Gå til innhold

Dines hverdag med to små


Dine

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Uff så kjedelig med evigvarende sykluser. Perfekt når man ikke lager baby som du sier, men det blir jo ikke særlig heldig når man er prøver :riste:

Kan jo være greit å sjekke om du i det hele tatt har EL? Om du ikke har det er det jo liksom ingen vits i å prøve det obligatoriske året. Og om du får bekreftet at du har EL, så kanskje det hjelper deg litt så du kan slappe av mer, og tenke at naturen nok går sin gang etter hvert....

Håper på TB 10. desember uansett - det hadde vært kjempemoro :hoppe:

(Og kommer tanta i stedet så fikser vi TB neste syklus :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evigvarende sykluser er noe :kjefte: !!!

Får se når tanta kommer, om jeg da får bestilt time og sjekket det.. Kan fastlegen sjekke om man har eggløsning eller er det en gynekolog som må gjøre dette?

Lurer på om jeg skulle tatt en graviditetstest nå.. Føler liksom på meg at det er noe der og at mensen ikke skal komme, men er så unødvendig å ta en test nå og få negativ (når jeg kun har to tester igjen..)

Og en eggløsningstest burde vel vist positivt ved graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gynekologen kan se det....ikke sikker om fastlegen....de må nok ha ul for det....hmm tror eg huske å ha hørt det.

de sier ja at EL testene kan vise graviditet, men for min egen del så hadde eg ikke trodd uten om å ha tatt en graviditetstest......eg husker de første 3pp mine sså svei eg a sikkert rundt 10-15tester :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en EL test her, så skulle jeg tatt en og sjekket :sukk: Har tenkt at jeg skulle gjøre det, men når jeg endelig ble gravid, hadde jeg plutselig ikke flere tester igjen :fnise: Har faktisk bestilt noen nye tester :flau:

Jeg syntes du skal slutte på vitex, ja. Vitex klusset det til for meg. Tror jeg da. Fikk ikke mensen før jeg sluttet på dem. Så det ble med den ene mnd.

Masse lykke til, og jeg kaster masse babystøv på maten din i dag :lur::strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok siste Vitex i dag tidlig. Nå er det nok! :kjefte:

Forhåpentligvis får jeg mensen snart og kan begynne på PP3 som forhåpentligvis blir mye kortere....

Kast alt babystøv du har Pupsi - det trenger jeg ;)

Har bestemt meg for å teste med graviditetstest fredag morgen hvis jeg ikke har fått mensen innen det. Så rekker jeg sikkert å få de andre testene fra ebay før neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med lange sykluser.. :kjefte:

Legen kan finne ut om du har EL, men du må gjøre dette etter du muligens skulle hatt dette, å det testes ved en blodprøve. Det var nå iallefall en hel masse hormoner hun sjekka på meg nå på mandag og slik jeg husker det så sa legen at hun kunne finne ut om jeg har EL av denne testen..

Blir spennende med testing på fredag :jepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing fredag morgen om ikke tanta har dukket opp.. Tok nettopp en EL test og den er helt klar negativ. Så tanta dukker nok opp - kjenner murringer i magen, så hun har vel allerede satt seg på bussen.... :tristbla:

Tester fredag morgen og gir beskjed her så fort jeg vet noe ;)

Tusen takk for førstepri Zia - det får du av meg også ;)

-Når tester du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta har satt seg på bussen ja :fnise:

Den var god :ler:

Håper bussen kjører feil :snurt:

Jeg har ingen planer for testing, men kanskje jeg fyrer av en test i helgen om jeg ikke klarer å stå i mot fristelsen :sjenert:

Håper det blir en uhyre travel helg, så jeg glemmer det :fnise:

Hadde jo være enda mere spennende å gå over IKM uten å teste og uten at tanta kommer :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Dine, jeg håper sånn at det er din tur nå :klem: Det hadde vært så hyggelig :sjenert: Så kan vi tipse hverandre om masse baby-stæsj fra ebay :lur:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager du går i møte, og spennende for oss som følger deg her også :) Stikker selvfølgelig innom igjen for å sjekke utviklingen! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig koselig at dere følger med her altså :)

