Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Hvorfor det?

Og hva i alle dager har det med min argumentasjon å gjøre?

Dritt i det. Du gjør meg kvalm. Ingen mer respons fra meg.

Du har gått over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg føler meg litt dum, som en som har bitt på åtet og matet trollet.

Så, nå skal vi begynne å kalle folk fordi vi taper diskusjonen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt i det. Du gjør meg kvalm. Ingen mer respons fra meg.

Du har gått over streken.

Tror noen trenger å ta seg en pille før de deltar i nett-debatter i framtida...

Du bringer ikke akkurat noe konstruktivt til diskusjonen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på det. Må innrømme at jeg føler meg litt dum, som en som har bitt på åtet og matet trollet.

Du var veldig flott i debatten. Tomlene opp for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var veldig flott i debatten. Tomlene opp for deg.

Tusen takk, bare si ifra når du er i stand til å holde deg på et saklig og upersonlig nivå igjen.

Inleggene mine står for seg selv. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, bare si ifra når du er i stand til å holde deg på et saklig og upersonlig nivå igjen.

Inleggene mine står for seg selv. :ball:

Sur for at det ikke var deg jeg holdt tomlene opp for?

Hva mener du med upersonlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du behøver å få sortert riktig var som er den ønskede ydmykelsen og hvor det oppstår.

Å hånes av andre for å ha en løs partner som man selv er monogam til (som en del av en sub/dom relasjon eller som en del av et mer ordinært romantisk/intimt forhold, whatever) er faktisk ikke en positiv "skam"opplevelse, og heller ikke det som dette dreier seg om.

Det er heller ikke mer flaut med mannlig biseksualitet enn kvinnelig biseksualitet.

I den grad det er det, så er det som jeg påpekte tidligere, basert på en vrangforestilling.

Hva er det du snakker om? Du virker jo bare mer og mer forvirret. Hva har biseksualitet å gjøre med skam? Og hva har biseksualitet å gjøre med den type forhold vi snakker om her? Gjennom hele debatten virker det som du dikter opp meninger som du tillegger meg, hvor du får dem fra vet jeg ikke. Biseksualitet har knapt vært et tema i denne tråden. Det eneste må være at jeg skrev at det finnes en rekke mulige åpne forhold der ydmykelse ikke er til stede, i den forbindelse nevnte jeg visst at det f.eks kan være forhold der mannen er biseksuell slik at paret har trekanter med andre menn - her var poenget mitt at hans avholdenhet fra andre kvinner nettopp ikke trenger å føles ydmykende siden det likevel er en symmetri i ordningen (han har jo som biseksuell like stor glede av sexen med de andre mennene) - slike biseksuelle menn vil nok i likhet med menn i åpne forhold sjelden betegne seg som cuckolds (i den betydning ordet har fått som fetisj).

Tror ellers du bør roe deg litt ned, du virker jo helt på styr mann. Føler at det er på tide å ta kvelden her, og jeg tror ærlig talt ikke vi kommer videre med denne debatten. Du har et problem med virkeligeheten når du benekter at de fleste mennesker oppfatter det som naturlig med like regler for ham og henne. Svært få vil ha et så underdanig forhold til sin partner at han/hun oppfatter det som det eneste naturlige at partneren skal ha friheten mens man selv må holde seg 100% trofast. De fleste som velger slike forhold vil gjøre det nettopp fordi de tenner på skjevheten og ydmykelsen som følger med denne. Og dette gjelder ikke bare menn, det er ikke så mange månedene siden vi hadde en tråd her på KG der det også var mange kvinner som innrømmet at de tente på sjalusien og ydmykelsen ved at kjæresten har seg med andre.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stråmannen ute igjen?

Å kontrollere sexlivet til andre er en del av dette i sammenheng med kvinnelig dominering.

Prøv å se teksten i sammenhengen det postes i. Lov å tenke ;)

Fordi du er så skummel? :filer:

Så hun er den dominate da! Ikke alle har det sånn.

For en meningsfull kommentar!

Er det en papegøye her? Du forstår, hvis du ikke selv kjenner betydningen av et ord bør du ikke være fullt så kjapp til å bruke det i en debatt. Du la åpenbart merke til at jeg brukte ordet stråmann tidligere i tråden, men viser med all mulig tydelighet at du ikke behersker bruken av begrepet. Så da bør du nok heller la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du snakker om? Du virker jo bare mer og mer forvirret. Hva har biseksualitet å gjøre med skam? Og hva har biseksualitet å gjøre med den type forhold vi her snakker om her? Som jeg skrev tidligere i tråden finnes det en rekke mulige åpne forhold der ydmykelse ikke er til stede, i den forbindelse nevnte jeg visst at det f.eks kan være forhold der mannen er biseksuell slik at paret har trekanter med andre menn - her var poenget mitt at hans avholdenhet fra andre kvinner ikke trenger å føles ydmykende siden det likevel er en symmetri i ordningen - og slike menn vil nok i likhet med menn i åpne forhold sjelden betegne seg som cuckolds (i den betydning ordet har fått som fetisj). Tror du bør roe deg litt ned, du virker jo helt besatt. Det er på tide å ta kveld her, og jeg tror ikke vi kommer videre med denne debatten. Det er åpenbart du som sliter med vrangforestillinger når du benekter at de fleste mennesker oppfatter det som naturlig med like regler for ham og henne. Svært få vil ha et så underdanig forhold til sin partner at han/hun oppfatter det som naturlig at partneren skal ha andre mens man selv må holde seg 100% trofast (slik man gjerne skal i et normalt monogamt parforhold). De fleste som velger slike forhold vil gjøre det nettopp fordi de tenner på skjevheten og ydmykelsen som følger med denne. Og det gjelder selvsagt ikke bare menn, det er ikke så mange månedene siden vi hadde en tråd her på KG der det også var mange kvinner som innrømmet at de tente på sjalusien og ydmykelsen ved at kjæresten har andre.

