Diddles Skrevet 1. april 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 1. april 2010 BTW så var PT frempå med fettklypa si idag Og.... jeg har nådd målet mitt ang. fettprosent: 21% Jeg er G-R-I-S-E-S-T-O-L-T Siterer PT: "dette er veldig veldig VELDIG bra!!!! Da er det bare å kjøre på, vi gir oss ikke med dette" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. april 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 1. april 2010 ...og det er ingen aprilspøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2010 #283 Del Skrevet 1. april 2010 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. april 2010 #284 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg legger meg langflat og er kjempestolt av deg!!!!!!! FLINKA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. april 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 1. april 2010 Innom og hilser på! Så koslig Ikke lenge til vi kan dra deg med inn i treningsbøkene heller nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. april 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg legger meg langflat og er kjempestolt av deg!!!!!!! FLINKA! :rødme: Takk søte deg Jeg er så glaaaaad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. april 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 2. april 2010 Herre min hatt så støl jeg er i ryggen :dåne: Stadig finner PT nye muskler å torturere, muskler på steder jeg ikke visste jeg hadde muskler engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 3. april 2010 #288 Del Skrevet 3. april 2010 Flinking!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 4. april 2010 Da er påsken - med all fråtsingen den har ført med seg - snart over, jeg holdt på å si heldigvis Bort med påskemarsipanen, nå er det tid for å legge seg i selen igjen Jeg skal tørke støv av sykkelen min imorgen, den har fått sove heeeele vinteren, men nå skal jeg begynne å sykle til jobb igjen Det er ikke så langt, så det er fullstendig overkommelig - det er bare latskapen som stopper meg...og det faktum at jeg sliter med å stå opp i tide Foreløpig har jeg sagt jeg skal sykle de 2 dagene jeg har kontortid, for da er det mer fleksi mtp når arbeidstiden starter - og så etterhvert øke til jeg sykler så og si hver dag Siden jeg har nådd målet om fettprosenten har jeg bestemt meg for at jeg i løpet av våren 2010 skal: Ta av de siste 5 kg i løpet av april-mai Senke fettprosenten ned til 20 % Sykle til jobb min. 3 dager i ukaKlare å løpe opp til toppen av fjellet bak her vi bor Viktig å ha noe å jobbe mot Den uka jeg noterte ned alt jeg spiste så gikk jeg ned 1,2 kg, så jeg vet det er mulig, men jeg må være så innmari streng med meg selv - og det er jeg enda litt dårlig på Men - vi kan ikke gi opp så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Trening uke 14 Mandag: Spin intervall - 45 min - utgikk fordi påsken tok PT Tirsdag: Sykle til og fra jobb - 8 km Spin 2 - blå time (60 min) Gjennomsnittspuls: 83 % (171) Makspuls: 94 % (193) Kcal: 698 Jeg er fornøyd ...men da får vi kjeft av Suunto-beltet "For mycket" står det i rapporten Onsdag: Treningsfri Torsdag: Treningsfri Fredag: Spin 2 Gjennomsnittspuls: 83 % (171) Maxpuls: 194 (94 %) Kcal: 663 "Ny" time, rettere sagt ny musikk Melkesyra pumpet vilt i lårene mine idag og magen ropte etter mat, så jeg følte jeg ikke gjorde det så bra..men når jeg får rapporten så står det jeg har trent for hardt - så da må jeg vel si meg fornøyd likevel Skal bli godt med helg nå Lørdag: Krønsj Søndag: Treningsfri Endret 9. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. april 2010 #291 Del Skrevet 4. april 2010 vi trener skikkelig om hverandre Jeg har planer om Spin2 tirsdag, fight torsdag (nytt tema - de hadde smakebit av dette på påskemixen - veldig gøy!!) krønsj lørdag Snakkes på lørdag da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Er det mulig - vi får det jo aldri til å klaffe Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp på spinning på tirsdag, men fight syns jeg høres skummelt ut Neida, jeg har gått på sånn før - men jeg bokser som en minimygg, det ser helt latterlig ut Endret 4. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. april 2010 #293 Del Skrevet 5. april 2010 Hadde glemt ut at jeg skal i klubb på torsdag :dåne: Så da blir det krnønsj onsdag, spin2 fredag og step/styrke søndag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. april 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 5. april 2010 godt det ikke bare er jeg som roter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Trening uke 15 Mandag: Treningsfri Tirsdag: Spin 2 - 60 min Gjennomsnittspuls: 80 % (163) Maxpuls: 90 % (186) Kcal: 644 Det er blæææææh å gå på spinning med menssmerter Musikken var dritt og kroppen funka ikke, jeg lengta etter sofaen etter 5 minutt Tenker det blir bedre på torsdag, da er det intervall og jeg er lenger uti uka Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spin intervall - 60 min Gjennomsnittspuls: 83 % (171) Maxpuls: 95 % (194) Kcal: 642 Jeg sier bare DET var en god time Fredag: Spin 2 - 60 min Gjennomsnittspuls: 77 % (158) Maxpuls: 89% (182) Kcal: 616 Kroppen min vil ikke noe idag, så det ble en spinningtime med skallebank og dertil puls liksom Orker bare ikke trø til når det knaser i hodet Dette er 2. dagen denne uka kroppen min ikke vil noe :slåss: Skjønner ingenting jeg! Men jeg gjennomførte timen - selv om jeg vurderte fra minutt til minutt om jeg skulle gå Og på tross av lavere puls så ble det ikke så verst med kalorier likevel Nåh er det helg Lørdag: Treningsfri Søndag: Treningsfri Endret 16. april 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. april 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg vil bli tynn - NÅ!!!! Utålmodigheten min og gleden min over god (og ikke alltid like sunn) mat er ikke en god kombinasjon Jeg er redd jeg aldri kommer til å nå målet om 60 kilo så sulten som jeg alltid er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. april 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 15. april 2010 Idag har jeg fått skryt av kiropraktoren Skulderen min er blitt helt stabil, og det var bare en liten muskelknute som kunne trykkes vekk - ingen nåler idag I tillegg skulle det bar esmå korreksjoner til på nakke og bekken, jeg er as good as new Ref. kiropraktoren: "du kan være stolt av deg selv, du har gjort en veldig veldig god jobb her" Han satte neste time 2 mnd frem i tid, og da bare for vedlikehold Hæppi hæppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. april 2010 #298 Del Skrevet 15. april 2010 Så flink du har vært! Det må jo være ekstra deilig å ikke slite så mye med den i hverdagen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. april 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 15. april 2010 Åhh, det er en lettelse å vite at skulderen er bra igjen Den har vært en sann plage i 4 år :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. april 2010 #300 Del Skrevet 16. april 2010 Åhh, det er en lettelse å vite at skulderen er bra igjen Den har vært en sann plage i 4 år :dåne: Og fortsetter du å være så flink som du er nå, så forblir den vel bra også regner jeg med? Goood fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå