Zia Skrevet 28. november 2009 #141 Del Skrevet 28. november 2009 Innom og ønsker god helg - håper du koser deg MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. november 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 30. november 2009 Tusen takk for mange innlegg Drakk på lørdagen, men prøvde å begrense inntaket. Gikk nok fint Fortsatt ingen TR og heller ingen tegn på det heller.. Har misforstått EL testene tidligere ja, men denne gangen var den garantert positiv. Kan jo være jeg ikke har EL, selv om den viste det. Tenker bare at det ikke er altfor vanlig å vanlig å ha EL når man har såpass lang syklus. Denne gangen får jeg isåfall en syklus på over 60 dager!!! Har kun hatt to ganger siden jeg testet positivt, fordi jeg har jobbet så mye at vi ikke har fått gjort det.. Får krysse fingrene for at det blir en liten jule-spire :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. november 2009 #143 Del Skrevet 30. november 2009 for julespire! Disse EL-testene er i blant mer egnet til å forvirre enn å opplyse. Men når tanta endelig dukker opp (om hun ikke tar hintet å holder seg unna da ), så får man jo en god indikator på når man egentlig hadde EL - iallfall om man skriver ned alle testdatoer og litt andre symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2009 #144 Del Skrevet 30. november 2009 Krysser fingrene for jule-spira di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2009 #145 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Dette blir spennende. Inget problem med lange sykluser når man har så klar eggløsning. Og husk, det er bare èn liten sædcelle som skal til Krysser alt jeg har for at dere får en fiiiiiiin julegave Endret 30. november 2009 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. november 2009 #146 Del Skrevet 30. november 2009 Tror det kan være fullt mulig med El i lang syklus.....kan jo være du har "hoppet" over en syklus....for så å få EL, og til slutt TR(håpentligvis ikke da) Håper du får en fin julepresang i år da, hadde vært artig det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper virkelig jeg blir gravid denne gangen og at den klamrer seg fast:) Må bare få sagt gratulerer til Pupsi også, hun er endelig gravid!!! Hipp Hurra og for en advendtspresang da!!!!! Kjempekoselig Om TR kommer denne gangen, så vet jeg jo egentlig ikke om når EL er neste PP, fordi forrige syklus var på 36 dager og denne er på i dag 42 dager, så med en såpass uregelmessig syklus er det nesten umulig å finne EL neste periode uten testing. Fikk altfor mange tegn tidlig denne PP som jeg trodde var EL og var helt sikker på, så får legge strategi for neste PP når TR dukker opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 #148 Del Skrevet 1. desember 2009 Åååå, jeg håper det er din tur denne mnd også, Dine Jeg skal krysse alt jeg har, og kaste et lass med babystøv på deg ******BaByStØv******* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. desember 2009 #149 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper virkelig jeg blir gravid denne gangen og at den klamrer seg fast:) Må bare få sagt gratulerer til Pupsi også, hun er endelig gravid!!! Hipp Hurra og for en advendtspresang da!!!!! Kjempekoselig Om TR kommer denne gangen, så vet jeg jo egentlig ikke om når EL er neste PP, fordi forrige syklus var på 36 dager og denne er på i dag 42 dager, så med en såpass uregelmessig syklus er det nesten umulig å finne EL neste periode uten testing. Fikk altfor mange tegn tidlig denne PP som jeg trodde var EL og var helt sikker på, så får legge strategi for neste PP når TR dukker opp.. Morsomt med Pupsi altså - blir så glad av sånt :rødme: Om du hadde mange tegn på EL tidligere i syklusen så skjønner jeg at det er litt vrient ja. Kan jo være at det var nesten-EL, men at kroppen ikke slapp egget likevel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for babystøvet Pupsi - håper du er smittefarlig Vet ikke med den syklusen jeg Zia - føler at kroppen min er i ubalanse for tiden. Veldig sliten av å ha PMS, hatt det en måneds tid nå og stakkars mannen min.... Tok en EL test i ettermiddag og den var negativ. Tok det for moro