Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Gjest cuckoldmann
Hva er cuckold?

Hvis du googler det finner du utrolig mye informasjon om emnet. Noe som viser at det kanskje er mer utbredt enn en skulle tro.

Det er jo mange former, fra ren fantasi, trekant, via hotwife, til mer avanserte forhold der kone og elsker også tar kontroll over cuckoldmannen og ydmykelse er et viktig element.

Selv har jeg levd som cuckoldmann i over 20 år, og kona har hatt både faste og tilfeldige menn. Jeg får fortsatt tilgang til henne, men i perioder er det begrensninger. Som oftest må jeg ha på en eller flere kondomer når jeg får pule, mens de faste elskerne alltid puler uten og spruter godt i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cockolding er et sammensatt tema, med mange ulike "grenseoppganger".

Selv tenner jeg vanvittig på at dama har sex med andre, under visse vilkår hvor jeg fortsatt har en viss kontroll på under hvilke rammebetingelser det skjer,

jeg tenner på å høre henne fortelle om hva hun gjorde med den andre, dersom jeg ikke var tilstede, og jeg har også fantasier hvor vi strekker den litt lenger. Hvor hun har sex med en annen mann, på eget initiativ, når jeg ikke er tisltede, og så kommer nypult hjem.

Men min forutsetning for at dette skal være pirrende må være at hun finner såpass tenning i dette at det medfører at det blir sex på meg også. Jeg kan ikke se for meg en situasjon hvor jeg selv har sex-nekt og må nøye meg med å runke, npår jeg en sjelden gang får tillatelse, men hun samtidig forsvinner etter eget forgodt befinnende for å ha sex med en eller flere andre. Særlig ikke dersom hun har en fast sex-partner hvor det er sannsynlig at det over tid kan utvikle følelser ut over det rent fysiske.

Jeg tror at å gå inn i en slik situasjon kan være mentalt skadelig over tid. Å gjøre det som en "lek" i en begrenset periode, eller nå og da, kan være spennende for begge. Men ikke å leve slik mer eller mindre permanent. Det tror jeg kommer til å uthoule selvfølelsen på en slik måte at amn blir en ubetydelig nikkedukke i enhver sammenheng....

Jeg tror ikke man trenger å bli noen ubetydelig nikkedukke i enhver sammenheng selv om man lever med en kvinne som tilfredsstilles jevnlig av andre menn. La gå, det kan nok ha en ganske merkbar effekt innad i forholdet, og også overfor de menn hun har som elskere. Men i møte med verden for øvrig, det være seg i arbeidslivet, i møte med venner, familie osv, er man akkurat den samme som før man gikk inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest oslopar

Vi har ett godt og trykt forhold, men vi tenner bege to på at hun skal ligge med andre menn. Vi har regelmessig god sex, og kan under akten når vi er veldig kåte finne ut hva vi eller hun skal gjøre en kommende helg. Det er alt fra 3 til 6 ganger i året vi lager slike avtaler. Det kan da være at hun reiser på byen å sjekker opp en mann og blir med han hjem. Jeg finner en man til henne på nette som kommer hjem til oss, eller at det er hun som finner en. Hun har også en generell tillatelse fra meg til å finne andre menn når hun er på jentetur eller er på reise med jobben. Hun har ligget med en kollega to ganger mens hun har vært på møter i Danmark.

Selv har jeg ikke tillatelse eller behov for å treffe andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun ikke gir deg tillatelse... Ære være egoistiske kvinner.

Nå må jo mannen gå med på det, ellers hjelper det jo ikke hvor egositisk hun måtte være. Og i slike forhold er det ofte slik at mannen tenner nettopp på denne mangelen på balanse, at hun får lov å være litt egoist. Alternativt måtte han være en veldig svak mann, for det er jo ingen som kan nekte for at det er mangel på balanse i en slik ordning. Men det er altså nettopp dette noen av oss tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
men ønsker heretter å leve som hennes cuckold. Jeg vil at hun skal kunne ta seg elskere som hun føler for – en eller flere, mens jeg forholder meg trofast til henne.

Hvorfor liker du å bli ydmyket? Er det opplevelser i din barndom som gjør at du liker ydmykelser - er det en god følelse?