HMM... Kom profilen din litt ut av drift nå? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du snakker om? Du virker jo bare mer og mer forvirret.

Aggresiv nå? :filer:

Hva har biseksualitet å gjøre med skam? Og hva har biseksualitet å gjøre med den type forhold vi her snakker om her?

Fordi biseksualitet er en klassiker i slike par/trioer.

+ mange biseksuelle jenter suger pikken, fluffer og sånn når de har trekantsex uten at noen roper fetish av den grunn.

Tror du bør roe deg litt ned, du virker jo helt besatt.

Dette var skikkelig on-topic!! For en retning du dreier tråden i! Så saklig!

Det er åpenbart du som sliter med vrangforestillinger når du benekter at de fleste mennesker oppfatter det som naturlig med like regler for ham og henne.

Prøv å les inleggene i en kontekst, da forstår du de kanskje bedre og slipper å bli så frustrert.

Svært få vil ha et så underdanig forhold til sin partner at han/hun oppfatter det som naturlig at partneren skal ha andre mens man selv må holde seg 100% trofast (slik man gjerne skal i et normalt monogamt parforhold).

De fleste som velger slike forhold vil gjøre det nettopp fordi de tenner på skjevheten og ydmykelsen som følger med denne.

Mange oppfatter det å være cuck istedet for bull som noe naturlig.

Mange ønsker å underkaste seg for partneren sin.

Dama velger ofte dette fordi hun elsker mannen sin, men ikke blir tilfredstilt helt og/eller for lyst til å ha sex med andre menn. Samtidig så er det spennende og mange liker å være dominant på den måten med kjæresten.

Noen tar det ut til det nivået med sex-denial, fluffing, og dominering-

-mens noen velger mer romantisk, lidenskaplig sex sammen der kvinnen kan åpent ha ons, fast elsker og forsatt få blomstrer og kos. Uten noen ymdyking eller sm-leker.

Også er det de som rett og slett bare forelsker seg i menn og kvinner som er lett på tråden.

mange kvinner som innrømmet at de tente på sjalusien og ydmykelsen ved at kjæresten har andre.

Ja, kvinner gjør det også. Blitt ganske populært og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A

Fordi biseksualitet er en klassiker i slike par/trioer.

+ mange biseksuelle jenter suger pikken, fluffer og sånn når de har trekantsex uten at noen roper fetish av den grunn.

Men hvilken betydning har vel det i denne debatten? Prøv å tenke en setning gjennom, prøv så å la den neste setningen henge sammen med den forrige. Se om du kan få en sammenheng i det. Det er mulig du tenkte at dette var relevant, at du hadde en tanke bak det, men jeg kan ikke se hvor relevansen skulle ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en papegøye her?

Mer personangrep og mindre saklighet?

Du la åpenbart merke til at jeg brukte ordet stråmann tidligere i tråden, men viser med all mulig tydelighet at du ikke behersker bruken av begrepet. Så da bør du nok heller la det ligge.

Men jeg behersket jo bruken av begrepet.

Du har et problem med virkeligeheten når du benekter at de fleste mennesker oppfatter det som naturlig med like regler for ham og henne.

Enda mere...

Vi er egentlige frie til å leve slikt vi vil, og ikke alle har like forutsetninger-

-er det ydmykende for enkelte her?

Sånn at de blir aggresive og usaklige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer personangrep og mindre saklighet?

Men jeg behersket jo bruken av begrepet.

Enda mere...

Vi er egentlige frie til å leve slikt vi vil, og ikke alle har like forutsetninger-

-er det ydmykende for enkelte her?

Sånn at de blir aggresive og usaklige?

Nå må du huske at innlegg på nett blir liggende, og som gjest har du heller ingen mulighet til å fjerne eller redigere egne innlegg. Dermed vil hele debatten ligge åpen for all fremtid. Det betyr at alle som orker å slite seg gjennom denne tråden kan se om du behersker bruken av ordene jeg har brukt og som du gjentar. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange oppfatter det å være cuck istedet for bull som noe naturlig.

Mange ønsker å underkaste seg for partneren sin.

Det er selvsagt en grunn til at man tenner på å være cuckold, og dette er noe ganske annet enn å godta en slik rolle fordi man ser seg selv som naturlig underlegen. Det vi snakker om her er seksuell tenning. Tilsvarende for den som tenner på å underkaste seg i parforholdet. Det handler om seksualitet, ikke om at den ene er så underlegen at man ikke engang ser ydmykelsen i det. Forholdene du har beskrevet er slik jeg ser det langt mer fornedrende. Slik det er mer fornedrende å være en undertrykket kvinne som er så overbevist om sin egen underlegenhet at hun ikke engang ser ydmykelsen i å måtte adlyde sin mann enn å være en fri og selvstendig kvinne som velger å underkaste seg i et SM-forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, inleggene mine står alle faktisk for seg selv og korresponderer 100% med faktum.

Det betyr at alle som orker å slite seg gjennom denne tråden kan se om behersker bruken av ordene jeg bruker og som du gjentar.

Ja, de kan kansje si at du var kjempetøff og hadde kjempestor språkbeherskelse!

Den faktiske diskusjonen er helt irrelevant så... -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, inleggene mine står alle faktisk for seg selv og korresponderer 100% med faktum.

Ja, de kan kansje si at du var kjempetøff og hadde kjempestor språkbeherskelse!

Den faktiske diskusjonen er helt irrelevant så... -_-

Har det vært en faktisk diskusjon da? Jeg føler nærmest at jeg har argumentert mot et spøkelse, jeg har tatt deg på alvor og tatt meg tid til å argumentere, men svarene jeg har fått har enten vært usaklige, veldig på siden/uten relevans eller de har vært rene forsøk på å avspore debatten.

Men nå er det natt, du får ha takk for debatten eller hva vi nå skal kalle det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og dette er noe ganske annet enn å godta en slik rolle fordi man ser seg selv som naturlig underlegen.

Nei, mange cucks føler seg naturlig underlegen andre menn i f.eks kukstørrelse, utførelse o.l og paret velger å vektlege den biten ganske ofte i slike forhold. Også føler han det som naturlig å underkaste seg kvinnen sin i et såkalt 'kvinnestyrt forhold'.

Også igjen, hvorfor skulle han ikke kunne være en bull selv?

Kan det være av naturgitte egenskaper og dragninger?

Det vi snakker om her er seksuell tenning.

Du snakker om det, og ensidig fra mannens perspektiv.

Jeg prøver gjøre deg oppmerksom på et mer nyansert syn og en del misoppfatninger rent psykoanalytisk.-

Det handler om seksualitet, ikke om at den ene er så underlegen at man ikke engang ser ydmykelsen i det.

Det er ingenting å skjemmes over, flere jenter gjør heller ikke det.

Forholdene du har beskrevet er slik jeg ser det langt mer fornedrende. Slik det er mer fornedrende å være en undertrykket kvinne som er så overbevist om sin egen underlegenhet at hun ikke engang ser ydmykelsen i å måtte adlyde sin mann enn å være en fri og selvstendig kvinne som velger å underkaste seg i et SM-forhold.

For en svartmaling!

Har du tenkt på at hun er glad i mannen sin (og han i henne) og at hun stortrives i situasjonen som er frivillig, tenner på behandlingen men ville kanskje vært lykkeligere uten demoniseringen fra bl.a sånne som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn må bare finne seg i at vi jenter knuller like mye rundt som gutta.

Spørs hva du mener med å knulle rundt. Det er helt greit at jenter har sex med hvem de vil - så lenge man ikke er i et forhold der man har lovet den andre troskap. Lover man troskap får man holde det man har lovet, enten man er mann eller kvinne.

Det er så vidt jeg forstår ingen uenighet i denne tråden om at det skal gjelde like regler for ham og henne - med mindre noe annet er avtalt. De aller fleste par vil se det naturlig at det skal gjelde like regler for begge parter, men enkelte par finner faktisk spenning i en skjev ordning. I slike forhold kan den ene ha friheten (som i et åpent forhold), mens den andre må holde seg like tro som i et vanlig monogamt forhold. (en kverulant vil sikkert kunne ha innvendinger mot bruken av ordet "monogamt" her, siden monogami strengt tatt bare går på at man lever i partnerskap med én av gangen, men jeg tenker her på det å holde seg til den ene også seksuelt, det å love hverandre troskap.)

I tillegg finnes det nok et og annet par der den ene part føler seg så svak og underlegen at man faktisk opplever det som helt naturlig at partneren skal ha en frihet man selv ikke har. Slik barn godtar og ser det naturlig at voksne har friheter og rettigheter man ikke har som barn. Uenigheten over de siste sidene i denne tråden går på utbredelsen av denne siste typen forhold. Min motdebattant hevder at dette er svært utbredt, mens jeg tror dette er relativt sjeldent, jeg tror man skal stoppe ganske mange par på Karl Johan før man støter på et par der den ene synes det er helt naturlig at den andre kan ha sex med hvem han vil mens hun selv må holde seg på matten (eller omvendt kjønnsfordeling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det de som rett og slett bare forelsker seg i menn og kvinner som er lett på tråden.

Ok, så jeg kan være en skikkelig vicious bitch, ligge med dem jeg vil og forsatt ha en hengiven mann? Og at på til så liker han det? Høres gøy ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...