Gå til innhold

Cuckold menn og Cuckold kvinner, vi er helt vanlige!


wimpy

Anbefalte innlegg

Mmh.. Må være deilig for kvinnen din å ha såpass med makt. Kvinnefrigjøring !

Dette har lite med kvinnefrigjøring å gjøre, selv om tanken er deilig - og det kan den jo være:-)

Grunnen er at mannen alltid har makten i slike forhold. Jeg er selv cuckold og min dame har lov til å være med andre menn. Grunnen til at jeg sier at "mannen har makten", er at mannen selv tenner på dette og ofte, om ikke alltid, oppmuntrer til denne aktiviteten. Jeg skulle gjerne sakt at min kvinne hadde all makt - men dette ville ikke vært sant.

I de tilfeller hvor kvinnen er med andre menn, og hennes ektemann/samboer ikke liker dette, lever ikke i et moderne cuckoldforhold.

Men igjen, jeg forsår hva du mener:-) Og det er sikkert mange kvinner som ville hatt en mann som hadde likt at hun hadde en eller flere elskere, uavhengig om han var den dominate i forholde eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Og det er sikkert mange kvinner som ville hatt en mann som hadde likt at hun hadde en eller flere elskere, uavhengig om han var den dominante i forholde eller ikke.

Det er det sikkert mange kvinner som ville ha likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bolla_*

Åhh skulle gjerne hatt en sånn mann! kunne ikke tenkt meg å dele han, men hvis jeg kunne hatt meg med andre mens han hadde sett på tenner meg så innmari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

hmm, visste ikke det var en egen betegnelse for dette!

Men hva kalles det hvis det er det motsatte? Altså at damen tenner på at mannen har sex med andre damer? Jeg har alltid fantasert om at kjæresten min tar andre jenter, gjerne hardt og litt ydmykende for den andre jentas del. Og at jeg ser på mens han bruker henne, og spruter over hele jenten.

Dette er en fantasi som jeg har lyst å prøve ut, må bare finne en riktig måte å legge det frem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, visste ikke det var en egen betegnelse for dette!

Men hva kalles det hvis det er det motsatte? Altså at damen tenner på at mannen har sex med andre damer? Jeg har alltid fantasert om at kjæresten min tar andre jenter, gjerne hardt og litt ydmykende for den andre jentas del. Og at jeg ser på mens han bruker henne, og spruter over hele jenten.

Dette er en fantasi som jeg har lyst å prøve ut, må bare finne en riktig måte å legge det frem på.

Cuckold er egentlig bare det engelske ordet for hanrei, altså en bedratt mann. Noen menn tenner på dette, og man snakker da ofte om en cuckold-fetisj, man har gjort cuckold-rollen til en fetisj.

Nå finnes det faktisk ikke noe tilsvarende ord for en bedratt kvinne. Feminister har ment å se kvinneundertrykkelse i dette, og kanskje de har rett. I hvert fall har man nok tradisjonelt oppfattet det å bli bedratt som mer ydmykende for en mann.

Men nå er det kanskje heller ikke ydmykelse du søker, forstår jeg deg rett. Lykke til med fetisjen din i hvert fall! Kjenner jo ikke kjæresten din, men menn flest er ganske åpne for å eksperimentere så sjansene er gode for at han vil reagere positivt. Uansett: den som intet våger, intet vinner.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Strangelove

Jeg har i også i mange år hatt denne fantasien og har de siste årene sagt til kona at hun burde hatt en elsker. Vi har sjelden sex kanskje 1-2 ganger i året.Hun er ikke spesielt interssert i meg og ber meg alltid om å gjøre meg fort ferdig.

Jeg tenner veldig på tanken om at hun finner tilfredstillelse hos mer "Mandige" menn som er "bedre" enn meg.

Jeg har lagt merke til det siste året at hun foretar intim barbering/trimming av kjønnshår hver gang hun resier på forretningsreise som varer noen dager. Hun har ikke sagt noe om det men jeg håper grunnen er at hun treffer andre menn og vil se sexy ut. Kan det være noen annen grunn ??

Jeg elsker tanken på at hun har seg med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Hun har ikke sagt noe om det men jeg håper grunnen er at hun treffer andre menn og vil se sexy ut. Kan det være noen annen grunn ??

Du får spørre henne rett ut da, kansje dere kan få felles glede ut av dette. Men et kjapt spm; Hva tenner du på? Ønsker du sex med andre kvinner eller duger det at hun har seg med andre?

Jeg sliter med å forstå den biten, men dømmer overhodet ingen her. Jeg kunne aldri ha levd som Cuckold, men jeg tenner på se sambo med andre menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strangelove
Du får spørre henne rett ut da, kansje dere kan få felles glede ut av dette. Men et kjapt spm; Hva tenner du på? Ønsker du sex med andre kvinner eller duger det at hun har seg med andre?

Jeg sliter med å forstå den biten, men dømmer overhodet ingen her. Jeg kunne aldri ha levd som Cuckold, men jeg tenner på se sambo med andre menn :)

Hvis jeg er i cuckold humør ønsker jeg å bli nektet sex med andre og henne og at hun har sex med andre menn emten jeg får lov til å se på eller ikke. Hun kan gjerne komme hjem med en våt flekk i trusen og jeg kunne godt tenkt meg å smake på musa hennes etter at hun har hatt en "MANN" inni seg.

Jeg er jo ikke alltid i dette humøret og da kan jeg gjerne tenke meg andre kvinner, jeg er jo tross alt mann og ser jo kandidater overalt. Men fantasien om å bli ydmyket står sterkt. Det hender også at jeg fantaserer om nesten det motsatte at jeg har en søt ung liten slavinne som nyter å være min eiendom osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola_Nordmann_28

Hei alle sammen!

Oppdager til min store glede at også en kvinne har startet en tråd der det viser seg at hun har fantasier lik de menn som kalles cuckold, og flere kvinner hang se på! :)

Hvorvidt vi er fornøyde med begrepet cuckold, og ønsker å kalle oss det, tar jeg ikke stilling til akkurat nå.

Men jeg ble så oppløftet av å se dette innlegget, og fikk ekstra giv til å uttrykke til alle hvor fordømt normale vi med slike fantasier er! Jeg, for min del, ser på meg selv som både vellykket og attraktiv (28 år, 1 barn, vakker kone, god jobb, mange venner, ingen utad synlige submissive eller passive karaktertrekk osv)

Fikk rett og slett lyst til å invitere/foreslå et slags samlingspunkt, der vi glade mennesker kan møtes. F.eks at vi kupper nakenprat sin chat (synes den arenaen virker god) til et fast tidspunkt i uka, hvor vi kan snakke med hverandre og forsåvidt folk som ikke har slike fantasier om våre tanker og evt opplevelser. Her finnes jo også muligheter for å lage egne tråder. Er det flere som synes noe liknende kunne vært fint å hatt?

Refererer til alle "cuckold-trådene" i forumet her på kvinneguiden, og tråden "Normal fantasi".

Ha en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært interssert i "cuckolding" lenge men det har desverrre bare blitt med fantasien. Jeg prøver å oppmuntre kona til å ta en elsker. nokomdet.

Jeg tror absolutt det er behov for et Norsk Cuckold Forum både for å utveksle erfaringer og synspunkter men det vil jo også kunne fungere som et sted der man kan trefe andre gjøre alvor ut av fantasien. Det er mange slike amerikanske cuckold forumer der ute som er veldig fokusert på hvite koner (hotwifes) som elsker med svarte menn. Vi trenger en Norsk variant. Det er mange der ute som fantaserer om dette og jeg tror et norsk cucold forum burde kunne bli en suksess. Har tenkt tanken på å starte et slik forum selv men vet ikke om jeg har tid. Men jeg vil mer enn gjerne bidre som aktiv medlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mer realisme i dette enn min litt dristige drøm om et eget utested der cuckold-interesserte samler seg. :gjeiper:

Jeg blir også gjerne med på dette. Men håper at vi fortsatt vil være aktive rundt omkring på diverse nettsamfunn, slik som her på KG. For det er vel først og fremst de som kjenner til fenomenet og aktivt søker som vil finne frem til et sånt nettforum. Skal vi oppnå mer av den effekten TS lot seg inspirere av er det en stor fordel at vi ikke gjemmer oss bort. Det er nok mange som har slike fantasier uten å vite at det finnes en bestemt betegnelse på det. Men enig i at det ville vært fint å hatt et eget sted der man kunne sosialisere og kanskje til og med treffe potensielle partnere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest AnonymBruker

Flott å høre at det er flere som har det slik. Jeg har det på samme måten, og

får også fittenekt i perioder. Regner med at du er dårlig utstyrt og hurtigspruter slik vi cuckolds ofte er.

Er det vanlig hos Cuckolds - har de ikke store peniser?

Hva hjelper det om konen har sex med en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Hvis jeg er i cuckold humør ønsker jeg å bli nektet sex med andre og henne og at hun har sex med andre menn emten jeg får lov til å se på eller ikke. Hun kan gjerne komme hjem med en våt flekk i trusen og jeg kunne godt tenkt meg å smake på musa hennes etter at hun har hatt en "MANN" inni seg.

Jeg er jo ikke alltid i dette humøret og da kan jeg gjerne tenke meg andre kvinner, jeg er jo tross alt mann og ser jo kandidater overalt. Men fantasien om å bli ydmyket står sterkt. Det hender også at jeg fantaserer om nesten det motsatte at jeg har en søt ung liten slavinne som nyter å være min eiendom osv....

Så du synes det er sunt og greit at du ligger rundt med andre kvinner, mens din kone ligger rundt med andre menn?

Får dere tid til å jobbe og ha fritidsinteresser opp i all sex'en? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det mest patetiske ville være en underdaning mann, som i tillegg er Cuckold.

Skal han være Cuckold får han i det minste være mann nok til å være dominant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva kalles det som er midt i mellom da? Jeg tillater at min kone ligger med andre, og jeg synes det er dritspennende å høre detaljene etterpå, men jeg synes ikke noe om det undekastende og ydmykende elementet i dette.

Jeg digger rett og slett at min deilige kone koser seg så mye som hun kan. Jeg har ikke lov å ligge med andre, men det trenger jeg ikke. Jeg har full tilgang til konen min som vanlig er, og ikke er jeg dårlig utstyrt eller hurtigspruter.l

Jeg kaller meg ikke cuckold, for det er jeg ikke, men jeg lurer på om min situasjon har noe navn da..?

Min mann sier først det er greit om jeg vil kose meg med en kjekk mann jeg finner tilfeldig på byen ... og at jeg forteller han om akten etterpå ,noe han syns er opphissende å høre på .Så vil han knulle meg etterpå sier han ..Noe jeg faktisk har lyst til å gjøre ,men ikke tar han seriøst på dette forde han utviste voldsom sjalusi og sinne og irritasjon over at jeg kom litt sent hjem fra byen en natt .Men det var pga taxikø ...jeg hadde ikke gjordt noe .Vanskelig å vite hva han vil egentlig - når han viser sjalusi ..Jeg vet hva jeg vil .Vil gjerne oppleve en fremmed mann en natt ...hadde vært krydder i sexlivet : ) Men når han er så sjalu ...er det jo skummelt å teste ut hvordan han reagerer om jeg gjør dette .Vil jo ikke ødelegge forholdet mitt .Bør kanskje bare glemme dette da ? Kan vell ikke stole på at han virkelig mener at jeg får lov å ligge med en annen mann da ...? Han er verken liten eller hurtigspruter han heller .Er veldig fornøyd med han ,kjempegod er han jo i sengen -men alltid spennende å oppleve en fremmed mann : )

Hva foregår i hodet på dere ...blir dere også fra dere av sjalusi ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Åja - kanskje jeg er en " hotwife " , slik han ser på meg .Siden han har litt kinky fantasier om at jeg knuller andre menn ...og at han deler meg med andre menn .Noe jeg har lyst til selv - men ikke tør forde han viser også sjalusi om han tror jeg har " gjordt noe " jeg ikke har gjordt . Mistenker meg for utroskap osv .Aldri hørt navnet " hotwife " fetisj før ...Men tror det er DET JEG ER : ) Han syns jo jeg er veldig sexuell og han strekker ikke alltid helt til .Forde han blir sliten av å ha sex så ofte over flere dager i strekk .Kanskje han syns han dermed kan dele meg med andre menn , mens han hviler ? Siden han selv ikke er en mann med stor sexdrive selv .Vil han la meg kose meg med andre menn , når han selv er sliten og mett på sex .Kan det være grunnen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quicksilver

Åja - kanskje jeg er en " hotwife " , slik han ser på meg .Siden han har litt kinky fantasier om at jeg knuller andre menn ...og at han deler meg med andre menn .Noe jeg har lyst til selv - men ikke tør forde han viser også sjalusi om han tror jeg har " gjordt noe " jeg ikke har gjordt . Mistenker meg for utroskap osv .Aldri hørt navnet " hotwife " fetisj før ...Men tror det er DET JEG ER : ) Han syns jo jeg er veldig sexuell og han strekker ikke alltid helt til .Forde han blir sliten av å ha sex så ofte over flere dager i strekk .Kanskje han syns han dermed kan dele meg med andre menn , mens han hviler ? Siden han selv ikke er en mann med stor sexdrive selv .Vil han la meg kose meg med andre menn , når han selv er sliten og mett på sex .Kan det være grunnen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quicksilver

Jeg er kanskje "cuckold-light" eller har et ønske om at kona skal bli hotwife.

Et vennepar som tidligere var våre naboer utviklet seg til å bli et "swap-vennepar". Dvs. at vi for det meste hadde partnerbytter, men også trekanter og gruppesex. Jeg likte alt - naturlig nok. Deilig å ha en elskerinne. Deilig med trekanter - både med 2 jenter og 2 gutter. Men merkelig nok syntes jeg det var utrolig deilig at kona hadde en elsker også! Jeg gikk som regel opp i 2. etg. når hun ventet besøk. Deilig å se hun dusje og intimbarbere seg og gjøre seg deilig for elskeren sin. Spennende å høre han komme og bli ønsket velkommen av kyss og kos. Når de gikk inn på soverommet vårt, gikk jeg som regel inn på kontoret vårt i 2. etg. Siden det er ganske lydt mellom etg. kunne jeg høre noe av hva som skjedde, og fantasere meg til resten. Hørte godt latter, koselyder, knirking og stønning. Hørte jeg koselydene hans, ble han kanskje sugd. Kona er ganske høylydt, og jeg kjente igjen lydene henne når hun ble slikket, eller om hun ble knullet. At det etterhvert ble blandet med lydene av knirkning og høylydt stønning bekreftet bare hvor godt de hadde det og at det nærmet seg. Jeg ble bestandig knallhard av å høre og vite. Så snart naboen gikk, var jeg på plass på soverommet. Kona hadde et sløvt sexy blikk og smilte lurt. Hun fortalte meg bestandig hvor utrolig deilig det hadde vært, og at hun nå ville ha meg. Noen ganger ville hun at jeg skulle slikke henne, og merkelig nok syntes jeg det var utrolig sexy å vite og kjenne at hun var full av en annens sæd. Jeg elsket å slikke og fingre henne, og smaken av sæd var bare opphissende. Når jeg kjørte mitt knallharde lem inn i henne og kjente hvor våt hun var. Og visste at det skyldtes at hun var blitt opphisset og tilfredstilt av en annen, og at en annens sæd fløt rundt min pikk kom jeg utrolig fort.

Herregud som jeg savner den tiden - men nå er naboene dessverre flyttet til sørlandet, og vennskapet har blitt et vanlig vennskap igjen pga. at jentene ble litt småsjalu på hverandre og at barna begynner å bli så store at det er vanskelig å gjennomføre partnerbytter.

Nå drømmer jeg om at kona skal bli en hotwife som finner seg en elsker, eller evt. sjekker opp en mann i ny og ne. Men dessverre er kona og jeg veldig sjelden på byen, og hun er av den litt forsiktige typen. Dessuten tror hun (av en eller merkelig grunn) at hun ikke har draget som venninnene har. Hun sier at hun har det bra sånn som vi har det nå, men jeg har et inderlig ønske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje allerede vært inne på forumet på Cupido.no og spurt der ? Der vet jeg at det er noen som lever i et slikt forhold, og sikkert kan svare deg på mye av det du lurer på.. Ellers kan du jo komme i kontakt med andre som deler din interesse, på utenlandske forum eller norske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...