Det må jo være drømmen til mange gifte kvinner at mannen synes det er helt greit at hun tar flere elskere.

Det eneste du får er ydmykelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ønsker heretter å leve som hennes cuckold. Jeg vil at hun skal kunne ta seg elskere som hun føler for – en eller flere, mens jeg forholder meg trofast til henne.

Hvorfor liker du å bli ydmyket? Er det opplevelser i din barndom som gjør at du liker ydmykelser - er det en god følelse?

Det må jo være drømmen til mange gifte kvinner at mannen synes det er helt greit at hun tar flere elskere.

Det eneste du får er ydmykelse.

Det var ikke meg du spurte, men siden wimpy ikke ser ut til å være særlig aktiv her på KG og det er et og et halvt år siden han postet innlegget tviler jeg på at du får noe svar derfra. Så da kan jeg jo svare for egen del, siden jeg har den samme fetisjen eller hva man skal kalle det.

Det er ikke så godt å si hvorfor jeg liker å bli ydmyket, jeg kan ikke peke på noe spesiell hendelse i barndommen, har bare alltid følt det spennende å leke med slike forbudte følelser. Det kan faktisk være en god følelse, men det henger jo i tilfelle sammen med at man er kåt. Når du er opphisset kan du nyte mye av det som ellers er ubehagelig og leit. Det blir som sterkt krydder til en god rett: Hvis du prøver å spise det rent er krydderet umulig å nyte, men sammen med en passende rett gjør det smaksopplevelsen bedre og sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Det var ikke meg du spurte, men siden wimpy ikke ser ut til å være særlig aktiv her på KG og det er et og et halvt år siden han postet innlegget tviler jeg på at du får noe svar derfra. Så da kan jeg jo svare for egen del, siden jeg har den samme fetisjen eller hva man skal kalle det.

Det er ikke så godt å si hvorfor jeg liker å bli ydmyket, jeg kan ikke peke på noe spesiell hendelse i barndommen, har bare alltid følt det spennende å leke med slike forbudte følelser. Det kan faktisk være en god følelse, men det henger jo i tilfelle sammen med at man er kåt. Når du er opphisset kan du nyte mye av det som ellers er ubehagelig og leit. Det blir som sterkt krydder til en god rett: Hvis du prøver å spise det rent er krydderet umulig å nyte, men sammen med en passende rett gjør det smaksopplevelsen bedre og sterkere.

En liten avsporing først, du formulerer deg vanvittig bra. Jeg liker å lese det du skriver :)

Jeg lever i et åpent forhold, dvs vi kan ikke gjøre akkurat hva vi vil, men vi følger et sett med regler.

Sammen leker vi derimot leker hvor hun bruker det at hun har hatt sex med andre menn aktivt i vår lek. Hun er dominerende seksuellt, og jeg kan bli "straffet" av henne fordi jeg liker å se henne med en annen mann. Ydmykelse og at jeg må utføre visse handlinger på hennes kommando er voldsomt pirrende, og vi liker det begge 2.

Men jeg har full tillatelse til å leke med andre kvinner og menn for den saks skyld, så det er jo en viss balanse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Hva skjer etter "reglene" dersom kvinnen forelsker seg i en av sine elskere?

Tja, Polyamori hadde jo vært en mulighet :) men da måtte han ha vært bi :)

Hvis min kvinne forelsker seg i noen andre så får jeg det vondt i lang, lang tid uavhengig av hvilken livstil vi lever. Vi mener dette styrker vårt felleskap og at det følgelig er prevantivt for å oppleve at sexlivet blir kjedelig og A4, noe som ofte fører til utroskap og at man lett lar seg bli tiltrukket av andre. Serie monogami er en tillært greie, og ikke nødvendigvis noe som er en mal for at et forhold skal fungere eller ei.

Så lenge vi har et fint forhold med barn, tillitt, åpenhet, erotikk, respekt så ser jeg ikke helt hvordan hun skulle forelske seg i en annen.

Vi mennesker er vel mere kapable til å forelske oss i noen andre når forholdet skranter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow.. jeg hadde aldri hatt noe imot å ha en slik som mann ihvertfall! haha, fått lov til å ha seg med andre menn, uten konsekvenser? Fy fader.. Hvor får man tak i sånna mannfolk a? Vis meg sjappa sier jeg bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing først, du formulerer deg vanvittig bra. Jeg liker å lese det du skriver :)

Tusen takk, sånt er selvsagt moro å høre. :)

wow.. jeg hadde aldri hatt noe imot å ha en slik som mann ihvertfall! haha, fått lov til å ha seg med andre menn, uten konsekvenser? Fy fader.. Hvor får man tak i sånna mannfolk a? Vis meg sjappa sier jeg bare!!

Hehe, der satte du meg på en idé. Vi skulle hatt en bar eller café der vi kunne møte likesinnede! Et sted i Oslo... Vet jo ikke hvor mange vi er da, men hadde vi vært mange nok kunne det sikker blitt liv et sånt sted. Kunne jo eventuelt fungert både som sted der du kan treffe single menn som er villig til å leve som cuckold med den rette kvinnen... og et sted der du senere kan treffe elskere, enten du går dit alene eller sammen med din cuckold-kjæreste.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Selv om cuckolder har en felles interesse i at deres kvinner har fri tilgang til andre menn, kan det være store forskjeller på hvordan dette virker i praksis. Noen kan være svært maskuline og være godt utstyrt, mens andre kan være utvending maskuline men innvendig en wimp gjerne med lite utstyr.

Selv ble jeg kjent med begrepet for mange år siden da jeg var ung. Jeg hjalp et ektepar i huset og hagen og jeg ble etterhvert innviet i at de levde et liv der han var cuckold. Fruen var veldig flott og en del år yngre enn ektemannen. Jeg var overbevist på at hun hadde valgt ham pga. pengene hans. Hun var i slutten av 40-årene mens han var noen og seksti. Han fikk ikke ha sex med henne, men fikk snuse i trusene hennes etter at hun hadde vært ute med andre menn. Jeg var meget fascinert over deres forhold, og mange år senere ønsket jeg selv å finne en slik kvinne. Det viste seg å være svært vanskelig. Når kvinner fikk høre at jeg ville se på henne ha sex med andre menn fremfor å ha sex med henne selv, følte de fleste at det var noe galt med en mann som tenkte slike tanker.

For meg ble løsningen å inkludere en husvenn til trekant etter at forholdet hadde vart noen år. Hun og jeg valgte disse mennene sammen og dette var menn som var dyktige på det seksuelle plan. Første gang hun hadde samleie med en annen mann, var jeg tilstede og holdt henne i hånden. Dette fungerte godt og hun følte seg trygg når jeg var tilstede. Hun merket seg hvordan jeg nøt å se henne slik og hun ble tryggere på forholdet vårt av den grunn. I dag er vi på vår 4. husvenn og det er en relativt ung mann som hun faktisk er litt forelsket i. Jeg har fortsatt samleie med henne, men sjeldnere og sjeldnere. Samtidig har hun oftere og oftere samleie med husvennen, som oftest uten at jeg er tilstede. Jeg er i ferd med å miste henne seksuelt, men samtidig er det også det jeg innerst inne ønsker. Jeg vil leve sammen med henne, men ønsker at hun kun skal ha sex med andre. At hun risikerer å bli ordentlig forelsket i en annen mann og kanskje reiser på weekendtur til Roma med ham og elsker hele helgen, er også noe jeg håper vil skje. Vi har vært på turer med husvennen der hun og husvennen bort på samme rom, mens jeg bor i rommet ved siden av og kan høre de holde på. Jeg forstår at andre synes dette høres sprøtt ut, men for meg er det en fantastisk tilværelse. Heldigvis liker også min kone at vi har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv ble jeg kjent med begrepet for mange år siden da jeg var ung. Jeg hjalp et ektepar i huset og hagen og jeg ble etterhvert innviet i at de levde et liv der han var cuckold. Fruen var veldig flott og en del år yngre enn ektemannen. Jeg var overbevist på at hun hadde valgt ham pga. pengene hans. Hun var i slutten av 40-årene mens han var noen og seksti. Han fikk ikke ha sex med henne, men fikk snuse i trusene hennes etter at hun hadde vært ute med andre menn. Jeg var meget fascinert over deres forhold, og mange år senere ønsket jeg selv å finne en slik kvinne. Det viste seg å være svært vanskelig. Når kvinner fikk høre at jeg ville se på henne ha sex med andre menn fremfor å ha sex med henne selv, følte de fleste at det var noe galt med en mann som tenkte slike tanker.

Problemet er kanskje at jenter du treffer i real life aldri ville gjettet at du var villig til dette, slik at de du tiltrekker deg i stor grad er jenter som ønsker en dominant mann. Fordi det er slik du blir oppfattet. Det er nok en god del jenter som kan tenne på tanken, men det er altså ingenting i din personlige fremtoning som gjør at du appellerer spesielt til disse.

På nett kan du være åpen om dette, men der vil du til gjengjeld lett bli avfeid som en patetisk, svak mann, og det er vel ikke så mange kvinner som egentlig ønsker seg en svak mann. Skal dette fungere tror jeg mannen i utgangspunktet bør være sterk og attraktiv, det er ingen som drømmer om en partner som er less of a man.

Når man først er i et forhold tror jeg det er mange jenter som kan tenne på dette, men likevel langt fra alle, og det er liksom litt dumt å komme ordentlig igang med et forhold bare for å oppdage at hun tilhører den gruppen kvinner som overhodet ikke kunne tenke seg en slik livsstil.

Så her er det et lite dilemma:

Får hun vite det med en gang er det en fare for at hun vil se seg blind på dette og plassere deg i kategorien "menn som ikke kan matche meg". Da blir det aldri noe forhold. Alternativt kan du vente en tid, la forholdet utvikle seg, men da kan du risikere at du ender opp med en jente som ikke har sansen for dette og som aldri ville trives med den friheten du kan tilby.

Men det er vel ingen som har sagt at livet skal være lett. :gjeiper:

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke at problem at vi kvinner blir mentalt avhengige av den mannen vi har regelmessig sex med? Mitt inntrykk er at sex fort ikke bare handler om nytelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spielführer
Men er det ikke at problem at vi kvinner blir mentalt avhengige av den mannen vi har regelmessig sex med? Mitt inntrykk er at sex fort ikke bare handler om nytelse...

Mentalt avhengig? Hva mener du, at kvinner blir så følelsesmessig tilknyttet mannen sin at det blir vanskelig å være intim med andre menn som hun ikke har slike bånd til?

Jeg er mann og har så vidt jeg vet ikke anlegg for cuckolding, så for meg er det vanskeligste å forstå at noen villig vil la seg "fornedre" på dette viset. Eller at andre er villig til å leve med en partner som ønsker å behandles på en måte jeg oppfatter som respektløst. Tilsvarende forstår jeg ikke de tallrike kvinnene som ønsker seg en dominant mann. Det må være likeverdig, ellers kan det være det samme. Men det er meg, og man må jo bare respektere at andre er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke at problem at vi kvinner blir mentalt avhengige av den mannen vi har regelmessig sex med? Mitt inntrykk er at sex fort ikke bare handler om nytelse...

Ikke så dumt spørsmål. Jeg er klar over at kvinner ofte knytter seg til en mann hun har et seksuelt forhold til, og det vil jo bety at jeg har enda større grunn til å føle sjalusi. Men siden sjalusien er noe av det som tenner meg, så merkelig det kan høres, kan jeg leve med det - så lenge det ikke truer forholdet.

Mentalt avhengig? Hva mener du, at kvinner blir så følelsesmessig tilknyttet mannen sin at det blir vanskelig å være intim med andre menn som hun ikke har slike bånd til?

Jeg er mann og har så vidt jeg vet ikke anlegg for cuckolding, så for meg er det vanskeligste å forstå at noen villig vil la seg "fornedre" på dette viset. Eller at andre er villig til å leve med en partner som ønsker å behandles på en måte jeg oppfatter som respektløst. Tilsvarende forstår jeg ikke de tallrike kvinnene som ønsker seg en dominant mann. Det må være likeverdig, ellers kan det være det samme. Men det er meg, og man må jo bare respektere at andre er annerledes.

Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, men paradoksalt nok kan hun idet hun aksepterer mitt ønske om et slikt skjevt forhold nettopp tilkjennegi respekt for meg og min rett til å velge mitt liv. Ved å respektere at partneren er et voksent menneske som faktisk kan velge en livsstil litt utenfor alfarvei, selv når dette har omkostninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...