursdag, arbeidstider og så mye annet at jeg har ikke vert på pc'n på evigheter føles det som!

Prøvingen får nå bare gå sin ang oppi det hele, for jeg har ikke tid til å bekymre meg over det akkurat nå.

Så dette her får nå bare bli en parkert bok enn så lenge, så satser jeg på å komme sterkere tilbake når ting har roet seg litt rundt meg.

Skal ta meg en kveld å oppdatere meg litt i bøkene deres damer, må bare beklage at jeg ikke har gitt tegn fra meg på en stund. :sjenert:

SA'en har gått litt innpå meg til tider... Tanken på at jeg skulle ha vert godt over halveis er vond å svelge til tider altså!

I tillegg har jeg to venninner som har fått termin omtrent samtidig med da jeg hadde............... :trist:

Så nå går jeg bare å venter på at legen min skal komme hjem fra ferie så jeg kan få meg en time og høre litt om hva som er normalen på dette med utredning. Når, hvor, hvorfor, hvordan...og så vdere....

Ha en god uke videre damer, jeg må haste videre... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper det ordner seg for dere til slutt!! Og når du får mer tid og ro rundt deg, håper jeg vi får se mer til deg her inne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye en skal få tid til i en travel hverdag, så det er forståelig at det ikke blir like mye tid til KG alltid :)

Håper du får en flott dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...