Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Har letet lenge nå, men finner ikke ut hvordan kontakte moderator!

inne på "hjelp" står det forklart, men jeg finner det ikke!

Ønsker du å ta kontakt med en moderator eller evt hele teamet, kan du klikke på linken "Moderatorteam" som ligger på hovedsiden. Du finner den også inne i "Min assistent".

Listen viser administratorene (de som har tilgang til administrators kontrollpanel) og moderatorene som har tilgang til å moderere.

Ønsker du å kontakte noen ang. din brukerkonto ta kontakt med administrator. Ønsker du å rapportere et innlegg eller hjelp til å poste ta kontakt med den aktuelle moderatoren for den gruppen du trenger hjelp i.

"min assistent" finner jeg ikke, og "moderatorteam" finner jeg heller ikke, verken på hovedsiden til forum, eller hovedsiden til KG :(

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på Ris og ros eller hva det heter og les noen tråder der, der er det alltid en eller annen moderator som har svart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Gå på Ris og ros eller hva det heter og les noen tråder der, der er det alltid en eller annen moderator som har svart. ;)

Ja, jeg gjorde det :)

La inn noen spørsmål der også :)

kan jeg forresten klikke direkte på en moderator og sende PM? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper du finner på noe lurt :kose: Sånt er utrolig kjedelig altså! Si fra til meg hva du bytter til, for jeg vil gjerne fortsette å følge deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt! :tristbla:

Jeg vil gjerne følge deg videre hvis du lager deg noe nytt ihvertfall! :)

Håper du finner på noe lurt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Ja, PM går fint :Nikke:

Sendte en og fikk svar :)

Håper du klarer å få til noe lurt Smaragd!

Du må ikke forsvinne!!

Ser nok ut til at Smaragd forsvinner ja.... Tenker å slette brukeren min nemlig.

Ja, håper du finner på noe lurt :kose: Sånt er utrolig kjedelig altså! Si fra til meg hva du bytter til, for jeg vil gjerne fortsette å følge deg :klemmer:

Sign Pupsi :)

Kommer nok til å sende en PM til de jeg har hatt kontakt med en stund, så dere finner meg nok ettellerannet sted. :)

Men godt mulig det tar en stund, er ikke heeelt klar på å begynne på en ny bok enda kjenner jeg :sjenert:

Kjedelig, for jeg er så godt inne i det å vere Smaragd, men jeg finner vel på noe lurt tenker jeg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ble sånn!

Man får liksom en identitet, og da er det kjedelig og vanskelig å starte med noe annet.

Men når du er klar til å komme tilbake - med blanke ark og farjestifter tell - så vil jeg GJERNE få følge med deg igjen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bytte navn og bilde? Hvis ikke familiemedlemmet ditt er registert, har h*n deg ikke på mine innlegg. Evt, så kan du opprette en ny bok, etter at du har forandra navn og bilde altså.

Leser vedkommende boka di nå, bør h*n skjønne at avsløringen ikke var spesielt populær og har respekt nok til å ligge unna. Skjønner godt at du synes det er ubehaglig. Men hvordan vet du det? Har h*n sagt det til deg? Huff, håper ikke vedkommende har lett etter deg her, i visshet om at du var her :kjefte: .

Vil og gjerne følgedeg videre. Leser hva du skriver, selv om jeg ikke er så flink til å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Vil gjerne følge med dere også, så jeg forsvinner nok ikke helt, selv om jeg kanskje blir borte en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også å få følge deg videre! :klem: Trist om du forsvinner - det kan vi ikke ha noe av rett og slett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne følge med deg videre! Håper du ikke blir borte lenge!

klem til deg! (utrykksikonene virker ikke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjip lesing det var her Smaragd!

Ønsker virkelig å åf følge deg videre ved en senere anledning, for det blir trist å ikke få vit hvordan det går med deg lengeR :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle over, jeg ville også syns det var trist om du forsvinner, og vil veldig gjerne få beskjed om et evt nytt nick!!

Håper alt er bra med deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Smaragd

Jeg håper også å få følge deg videre! :klem: Trist om du forsvinner - det kan vi ikke ha noe av rett og slett :riste:

Vil gjerne følge deg også Zia :)

Så jeg er inne å leser, selv om jeg kanskje ikke legger igjen spor :)

Jeg vil også gjerne følge med deg videre! Håper du ikke blir borte lenge!

klem til deg! (utrykksikonene virker ikke...)

Akkurat nå har jeg ikke vert noe aktiv, men vi får se hva jeg gjør fremover.Veldig usikker på alt akkurat nå! :(

Så utrolig kjip lesing det var her Smaragd!

Ønsker virkelig å åf følge deg videre ved en senere anledning, for det blir trist å ikke få vit hvordan det går med deg lengeR :klemmer:

Er her enda, selv om jeg ikke har vert noe aktiv :)

Men leser fortsatt ibøkene deres innimellom da!

Enig med alle over, jeg ville også syns det var trist om du forsvinner, og vil veldig gjerne få beskjed om et evt nytt nick!!

Håper alt er bra med deg!! :klemmer:

Syns det er fryktelig trist å forsvinne jeg også :(

Alt er bra med meg sånn ellers :)

merker det går inn på meg å ha ver prøver i snart et år, men er ikke så mye å gjøre med det.

Kommer nok til å ta meg en tur til legen om ikke noe har skjedd innen utgangen av november, for da er det gått et år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

.

.

.

.

.Hvorfor i alle dager står det at jeg er en mann.....?

Jeg har da virkelig ikke trykket på det? :vetikke: :klø:

<------------- står her!

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har KG gjort deg om til mann :fnise:

Så trist at du forsvinner mer og mer, men koselig å vite at du leser hos oss i det minste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Jeg er ikke borte, bare tar litt ferie :nigo:

Mye jobbing og sene kvelder, så blitt lite tid her i det siste :)

Det er positivt, jeg har nok til tider vert for mye på PC'n... :filer:

Men nå er jeg blitt flinkere til å gjøre det jeg skal, og sitte mindre i sofaen :gjeiper:

Øsker alle her inne en god sommer! (for den må da komme snart vel?)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...