Varmer veldig :klem:

Har lyst å vente så lenge som mulig med å teste dersom tanta ikke dukker opp (krysser fingrene for at hun har tatt feil buss). Kan jo være hun ikke kommer frem - sånn som trafikken er i Oslo for tiden, med Barack Obama på besøk og det hele. :fnise: Fort gjort å kjøre feil da :gjeiper:

Fortsatt murringer i magen og IKM har jeg beregnet til å være i dag dersom EL faktisk var 26.okt og jeg har 14 dager fra EL til IKM. Men vil liksom vente lengst mulig med testing pga to graviditetstester (strips). Har to med ukeindikator på også, men de har jeg lyst å bruke når jeg først blir gravid.

Fikk vite i går at en bekjent ble gravid etter 3 uker.. Så var litt nedtur når alle venninnene mine begynte å snakke om det og jeg sitter her med helt screwed up syklus og negative tester. Men det blir vel min tur etterhvert også...

Ha en flott dag alle sammen :kaffekopp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir din tur etterhvert også ja :Nikke:

Ja, hvis du ikke får mensen/positiv test i løpet av noen få dager nå, så begynner jeg virkelig å lure :dåne:

Har du bestilt flere tester? Jeg syntes det var dumt at jeg bare hadde noen få tester igjen da jeg testet positivt, for jeg hadde så lyst til å se at den ble sterkere for hver dag osv :sjenert: Så det kan være lurt å ha noen liggende.

Jeg hadde også veldig lyst til å se om EL test faktisk blir positiv når men er :gravid: men det har jeg ikke fått testet, for jeg hadde ingen igjen :sukk:

:strix: ********BaByStØv******** :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg faktisk vært og vinket til Obama... :)

Eller.. Vinket og vinket fru blom. Stod foran Grand Hotel og fikk med meg hele stunden herr og fru var på balkongen og vinket. Jeg filmet med mobilen og turte ikke helt å vinke annet enn et lite vink :sjenert:

Spennende var det og selv om jeg har veldig vondt i ryggen nå, så var det verdt det. Jeg kan nå si at jeg har sett Michelle og Barack Obama i levende live :danse:

Ellers har ikke tanta dukket opp enda heller. Hatt murringer i magen idag og trodd hele tiden at det skal komme, men ingenting. Har endel utflod da.. Men ingen ømme bryster eller kvalme.

Så blir spennende å se de nærmeste dagene..

Pupsi* har bestilt 24 nye strips på Ebay, så får håpe jeg blir gravid før jeg har brukt opp alle de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Dine :popcorn: Jeg hadde også litt murringer, og fikk litt blod også. Var nok en gammel festeblødning som kom ut. Jeg fikk ikke ømme bryster før etter positiv test. Var bittelitt kvalm før positiv test. Er så spent på dine vegne :klem:

Så gøy å se presidenten da :jepp: For noen år siden kom Bush til et land jeg og mamma var i (klarer faktisk ikke å huske hvilket :flau: Det må ha vært Estland tror jeg :sjenert: ) Vi var jo på shopping, og hadde ikke fått med oss de store nyhetene. Men vi skjønte jo etterhvert hva som foregikk, og fikk et lite glimt av han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir positiv test - tenker egentlig å teste imorgen tidlig. Mannen vil jeg skal imorgen hvertfall :) Men egentlig tenker jeg at jeg burde vente til lørdag hvertfall, i tilfelle jeg har en lutealfase på 15-16 dager. Da kan jo testen i morgen være negativ uansett om jeg er gravid eller ikke.

Stripsene jeg har tester 25mg Hcg tror jeg...

Orker liksom ikke flere negative tester.. Det som er ekstra irriterende er at jeg faktisk føler på meg at jeg er gravid. Men jeg synes ikke det egentlig makes any sense, fordi da jeg var 17 år og tok abort, så var jeg kjempe kvalm, ømme brystvorter og ganske så dårlig de ukene jeg var gravid. Hmm :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...