skyld for å se om den var positiv (kanskje graviditet..), men det var den ikke. Så jeg regner kanskje med at IKM er rundt 10.desember og at jeg kan teste med graviditets-strips da.. Får se om ikke tanta dukker opp før det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. desember 2009 #151 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper det går greit med deg! Noe mere utslag på EL-tester da? Eller annet rart som har dukket opp? Ha uansett en flott helg! Her snør det masse nå, så hjelper godt på førjulsstemmningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei Zia Kjempe koselig med besøk på en fredagskveld Ingen TR som har dukket opp enda hvertfall, så får se. Lovte mannen å teste med graviditetstest i morgen tidlig, for han synes det hele er ganske rart. Nå er jeg på dag 45.. Er helt sikker på at den er negativ i morgen tidlig, men får se om IKM faktisk blir rundt 10.desember og om TR dukker opp da eller ikke... (helst ikke så klart) Ha en kjempe flott helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2009 #153 Del Skrevet 4. desember 2009 Gleder meg til du skal teste, Dine Kjemperart med så lang syklus :klø: Krysser fingrene for at du egentlig har en baby i magen Hadde vært så kult om vi skal ha babyene våre samtidig! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 5. desember 2009 #154 Del Skrevet 5. desember 2009 God helg! Venter på testsvaret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 5. desember 2009 Hei på dere Negativ test i dag tidlig, så ingen baby her foreløpig dessverre.. Får krysse fingrene for at tanta ikke dukker opp i løpet av de neste ukene og at jeg får to blå rundt IKM (hvis EL var forrige uke..) Hadde vært kjempe kult om vi hadde vært gravide samtidig ja Pupsi Vi giftet oss jo med et par måneders mellomrom, så hvorfor ikke få baby med et par måneders mellomrom..? :gjeiper: Håper virkelig det skjer... Neste gang jeg tester nå er 10.desember. Er den negativ da, så får jeg bestille flere strips, for jeg har bare to igjen... God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. desember 2009 #156 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Innom med en helgehilsen Kjedelig med negativ test, men det hørtes jo kanskje ut som det var ventet. Men om du hadde EL forrige uke, så er det jo ikke lenge til du kan teste igjen da, 10 desember er jo bare 5 små dager unna! Jeg melder meg forresten på din og pupsi sine planer om å bli samtidig edit:orddelingsblemme Endret 5. desember 2009 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. desember 2009 #157 Del Skrevet 5. desember 2009 spennende det blir her fremover da Dine! håper alle av oss kan følge pupsi inn i graviditetsforumet snart!!! ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 5. desember 2009 #158 Del Skrevet 5. desember 2009 Innom og ønsker deg lykke til med testing den 10.12. og håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 8. desember 2009 God morgen alle sammen Da er jeg 12 DPO og tok en EL test nettopp. Tester med EL tester, for har kun to graviditetstester (strips) igjen. Må bestille flere skjønner jeg. Testen var negativ. Fikk positiv EL test for første gang torsdag 26.november. Ingen TR enda, men kjenner murringer i magen og det gjorde jeg i går også. Kjenner tålmodigheten virkelig blir testet og nå begynner jeg å bli ganske lei. Nå er jeg på dag 49 i syklusen. Jeg har mensen annenhver måned.. Helt fantastisk - hvis du ikke prøver å få barn... Tar fortsatt Vitex, men det kommer jeg garantert til å slutte med neste PP. Er i første ordentlige prøveperiode, men begynte jo prøvingen 6.oktober og har hatt èn reell sjanse siden da. Har lyst å gå til legen for å sjekke om jeg i det hele tatt får eggløsning.. Tester med graviditetstest 10.desember tror jeg. Er bare så lei av å få negative tester lysende opp mot meg. Nå er jeg klar for en babytass til å innta magen.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 8. desember 2009 #160 Del Skrevet 8. desember 2009 Kjedelig med lange sykluser, da, Dine. Håper du får en positiv test om to dager... Blåser litt babystøv din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå