Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Har ikke kastet opp på noen dager, så det er jo fremgang. Klarer å spise litt. Kvalmen er verst fra jeg står opp til ca 14-15-tida, da bruker det å roe seg litt ned. Andre dager varer det hele dagen, så formen er generelt shabby.

I dag har jeg, bank i bordet, ikke vært kvalm ennå, så nyter det til fulle! Skulle bare hatt litt energi så man kanskje hadde orket å gjøre noe. Heldigvis har jeg verdens snilleste mann som ordner opp med alt, og det er godt.

Må karre meg til legen for å hente sykemelding, også på NAV for å levere den. Dagens prosjekt.

Håper du har en god dag, og takk for alle gode hilsninger her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei av sofasliting nå, altså. Formen er fremdeles veldig varierende, men er storfornøyd så lenge jeg får i meg litt mat. Stakkars M er underernært på mammakos, jammen godt han har en flink og snill pappa som ordner opp.

I morgen skal vi ha overraskelsesbursdag for svigermor som blir 60, håper virkelig at appetitten bedrer seg til da, det er tross alt :hjerte: karamellpudding :hjerte: til dessert. Jeg elsker å være gift med en kokk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å være i familie med en kokk, den kokken bor faktisk på din kant av landet ;) Der i huset ser de bare på kjøkkenet og plutselig står de beste rettene på bordet :sikle:

Kjedelig med så varierende form :kose: , jeg vet hvordan det er. I dag blir det nudelsuppe på en ellers folketom restaurant :fnise: Rushet starter kl fem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i nærheten. Kastet opp på morgenen noen dager, og holdt stort sett kvalmen i sjakk med små og hyppige måltider. I går kveld ble det to runder, og en ny så fort jeg stod opp. Sliter med å holde motivasjonen oppe for at dette ender i noe godt akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa da Blåmor :kose: ikke noe godt :riste:

Jeg har det også verre denne gangen, forrige gang var jeg bare kvalm, nå er det både brekking og oppkast. (men ikke på langt nær slik som du)

Det blir bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh, kjære deg, Blåmor! :troest: Håper virkelig dette gir seg snart. Ikke noe gøy, spesielt ikke når du har M! Heldigvis har du en finfin mann, og M en finfin pappa :) Så får du ta deg av rugejobben og bli bedre! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! :klem: til deg! Det er nå i hvert fall godt at de passer på deg, så krysser jeg fingrene for at du slipper å gå sånn her så mye lenger. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...