Matvraket Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #861 Del Skrevet 24. februar 2010 hva synes dere om inntak av mat i går: Frokost: havregrøt Lunsj: havregrøt Middag: kylling med villris og spinat Kvelds: appelsin og en skive brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 24. februar 2010 #862 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er kanskje litt lite? Vet hvor vanskelig det kan være å få nok mellommåltider da.. Også savner jeg flere grønnsaker.. der er jeg ikke flink selv altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. februar 2010 #863 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg tenkte det samme som Cygnus. Hva med en liten neve nøtter, et eple eller annen frukt, en gulerot, en neve sukkererter eller et eller annet som mellommåltid? Enten mellom frokost og lunsj eller mellom lunsj og middag. Eller pass på at du legger til litt grønt til kveldsmaten... Det spørs jo hvor mye spinat du la til og da... Her sitter jeg og klager på for lite grønt--- og hva har jeg spist i dag... oops, ikke mye grønt iallfall... Nå skal jeg jammen meg gå å skrelle en gulerot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #864 Del Skrevet 24. februar 2010 'ser poenget jenter, men det skal sies at det var MYE spinat.........Hadde kokte grønnsaker dagen før (og idag skal det bli) så holdt meg kun til spinaten i går. Skulle kose meg med jordbær smoothie etter treningen i går, men ble dypt skuffet der gitt......Den var full av mugg!!! Derfor ble det en lettvint brødskive! Jeg må legge til mellommåltidene ellers ja: Mellom frokost og lunsj ble det en bixit turbar Mellom lunsj og middag ble det appelsin. Nå ble det vel litt bedre? Dagens inntakt: frokost: havregrøt med eple Mellommåltid: en bixit turbar Lunsj: yoghurt dobbel 0% med 4 korn og eple Mellommåltid: appelsin Middag: kyllingfilet i ovn med villris og kokte grønnsaker. mulig det blir noen potetbåter også ved siden av... Kvelds...usikkert enda...mulig jordbærsmoothie idag..hehe, ble så skuffa i går. Det var vel bedre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 24. februar 2010 Matvraket er utslitt, sovnet på sofaen to ganger så tusler tidlig til sengs idag...Null trening:( natta..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #866 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) ENDELIG!! Har hatt store problemer med å komme inn på kg ihele dag. Utrolig frustrerende men har jo ikke akkurat vært savnet her da, var heller jegsom savnet kg ser det ut som... Vel, fått gjort masse jobb om ikke noe annet da! Dagens inntak: Frokost: havregrøt med eple mellommåltid: en bixit bar lunsj: dobbel 0% yoghurt med eple og 4 korn MM: appelsin Middag:__ julepølse med poteter, rødkål, brunsaus. (skal begrense sausen altså) Men kan ikke nekte da jeg skal på middagsbesøk uten mulighet for å velge middag. Skal komme meg hjem fra jobb snart......DIGG! SNART er det helg;) Endret 25. februar 2010 av Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. februar 2010 #867 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har heller ikke kommet inn, regner med at det er såpass stille her fordi ting tar så lang tid og at det er mye nedetid.. Kos deg på middag borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #868 Del Skrevet 26. februar 2010 Var flink i går........Vedkommende jeg var på middag hos spurte om jeg ville ha saus og da sa jeg nei. Hehe og da sa hun at da gadd hun rett og slett ikke lage det, for det ville ikke hun ha heller. Så middagen ble: en potet (bra for jeg pleide å spsie to) og julepølse. Litt rødkål, litt tyttebærsyltetøy, litt rødbeter og sennep..mmmmmm Var brødbaking men det gikk rett i d***!! Skal steke i 55 minutter, og det gjorde vi! men det ble jo aldri gjennomstekt. Var helt deigete da vi tok det ut. Satte det inn igjen, og endte opp med 3 timers steking og det ble ALDRI gjennomstekt! Og vi fulgte oppskriften SLAVISK! Utrolig irriterende!!!!!!!! Ble laaange brødbakedag uten brød! Skal tidlig hjem fra jobb idag, og få til litt trening. før middagsselsksap i kveld=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #869 Del Skrevet 26. februar 2010 Ugh! Jeg hater mislykka baking! Er så surt, det! Men så rart? 3 timer er jo veldig lenge, hvor mange grader stod det at dere skulle ha ovnen på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #870 Del Skrevet 26. februar 2010 I utgangspunktet skulle brødene stå nederst på 220 grader i 55 minutter. Dette gjorde de først! Så ble de satt inn en halvtime ekstra. Fortsatt like klissete. Så enda en halvtime. Fortsatt klissete! Til slutt satte vi opp gradene til 300 og lot det stå 20 min, men uten resultat!!! Utrolig kjedlig ja, Og veldig rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #871 Del Skrevet 26. februar 2010 Den ene dagen jeg skulle unne meg en goood lunsj som vi har her på jobben-. Baguette med brieost!!Også hadde dem ikke!!!!! Så endte opp med brødskiver Ble servert rullekake idag, men matvraket stod over!