Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!

Diddles

Anbefalte innlegg

BTW så var PT frempå med fettklypa si idag

:sjenert:

Og....

:rope: jeg har nådd målet mitt ang. fettprosent:

:duskedame: 21% :duskedame:

Jeg er G-R-I-S-E-S-T-O-L-T :nigo:

Siterer PT: "dette er veldig veldig VELDIG bra!!!! Da er det bare å kjøre på, vi gir oss ikke med dette" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på! :kose:

Så koslig :klemmer: Ikke lenge til vi kan dra deg med inn i treningsbøkene heller nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Jeg legger meg langflat og er kjempestolt av deg!!!!!!!

FLINKA! :strix:

:rødme:

Takk søte deg :klemmer: Jeg er så glaaaaad :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre min hatt så støl jeg er i ryggen :dåne: Stadig finner PT nye muskler å torturere, muskler på steder jeg ikke visste jeg hadde muskler engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er påsken - med all fråtsingen den har ført med seg - snart over, jeg holdt på å si heldigvis :ler: Bort med påskemarsipanen, nå er det tid for å legge seg i selen igjen :hoppe:

Jeg skal tørke støv av sykkelen min imorgen, den har fått sove heeeele vinteren, men nå skal jeg begynne å sykle til jobb igjen :jepp: Det er ikke så langt, så det er fullstendig overkommelig - det er bare latskapen som stopper meg...og det faktum at jeg sliter med å stå opp i tide :fnise: Foreløpig har jeg sagt jeg skal sykle de 2 dagene jeg har kontortid, for da er det mer fleksi mtp når arbeidstiden starter - og så etterhvert øke til jeg sykler så og si hver dag :)

Siden jeg har nådd målet om fettprosenten har jeg bestemt meg for at jeg i løpet av våren 2010 skal:

• Ta av de siste 5 kg i løpet av april-mai :vekt:
  • Senke fettprosenten ned til 20 %
  • Sykle til jobb min. 3 dager i uka
  • Klare å løpe opp til toppen av fjellet bak her vi bor

Viktig å ha noe å jobbe mot :ler:

Den uka jeg noterte ned alt jeg spiste så gikk jeg ned 1,2 kg, så jeg vet det er mulig, men jeg må være så innmari streng med meg selv - og det er jeg enda litt dårlig på :sjenert: Men - vi kan ikke gi opp så lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 14

Mandag:

Spin intervall - 45 min - utgikk fordi påsken tok PT :ler:

Tirsdag:

Sykle til og fra jobb - 8 km

Spin 2 - blå time (60 min)

Gjennomsnittspuls: 83 % (171)

Makspuls: 94 % (193)

Kcal: 698

Jeg er fornøyd :nigo: ...men da får vi kjeft av Suunto-beltet :sjenert: "For mycket" står det i rapporten :roll:

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag:

Treningsfri

Fredag:

Spin 2

Maxpuls: 194 (94 %)

Kcal: 663

"Ny" time, rettere sagt ny musikk :tommelopp: Melkesyra pumpet vilt i lårene mine idag og magen ropte etter mat, så jeg følte jeg ikke gjorde det så bra..men når jeg får rapporten så står det jeg har trent for hardt - så da må jeg vel si meg fornøyd likevel :ler: Skal bli godt med helg nå :nigo:

Lørdag:

Krønsj

Søndag:

Treningsfri

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi trener skikkelig om hverandre :fnise: Jeg har planer om

Spin2 tirsdag,

fight torsdag (nytt tema - de hadde smakebit av dette på påskemixen - veldig gøy!!)

krønsj lørdag

Snakkes på lørdag da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig - vi får det jo aldri til å klaffe :ler: Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp på spinning på tirsdag, men fight syns jeg høres skummelt ut :fnise: Neida, jeg har gått på sånn før - men jeg bokser som en minimygg, det ser helt latterlig ut :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt ut at jeg skal i klubb på torsdag :dåne:

Så da blir det krnønsj onsdag, spin2 fredag og step/styrke søndag heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Trening uke 15

Mandag:

Treningsfri

Tirsdag:

Spin 2 - 60 min

Gjennomsnittspuls: 80 % (163)

Maxpuls: 90 % (186)

Kcal: 644

Det er blæææææh å gå på spinning med menssmerter :grine: Musikken var dritt og kroppen funka ikke, jeg lengta etter sofaen etter 5 minutt :ler: Tenker det blir bedre på torsdag, da er det intervall og jeg er lenger uti uka :jepp:

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag:

Spin intervall - 60 min

Maxpuls: 95 % (194)

Kcal: 642

Jeg sier bare :hjerte: DET var en god time :strix:

Fredag:

Spin 2 - 60 min

Gjennomsnittspuls: 77 % (158)

Maxpuls: 89% (182)

Kcal: 616

Kroppen min vil ikke noe idag, så det ble en spinningtime med skallebank og dertil puls liksom :sjenert: Orker bare ikke trø til når det knaser i hodet :sukk: Dette er 2. dagen denne uka kroppen min ikke vil noe :slåss: Skjønner ingenting jeg!

Men jeg gjennomførte timen - selv om jeg vurderte fra minutt til minutt om jeg skulle gå :fnise: Og på tross av lavere puls så ble det ikke så verst med kalorier likevel :tommelopp: Nåh er det helg :hjerte:

Lørdag:

Treningsfri

Søndag:

Treningsfri

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli tynn - NÅ!!!!

Utålmodigheten min og gleden min over god (og ikke alltid like sunn) mat er ikke en god kombinasjon :fnise: Jeg er redd jeg aldri kommer til å nå målet om 60 kilo så sulten som jeg alltid er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg fått skryt av kiropraktoren :nigo: Skulderen min er blitt helt stabil, og det var bare en liten muskelknute som kunne trykkes vekk - ingen nåler idag :hoppe: I tillegg skulle det bar esmå korreksjoner til på nakke og bekken, jeg er as good as new :nigo: Ref. kiropraktoren: "du kan være stolt av deg selv, du har gjort en veldig veldig god jobb her" :strix:

Han satte neste time 2 mnd frem i tid, og da bare for vedlikehold :fnise:

Hæppi hæppi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, det er en lettelse å vite at skulderen er bra igjen :hoppe: Den har vært en sann plage i 4 år :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åhh, det er en lettelse å vite at skulderen er bra igjen :hoppe: Den har vært en sann plage i 4 år :dåne:

Og fortsetter du å være så flink som du er nå, så forblir den vel bra også regner jeg med?

Goood fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...