Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Kjære kvinner

Jeg er en mann i førtiårene mann som trenger råd fra kvinner. Jeg har vært gift i 15 år og elsker min kone, men ønsker heretter å leve som hennes cuckold. Jeg vil at hun skal kunne ta seg elskere som hun føler for – en eller flere, mens jeg forholder meg trofast til henne. Jeg har fantasert og lest mye om dette temaet i mange år, men aldri diskutert med henne. Hun har av og til spurt meg om jeg ville like å se henne med en annen mann, men jeg vet ikke om hun fantaserer om dette eller om hun bare spør for å se min reaksjon. Jeg har lurt på å bringe opp temaet ”cuckold” i slike sitasjoner, men er usikker på om det er det riktige. Jeg vet at flere menn har slike fantasier, mens kvinner gjerne er opptatt av å bli elsker av sin mann. For meg er det ikke bare fascinasjonene over å se henne med en annen mann som interesserer, men det ydmykende som ligger i at en annen mann tar min kone og at hun og jeg aksepterer det. Jeg ønsker altså at hun skal bestemme om jeg får ha sex med henne eller ikke og håper at hun foretrekker sex med andre menn fremfor meg, men uten at hun forlater meg. Hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør henne kanskje...?

Men for all del - dette er noe du bør ta opp utenfor senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bring opp temaet fantasier, og se hvor det bærer. Å bare "legge det på bordet" kan fort bli litt voldsomt, så jeg vil anbefale å hinte litt frempå for å se hvordan hun reagerer. Du merker vel relativt fort hvorvidt hun tenner på tanken eller ikke.

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Arne_*

Jeg har levd slik lenge. Siden januar har jeg ikke lenger fått lov til å penetrere henne.

Hun synes ikke det er riktig at jeg gjør det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Jeg har levd slik lenge. Siden januar har jeg ikke lenger fått lov til å penetrere henne.

Hun synes ikke det er riktig at jeg gjør det lenger.

Spørsmålet blir jo om det er noe du har ønsket og er fornøyd med eller ikke. Det sier du ikke noe om. Sånn jeg leser det kan dette like godt være at du ikke trives med det. Men for TS del er jo dette noe han ønsker selv for å leve ut en fantasi. Det vil jo i så fall være to helt forskjellige situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Arne_*
Spørsmålet blir jo om det er noe du har ønsket og er fornøyd med eller ikke. Det sier du ikke noe om. Sånn jeg leser det kan dette like godt være at du ikke trives med det. Men for TS del er jo dette noe han ønsker selv for å leve ut en fantasi. Det vil jo i så fall være to helt forskjellige situasjoner.

Jeg gleder meg over å tjene min domina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest cuckold_t
Jeg har levd slik lenge. Siden januar har jeg ikke lenger fått lov til å penetrere henne.

Hun synes ikke det er riktig at jeg gjør det lenger.

Flott å høre at det er flere som har det slik. Jeg har det på samme måten, og

får også fittenekt i perioder. Regner med at du er dårlig utstyrt og hurtigspruter slik vi cuckolds ofte er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest

Jeg har hatt sex med andre menn foran min man i mange år. Selv får han tømme seg i meg en gang pr mnd. Da selvfølgelig etter at han har sett på at jeg har samleie med en annen. Han tømmer seg da så å si etter en 3-4 støt-

Dette synes han er helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst, mener nå jeg. Denne ydmykelsen hadde aldri tent meg, men dersom andre velger å leve slik, er det helt greit for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest subcuck
Jeg har hatt sex med andre menn foran min man i mange år. Selv får han tømme seg i meg en gang pr mnd. Da selvfølgelig etter at han har sett på at jeg har samleie med en annen. Han tømmer seg da så å si etter en 3-4 støt-

Dette synes han er helt topp.

Oh du herlige Kvinne! Din mann er kjempeheldig. Jeg regner med at du liker helt stille og kjeder deg mens han tar de 3-4 støtene før han kommer. Kanskje maser du på ham også: "Kom igjen da. Jeg har ikke hele dagen heller!" Herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uff, blir jo nesten skremt av å lese denne tråden... Håper ikke dette fenomenet er veldig utbredt? For jeg hadde garantert ikke ønsket å leve med noen cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Uff, blir jo nesten skremt av å lese denne tråden... Håper ikke dette fenomenet er veldig utbredt? For jeg hadde garantert ikke ønsket å leve med noen cuckold.

Det er ikke noe å være skremt av. Jeg er selv cuckold og elsker det. Ydmykelsen er fantastisk deilig og det er den jeg søker. For meg er ydmykelsen bedre enn samleie og jeg er heldig som har en venninde som vil la meg oppleve det. Det er nok ikke så veldig utbredt i praksis, men mer i fantasien hos en del menn. Jeg har alltid vært åpen på det og har mistet en del venninner av den grunn. Det er nemlig vanskelig å finne en venninne som vil ha en cuckold til mann, hvilket egentlig er rart da kvinnen får ha så mange elskere hun bare vil uten at forholdet til cuckolden blir ødelagt. De fleste cuckolds har fortsatt sex med sin dame, men de mest ekstreme vil at damen skal nekte dem sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette har jeg aldri hørt om før. Ganske interessant egentlig. Til dere som er cuckold, hvordan er dere av typer liksom? Vil dere karaktisere dere som maskuline, noe midt i mellom eller litt feminine menn? Liker dere at andre menn "bestemmer" over dere i dagliglivet også? Eller har ikke det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogen

Hva kalles det som er midt i mellom da? Jeg tillater at min kone ligger med andre, og jeg synes det er dritspennende å høre detaljene etterpå, men jeg synes ikke noe om det undekastende og ydmykende elementet i dette.

Jeg digger rett og slett at min deilige kone koser seg så mye som hun kan. Jeg har ikke lov å ligge med andre, men det trenger jeg ikke. Jeg har full tilgang til konen min som vanlig er, og ikke er jeg dårlig utstyrt eller hurtigspruter.l

Jeg kaller meg ikke cuckold, for det er jeg ikke, men jeg lurer på om min situasjon har noe navn da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cockolding er et sammensatt tema, med mange ulike "grenseoppganger".

Selv tenner jeg vanvittig på at dama har sex med andre, under visse vilkår hvor jeg fortsatt har en viss kontroll på under hvilke rammebetingelser det skjer,

jeg tenner på å høre henne fortelle om hva hun gjorde med den andre, dersom jeg ikke var tilstede, og jeg har også fantasier hvor vi strekker den litt lenger. Hvor hun har sex med en annen mann, på eget initiativ, når jeg ikke er tisltede, og så kommer nypult hjem.

Men min forutsetning for at dette skal være pirrende må være at hun finner såpass tenning i dette at det medfører at det blir sex på meg også. Jeg kan ikke se for meg en situasjon hvor jeg selv har sex-nekt og må nøye meg med å runke, npår jeg en sjelden gang får tillatelse, men hun samtidig forsvinner etter eget forgodt befinnende for å ha sex med en eller flere andre. Særlig ikke dersom hun har en fast sex-partner hvor det er sannsynlig at det over tid kan utvikle følelser ut over det rent fysiske.

Jeg tror at å gå inn i en slik situasjon kan være mentalt skadelig over tid. Å gjøre det som en "lek" i en begrenset periode, eller nå og da, kan være spennende for begge. Men ikke å leve slik mer eller mindre permanent. Det tror jeg kommer til å uthoule selvfølelsen på en slik måte at amn blir en ubetydelig nikkedukke i enhver sammenheng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kalles det som er midt i mellom da? Jeg tillater at min kone ligger med andre, og jeg synes det er dritspennende å høre detaljene etterpå, men jeg synes ikke noe om det undekastende og ydmykende elementet i dette.

Jeg digger rett og slett at min deilige kone koser seg så mye som hun kan. Jeg har ikke lov å ligge med andre, men det trenger jeg ikke. Jeg har full tilgang til konen min som vanlig er, og ikke er jeg dårlig utstyrt eller hurtigspruter.l

Jeg kaller meg ikke cuckold, for det er jeg ikke, men jeg lurer på om min situasjon har noe navn da..?

Jeg har det likedan som deg, og jeg har ikKe vært i stand til å finne noe bedre navn på dette. Det går visstnok under samme begrep, men at begrepet har flere "grader"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mannen_Tore_*
Hotwifing ;)

Riktig.

Når kona oppmuntres av mannen til å prøve andre menn, og han tenner på at andre menn finner hennes kone attraktiv, kalles hotwife. Dvs. kona er en hotwife( het kone) .

Fantastisk pirrende, er selvopplevd. Har aldri vært så kåt og tent som de gangene min dame den gang smakte andre menn, og kom hjem etterpå og fortalte detaljer.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...