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 26. februar 2010 #872 Del Skrevet 26. februar 2010 Så rart med brødene - og utrolig kjedelig... Dere begynte ikke å skjære i dem for tidlig da? Kan være greit å vente til de avkjøles litt, hvis ikke kan de virke deigete inni. Typisk at den baguetten ikke var der ja Rullekake er en kake som det er lett å si ja til, men som egentlig ikke er så fantastisk. Og er jo ganske så usunn... Så flink du matvraket! Jeg husker den perioden jeg jobbet før jeg begynte på master så var det virkelig et problem med alle kakene som ble tatt med til lunsj hele tiden... Så beundrer deg som står over!!! SNART HEEEEEEEELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 26. februar 2010 #873 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva ble det forresten til med det treningsapparatet du lurte på å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #874 Del Skrevet 26. februar 2010 I grunnen var ikke rullekaka så ille å si nei til..Synes ikke det er så godt! Men makan til noen godtebiter her på huset, de eter jo i ett sett!!!! Den gangen det er min tur tilå ta med seg noe så skal jeg ta med sunt!!!!! haha.. :gjeiper: Jo det treningsmøblementet der ble jo utsatt ettersom jeg ble sengeliggende med influensa i en uke. Og da jeg var oppegående igjen, så var tilbudsperioden slutt. Så da fikk det bare bli sånn..Skjebnen som avgjorde det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #875 Del Skrevet 1. mars 2010 God mandag, god start på uken :=) Atter en uke foran oss, og det går mot lysere tider og snart vår. Selvom det ikke akkurat ser sånn ut utenfor. Mye snø!!!! Helgen har vært litt delt, litt opp og ned humør! Fredagen var vi i middagsselskap. Forholdvis sunn mat. Holdt meg unna brus og snop! ble et kakestykke til dessert, mendet hadde det ikke blitt om jeg serverte meg selv. DEt ble nemlig lagt på tallerken og servert til en og hver! Lørdagen : bytur! Mye klesprøving. Ble sulten og syntes alle trøkka is eg pølser, is og boller og diverse!! Jeg derimot, gikk innom ica og kjøpte SKYR! Good girl! Kveldens mat ble kalkun, men med litt fløtegratinerte poteter. Også ble det tur på ettermiddagen i snøen! I går var det brødbakingsdag, Ingers rugbrød! Middag: laks! Dessert eplestuing med krem og vaniljesaus -på meg ble det ikke krem og saus! Ble mye snakk under middagen at jeg er besatt om dagen!Det er jeg nok også...... De sa at omjeg hadde vært fjortiss hadde jeg vært en utkåret kandiat til spiseforstyrrelse! Saken er nemlig, jeg har disse håndtakene på siden som irriterer meg noe GRENSELØST! Jeg fortalte min mor om disse på lørdagen og hun bare jattet med og bare: nei så ille er det ikke!!!! Så dro jeg de frem og dro den frem og trykket og viste tykkelsen og hun satt å måpte!!!!!!! hun innrømmet at de var tjukke og hadde en rar fasong! Hun derimot, hadde bare en tynn skinnfelle som kan sammenlignes med noe så tynt som en tommeltykkelse. Min derimot--hm....Hun innrømmet at den var tykk ja! Så var vi på middagsbesøk i går og dette fortalte hun og det bl et tema ettersom de ikek trodde på meg..og også de fikk sjokk! Mildt sagt!! Kort fortalt: håndtaka mine er unormalt tjukke!!! Det er sikkert rett og slett FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så det var det håpet, den motivasjonen, den gleden!!! jeg får den sikkert ALDRI bort!!!!!!!! hadde jeg visst hvordan man leggr inn bilde her skulle jeg vist dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 1. mars 2010 #876 Del Skrevet 1. mars 2010 Oida. Huff, noen dager føles jo alt bare mye verre da. Hormonene våre er flinke til å rote med følelsene våre, iallefall får jeg noen sånne dager rett før mensen. Jeg synes du skal la håndtak være håndtak jeg, og fokusere på å spise sunt og trene. Da blir man tilslutt fornøyd også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 1. mars 2010 #877 Del Skrevet 1. mars 2010 Uff, sååååå ille tror jeg ikke det er!!! Uansett hva du sier. Men det er ikke noe moro å gå rundt å ikke føle seg vel i kroppen sin... Men jeg har trua på trening!!! Da trenger man ikke være sååååå streng mot seg selv i sosiale settinger. Prøv å snu fokuset litt! Ellers håper jeg du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. mars 2010 #878 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg tror heller ikke at det er unormalt ille, kanskje du er såpass slank ellers at det derfor ser større ut på deg enn på andre som har litt ekstra all over? Ellers har jeg også troen på trening! Da kan du unne deg litt her og der, og stramme opp kroppen mer enn med bare kostholdskontroll! Ha en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #879 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk jenter, skulle ønske det gikk inn i hodet mitt...Men akkurat nå har jeg mistet litt piffen..Får det lissom ike helt til :_( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 1. mars 2010 #880 Del Skrevet 1. mars 2010 Siden du begynte med det her i oktober, merker du ingen forandring i det hele tatt? Da mener jeg alt fra klesstørrelse til energinivå etc. Tenk på alt det gode den sunne livsstilen din gjør for kroppen din innvendig! Det er viktig å ikke glemme andre helseeffekter ved trening og sunnt kosthold! Cheer up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå